Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:10
|
|
|
HERMAN968 schreef: | [i]Zo kunne we het wel noeme Josina. Leute ![/i] |
Wat bedoel je precies Herman met deze zin en bedoel je die uit liefde en opbouwend? Geef op die ene vraag eens een antwoord! Wil je?
Ik heb ruim anderhalve dag de tijd genomen om oa de blauwe teksten van je te lezen. Die na mijn postings kwamen en nog meerdere.
En heb bij elk stukje bidden gedacht dit zal hij uit liefde en opbouwend bedoelen. Dat denk ik ook biddend bij dit stukje. Dat je het uit liefde en opbouwend bedoeld! Dus ben benieuwd naar je antwoord.
Mocht het niet liefdevol en opbouwend bedoeld zijn wil ik je vriendelijk en toch duidelijk verzoeken op te sodemieteren en ergens in een zandbak te gaan spelen oid.en hier dan verder niet een onderwerp te verstieren!!
YES die patatten best lekker vind
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op vrijdag 22 juni 2012, 17:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:11
|
|
|
HERMAN968 schreef: | De tendens die ik merk is dat diegene die opkomen voor pro sex voor het huwelijk, ook pro homo en lesbiennerelaties zijn ? |
Waarom zouden we als christenen niet de andere aanvaarden zoals hij of zij is? Ook al zijn ze verliefd of praktiserende met hetzelfde geslacht? Wat als je kind je komt vertellen verliefd te zijn op iemand van het zelfde geslacht??? Ga je haar of hem dan verstoten? Waar is je christelijke meelevendheid dan heen? We denken soms te zwart wit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:11
|
|
|
YES356 schreef: | Wat bedoel je precies Herman met deze zin en bedoel je die uit liefde en opbouwend? Geef op die ene vraag eens een antwoord! Wil je?
Ik heb ruim anderhalve dag de tijd genomen om de blauwe teksten van je te lezen. Die na mijn postings kwamen en nog meerdere.
En heb bij elk stukje bidden gedacht dit zal hij uit liefde en opbouwend bedoelen. Dat denk ik ook biddend bij dit stukje. Dat je het uit liefde en opbouwend bedoeld! Dus ben benieuwd naar je antwoord.
Mocht het niet liefdevol en opbouwend bedoeld zijn wil ik je vriendelijk en toch duidelijk verzoeken op te sodemieteren en ergens in een zandbak te gaan spelen oid.en hier dan verder niet een onderwerp te verstieren!!
YES die patatten best lekker vind |
Kan alleen maar zeggen AMEN!!!! En Herman doe er eindelijk eens wat mee!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:13
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Lees wat er staat Jol, kunnen we toch wat mee ! . |
Wat Herman weer eens zegt is dat een Christen niet aan seks mag denken blijkbaar of te wel zoals ik het lees lijkt het alsof alleen Herman de enige christen is hier droom verder zou ik zeggen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:13
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Lees wat er staat Jol, kunnen we toch wat mee ! . |
Herman vertel nu eens in je eigen woorden en goed onderbouwt wat je nu eigenlijk bedoelt. Laat ons geen giswerk doen want dat is energievretend en het kan tot misverstanden leiden. Als je een menig hebt en je kan schrijven is het zeker niet veel moeite om het ook eens te verwoorden zoal jij het ziet, begrijpt over denkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:17
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Klopt volledig Frank, maar wel is het zo dat als je op je profiel schirjft dat je Christen bent dit ook dient uit te leven. Anders ben je volgens mij wel hypocriet bezig. Toch ! |
Herman, bedoel je nu dat Jol een schijnheilige houding aanneemt? Kan je effe wat meer toelichting geven, aub?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Waarom zouden we als christenen niet de andere aanvaarden zoals hij of zij is? Ook al zijn ze verliefd of praktiserende met hetzelfde geslacht? Wat als je kind je komt vertellen verliefd te zijn op iemand van het zelfde geslacht??? Ga je haar of hem dan verstoten? Waar is je christelijke meelevendheid dan heen? We denken soms te zwart wit... |
Gebeurd zwart wit denken Frank, spijtig. Ik heb genoeg contacten met deze mensen om te weten hoe zwaar hun strijd is en hoe tevergeefs ze vechten. Mijn ervaring is dat dit zonder de hulp van God niet gaat. Hij verandert mensen, en wij broeders en zusters moeten hen omringen met liefde en proberen, proberen de barmhartigheid van Jezus te benaderen. Laten wij ons hiernaar uitstrekken naar Zijn liefde en deze doorgeve. En niet denken dat we het kunnen uit eigen kracht. Dat is evangelie !
