Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 18:12
|
|
|
Waarschijnlijk zonnig en warm als jij ook meegaat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 18:34
|
|
|
GRACE585 schreef: | rel moet even je hoekje weer omhoog plaatsen weet jij waar hetgezegde vandaan komt met je 50e abram of sarah zien???
heb t al op google gevonden kennen we zelf onze antwoorden vinden he , schiet bij jou ook niet op | sja das een goede abraham werd ietskes ouder als 50 dacht ik maar euhm het is en blijft een mijlpaal in je leven 50 jaar he een halve eeuw dus kan er wel ergens in komen dat men denkt van goh sjonge gij zijt een ouwe ge lijkt net abraham.... Of dat je dan oud begint te worden... bedoel je wordt grijzer of grijs je begint te kraken piepen ed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 18:34
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Rell...........waarom is wat je van ver haalt lekkerder ? | Omdat ik lekker ben (ik woon verweg van je)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 18:36
|
|
|
HANNAH810 schreef: | een emmertje water en een harde borstel, maris, dat is ook nog eens buik/arm/rugspier-vriendelijk! je komt er helemaal van in vorm, alleen je kniebeschermers niet vergeten!!! |
nah kan ook... je kan ook gewoon een hogedrukspuit pakken..... scheeld weer rug en arm spiere ..... wat ook kan maar das meer tegen onkruid is round up.... das wel een goedje wat ook je planten aanpakt wat je wilt houden en of er dieren aan komen te overleiden... dat weet ik niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 18:36
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
heet jij rel? |
ja ik heet rell en jij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 18:38
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Daar hebben de friezen(who else???)iets op gevonden,het heet........een steel! Nu hoeven die westerse vrouwtjes niet meer te bukken | goh kiek limbo's pakken een hoge drukspuit..... spuit je alles weg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 18:40
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Dank Maris, ik heb het zonnetje nu ook al lekker in mijn rug, heerlijk gewoon.
LANG LEVEN DE LENTE
wordt er heerlijk warm van
En natuurlijk ook een knuffel terug,
Marianne |
zo erg dat je hem 2x geplaatst hebt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JENNY563
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 18:40
|
|
|
We hebben een super gezellige avond gepland om onder het genot van een drankje en/of hapje vrijblijvend contacten te leggen en/of te onderhouden . Wij zijn zoveel mogelijk singles aan het uitnodigen, dus heb je nog familie, kennissen, vrienden, collega's die single zijn........ allemaal van harte welkom op ons Meetingpoint in Hotel Papendrecht!! Zie voor verdere info hieronder.
Waar:Golden Tulip Hotel Papendrecht, In de sfeervolle Marco Polo zaal, makkelijk bereikbaar aan de A15 Wanneer: 23 april Vanaf hoelaat: 20.30 uur Leeftijd:35+ Kosten: Entree € 5,00 p.p. Drankjes en/of hapjes voor eigen rekening Aanmelden mag: Jen.Nic@hotmail.com Doel: Gezellige vrijblijvende avond om contacten te leggen en/of te onderhouden Overnachten: Is daar mogelijk maar dat moet je zelf reserveren bij de Golen Tulip. Parkeren: Gratis Tot dan!! Nicoline en Jenny Golden Tulip Papendrecht www.hotelpapendrecht.nl Lange Tiendweg 2 3353 CW Papendrecht 078 6152099
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 19:02
|
|
|
mag ik niet mee jammer hoor , sta niet op je lijstje is zeker niet bedoelt voor utrechters doei pimpernel [rob]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 19:05
|
|
|
RELLOK036 schreef: | nah kan ook... je kan ook gewoon een hogedrukspuit pakken..... scheeld weer rug en arm spiere ..... wat ook kan maar das meer tegen onkruid is round up.... das wel een goedje wat ook je planten aanpakt wat je wilt houden en of er dieren aan komen te overleiden... dat weet ik niet |
