Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:16
|
|
|
en de heren gaan maar door
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nee Steen...ossegalzeep erin!!!!!!!!!!!! |
Ossegalzeep??? waarvoor dat, als ik vragen mag?
Steen-die-het-maar-niets-lijkt-dat-er-een-os-in-de-Senseo-moet-staan- -kennelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:20
|
|
|
XABIA794 schreef: | en de heren gaan maar door |
Wat bedoel je?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:20
|
|
|
Mijn slechtste! Wat ik vanavond heb meegemaakt op het forum Ik heb veel gebeden vanavond en hoop van God duidelijkheid te krijgen of ik morgen mijn lidmaatschap van deze christelijke site voortijdig te laten beëindigen. Om zodoende ruimte te geven aan anderen om hum mening hier vrij te kunnen geven. En me te laten verwijderen op cm kan ik misschien voorkomen dat mooie onderwerpen na een posting van mij veranderen in afschuwelijke toestanden en daar door volledig hun doel gaan missen. Wie weet wat de morgen brengen zal. God weet het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:22
|
|
|
Is 3 oproepen niet te veel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:24
|
|
|
YES356 schreef: | Mijn slechtste! Wat ik vanavond heb meegemaakt op het forum Ik heb veel gebeden vanavond en hoop van God duidelijkheid te krijgen of ik morgen mijn lidmaatschap van deze christelijke site voortijdig te laten beëindigen. Om zodoende ruimte te geven aan anderen om hum mening hier vrij te kunnen geven. En me te laten verwijderen op cm kan ik misschien voorkomen dat mooie onderwerpen na een posting van mij veranderen in afschuwelijke toestanden en daar door volledig hun doel gaan missen. Wie weet wat de morgen brengen zal. God weet het |
Blijven Yes..EEN REGEERT!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:26
|
|
|
BEUN656 schreef: | Juist Herman! Now we are talking dude! |
Waarin verschilt een Christen van een niet Christen? in dit opzicht in ieder geval, dat we mogen genieten van hetgeen God ons gegeven heeft. Ik kan nergens lezen dat we moeten wachten tot binnen het huwelijk, en dan pas mogen genieten van. WE DIENEN onze NAASTE lief te hebben als onszelf, waaruit we mogen zien, dat God ons gemaakt heeft zoals we gemaakt zijn. Niet als een stel vrome huichelaars, die alles bewaren tot binnen het huwelijk. Hoeveel is er inmiddels niet BINNEN het huwelijk aan leed en verdriet, doordat mensen met een trouwboekje zwaaien, en vinden dat "ze wel even mogen"? We dienen waardevol met onze partner om te gaan, dat vraagt ons God, ook met Zijn tempel, ons lichaam. In mijn beleving is dat lichaam niet om te verkopen, maar ook niet om te delen met jan en alleman. En dat dit binnen het huwelijk, waarin twee mensen zich aan elkaar verbonden hebben, het mooiste tot zijn recht komt, dat is een gegeven, maar wil niet zeggen dat we of maar snel moeten trouwen om het maar te kunnen doen, of ons zelf moeten pijnigen tot het zover is. Ik geloof dat als we waardevol met het leven omgaan, in het besef, dat het "De Tempel is van de Heilige Geest", we daar ook zorgvuldig mee omgaan, zowel voor als tijdens het huwelijk.
Als je van elkaar af kan blijven voor het huwelijk, zeker na een relatie te hebben gehad, zit er iets niet helemaal goed. En zo is een mens geschapen, en wat kan het mooi zijn, dat te ervaren, en wat komt Gods grootheid hier mooi in uit. Let daar is op graag. En ik hoop, dat ik het weer snel, als gave van God, mag ervaren.
Laatst aangepast door
|
WILLEM618
|
op woensdag 20 juni 2012, 23:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:27
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Blijven Yes..EEN REGEERT! | thnx Broeder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:28
|
|
|
YES356 schreef: |
voor mij niet hoor!!!
