Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 13:13
|
|
|
Liever niet in de vakantieperiode, dat is veel te lastig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 13:13
|
|
|
XABIA794 schreef: | Ik zou je missen yes, Mijn advies is om toch te blijven... Vele topics heb je boeiend gevuld met oprechte meningen. Niemand kan bepalen wat recht of krom is op een forum. Een forum is naar men mening een plek waar ieder zich spontaan en eerlijk hun meningen mogen delen, vragen mogen en kunnen stellen. Soms beseft men niet dat er veel onderwerpen zijn waar nog steeds geen uitgesproken antwoord voor is. Dat maakt het vaak zo boeiend dat we daar als volwassenen steeds in mogen verdiepen, meegaande in onze culturele en maatschappelijke evolutie...
en Heide, dat is ook voor jou bedoeld jou bijdragen zijn ook een aanvulling hier |
Dat raakt op een goede manier Xabie;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 13:15
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Liever niet in de vakantieperiode, dat is veel te lastig |
zo is er altijd wel wat te mekkeren over een uitje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 13:19
|
|
|
DANIEL777 schreef: | zo is er altijd wel wat te mekkeren over een uitje |
Velen van onze leden reageerden niet over dit uitje, kan je wel begrijpen dat ze ook op vakantie zijn. We gaan ook op vakantie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 13:23
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Velen van onze leden reageerden niet over dit uitje, kan je wel begrijpen dat ze ook op vakantie zijn. We gaan ook op vakantie | so what dat jullie op vakantie zijn mag lientje dit opeens niet regelen omdat jullie niet uitkomt kom op zeg belachelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 13:29
|
|
|
XABIA794 schreef: | Is iemand klaar met zijn rugzak? Ik denk dan ook vooral of je je rugzak bij de Here hebt gelaten. Zoals Wilma weergeeft, is het bij ieder van ons dat ons verleden een inpact heeft op de rest van ons bestaan hier. Ook de negatieve dingen hebben ons gemaakt wie we nu zijn. Het verschil is dat we (ten opzichte van mensen die Jezus niet kennen) we met al onze dingen naar hem kunnen gaan. Ook ben ik zeker dat "gemeente" zijn wilt zeggen dat we elkander helpen dragen, onze lasten en moeiten, omdat we allen op weg zijn naar Hem, (met Hem) Net zoals Willem weergeeft is een zware rugzak ook een confrontatie naar het zoeken van Waarheid en realiteit in jou relatie tot God. Achteraf zie ik voor mezelf dat ik de meeste groei en steun heb ervaren in men moeilijkste tijden. Dat maakt men rugzak ook zo boeiend en niet nutteloos. Als we ons ijveren om alleen maar "heilig" te willen zijn, en onze rugzak angstvallig dicht houden, zullen we hem ook nooit leeg kunnen maken. Jezus zegt, komt allen tot mij... en Hij zal ons rust geven. Hij zal ons ook leren onze rugzak op een andere manier te dragen dan ervoor. Wat men wel moet realiseren is dat men een ander niet kan verantwoordelijk stellen om jou rugzak te dragen. Ook kan je niet verwachten dat een ander zich moeiteloos zich in jou rugzak kan inleven. Goed is dat partners elkanders totaal leren kennen, ook de niet fraaie dingen (dat is volgens mij ook één zijn, zoals je één moet worden in relatie tot God) transparant vind ik zo'n mooi woord |
MOOI MENS MOOIE WOORDEN HET LIJKEN NET AKKOORDEN UIT DE HEMEL KLINGT DIT DOOR (MIJ) ZOALS GOD HET WIL HOOR KUNNEN WIJ NOG SAMEN GAAN IN DE NAAM VAN HEM LUISTEREN NAAR ZIJN STEM , VERGEVING SCHENKEN WIL IK AAN JOU , WANT IK ZIE TOCH EEN MOOIE VROUW EEN VROUW NAAR GODS HART MAG IK MAKEN VANDAAG MET JOU EEN NIEUWE START ? ZOALS GOD MIJ FLUISTERT EN IK LUISTERT IK WIL JE VERGEVEN WAT IK JE HEB AANGEDAAN IN JEZUS NAAM GODS ZEGEN OP AL JE WEGEN