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op vrijdag 22 juni 2012, 17:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Herman, bedoel je nu dat Jol een schijnheilige houding aanneemt? Kan je effe wat meer toelichting geven, aub? |
Dit was een reactie op jou toch ! En is duidelijk zoals je hem leest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:21
|
|
|
HERMAN968 schreef: | De tendens die ik merk is dat diegene die opkomen voor pro sex voor het huwelijk, ook pro homo en lesbiennerelaties zijn ? |
En waaruit maak je dit op??? Wie zegt jou wie er voor seks voor het huwelijk is en dus ook maar gelijk voor homo's en lesbienne zijn??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:22
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Dit was een reactie op jou toch ! En is duidelijk zoals je hem leest. |
En wat vind je van wat Jol schreef, Herman?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | En wat vind je van wat Jol schreef, Herman? |
Ik stel de vraag aan jou grote broer! Het was jou item, toch !
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op vrijdag 22 juni 2012, 17:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:26
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Gebeurd zwart wit denken Frank, spijtig. Ik heb genoeg contacten met deze mensen om te weten hoe zwaar hun strijd is en hoe tevergeefs ze vechten. Mijn ervaring is dat dit zonder de hulp van God niet gaat. Hij verandert mensen, en wij broeders en zusters moeten hen omringen met liefde en proberen, proberen de barmhartigheid van Jezus te benaderen. Laten wij ons hiernaar uitstrekken naar Zijn liefde en deze doorgeve. En niet denken dat we het kunnen uit eigen kracht. Dat is evangelie ! |
Herman, probeer nu eens gewoon op mijn vraag te antwoorden. Laat je geloof effe voor wat het is. Je verschuilt je achter onsamenhangende, onbegrijpbare tekst. Is het nu zo moeilijk om eens je eigen visie te geven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Herman, probeer nu eens gewoon op mijn vraag te antwoorden. Laat je geloof effe voor wat het is. Je verschuilt je achter onsamenhangende, onbegrijpbare tekst. Is het nu zo moeilijk om eens je eigen visie te geven? |
Begrijp je die taal dan toch écht niet jo ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:30
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Ik stel de vraag aan jou grote broer! Heet was jou item, toch ! |
Ik heb effe alles nagelezen en ik zie geen vraag van jou aan mij. Je zet wel iets neer bij een vraag van mij. Ik denk dat je bepaalde zaken doorheen haalt.
Herman, ik weet dat Jol een enorme lap tekst heeft geschreven. Heb je die gelezen??? Heb je daar een mening over? Mogen we die weten???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:30
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Er is niets nieuws onder de zon... Deze discussie is hier (al vele malen geloof ik zelfs) al eerder gevoerd. Het probleem is denk ik dat het begrip 'zonde' tegenwoordig een vies woord is geworden. Zonde mag niet meer benoemd worden. Het is voor veel mensen ook lastig te begrijpen dat je zondig gedrag kunt benoemen zonder dat je daarmee de persoon in kwestie veroordeelt. Daarnaast worden de begrippen 'veroordelen' en 'oordelen' door elkaar gehaald. Natuurlijk is Jezus degene die bepaalt wie er wel of niet eeuwig leven ontvangt. Maar 'oordelen' in de trant van: bepalen wat goed of fout is en dan het goede te kiezen (onderzoekt alle dingen en behoudt het goede) is gewoon niet meer van deze tijd. Als zonde geen zonde meer mag heten, dan verliezen we helaas ook onze Zaligmaker. Want als er geen zonde meer is, waar is Hij dan voor gestorven? Of (en dat is ook een wijdverbreide opvatting) Zijn 'genade' is zo groot dat wij ons nergens meer druk over hoeven maken. Zondigen doen we toch wel, dus we laten het maar zo. Gelukkig wordt het allemaal vergeven.
Als iemand denkt dat de wil van God anders is dan moet hij dat maar eens 'bewijzen'. Maar niet met bijbelteksten want dan ben je een 'bedweter', een farizeeer of een genadeloze fanatiekeling.
Het is tegenwoordig een schande als je veel bijbelkennis hebt; ook als christen.