ik ben afhankelijk van dit onderwerp!!! Ik had een probleem. Deed 1 pad in de senseo zette er een kopje onder en drukte op het knopje van 1 kopje het kopje trilde niet alles leek okay! Dus liep ik ff weg. Kom ik terug het hele kopje overstroomd alles onder!! Van het aanrechtblad op de twee verschillende sokken die op een tijdloos kleedje lagen. Tot op mn ramen gespat! Met het super goede mesje (helemaal uitgesteten van het elke keer slijpen) van mn opa plukte ik de sokken van het kleedje en deed die in de wasmachine bij het dekbed in. Hoewel ik kon weten dat die dan eigenlijk te vol zou zijn. Met opas mesje sneed ik een ui/siepel in stukjes en deed dat in een emmer door het ramenwas water heen. Ik keek naar het mesje en zag me opa voor me met op de achtergrond het geluid van de gezellig pruttelende perculator! Wow dat waren nog eens tijden! Dromerig pakte ik de senseo onderdelen bij elkaar en deed die in de vaatwasser. Naast het kunstof bakje dat ik net uit de koelkast had gehaald. Ik keek naar het kleedje en de natte drap er op het leek wel pitwaeter! De kleur deed me denken aan de rokerige glasgordijnen bij mn opa! Pfffffffff wat moet ik doen om dat schoon te krijgen? Droge doeken erop? Of ossegal zeep? Of op laten drogen?gelukkig heb ik zeil op de vloer geen naden die bol staan. Ik hoorde ergens een haan kraaien geen idee waar die vandaan kwam man wat een lawaai. Het leek wel achter de binnenkant van mn rolluik (blafetuur) vandaan te komen die moest ik ook nog een nodig schoon maken maar ja hoe doe je dat?.Maar goed ik dacht hoe krijg ik die rommel weer schoon. Dus ging maar achter de pc op internet zoeken. Erst op you yube maar later ff op google.En zo kwam ik naar enkele keren klikken op dit topic. HEERLIJK WAT EEN BOEL PRAKTISCHE HUISHOUDELIJKE INFORMATIE. Als ik dit niet had gehad had ik het vast verkeerd gedaan allemaal. ps ik weet nog steeds niet hoe het kwam dat mn kopje overstroomde terwijl er maar 1 pad in zat. en ik op 1 kopje gedrukt had. Herkend iemand dat? |
LOL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:29
|
|
|
JOJADA952 schreef: | Hallo waar is het precies zie er geen adres bij staan |
Bosrestaurant 't Berghuis Veenseweg 28 3958 ET Amerongen telefoon: 0343-451662
zie http://www.hetberghuis.nl/
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:30
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Maarrrrrr...... zou het helpen als je een kleedje onder je Senseokopje zet, zodat het er niet meer aftrilt.... |
JAAAHHH BREI JIJ FF ZO'N KLEEDJE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:32
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Ik kan nergens lezen dat we moeten wachten tot binnen het huwelijk, en dan pas mogen genieten van. |
In de Bijbel niet? In dat geval glij je volledig uit de bocht vriend! Want juist in de Bijbel staat dat geslachtsgemeenschap voor binnen het huwelijk is.
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op woensdag 20 juni 2012, 23:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:34
|
|
|
YES356 schreef: | thnx Broeder |
Het slechtste moment voor mij was dat mijn pc niet werkte. Ik had graag een mooie getuigenis neergezet in forum asiel nav de wereldvluchtelingendag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:35
|
|
|
PFF..IK VINDT ALS DIT ZO MAG IK ZEGGEN EEN BIJZONDER MOOIE START VAN DIT TOPIC
DANK VOOR DE OPENHEID,EN ZAL NOG REAGEREN..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:36
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ossegalzeep??? waarvoor dat, als ik vragen mag?
Steen-die-het-maar-niets-lijkt-dat-er-een-os-in-de-Senseo-moet-staan- -kennelijk |
Gewoon...omdat ik mee ga in de onzin van jullie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:36
|
|
|
YES356 schreef: | Mijn slechtste! Wat ik vanavond heb meegemaakt op het forum Ik heb veel gebeden vanavond en hoop van God duidelijkheid te krijgen of ik morgen mijn lidmaatschap van deze christelijke site voortijdig te laten beëindigen. Om zodoende ruimte te geven aan anderen om hum mening hier vrij te kunnen geven. En me te laten verwijderen op cm kan ik misschien voorkomen dat mooie onderwerpen na een posting van mij veranderen in afschuwelijke toestanden en daar door volledig hun doel gaan missen. Wie weet wat de morgen brengen zal. God weet het |
Niet weglopen voor een paar andere meningen,hun gedrag is hun verantwoordelijkheid. Je mag openlijk voor je mening opkomen,je ideeen delen. Wie al onpasselijk wordt van alleen het woord seks is niet toe aan enige vorm van seks,ook niet bínnen het huwelijk Spijtig eigenlijk........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:37
|
|
|
BEUN656 schreef: | In de Bijbel niet? In dat geval glij je volledig uit de bocht vriend! Want juist in de Bijbel staat dat geslachtsgemeenschap voor binnen het huwelijk is. |
Mag ik dan TEKST en UITLEG van u vriend?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:38
|
|
|
Sommige zeggen...dichtknopen en niet meer opendoen... Maar er zit zoveel leermateriaal in!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:40
|
|
|
[quote=XABIA794]
Elke homo bevrijdt worden is niet onmogelijk bij God! Alleen kan hij dat niet tegen onze eigen wil in doen, aangezien hij onze wil respecteert. Dus wij mensen zijn het die Hem kunnen beperken en Hem klein maken.
