Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:14
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Weet je wat er ook helpt? Formaline..(dat is een middel voor schapen als ze rotkreupel hebben aan hun poten,dat doe je in een bak, laat ze dr doorheen lopen...maar het mag niet meer verkocht worden...is niet milieuvriendelijk) ik heb zo n handspuit van 10 liter en dat nevelt...alles wat je raakt gaat kapot en je tegels worden er heel mooi van. De hoveniers gebruiken het ook, het werkt echt heel goed. | Formaline zei je... dat zit ook in Round up.... maar kan je niet kopen als 1 liter puur das die formaline... (ooit verkocht bij de boerenbond)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:17
|
|
|
MARIO216 schreef: | Jong geleerd is oud gedaan |
Dan is dat jochie met 13 dus al oud als hij het gaat doen
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op dinsdag 6 april 2010, 21:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:20
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Carien is geen dierenbeul! |
Volgens mij bedoelde hij Cross.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:20
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Weet je wat er ook helpt? Formaline..(dat is een middel voor schapen als ze rotkreupel hebben aan hun poten,dat doe je in een bak, laat ze dr doorheen lopen...maar het mag niet meer verkocht worden...is niet milieuvriendelijk) ik heb zo n handspuit van 10 liter en dat nevelt...alles wat je raakt gaat kapot en je tegels worden er heel mooi van. De hoveniers gebruiken het ook, het werkt echt heel goed. |
Klinkt als een wondermiddel, kun je mij niet aan een litertje helpen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:22
|
|
|
Volgens mij gaat het heel goed op CM. Er worden helemaal geen verbeterpunten meer ingebracht. Ga zo door luitjes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:24
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Wel puur gebruiken, heb je ook geen last meer van andere (on)gedierte |
Nee...niet puur gebruiken....je hebt maar een beetje nodig en goed verdunnen natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:25
|
|
|
MARISKA601 schreef: | goed plan |
Gezellig, Maris!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:25
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Klinkt als een wondermiddel, kun je mij niet aan een litertje helpen? | Formaline zei je... dat zit ook in Round up.... maar kan je niet kopen als 1 liter puur das die formaline... (ooit verkocht bij de boerenbond) ... had ik net geschreven... 1 liter moet je kopen met een vergunning btw...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:26
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Carien is geen dierenbeul! |
Bedankt Leanne, dat je het zo voor mij opneemt.
Euhh ik een dierenbeul?
Ik kom net van mn lammetjes....heb ze weer lekker geknuffeld,, ze zijn zooo lief.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:27
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Als je je tas maar niet op de kop zet ...... |
Dan zetten Mariska en ik gezellig samen onze tassen op de kop, er zijn toch geen mannen bij die daar niet tegen kunnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:32
|
|
|
IMRE695 schreef: | Even iets heel anders. Ik heb een nieuwe frituurpan nodig. Welke is de beste in:
* eenvoud en gebruiksgemak * veiligheid * makkelijk schoon te houden * 3l. inhoud * niet duurder dan plusminus 70 euri
Gaarna jullie welgemeende advies! |
Mijn advies is om geen frituurpan te kopen, dat brengt je toch alleen maar in de verleiding om ongezonde dingen te eten. Zo'n ding in huis zou voor mij echt niet goed zijn.
Toch succes met je aankoop!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:34
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Mijn advies is om geen frituurpan te kopen, dat brengt je toch alleen maar in de verleiding om ongezonde dingen te eten. Zo'n ding in huis zou voor mij echt niet goed zijn.
Toch succes met je aankoop! |
Waarom zou frituur meteen ongezond zijn? Het is maar net wat je erin doet en of je het vet goed in de gaten houdt (temperatuur en schoonheid).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:34
|
|
|
IMRE695 schreef: | Even iets heel anders. Ik heb een nieuwe frituurpan nodig. Welke is de beste in:
* eenvoud en gebruiksgemak * veiligheid * makkelijk schoon te houden * 3l. inhoud * niet duurder dan plusminus 70 euri
Gaarna jullie welgemeende advies! |
Als je niet wilt, dat je hele huis naar de frituur ruikt, dan zou ik er ook eentje nemen met een reukfilter......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:39
|
|
|
Hey allen ,
Voor de goede orde wat zijn de kosten er voor ? Daar hangt het nl vanaf of ik ook kan komen met mn 3 kids. Bijstand is geen vetpot nl...
Dusse als ik de kosten weet kan ik bedenken of ik het me kan veroorloven....
Groetjes, Peacedove
PS had begrepen dat het alleen eigen eten en vervoer is maar verder geen kosten . Dus ik zou ook graag mee willen!
