Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:13
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ik ben ook t'meest bang voor die badmuts Frankie |
ojee...die Petra brengt wat teweeg hier...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Josina, doe ons eens en plezier en ga eens slapen, meid... |
Nu al Maar wees gerust...maandag en dinsdag ben ik afwezig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:14
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, een hele bus zul je bedoelen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:15
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nu al Maar wees gerust...maandag en dinsdag ben ik afwezig |
Waarom dan? Ik bedoel waarom alleen die 2 dagen? Kan je niet langer wegblijven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:16
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Je stond dus idd bij het verkeerde huis te posten..alleen het rode haar klopt |
Sjips, en dat zeg je nu pas... mooie vriendin ben jij zeg...pffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ojee...die Petra brengt wat teweeg hier... |
ik zei alleen dat ik spin van sterrebeeld was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
|
|
|
TINK100 schreef: | het enige wat in het oude testament staat is dat degen die met een persoon van het zelfde geslacht gemeenschap heeft zoals het hoort te zijn tussen man en vrouw, zondig is en gestraft moet worden......let wel! er staat nix over het feit of iemand wel of niet homo mag zijn, alleen dat hij het niet mag praktiseren!!! en dus kan ook een homo of lesbienne een levend geloof hebben! ( ergens in leviticus......) |
Ook in het nieuwe testament staat het, Petrus 2, en los van dat, het is tegenwoordig wel zo dat, het al ingeburgerd is. Ik vind het alleen overdreven, om hen op een voetstuk te plaatsen zoals het er tegenwoordig aan toe gaat, met al die extra aandacht. Zelfs in de sport is er al een oproep gedaan, bij voetbal bv om minimaal 2 homo seksuelen op te gaan stellen, en of ze kunnen voetballen was niet eens besproken. Bij het Nederlands elftal kan dan ook zeker geen kwaad, die kunnen ook niet voetballen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Heb ik dan staan zwaaien naar een andere man |
mooi gezicht zal dat geweest zijn, met pispot zwaaiend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:18
|
|
|
JOL252 schreef: | Slepend naar de auto met de boodschappen zeg ik: "Pfff er was es een serie op tv waarin er een auto kon worden opgeroepen met je horloge, kwam ie gewoon aangereden..."
Zegt dochterlief van 17: "In mijn tijd hadden we gewoon Zorro met het paard" ...
|
Ik zou eens echt graag een tijd bij jullie willen wonen. Hoe meer verhalen ik hoor over jullie hoe meer ik me in een komisch feuilleton waan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:18
|
|
|
Wel met huishoudelijk vragen komen he hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:22
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Wel met huishoudelijk vragen komen he hier |
Je hebt gelijk, Heide...weer ontopic dus
Pfft, kom ik daar ff goed mee weg! Thnx Heide!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:22
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Wel met huishoudelijk vragen komen he hier |
Heide, wees gerust...als Josina enkele dag wegblijft zal dat zeker ten goede komen aan het huishouden...geloof me maar...ik ken ze al langer dan vandaag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:23
|
|
|
JOL252 schreef: | mooi gezicht zal dat geweest zijn, met pispot zwaaiend |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Sjips, en dat zeg je nu pas... mooie vriendin ben jij zeg...pffff |
Je wordt geroepen door Leanne in de chat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GLORIA404
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:26
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee...Frank...schoonheid zit nog steeds van binnen...