Als mensen werkelijk willen weten wat de wil van God is, dan zullen we eerst moeten afspreken waar we die wil kunnen vinden. Als dit voor de 1 zijn gevoel is en voor de ander zijn verstand, voor de 3e meningen van deze tijd en voor de 4e de bijbel dan zul je nooit tot elkaar komen. Als je met elkaar eens bent dat Gods Zijn wil in de bijbel kenbaar heeft gemaakt dan moet je ook, zonder elkaar aan te vallen, ongelimiteerd de bijbel kunnen citeren. Net zolang totdat je er samen uit bent. Ik vind het veelzeggend dat mensen bezwaar maken tegen bijbelteksten op een christelijke site. |
best mee eens carmen, Het gaat niet om het feit dat men de bijbel wilt citeren, zeker... Het is tenslotte onze leidraad en communicatiemiddel om Hem te leren kennen. Maar het is ook al een eeuwigheid bekend dat men graag bijbelverzen uit het verband trekt om tot een bepaalde visie te komen. (meestal gericht op zelfheiliging) Zonde bij naam noemen is niet het probleem, maar zelf een conclusie trekken vanuit verzen om te bepalen wie behouden is of niet, daar heb ik dan wel weer moeite mee. Uiteindelijk is het God zelf die bepaald wie Hij rechtvaardig ziet of niet. Hij aanschouwt het hart. Ik heb ook geen enkel probleem met het delen van meningen, zoals je ook aangeeft, welke interpretatie hangen we aan? Gewoon al erover nadenken en zien wat een ander er mee doet, maakt dat we er al mee bezig zijn, en vaak tot inzichten komen. Het is niet de bedoeling dat we kuddebeesten worden en alleen horen wat er vanvoor op de kansel wordt verkondigd, het is de bedoeling dat we ons inderdaad met Zijn Woord bezig houden en er ons in verdiepen. En zelfs... de verzen die hier geplaatst worden, zijn inderdaad de moeite om steeds eens over te buigen, al is het om er eens over na te denken wat er nu eigelijk staat. De term zonde is ook al een eeuwigheid een topic waard. Maar vele zaken worden te simpel onder "zonde" geplaatst. En ja, andere dingen zijn heel duidelijk neergeschreven als zijnde "zonde". Inderdaad, als zonde geen zonde meer is ... Maar als we zelf vanuit onszelf ons heil kunnen verdienen, dan is Jezus' sterven ook niet nodig geweest. Juist door Hem te volgen, gaan we uiteindelijk door Hem zonde herkennen, en trachten met Hem de zonde niet meer te doen. Maar dat wil niet zeggen dat we niet meer zondigen. De wil om te zondigen zou moeten verdwijnen, maar dat kan pas als men duidelijk inzicht krijgt in wat nu juist de zonde is. Hier gaat het vooral wat men bijvoorbeeld onder hoererij plaatst. En dat is dan weer een onderwerp waar men al een eeuwigheid niet tot een sluitende conclusie komt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb effe alles nagelezen en ik zie geen vraag van jou aan mij. Je zet wel iets neer bij een vraag van mij. Ik denk dat je bepaalde zaken doorheen haalt.
Herman, ik weet dat Jol een enorme lap tekst heeft geschreven. Heb je die gelezen??? Heb je daar een mening over? Mogen we die weten??? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:36
|
|
|
Oke het topic gaat dus over sex voor het huwelijk....
Pittig onderwerp en wil er wel eens serieus en open op ingaan, zeg niet dat het makkelijk is maar oke
De een vind bv tongzoenen al sex en de ander vind alleen de liefde bedrijven echt sex tja meningen verschillen, ik persoonlijk vind ik dat de liefde bedrijven in de zin des woords of het nu oraal,anaal of vaginaal is dat is sex maar tongzoenen en elkaar strelen gaat me echt te ver!
En wat te denken over fantasie dan?? Ik zal mezelf als voorbeeld nemen... ik heb een moeilijke tijd achter de rug en gelukkig gaat het nu heel goed, ik heb door die moeilijke tijd heel veel steun gehad aan een goede en lieve vriend die me bijstond en er voor me was..... tja soms ga je dan als je lekker op bed ligt liggen fantaseren van hoe zou het zijn als.... maar dat hoeft niet te betekenen dat ik het ook daadwerkelijk met hem zou willen doen of gaan doen... daar zit voor mij een wezenlijk verschil in ben ik dan al bezig met seks en zondig ik dan al????