Weet je wat er ook helpt? Formaline..(dat is een middel voor schapen als ze rotkreupel hebben aan hun poten,dat doe je in een bak, laat ze dr doorheen lopen...maar het mag niet meer verkocht worden...is niet milieuvriendelijk) ik heb zo n handspuit van 10 liter en dat nevelt...alles wat je raakt gaat kapot en je tegels worden er heel mooi van. De hoveniers gebruiken het ook, het werkt echt heel goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 19:13
|
|
|
RELLOK036 schreef: | zo erg dat je hem 2x geplaatst hebt? |
Als ze de zon in haar rug heeft staan, denk ik aan 2de graads verbranding. Dus 2 keer plaatsen
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 6 april 2010, 19:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 19:15
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Weet je wat er ook helpt? Formaline..(dat is een middel voor schapen als ze rotkreupel hebben aan hun poten,dat doe je in een bak, laat ze dr doorheen lopen...maar het mag niet meer verkocht worden...is niet milieuvriendelijk) ik heb zo n handspuit van 10 liter en dat nevelt...alles wat je raakt gaat kapot en je tegels worden er heel mooi van. De hoveniers gebruiken het ook, het werkt echt heel goed. |
Wel puur gebruiken, heb je ook geen last meer van andere (on)gedierte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 19:59
|
|
|
"Kerken in Nederland lopen God voor de voeten"
"Kerken in Nederland lopen God voor de voeten." Dat zegt Ds. Hans Eschbach, predikant-directeur van het Evangelisch Werkverband dat 15 jaar bestaat, in een interview met CIP. "Behoudende gemeentes doen dat door te stollen in tradities, vrijzinnige gemeenten door een leeggelopen evangelie dat geen kracht meer heeft en Evangelische gemeentes door van de ene hype naar de andere te gaan"
Het Evangelisch Werkverband bestaat 15 jaar. Daarom organiseren ze een vernieuwingsfestival met als thema 'eerste liefde'. Een feestelijke dag op zes locaties in het centrum van Voorthuizen met o.a. Henk Binnendijk, Kees Kraaijenoord, Martin Brand @ band en vele anderen.
Kern van het evangelie kwijt De missie van het Evangelisch Werkverband is in al die jaren hetzelfde gebleven volgens Eschbach: "We willen biddend zoeken naar en werken aan geestelijke vernieuwing binnen de Protestante Kerk in Nederland. Biddend omdat alles van de Heer afkomt, zoekend omdat we niet alles in onze binnenzak hebben zitten, werkend, want we willen ons leven wijden aan God en Zijn Kerk." De kerk zit volgens de predikant in een identiteitscrisis: "Moderne theologen willen al jaren het evangelie relevant maken voor de moderne mens. Door in dienst daarvan steeds kleine aanpassingen te doen zijn ze de kern van het evangelie kwijtgeraakt. Dit is één van de redenen waardoor de kerken 60.000 leden per jaar verliezen. Ons werkverband is opgericht vanuit Kronieken 24:13, waarin staat: ‘Zij vernieuwden het huis Gods naar het oorspronkelijk bestek. Wij willen op basis van ons Handboek(Bijbel) de kerk weer maken zoals zij hoort te zijn!"
Nieuwe kerken Eschbach vertelt dat het Evangelisch Werkverband nieuwe wegen niet schuwt: "In eerste instantie richten we ons op bestaande gemeenten. Daarnaast ‘kennen we de Protestantse Pioniers Plekken, waarmee we nieuwe gemeentes stichten die op andere manieren kerk willen zijn, met behulp van de moederkerk ter plaatse. De moederkerk is zwanger van nieuwe visie en die gaat dochters baren." De predikant erkent dat daar veel werk in zit: " Eerst moet de leiding zich voorbereiden door te bidden en te kijken naar buitenkerkelijken en wat hun wensen en gedachtes zijn over de kerk. Aan de hand daarvan organiseren ze informele bijeenkomsten zonder strakke liturgie of iets dergelijks.’