|
schoonheid van binnen, straalt uit naar buiten!! t gaat meer om de kosten, frank....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LUDOVIS284
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:46
|
|
|
even alle gekheid op een stokje ...gaat het hier om mensen die zeggen dat alles maar moet kunnen, gaat het over keurig getrouwde christenmannen ( je zou ze de kost moeten geven)die zodra moeders op bed ligt nog eventjes naar dubieuze sites surfen. of gaat het om mensen die na van alles meegemaakt te hebben ( de gemiddelde leeftijd hier doet eea vermoeden) elkaar hebben leren kennen, emotionele intimiteit en geborgenheid ervaren en allerlei gevoelens waarvan ze het bestaan vergeten waren ondanks alle voornemens zich op een bepaald moment verliezen in passie voor elkaar. Ik bedoel je kunt toch niet alles over een kam scheren. Wie struikelt er dan nooit. Om dan meteen de galatenbrief uit zijn verband te halen...wat moeten we dan niet zeggen van mensen die hun tong niet in bedwang kunnen houden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zo Heide weet alweer dat hij een spin is en is tevens gewaarschuwd om uit de buurt van Petra te blijven. Het risico dat hij bespoten wordt met haarlak om daarna vermorzeld te worden is te groot. CM is dus blijkbaar geen geschikte site voor spinnen... |
egt niet, daar heb je de spinnensite voor he Frank, heel interesti
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 20:53
|
|
|
SHANITA130 schreef: | LEANNE226 schreef: De rugzak is voor alle negatieve dingen,je sleept ze mee,loopt niet rechtop of zelfverzekerd.Je mooie herinneringen mag je een plekje in je hart geven,werk de rest weg.........
Ik had een rugzak vol boosheid,wrok,verdriet,onmacht,ongeloof(in mijzelf en de wereld),ik wist niet meer wie of wat ik was......ik probeerde de dingen 1 voor 1 te verwerken,ik ontdekte al snel dat het zo niet werkt......als ik van de 1000 dingen 10 verwerkt had kwam nr 999 weer boven,kon ik opnieuw beginnen. In de loop der jaren heb ik gemerkt dat vertrouwen en volop in het leven staan je van je last kunnen bevrijden.Bidden geeft rust en kracht. Natuurlijk zullen je nare ervaringen zo nu en dan bovenkomen,accepteer dat want het is volstrekt normaal(dan maar janken hoor,mij een zorg wat een ander er van vindt )
Tijd is je grote vriend,heb geduld
Ik kan me gewoon helemaal vinden in alles wat Leanne hier schrijft.
En..ik heb geen rugzak, maar drie grote reiskoffers(wel met wieltjes, dat wel...) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:02
|
|
|
SHANITA130 schreef: | LEANNE226 schreef: De rugzak is voor alle negatieve dingen,je sleept ze mee,loopt niet rechtop of zelfverzekerd.Je mooie herinneringen mag je een plekje in je hart geven,werk de rest weg.........
Ik had een rugzak vol boosheid,wrok,verdriet,onmacht,ongeloof(in mijzelf en de wereld),ik wist niet meer wie of wat ik was......ik probeerde de dingen 1 voor 1 te verwerken,ik ontdekte al snel dat het zo niet werkt......als ik van de 1000 dingen 10 verwerkt had kwam nr 999 weer boven,kon ik opnieuw beginnen. In de loop der jaren heb ik gemerkt dat vertrouwen en volop in het leven staan je van je last kunnen bevrijden.Bidden geeft rust en kracht. Natuurlijk zullen je nare ervaringen zo nu en dan bovenkomen,accepteer dat want het is volstrekt normaal(dan maar janken hoor,mij een zorg wat een ander er van vindt )
Tijd is je grote vriend,heb geduld
Ik kan me gewoon helemaal vinden in alles wat Leanne hier schrijft.
En..ik heb geen rugzak, maar drie grote reiskoffers(wel met wieltjes, dat wel...) |
Mag ik de dames nog een mooi boek aan raden nou ja twee dan als je van lezen houd ik hield niet van lezen ben er in begonnen en maakte mij een nieuw mens
Eerste boek verander je denken van joce meyer En de tweede van Haar is de titel de vrouw met zelfvertrouwen die ik nu lees is zo geweldig mooi door diepe dalen heen op wie kan je bouwen de HEER alleen Ik ben er door gevormd mooie boeken een mooie vrouw vrouw naar Gods hart zo wil ik graag zijn en als je dat ook wil bereiken wens ik je veel leesplezier en Gods zegen boven alles
En dank voor de mensen die me bemoedigen hier er gebeurd zoveel in mij Heb zoveel liefde terug dwars door alles heen had nooit gedacht dat ik van alle mensen zou kunne houden soms sta ik verbaasd van me zelf dat is wat JEZUS doet in MIJ
Wens jullie allen die dit lezen t zelfde toe vertrouw op HEM HIJ is de enige die je verlossing kan geven de wereld niet de mens niet de beste psychiater niet Mijn verlosser is die voor mij gestorven is aan het kruis Hij heeft alle macht in hemel en op aarde. Ga kniel bij Hem geef al je noden je rugzak je koffers Hij kan ze dragen Jij hoeft dat niet mee te zeulen jacobus en hebreën lees maar eens wat de Heer van ons vraagt volledige overgave daar gaat het om Hij wijst ons de weg de waarheid en het leven
Van mij een lieve groet en Gods zegen op jullie paden .