Nee ik voel me daarin geen zondaar wordt ik er opgewonden van van die ideeen ja durf dat eerlijk te zeggen, ben ik dan al een grote zondaar??
Ik kan en mag de Heere bidden een wacht voor mijn lippen te zetten en met mij mee te gaan en of Hij mij wil beschermen tegen de invloeden.
Maar als een ieder eerlijk bij zichzelf te raden gaat hebben we dat niet allemaal eens gedaan, we weten dat we zondaren zijn maar we weten ook waar het te belijden!
Heeft Hij ons niet gemaakt naar Zijn beeld en heeft Hij ins niet de gevoelens gegeven? daarmee geef ik echt geen vrijbrief om maar erop los te leven zeer zeker niet!!!
Wat ik hiermee eigenlijk wil zeggen en vragen... Ik heb nooit een relatie gehad is het dan zo vreemd dat je de ideeén en fantasien hebt?? dat je er ook eens naar verlangt om bemint te worden door een man?? Ik denk het niet denk dat het alleen maar menselijk is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:36
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Begrijp je die taal dan toch écht niet jo ? |
Je hebt gewonnen, herman. Neen niet door je vernuftigd verstand over heldere uiteenzettingen maar wel door het niet antwoorden op simpele vragen of door het omzeilen van uitspraken. Met andere woorden: ik geef het gewoon op. Ik merk steeds meer en meer dat praten voor bepaalde mensen niet makkelijk is. Er zit dan ook niet anders op dan zulke mensen te aanvaarden zoals ze zijn én hen gerust in hun wereldje te laten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Is je persoonlijke visie dan dat je voor het huwelijk best mag vrijen met alles er op en er aan? |
Mag is wat anders , Maar dat het gebeurd !
Wij allemaal wel heel erg goed moeten nadenken voor wij daar aan toe geven.
Dat we niet weer in de problemen komen. Want die liggen op de loer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:38
|
|
|
mooi topic, Yes!!! (Ik had je al prive-mail gestuurd!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat ik hiermee eigenlijk wil zeggen en vragen... Ik heb nooit een relatie gehad is het dan zo vreemd dat je de ideeén en fantasien hebt?? dat je er ook eens naar verlangt om bemint te worden door een man?? Ik denk het niet denk dat het alleen maar menselijk is! |
Mooie getuigenis Erika, dank je wel. Als Christen is het natuurlijk niet simpel in die omstandigheid waar jij in verkeer. Groot verlangen en fantastische fantasiën die je ook cadeau krijgt van de reclame. Maar ik denk dat je past in het plan dat God met je heeft, en Hij wil dat je ten volle vervult bent van Zijn liefde. Je hebt nu de keuze verder ingaan op je fantasiën hetgeen de goegemeente van cm niets liever heeft, of resoluut kiezen om dicht bij Jezus te wandelen. Up to you. Wake up
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oke het topic gaat dus over sex voor het huwelijk....
Pittig onderwerp en wil er wel eens serieus en open op ingaan, zeg niet dat het makkelijk is maar oke
De een vind bv tongzoenen al sex en de ander vind alleen de liefde bedrijven echt sex tja meningen verschillen, ik persoonlijk vind ik dat de liefde bedrijven in de zin des woords of het nu oraal,anaal of vaginaal is dat is sex maar tongzoenen en elkaar strelen gaat me echt te ver!
En wat te denken over fantasie dan?? Ik zal mezelf als voorbeeld nemen... ik heb een moeilijke tijd achter de rug en gelukkig gaat het nu heel goed, ik heb door die moeilijke tijd heel veel steun gehad aan een goede en lieve vriend die me bijstond en er voor me was..... tja soms ga je dan als je lekker op bed ligt liggen fantaseren van hoe zou het zijn als.... maar dat hoeft niet te betekenen dat ik het ook daadwerkelijk met hem zou willen doen of gaan doen... daar zit voor mij een wezenlijk verschil in ben ik dan al bezig met seks en zondig ik dan al????
Nee ik voel me daarin geen zondaar wordt ik er opgewonden van van die ideeen ja durf dat eerlijk te zeggen, ben ik dan al een grote zondaar??
Ik kan en mag de Heere bidden een wacht voor mijn lippen te zetten en met mij mee te gaan en of Hij mij wil beschermen tegen de invloeden.