Orthodoxie De Kracht van de behoudende gemeentes ligt volgens Eschbach in het hoog houden van de leer. "Het is alleen jammer dat daarmee ook de vormen zijn gestold." Als voorbeelden daarvan noemt hij een strakke liturgie, alleen het kerkorgel als muziek gebruiken en geen vrouwen in het ambt."Mijn beste mannen zijn vrouwen! zei William Booth al. Dat is ook mijn ervaring de afgelopen twintig jaar waarin ik gemeentepredikant ben geweest. God gebruikt ook vrouwen voor Zijn werk!" Het argument dat vrouwen volgens Paulus moeten zwijgen in de gemeente, legt Eschbach op een andere manier uit: "In die tijd had je een synagoge. Daar had je een aparte mannen- en vrouwenafdeling. Aangezien je in die tijd nog geen plaatselijke krant had, waren de vrouwen soms behoorlijk aan het praten. Daarom zegt Paulus: "De vrouw moet zwijgen! Dit is een plaats voor God, daar horen geen alledaagse gesprekken" Uiteindelijk mag je het best met elkaar oneens zijn, belangrijker is dat je elkaar kunt aanspreken op Gods Woord. Ik heb moeite met mensen die lezen dat er iets staat, maar vervolgens zeggen dat ze daar niets mee te maken hebben en dat ze toch bij hun mening blijven"
Voor de voeten lopen De predikant gelooft in de geestelijke vernieuwing van de kerk in Nederland. En niet alleen binnen de Protestante Kerk in Nederland: "God moet weer God worden. We hebben door onze zonden en door het filosofische denken van de verlichting de hemel toegesloten. We moeten bidden dat de hemel weer opengaat en Gods Geest zijn vernieuwende werk laten doen. Dat kan door middel van het pure evangelie, maar ook met behulp van de gaven van de Geest" Eschbach geeft toe dat de Evangelische gemeentes meer nadruk op deze gaven leggen: "Toch ben ik de afgelopen tijd geschrokken van de Evangelische gemeentes. Ze zijn minder missionair en er is een gebrek aan leiderschap. Vroeger waren ze de snelstgroeiende gemeentes, nu staat die groei stil." De predikant ziet om zich heen dat gemeentes God voor de voeten lopen bij Zijn werk: "Behoudende gemeentes doen dat door te stollen in tradities, vrijzinnige gemeentes door een leeggelopen evangelie dat geen kracht meer heeft en Evangelische gemeentes door van de ene hype naar de andere te gaan"
Er is volgens Eschbach wel een oplossing: " Laten we God gehoorzaam zijn, alles van Hem verwachten en vurig zijn in gebed, laten we ons openstellen voor de Geest zodat Die Zijn vernieuwende werk kan doen!"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JORIIEK216
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 20:00
|
|
|
hoihoi,
ik zou inderdaad echt warme kleding inpakken en goede loopschoenen want je loopt best veel naar de samenkomst tenten enzo, het ligt er ook weer aan waar je zit met je tentje.
Verder je bijbel niet vergeten ;)
Veel plzier en misschien kom ik je nog tegen! :D
GRoetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 20:02
|
|
|
Wat voor thema moet ik nu weer omlijsten. U vraagd ik draai.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 20:06
|
|
|
HANNAH810 schreef: | geinteresseerden voor een daagje naar de hei in ede om te picknicken met elkaar zijn vooralsnog;
Hannah810 met twee kinderen zusje (36jr) van hannah, met 1 kindje jolan9.. en willie511 met drie kinderen grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn elly 361 parel184
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 henk335 evt met kinderen
t wordt dus deze keer zaterdag vóór de pinksteren, rond 12 uur bij juffrouw tok..... zou je misschhien t plaatje en de reisbeschrijving er nog even willen bijplakken voor me maris?
