Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Best zinnig wat je daar zegt!!! |
Zee, heb je me ooit al onzinnige dingen zien schrijven??? En pas op met je antwoord, hé ...deugeniet dat je bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:53
|
|
|
Honger naar een relatie??? Is dat niet het zelfde als vragen om erbarmelijke ellende???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:54
|
|
|
'k Hoop dat de tijd je wonden mag helen Frank.
Psalm 118: 8,9
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:56
|
|
|
Heeft iedereen de vakantie-blues of is deze site effe op een erg dieptepunt???
Waar is de sfeer van enkele jaren geleden???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:56
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Voortuin mooi gemaakt, ramen gezeemd, pad schoongemaakt, onkruid wegeschoffeld. Dat snap je wel hè |
Als al die regen komt die ze vandaag voorspeld hebben , kan je morgen opnieuw beginnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als al die regen komt die ze vandaag voorspeld hebben , kan je morgen opnieuw beginnen. |
die regen is er al...maar ik denk dat het bij Herman alleen maar woorden en geen daden zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:58
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ze komen altijd mannen te kort, Janske. Zowel op deze site en als op FF. Ik heb je ook uitgelegd waarom die mannen zich niet meer graag aanmelden. Dus, neen, ik ga niet mee.
Wat ik wel positief vind is dat je hier op het forum je vingers aan het werk zet. Laat je ook eens lezen op andere topics. Trek je niets aan van eventuele commentaren. Jouw visie is even belangrijk, waardevol en tot nut zoals van de anderen. Je bent een lieve meid met een gezond verstand en inzicht. Dus...ja, laat je lezen.
|
He frank, wb, zag jij ook die foto met die stapel pannekoeken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 20:59
|
|
|
VISSER278 schreef: | He frank, wb, zag jij ook die foto met die stapel pannekoeken? |
Ik deed alsof ik die niet zag...door te zien kom ik al aan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:07
|
|
|
Enkele jaren geleden zat de chatroom rond deze tijd vol. Of we werd er ruzie gemmakt of gelachen..nu is er niets te zien...waar is die goede oude tijd...effe een moment van mijmering...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Heeft iedereen de vakantie-blues of is deze site effe op een erg dieptepunt???
Waar is de sfeer van enkele jaren geleden??? |
nou kom op frank laat is zien hoe het was ? ik was er toen niet maar zou wel willen weten hoe de sfeer toen was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:12
|
|
|
In februari 2010 heb ik die Ouweneel eens serieus uit de bocht zien gaan tijdens een conferentie in de Jozua kerk in Dordrecht...Hij mag dan veel gestudeert hebben maar toch ontdekte ik een ongenuanceerd vooroordeel van hem tov de katholieke kerk. Ja, laat ik nu net in die richting 6 jaar gestudeerd hebben. Ach we zijn maar gewoon mensen. Of we nu enkele HBO's hebben of een diploma van lege zakjes recht zetten. Ik bedoel maar dat een 'naam' ook niet veel betekent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:13
|
|
|
Ik herken erg veel wat erover de rugzak hier is geschreven veel dingen zijn nodig geweest,ook al kunnen we nu vaak de dingen beter overzien waarom het zo ging. Ik denk aan grote teleurstellingen..hoe moeilijk kan dit zijn. En beleef ik..met de psalm dichter die zegt;
Is God zijn Gena vergeten zal Hij nooit meer van ontferming weten Moet ik lijden deze bittere smart?
maar gelukkig wil God verder leren Herkent u en jij dit wat ik ook zo kan voelen in mijn leven?..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 21 juni 2012, 21:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Honger naar een relatie??? Is dat niet het zelfde als vragen om erbarmelijke ellende??? |
Frank...als je nu om deze reden terug gekomen bent naar CM..doet me dat verdriet!!! Als je hier bent...lees niets...of lees alles, maar geef een beetje positief commentaar!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:14
|
|
|
DJES101 schreef: | nou kom op frank laat is zien hoe het was ? ik was er toen niet maar zou wel willen weten hoe de sfeer toen was |
Als ik alleen ben in de chatroom kan ik geen sfeer maken...trouwens, ik ben toch maar een zeurvent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:17
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Frank...als je nu om deze reden terug gekomen bent naar CM..doet me dat verdriet!!! Als je hier bent...lees niets...of lees alles, maar geef een beetje positief commentaar!!! |
Ik lees, dus ik ben...