Maar als een ieder eerlijk bij zichzelf te raden gaat hebben we dat niet allemaal eens gedaan, we weten dat we zondaren zijn maar we weten ook waar het te belijden!
Heeft Hij ons niet gemaakt naar Zijn beeld en heeft Hij ins niet de gevoelens gegeven? daarmee geef ik echt geen vrijbrief om maar erop los te leven zeer zeker niet!!!
Wat ik hiermee eigenlijk wil zeggen en vragen... Ik heb nooit een relatie gehad is het dan zo vreemd dat je de ideeén en fantasien hebt?? dat je er ook eens naar verlangt om bemint te worden door een man?? Ik denk het niet denk dat het alleen maar menselijk is! |
Moedig van je om dit zo neer te zetten! En o, zo herkenbaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:43
|
|
|
De een vind bv tongzoenen al sex en de ander vind alleen de liefde bedrijven echt sex tja meningen verschillen, ik persoonlijk vind ik dat de liefde bedrijven in de zin des woords of het nu oraal,anaal of vaginaal is dat is sex maar tongzoenen en elkaar strelen gaat me echt te ver!En
Erika, een mooie en eerlijke gedachte, stelling, getuigenis schreef je. Erika mag ik je vragen om bovenstaande tekst eens heel langzaam en hardop te lezen? Luister dan eens goed naar wat je schreef? Je zal dan merken dat het niet zo mooi klinkt wat zinsbouw en helderheid betreft. Wat ik dus wil zeggen of vragen is: kan je die bovenstaande tekst eens herschrijven zo dat het voor ons duidelijker wordt wat je bedoelt. Enne, dat bedoel ik niet kwaad hoor...
wat te denken over fantasie dan?? Ik zal mezelf als voorbeeld nemen... ik heb een moeilijke tijd achter de rug en gelukkig gaat het nu heel goed, ik heb door die moeilijke tijd heel veel steun gehad aan een goede en lieve vriend die me bijstond en er voor me was..... tja soms ga je dan als je lekker op bed ligt liggen fantaseren van hoe zou het zijn als.... maar dat hoeft niet te betekenen dat ik het ook daadwerkelijk met hem zou willen doen of gaan doen... daar zit voor mij een wezenlijk verschil in ben ik dan al bezig met seks en zondig ik dan al????
Wat ik hiermee eigenlijk wil zeggen en vragen... Ik heb nooit een relatie gehad is het dan zo vreemd dat je de ideeén en fantasien hebt?? dat je er ook eens naar verlangt om bemint te worden door een man?? Ik denk het niet denk dat het alleen maar menselijk is! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
|
|
|
Ik persoonlijk denk dat het niet alleen menselijk is dat in een man-vrouw relatie beminnen te worden Want als God dat niet gewild zou hebben dan had God de mens toch ook niet hoeven te scheppen lijkt mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Mooie getuigenis Erika, dank je wel. Als Christen is het natuurlijk niet simpel in die omstandigheid waar jij in verkeer. Groot verlangen en fantastische fantasiën die je ook cadeau krijgt van de reclame. Maar ik denk dat je past in het plan dat God met je heeft, en Hij wil dat je ten volle vervult bent van Zijn liefde. Je hebt nu de keuze verder ingaan op je fantasiën hetgeen de goegemeente van cm niets liever heeft, of resoluut kiezen om dicht bij Jezus te wandelen. Up to you. Wake up |
wat een invulling maar weer.... zucht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:44
|
|
|
Ehhhhhhhhh was de zomer niet gisteren begonnen kan zijn dat ik de weg kwijt ben maar wat een pokke weerrrrrrrrrrrrr het hoost... hoost en hoost nogg eens ik wil zon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:44
|
|
|
JANS221 schreef: | mooi topic, Yes!!! (Ik had je al prive-mail gestuurd!) |
Dank je Jans! is een lieve mail!!! Thnx
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:45
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Ik stel de vraag aan jou grote broer! Heet was jou item, toch ! |
IIIII IIIII IIIII I
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 juni 2012, 17:46
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Hij wil dat je ten volle vervult bent van Zijn liefde. Je hebt nu de keuze verder ingaan op je fantasiën hetgeen de goegemeente van cm niets liever heeft, of resoluut kiezen om dicht bij Jezus te wandelen. Up to you. Wake up |
IIIII IIIII IIIII II
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|