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin (hé jolan? )
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdaagje verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee........ |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 6 april 2010, 21:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 20:11
|
|
|
[quote=SOFIE807]Waarschijnlijk zonnig en warm als jij ook meegaat [/quoti
inderdaad sofie; ga je ook mee; als t warme zonnetje ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 20:12
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Is dat de weg die wij moeten gaan, is mijn vraag. Moeten we maar accepteren dat er geen overwinning is over sommige monsters in ons leven. |
Ik denk dat we idd moeten accepteren dat we helaas met sommige monsters in ons leven moeten leven, wat voor monsters het dan ook zijn
CHATULIEM619 schreef: | Moeten we accepteren dat sommige mensen veroordeeld zijn te leven met hun trauma's? |
Ik denk het woord trauma zegt het al... Ja we moeten idd accepteren dat sommige mensen veroordeeld zijn om te leven met hun trauma's, sommige trauma's blijven helaas en ja we kunnen dan niet anders dan het accepteren. Want ik denk dat wanneer we het niet accepteren we de mens achter het trauma ook niet accepteren
CHATULIEM619 schreef: | Wat wordt dan de betekenis van bevrijding? Als mensen niet eens meer bevrijd zouden kunnen worden van hun demonen, moeten ze er maar mee leren leven? |
Ik denk dat bevrijding wil zeggen dat men er juist mee om leert gaan, dat men er idd mee leert leven... Dus er MEE leert leven en niet meer het leven laat BEHEERSEN door het trauma(demonen) vind ik een beetje een zwaar woord
CHATULIEM619 schreef: | En moeten we maar accepteren dat mensen met dit gedrag anderen beschadigen? |
Ik vind dat niemand met of zonder trauma het recht heeft een ander te beschadigen, dus NEE dit hoeven we niet te accepteren.
Ik hoop dat mijn reactie een beetje duidelijk is overgekomen, vind het altijd er moeilijk om het goed te verwoorden.
Laatst aangepast door
|
ROBBEDOES873
|
op dinsdag 6 april 2010, 20:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 20:19
|
|
|
Ik had het niet beter kunnen verwoorden Doeshi (op de even mondeling doorgegeven grammaticale wijziging na )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 20:31
|
|
|
Dit verhaal bevestigt datgene wat ik neergezet heb. Het eenvoudige evangelie heeft men uit het oog verloren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 20:45
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dit verhaal bevestigt datgene wat ik neergezet heb. Het eenvoudige evangelie heeft men uit het oog verloren. |
Hans Esbach is jaren predikant bij ons in Spijkenisse geweest, heeft echt een behoorlijke verandering op gang gebracht. Ik vond t een heerlijke man, met een mooie visie.
God heeft heel veel zegening gebracht. Toen Hans wegging, en directeur van het Evangelisch Werkverband werd, is hij landelijk dit gaan promoten. Veel gemeentes zijn nu aangesloten bij het EWV. Meer ruimte voor Gods Geest geeft ruimte voor God zelf die aan t werk gaat. Bidden en God de leiding geven. Open stellen voor de dingen die gebeuren, waken voor de Waarheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:00
|
|
|
[quote=JONATHAN890]"Kerken in Nederland lopen God voor de voeten"
Het Evangelisch Werkverband bestaat 15 jaar. Daarom organiseren ze een vernieuwingsfestival met als thema 'eerste liefde'. Een feestelijke dag op zes locaties in het centrum van Voorthuizen met o.a. Henk Binnendijk, Kees Kraaijenoord, Martin Brand @ band en vele anderen.
Voor de volledigheid heb ik het even opgezocht: De dag in Voorthuizen is op 17 April a.s
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:02
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Wel puur gebruiken, heb je ook geen last meer van andere (on)gedierte |
Dierenbeul
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:03
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik denk dat je t zo kunt zien mar; alle geboden zijn even belangrijk; als je één gebod overtreedt, tast dat net zoveel van Gods eer aan, als dat je ze allemaal overtreedt. vanuit God gezien, is het dus om t even of je een koekje bietst bij de bakker, of dat je de juwelierszaak leeghaalt. (mocht je t overwegen; de juwelierszaak levert meer euro's op.... )
in diezelfde lijn zie ik de twee geboden waar jij je vraag bij stelt; alle geboden zijn gelijk(in waarde) maar niet in belangrijkheid. ik denk dan aan de bijbeltekst; wie vader of moeder, (.........) liefheeft BOVEN Mij, is Mij niet waardig. dus wanneer de twee geboden strijden met elkaar, in bepaalde situaties, dan heeft de liefde voor God prioriteit.
t is nog best lastig uit te leggen, als je dit duidelijk op wilt schrijven; misschien is er nog iemand, die dit leest; die ofwel een andere mening is toegedaan, ofwel duidelijker kan verwoorden? (sola, jij kunt soms duidelijk uit de hoek komen.....iets voor jou?)