Zee, sorry, je kent mijn verhaal wel, ik kan niet meer positief zijn. Ik zou het wel willen maar de wonden zijn te diep...gelukkig werden die wonden niet aangericht door de vaste CM-crew maar wel door iemand ik ik...nou ja je weet wel door wie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als ik alleen ben in de chatroom kan ik geen sfeer maken...trouwens, ik ben toch maar een zeurvent |
oww sorry! maare dat je een zeur vent bent zal je mij niet horen zeggen hoor! zou niet durven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE673
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:24
|
|
|
Bedankt voor jullie reacties.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als ik alleen ben in de chatroom kan ik geen sfeer maken...trouwens, ik ben toch maar een zeurvent |
Frank ..... nog geen reactie gehad op op je smiley?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik lees, dus ik ben...
Zee, sorry, je kent mijn verhaal wel, ik kan niet meer positief zijn. Ik zou het wel willen maar de wonden zijn te diep...gelukkig werden die wonden niet aangericht door de vaste CM-crew maar wel door iemand ik ik...nou ja je weet wel door wie... |
Dan het daar maar niet meer over hebben... Je zoekt gezellig de chat weer eens op... Gooi het er maar uit...maar doe het dan maar even in een PB Frank...ook mijn relatie ging over...gelukkig niet met ruzie.. Kom op..doe gezellig mee... Zo krijgen we allemaal ons ""pakje"" mee in dit leven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:28
|
|
|
Die smiley kan hij ook wel als profielfoto gebruiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:28
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ik herken erg veel wat erover de rugzak hier is geschreven veel dingen zijn nodig geweest,ook al kunnen we nu vaak de dingen beter overzien waarom het zo ging. Ik denk aan grote teleurstellingen..hoe moeilijk kan dit zijn. En beleef ik..met de psalm dichter die zegt;
Is God zijn Gena vergeten zal Hij nooit meer van ontferming weten Moet ik lijden deze bittere smart?
maar gelukkig wil God verder leren Herkent u en jij dit wat ik ook zo kan voelen in mijn leven?.. |
NA HET ZURE...GEEFT HIJ HET ZOET!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:29
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik deed alsof ik die niet zag...door te zien kom ik al aan... |
het is ook de bedoeling om je te richten op HET toetje hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:31
|
|
|
ANITA695 schreef: | Heide Dankjewel nog een paar dagen hier even ging het mis had ik opgezegd en weer gevraagd mijn laatste dagen vol te maken omdat ik dacht iemand te leren kennen op de laatste avond voor ik ging, Ware het dat het niet zo mocht zijn ik had al gezegd ik neem een tijd van bezinning voor de HEER tijd voor me zelf met Hem geen date s en contacten geen verwachtingen en mijn rugzak zelf vol stoppen met allerlei wat ik je wil vertellen is dat ik ben heeeeeeeeel blij namens God door jou heen heb ik een conflict hier kunnen stillen gebeden of God dat zou willen nu dat is gebeurd tranen voel ik in me opkomen nu maar dat is goed nu kan ik c m met een gerust hart verlaten over drie dagen en is mijn rugzak zo goed als leeg t restje dat blijft is wat de HEER helpt dragen daar mag iedereen om vragen altijd zal er in ons leven iets zijn van tillen sjouwen maar boven alles op de HEER vertrouwen Dan komen we straks bij Hem aan laat ons niet aan de kant staan tilt onze rugzak en zegt geef maar hier weg met alle zorgen verdriet en gemier Ik heb jouw lasten gedragen geef alles mijn kind ik zal je zonder stenen en rugzak ontvangen dat is mijn verlangen zo zegt de HEER en ik ooooooooo ik wil daarvan zoveel meer Dank voor dit topic over Onze rugzak ik ben blij met mij de HEER die ziet dat ik wil belijden elke stap die ik zet in Gebed Hij mij vormt en geeft wat ik nodig heb de rugzak heb ik niet nodig even niet meer vullen met pijn teleurstelling en tegenslagen maar dicht bij de HEER blijf ik alles dragen samen met Hem kan ik alles aan kracht van boven door geloven Hij mijn God komt er aan Een maal hier zal ieder geloven met de ogen gericht naar boven zeggen HIJ is mijn Heer wau verder verlangt Hij niets meer .