LIEFS ANITA
MIJN RUGZAK IS NOOIT HELEMAAL LEEG MAAR DIT STUKJE WIL IK GRAAG NOG KWIJT OMDAT IK OPRECHT MEEN IK HEB SPIJT, JA OOK IK BEN MENS MET ÉÉN WENS TE ZIJN ALS HEM TE VOLGEN TE DIENEN ZOALS HIJ HET VERLANGT TE ZIJN ÉÉN MET HEM MET ALLE MENSEN OM ME HEEN HIJ HELPT ME HIER DOOR HEEN BEN GROEIEND IN GELOOF EN MENSEN DAT BLIJF IK WENSEN IK BEN GEVALLEN EN STA WEER OP EENS ZAL IK OP DE BERG KOMEN VAN MIJN DROMEN, HOOP MET VELEN TE KUNNEN ZEGGEN HEER WAS DIT NAAR U WIL U PLAN HIER BEN IK DAN WAT JE OP AARDE VERGAARD ZAL IN DE HEMEL OOK ZIJN IK HOOP SAMEN MET MENSEN DIE ER NAAR VERLANGEN DE HEER TE DIENEN EN NIET BLIJVEN GEVANGEN IN VERDRIET EN PIJN WANT HIJ HEEFT ALLES GEGEVEN ZIJN ZOON VOOR ONS EEUWIGE LEVEN HET GA U ALLEN GOED GODS ZEGEN OP U WEGEN .
LIEVE GROET anita ja mijn naam in het klein want ik ben niet groter den HIJ ik ben mens zoals gij vergeef u hoop u ook mij dan kunnen we mensen brengen voor de troon van de HEER dat is toch wat we graag willen doen verkondigen zijn naam ik hoef niet voor aan te staan ik wil Hem gewillig volgen achter Hem aan in zijn voetsporen lopen en dan hopen dat we samen weer verder kunnen lopen
Groet anita
Laatst aangepast door
|
ANITA695
|
op donderdag 21 juni 2012, 13:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 13:38
|
|
|
[quote=PETRA411] Het is mooi weer vandaag,maakhet weer goed herman met yes, jullie zijn allebei kinderen van god, en ja met een verschillende manier van denken,maar allebei mooi zoals jullie zijn.
en we hebben de link hoe we moeten daten...dus iedereen succes
waar zal ik beginnen met daten.... .. hahaha
Maar ik waardeer het wel als er mensen zijn die voor mensen op willen komen . En ik waardeer mensen die eerlijk zijn, en zeggen hoe het is.
Laten we goed voor elkaar zijn. en het goede denken.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op donderdag 21 juni 2012, 15:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 13:42
|
|
|
HERMAN968 schreef: | [color=#0000FF][i]Bedankt Nicky voor je getuigenis. Ik bid dat alles mag goedkomen na die nare ervaringen die je had.[/i][/color] |
dankje Herman , ik ga proberen te komen vanavond.
En ik vind het heel positief dat jij zo je best doet ten gunste van ons dames.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 13:47
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Het is de eerste zomerdag Nog 5 nachtjes treden we in het huwelijk Zal het mooi weer worden |
Tel jij niet in dagen????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 13:54
|
|
|
quote=PETRA411 Ja natuurlijk, allemaal zijn we kinderen van god,ondanks verschillen, god zegt echt niet eh alleen katholieken of alleen gereformeerden komen de hemel in
En het zijn er zeker meer dan alleen diegenen die een bevinding hebben gehad in de behoudende kerken.
Jezus zegt het zelf: Want een ieder die Mij aanneemt....
Als je dat serieus neemt dan moet je geen andersgelovigen gaan wegstrepen met een kerkelijk potlood.
Het kenmerk van het christelijk geloof is niet veroordeling maar liefde, genade en barmhartigheid.
Christus is en was barmhartiger dan vele van Zijn volgelingen.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 21 juni 2012, 14:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 13:54
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Ik geloof niet dat ik iemand zou benaderen die erg gekleurd is. En wie bij een ex gaat vragen hoe iemand is, om nadere gegevens voor een relatie te krijgen, die kan volgens mij van te voren al weten dat het antwoord niet echt onafhankelijk is.