Peacedove: 3 kids
Laatst aangepast door
|
PEACEDOVE820
|
op dinsdag 6 april 2010, 21:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOY050
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:47
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Gisteren twee documentaires gezien. Allereerst ds Vos. Als jongen van 12 jaar werd hij misbruikt door een vriend. Dat misbruik veranderde in liefde en sexuele voorkeur. Hij was opgegroeid in een streng gereformeerd milieu en toen zijn ouders er achter kwamen werd hij zwaar veroordeeld. Hij mocht geen contact meer hebben met zijn vriend, maar in zijn hart bleef hij ermee bezig. Hij trouwde weliswaar, maar na verloop van tijd kwam hij in een crisis terecht. Hij kon het beest in zijn leven niet temmen. Het zat er altijd en hij wist zich er geen raad mee. Toen nam hij de stap het beest los te laten, scheidde van zijn vrouw en ging het ruige leven in om zijn vrijheid te vieren. Werd journalist, supporter van Ajax en was jaren niet meer met zijn bediening bezig. Totdat het verlangen zijn roeping op te pakken te groot werd en hij weer verlangde op de kansel te staan. Nu is hij ds in de kerk in Ossendrecht. Het beest heeft hij niet verslagen, hij heeft ermee leren leven. De schuld legt hij niet bij het beest in zijn leven, maar bij zijn godsbeeld, datgene wat hem geleerd is. Het schuldgevoel wat hem aangepraat is, was niet goed. Mensen hadden hem moeten accepteren hoe hij is. Is dat de weg die wij moeten gaan, is mijn vraag. Moeten we maar accepteren dat er geen overwinning is over sommige monsters in ons leven. Moeten we accepteren dat sommige mensen veroordeeld zijn te leven met hun trauma's? Wat wordt dan de betekenis van bevrijding? Als mensen niet eens meer bevrijd zouden kunnen worden van hun demonen, moeten ze er maar mee leren leven? En moeten we maar accepteren dat mensen met dit gedrag anderen beschadigen? | en dat staat vooraan in de kerk dat moet leren mensen in vrijheid te leven?????? Moeilijk hoor. Nee niet accepteren maar er wat aan doen! ik ben bevrijd van heleboel dingen en het is echte vrijheid. Wat ik nu ervaar is heerlijk Ik kan groeien om een compleet mens te worden. zonder al die rotzooi uit mijn verleden en gaan LEVEN dat wil ik zelf ook graag. Groetjes Joy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:53
|
|
|
JOY050 schreef: | en dat staat vooraan in de kerk dat moet leren mensen in vrijheid te leven?????? |
Het blijven gewoon mensen zoals jij en ik. En dat leren aan andere mensen, is dat ook niet gewoon een taak voor ons allemaal?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:54
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dan zetten Mariska en ik gezellig samen onze tassen op de kop, er zijn toch geen mannen bij die daar niet tegen kunnen. |
er zat niks in om mij voor te schamen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 22:01
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Hey allen ,
Voor de goede orde wat zijn de kosten er voor ? Daar hangt het nl vanaf of ik ook kan komen met mn 3 kids. Bijstand is geen vetpot nl...
Groetjes, Peacedove
PS had begrepen dat het alleen eigen eten en vervoer is maar verder geen kosten . Dus ik zou ook graag mee willen!
Peacedove: 3 kids |
Er zijn verder geen kosten aan verbonden Hou er rekening mee dat er een ijscoman er misschien is, maar dat is voor eigen rekening. Hou er rekening mee dat het gebied bij de schaapskooi een losloopgebied is voor honden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 22:10
|
|
|
een schapen knuffel voor carien.. gewoon op dat ze lief is voor schaapies.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 22:14
|
|
|
HENK710 schreef: | Waarom zou frituur meteen ongezond zijn? Het is maar net wat je erin doet en of je het vet goed in de gaten houdt (temperatuur en schoonheid). |
Hoe goed het vet en de temperatuur daarvan ook is, het is en blijft een vette hap. 't Is niet dat ik er niet van hou hoor, maar de drempel voor mij is iets hoger als ik ervoor naar een cafetaria moet. Maar ik wil jullie zeker geen schuldgevoel aanpraten hoor!
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 6 april 2010, 22:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 22:18
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Hoe goed het vet en de temperatuur daarvan ook is, het is en blijft een vette hap. 't Is niet dat ik er niet van hou hoor, maar de drempel voor mij is iets hoger als ik ervoor naar een cafetaria moet. Maar ik wil jullie zeker geen schuldgevoel aanpraten hoor! |
Zo vaak gebruiken we hem niet... Maar er is genoeg vettere hap dan wat er uit een frituurpan komt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 22:21
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Bedankt Leanne, dat je het zo voor mij opneemt.
Euhh ik een dierenbeul?
Ik kom net van mn lammetjes....heb ze weer lekker geknuffeld,, ze zijn zooo lief. |
shoarma?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 22:21
|
|
|
RELLOK036 schreef: | shoarma? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 22:23
|
|
|
zie knuffelhoekje carien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 22:24
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Hey allen ,
Groetjes, Peacedove
Peacedove: 3 kids |
ha peace, you're welcome; ik zet je er gelijk bij!! en wie-weet is er wel iemand die bij je in de buurt woont, waar je met mee zou kunnen rijden??? regio dordrecht, mensen, wie kan er vier peacefull people's in de auto bergen??? er komen mensen uit/langs die regio in elk geval!! scheelt ook weer in de kosten..... in elk geval; leuk dat je meegaat!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 6 april 2010, 22:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 22:25
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 22:26
|
|
|
we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok" tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
geinteresseerden zijn vooralsnog;
Hannah810 met twee kinderen zusje (36jr) van hannah, met 1 kindje jolan9.. en willie511 met drie kinderen grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 henk335 evt met kinderen edwinem176 gigolo620
t wordt dus deze keer zaterdag vóór de pinksteren, rond 12 uur bij juffrouw tok..... zou je misschhien t plaatje en de reisbeschrijving er nog even willen bijplakken voor me maris?
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin (hé jolan? )
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdaagje verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 7 april 2010, 21:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 22:40
|
|
|
Waarom zeggen en schrijven mensen toch steeds euri of soms wel eens euri's = dubbel meervoud overigens.......
Het is gewoon euro......
Toen we de guldens hadden zeiden we toch ook niet 70 guldens, maar 70 gulden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|