Wens jou ook en allen die dit lezen Gods zegen op jullie wegen Het ga U goed van mij een lieve groet Anita |
prachtig anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:36
|
|
|
Wat ik me afvraag vandaag..........Frank, is je heg al gesnoeid?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | In februari 2010 heb ik die Ouweneel eens serieus uit de bocht zien gaan tijdens een conferentie in de Jozua kerk in Dordrecht...Hij mag dan veel gestudeert hebben maar toch ontdekte ik een ongenuanceerd vooroordeel van hem tov de katholieke kerk. Ja, laat ik nu net in die richting 6 jaar gestudeerd hebben. Ach we zijn maar gewoon mensen. Of we nu enkele HBO's hebben of een diploma van lege zakjes recht zetten. Ik bedoel maar dat een 'naam' ook niet veel betekent. | [color=#0000FF][i] Zoals je zegt Frank, we zijn mensen, gebroken in de zonde en blijven dit. Jij, ik en Ouweneel. Vandaar dat het oke is om elkaar op te bouwen. Het boek zelf dat hier boven is geschreven, een aanrader [/i][/color]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en dat allemaal met je bepaalde hand??? Maar ik heb niet alles gevolgd de laatste maand dus de situatie kan veranderd zijn. |
pssst, verkeerde smiley, vrank!! t moest de zijn, joh!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:43
|
|
|
LIES774 schreef: | Als buitenstaander volg ik de discussie op het forum sex voor het huwelijk. Het loopt aardig uit de hand; ik ben ervan overtuigd dat God hier blij mee is. Hij heeft de Liefde tussen man en vrouw voor ogen; de meest veilige omgeving is binnen het huwelijk. Jouw bovenstaande uitspraak Frankt, is zeer onbehoorlijk en respectloos.
Lies |
Hier ben ik het Helemaal mee eens Lies. Wij moeten proberen het koste wat het kost dat binnen het huwelijk te laten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE009
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:45
|
|
|
NICKY298 schreef: | Hier ben ik het Helemaal mee eens Lies. Wij moeten proberen het koste wat het kost dat binnen het huwelijk te laten. |
Ook ik ben het helemaal eens met Lies!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 21:47
|
|
|
MARIEKE009 schreef: | Met verbazing ik geprobeerd de discussie te volgen. Ik vermoed dat veel leden nare ervaringen hebben gehad in hun relaties. Ik vind het dan ook heel verdrietig om te lezen hoe deze site helemaal vol wordt geschreven. Laten we het a.u.b positief houden. En ook een "beetje christelijk". Zo lijkt het meer op een forum van een tijdschrift voor onvolwassen pubers. |
Dank voor je fijne reactie. Marieke Vindt ook dat het er wat christelijker aan toe mag gaan. Laat ons zoeken hoe omgaan met sex op een manier dat God het wil. Hoe het smalle pad blijven bewandelen. Hij is de weg de waarheid en het leven, toch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 22:05
|
|
|
JANE866 schreef: | 'k Hoop dat de tijd je wonden mag helen Frank.
Psalm 118: 8,9 |
Opdat de boodschap niet zomaar verdwijnt: "Het is beter bij de Here te schuilen, dan op mensen te vertrouwen het is beter bij de Here te schuilen dan op edelen te vertrouwen".
|
|
Naar boven |
|
|