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:06
|
|
|
[quote=MARIEKE009]
quote xabia ??? waarop was jou reactie marieke?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:09
|
|
|
GERRIT084 schreef: | egt niet, daar heb je de spinnensite voor he Frank, heel interesti |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:12
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Hij leefde inderdaad celibatair, maar dat wilt toch niet zeggen dat dit DE manier alleen is om Hem te volgen? Paulus zegt ook wel dat het een gave als je het zonder kan, dus celibatair leven is een kunst kan je dan wel zeggen, maar geen opdracht, of zeker geen wet... En de reden is dan ook omdat je dan meer tijd in Hem kan steken ipv een partner... Maar... wat heeft die opdracht van celibatair leven een hoop ellende bezorgd in de katholieke kerk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:19
|
|
|
De tekenleraar geeft zijn leerlingen de opdracht een abract schilderij te maken. Na vijf minuten brengt een ervan zijn lege vel terug. De tekenleraar is wat ontstemd en zegt: "Wat betekent dit?" Waarop het kind zegt: "Dit betekent: Altijd hetzelfde!"
Thomas, waar gebeurd, ik weet het zeker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:20
|
|
|
[quote=MARIEKE009][quote=XABIA794]Ik vind het heel vreemd hoe sommige mensen reageren. Maar dan denk; ik zeg maar niets meer. Jezus zweeg ook er mensen waren die Hem beschuldigde van alles. Jezus ons voorbeeld onze Bevrijder. Ik wil geen non worden maar wel een heilig leven leiden Gelijk heb je Marieke, soms beter zwijgen dan tegen de goegemeente in te gaan. Maar blijven hoor, niet weggaan. Je standpunt blijven brenge in eenvoud van zaterdag 23 juni 2012, 15:41. Het mag gerust gezegd worden, ondanks ... geleerde uitleg
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zaterdag 23 juni 2012, 21:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:22
|
|
|
was jij dat kind?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:34
|
|
|
[quote=NICOLETTE565]Nicolette ik wil je écht niet ontmoedigen maar ... dit forum zal niet veel reacties halen, denk ik
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zaterdag 23 juni 2012, 21:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:38
|
|
|
Ik ken er ook 1 en hij is leuk, leuk Maar als ik die hier zet Wordt het waarschijnlijk Het aller kortste verblijf ooit Maar vaak is het de gedachte goed of fout, die anderen koppelen aan oh zo,n leuke en niet alledaagsemop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:40
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik ken er ook 1 en hij is leuk, leuk Maar als ik die hier zet Wordt het waarschijnlijk Het aller kortste verblijf ooit Maar vaak is het de gedachte goed of fout, die anderen koppelen aan oh zo,n leuke en niet alledaagsemop |
oke maandag dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:46
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Herman, wat ben je toch aan de mopper....reageer toch niet op iedere opmerking op het topic, niet als het geen meerwaarde heeft.... Jij hebt zo je eigen mening( of de mening van Ouweneel maar bekritiseer anderen niet zo....komt de sfeer niet ten goede.... |
Dank je wel Willemijn, mijn abo is betaald hoor, mag ook wel waat leute, toch .
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zaterdag 23 juni 2012, 21:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA830
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:54
|
|
|
Hallo allemaal,
Ik heb dit topic geopend omdat ik benieuwd was naar de reacties. Ik vind dat het heel erg uit de hand is gelopen hier en dat vind heel erg om te lezen. Ik vind dat we elkaar met respect moeten behandelen. Heb je naaste lief als jezelf. Je mag niet oordelen over een ander, want dat doet God als we straks allemaal bij Hem zijn. Dus heb elkaar lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Liefs Marianne Nu weer on topic graag
|
|
Naar boven |
|
|