En bidden, dat geld voor alles. Maar in het aangaan van een relatie denk ik toch vooral dat er veel energie en tijd in geïnvesteerd moet worden om eerst is iemand echt te leren kennen. En vanuit kennen komt in ieder geval een eerlijk beeld naar voren. Eigenschappen van iemand kunnen bij de één erg afstoten, terwijl het juist bij de ander een klik vormt.
Ik zou dus niet direct een ex vragen naar een mening. Als ik voor een contact al in de gelegenheid zou zijn om de gegevens van die ex te krijgen. Zie me nog niet bij een eerste contact vragen, wat is telefoonnummer van je ex, dan kan ik even vragen hoe je ben, of navragen hoe hij over je denkt? |
zo is het willem , eerst even heel lang de kat uit de boom kijken. veel samen doen en alles met elkaar bespreken.
En als alles gemoedelijk gaat en je allebij elkaar steeds opzoek dan komt het vast goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 14:07
|
|
|
Kinderen van een relatie met kinderen
nou geloof mij , jou en zijn kinderen bepalen vaak al in de eerste kennismaking of ze elkaar moeten?
Ik heb het al mee gemaakt in ede, mijn dochter gaf al aan wie ze niet moet.is niet eens mijn relatie!
en ik kan praten als brugman , het is niet anders.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 14:09
|
|
|
//
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op vrijdag 22 juni 2012, 09:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 14:10
|
|
|
DANIEL777 schreef: | so what dat jullie op vakantie zijn mag lientje dit opeens niet regelen omdat jullie niet uitkomt kom op zeg belachelijk |
We zouden graag willen om te wokken maar niet op 19 juli, maar helaas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 14:13
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Tel jij niet in dagen????
|
5 nachtjes slapen + 5 dagen = 10 dagen wachten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 14:25
|
|
|
Ik weet het niet
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 21 juni 2012, 14:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 14:43
|
|
|
HERMAN388 schreef: | We zouden graag willen om te wokken maar niet op 19 juli, maar helaas |
Herman, dat uitje is niet alleen voor jullie bedoeld, er zijn ook nog mensen die niet op vakantie gaan. Jullie kunnen tenminste op vakantie, gun de mensen die dat niet kunnen ook wat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:01
|
|
|
- Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen. - Attitude is a little thing that makes a big difference. - A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject.
-- Winston Churchill
Er is nog meer te vinden op: http://www.brainyquote.com/quotes/authors/w/winston_churchill.html
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 21 juni 2012, 15:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:04
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Je trekt de discussie scheef Willem, totaal. Het gaat niet om veroordeling, zeker niet. De ene mag anders zijn dat is geen enkel probleem. Ook jij maag sex hebben zoveel je wil. Maar zet aub twijfelaars en zoekende niet op een verkeerd spoor. Doe daar absoluut niet aan mee. Oke ! |
IIIII IIIII I
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 21 juni 2012, 15:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:14
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Herman, dat uitje is niet alleen voor jullie bedoeld, er zijn ook nog mensen die niet op vakantie gaan. Jullie kunnen tenminste op vakantie, gun de mensen die dat niet kunnen ook wat... |
Een stil water sprak hier...maar wel op de juiste plaats en tijd!!!
Een hartelijke groet van Ineke!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:17
|
|
|
JOL252 schreef: | - Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen. - Attitude is a little thing that makes a big difference. - A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject.
-- Winston Churchill
Er is nog meer te vinden op: http://www.brainyquote.com/quotes/authors/w/winston_churchill.html |
Hou het nou lekker boerenhollands joh!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:26
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Het is de eerste zomerdag Nog 5 nachtjes treden we in het huwelijk Zal het mooi weer worden |
het wachten om te trouwen heeft langer geduurd dan de verkering van 5 weken voor je haar ten huwelijk vroeg...ik wens jullie veel geluk en een enorme veelvoud van jullie verkeringsperiode...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:28
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een stil water sprak hier...maar wel op de juiste plaats en tijd!!!
Een hartelijke groet van Ineke!!!! |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:32
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hou het nou lekker boerenhollands joh!!!!!
|
komtie:
EEN BOER ZONDER PAARD EN ZONDER WAGEN, MOET ZIJN ZAKKEN ZELF MAAR DRAGEN.