of is t je duidelijk nu, mar? |
Hannah, het is voor mij duidelijk geworden wat je bedoelde en kan daar ook mee instemmen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:07
|
|
|
LOS ANGELES - Een 13-jarige jongen uit de Amerikaanse staat Californië gaat proberen de 8848 meter hoge Mount Everest in Nepal te beklimmen. Als hij erin slaagt de top van de hoogste berg ter wereld te bereiken, is hij de jongste persoon die dat ooit is gelukt. Jordan Romero is vanuit Los Angeles naar Nepal vertrokken, meldden Amerikaanse media dinsdag. ''Ik kijk er al zo lang naar uit en nu gaat het eindelijk gebeuren'', aldus Romero voor vertrek tegen verslaggevers.
Romero, die in juli 14 jaar wordt, doet zijn poging later dit jaar. Hij is naar eigen zeggen een ervaren klimmer. Zo zou hij de Kilimanjaro in Tanzania hebben bedwongen.
Zijn vader en stiefmoeder staan achter de levensgevaarlijke onderneming. Ze begeleiden hem tijdens zijn voorbereiding. Circa tweehonderd klimmers zijn omgekomen bij een poging de Mount Everest te beklimmen.
Nog een tiener die als jongste iets wilt bereiken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:07
|
|
|
RELLOK036 schreef: | Omdat ik lekker ben (ik woon verweg van je) |
Ik ken u al meneer Rell,gij zijt dat Limburgertje dat in Groningen dat nonnetje lastig viel Ik was dat blonde (nep)friezinnetje die tot ieders verbazing GEEN mannen lastigviel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:08
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dierenbeul |
Carien is geen dierenbeul!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | LOS ANGELES - Een 13-jarige jongen uit de Amerikaanse staat Californië gaat proberen de 8848 meter hoge Mount Everest in Nepal te beklimmen. Als hij erin slaagt de top van de hoogste berg ter wereld te bereiken, is hij de jongste persoon die dat ooit is gelukt. Jordan Romero is vanuit Los Angeles naar Nepal vertrokken, meldden Amerikaanse media dinsdag. ''Ik kijk er al zo lang naar uit en nu gaat het eindelijk gebeuren'', aldus Romero voor vertrek tegen verslaggevers.
Romero, die in juli 14 jaar wordt, doet zijn poging later dit jaar. Hij is naar eigen zeggen een ervaren klimmer. Zo zou hij de Kilimanjaro in Tanzania hebben bedwongen.
Zijn vader en stiefmoeder staan achter de levensgevaarlijke onderneming. Ze begeleiden hem tijdens zijn voorbereiding. Circa tweehonderd klimmers zijn omgekomen bij een poging de Mount Everest te beklimmen.
Nog een tiener die als jongste iets wilt bereiken. |
Jong geleerd is oud gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 21:09
|
|
|
Dinsdag 6 april:
KENMERKEN VAN HET KONINKRIJK!
Onze Verlosser, wij groeten U, Uw liefde en Uw offer zouden wij op onze arme gebrekkige manier graag met liefde en met een offer willen beantwoorden.
Geen enkel geschenk is armoedig als het de ware liefde van de gever uitdrukt, daarom zijn de geschenken van je hart voor Mij rijk en kostbaar. Mijn kinderen moeten een aparte positie innemen, ga van hen uit en scheid u af, was het gebod. Vandaag aan de dag moeten Mijn kinderen in leven en werk, in liefde en dienst, uitblinkers zijn. IK riep een bijzonder volk om Mijn Naam bekend te maken.
Mijn dienstknecht Paulus heeft gezegd, dat Mijn volgelingen bereid moeten zijn om Mijnentwil als dwazen beschouwd te worden.
Wees bereid om niet mee te tellen en laat de vormen en gewoonten van de wereld voor wat ze zijn, wanneer Mijn eer en Mijn Koninkrijk daarmee gediend worden, zorg dat je de kenmerken draagt, waaraan men hen kan herkennen, die tot Mijn Koninkrijk behoren. Wees bereid Mij te belijden voor de mensen.
Wees bereid alle dingen schade te achten, opdat je Mij mag winnen in je leven.
|
|
Naar boven |
|
|