HEEFT DE BOER DE PET EN PRUIK NIET OP, LOOPT HIJ DE HELE DAG MET EEN KALE KOP.
ALS MEN DE BOER NAAR HET WEER GAAT VRAGEN, BEGINT HIJ AL METEEN TE KLAGEN.
GROEIT ALLEEN MAAR ONKRUID OP HET LAND, GEBRUIKT DE BOER NIET ZIJN VERSTAND.
PAKKEN ALLE KIPPEN SNEL DE BIEZEN, HEEFT DE ARME HAAN NIETS MEER TE KIEZEN.
AL IS HET KOREN OOK NOG ZO HOOG, ALS HET NIET REGENT, BLIJFT HET DROOG.
BIJ HET ZOEKEN NAAR DE VROUWEN, LOOPT HET BIJ DE BOEREN UIT DE KLAUWEN.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:33
|
|
|
Soms kan je klaar zijn met je rugzak en met volle moed weer opnieuw beginnen. Dan kom je iemand tegen die je overal eerst de hemel in prijst en je nadien laat vallen als een vijand. Zo word je rugzak weer gevuld. Het lijkt soms wel een vicieuze cirkel. Vooral dan wanneer je ziet dat zij je gedumpt heeft na die hemelse prijzingen en nadien heerlijk komt vertellen hoe goed ze zich geamuseerd heeft en nadien ook weer op een datesite komt om je lekker te negeren en af te spreken met anderen. Weliswaar om alleen maar te zoenen met hen maar ze je negeert je toch maar. Ook al was je voor haar de ware...ja ja...net zoals 'klik' is ook 'rugzak' weer zo iets waar je niets mee aankan. Wanneer is of moet die klik er zijn en wanneer is je rugzak eens helemaal leeg? Dat is de essentie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:34
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hou het nou lekker boerenhollands joh!!!!!
|
Sommige denken indruk te maken met citaten in gelijk welke taal zonder er een vertaling bij te zetten...negeren is misschien nog het beste...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:35
|
|
|
JOL252 schreef: | komtie:
EEN BOER ZONDER PAARD EN ZONDER WAGEN, MOET ZIJN ZAKKEN ZELF MAAR DRAGEN.
HEEFT DE BOER DE PET EN PRUIK NIET OP, LOOPT HIJ DE HELE DAG MET EEN KALE KOP.
ALS MEN DE BOER NAAR HET WEER GAAT VRAGEN, BEGINT HIJ AL METEEN TE KLAGEN.
GROEIT ALLEEN MAAR ONKRUID OP HET LAND, GEBRUIKT DE BOER NIET ZIJN VERSTAND.
PAKKEN ALLE KIPPEN SNEL DE BIEZEN, HEEFT DE ARME HAAN NIETS MEER TE KIEZEN.
AL IS HET KOREN OOK NOG ZO HOOG, ALS HET NIET REGENT, BLIJFT HET DROOG.
BIJ HET ZOEKEN NAAR DE VROUWEN, LOOPT HET BIJ DE BOEREN UIT DE KLAUWEN. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:37
|
|
|
JOSINA022 schreef: | |
haha... vertaling??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:37
|
|
|
Achterdocht is een killer. Wie leeft in achterdocht, paranoia, wantrouwen kan nooit openstaan voor iets nieuws. Te veel overmoed is ook nergens goed voor want:' wanneer de moed overal is, is de voorzichtigheid nergens meer.' Het is een feit dat je een evenwicht moet zoeken tussen beiden maar wanneer je zelf niet evenwichtig bent moet je ook niet veel wonderen verwachten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juni 2012, 15:40
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Leeftijd is voor mij niet belangrijk, de zegen van de Heere is de mooiste geschenk dat is de vrede Gods die alle verstand te boven gaat. We weten wel dat wij op weg naar eeuwig huis. Na ons huwelijk, aanstaande dinsdag DV, leven we ons verder zoals we nu doen.Eigenlijk geen nieuws onder de zon |
Dus was er al seks voor het huwelijk??? Mooie protestantse christenen ben je. Zeker een voorbeeld van hoe het niet moet...
|
|
Naar boven |
|
|