En ja, een homo die zich oprecht bekeerd, die daadwerkelijk met zn hart gelooft en niet met de lippen, die wedergeboren is uit water en geest, kan zelf op het moment van zijn wedergeboorte gelijk bevrijdt worden en soms is het een proces. Dat is aan God en die persoon.
Ik zeg altijd: we kunnen mensen voor de gek houden maar God niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:40
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Het slechtste moment voor mij was dat mijn pc niet werkte. Ik had graag een mooie getuigenis neergezet in forum asiel nav de wereldvluchtelingendag. |
Komt vast door Windhoos. Maar er is licht in de tunnel. Onze grote vriend Willem Poortjes heeft beloofd dat in 2030 Windows echt betrouwbaar gaat worden.
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op woensdag 20 juni 2012, 23:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:41
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Niet weglopen voor een paar andere meningen,hun gedrag is hun verantwoordelijkheid. Je mag openlijk voor je mening opkomen,je ideeen delen. Wie al onpasselijk wordt van alleen het woord seks is niet toe aan enige vorm van seks,ook niet bínnen het huwelijk Spijtig eigenlijk........ |
Sterke conclusie Leanne die ik niet deel met jou. Echt niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:42
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Niet weglopen voor een paar andere meningen,hun gedrag is hun verantwoordelijkheid. Je mag openlijk voor je mening opkomen,je ideeen delen. Wie al onpasselijk wordt van alleen het woord seks is niet toe aan enige vorm van seks,ook niet bínnen het huwelijk Spijtig eigenlijk........ |
Wacht even.... YES hangt hier nou de zielepiet uit en Herman en ik zijn zogenaamd allergisch voor het woord seks, maar ga jij maar eens voor de gein in het topic Seks voor het huwelijk kijken...
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op donderdag 21 juni 2012, 17:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:43
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Je valt in herhaling You 're the centre ?i |
IIIII
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:44
|
|
|
BEUN656 schreef: | Nee, we helpen YES weer op het goede spoor, meer niet... Althans, dat zijn onze gouden intenties |
Jullie begrijpen yes woorden verkeerd, veroordelen hem daarop. Maken dezelfde fout als die ik vandaag bij iemand op het forum maakte, woorden verkeerd begrijpen en veroordelen. Jammer Jammer dat mijn fout jullie ook niet tot nadenken zet over hoe woorden lezen en niet te snel oordelen. Ik hoop dat jullie yes woorden beter begrijpen in de toekomst. En we hoeven elkaar niet aardig te vinden,maar wel lief te hebben,(zoals maaten luther king het ooit zomooi verwoorde)misschien dat jullie uit liefde voor je medemens yes met andere ogen kunnen proberen te bekijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:44
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Het slechtste moment voor mij was dat mijn pc niet werkte. Ik had graag een mooie getuigenis neergezet in forum asiel nav de wereldvluchtelingendag. |
NIET BLIJVEN DOOR GAAN HERMAN.. Laat je niet zo gaan..K'had dit niet verwacht van jou?
Je kan hier inmiddels je spoor trekken op cm en dat weet je maar al te goed. Laat is zien dat dit niet het enige is wat je bezig houdt..oke?
verder even goeie vrienden..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 21 juni 2012, 00:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:45
|
|
|
Ik voel mij gedrongen om onvrijwillig tijdelijk een time out te nemen!Tot er een oplossing komt. Om te voorkomen dat als ik iets post het zelfde gebeurd als onder het topic Sex voor het huwelijk. En dat wil ik perse niet! Gods zegen. Groetjes Yes
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op woensdag 20 juni 2012, 23:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:46
|
|
|
BEUN656 schreef: | Wacht even.... YES hangt hier nou de zielepiet uit en Herman en ik zijn zogenaamd allergisch voor het seks, maar ga jij maar eens voor de gein in het topic Seks voor het huwelijk kijken... |
daar ga je over je nek, van de beledigingen van mister beun!! dus nee; liever niet!!
ik lees liever bijdrage's van mensen die christelijke maatstaven aanhouden en een discussie aankunnen; niet van eens stel beledigende klojo's.
onder deze bijdrage vind je het knopje "deze reactie is niet ok" waar je op klikken kunt; mijn woordkeuze is namelijk incorrect!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 20 juni 2012, 23:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
|
|
|
Hanna, je dient toch ook de rest van de tekst bij te zette.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Mag ik dan TEKST en UITLEG van u vriend? |
Hebreeen 13:4 Het huwelijk is eerlijk onder allen, en het bed onbevlekt; maar hoereerders en overspelers zal God oordelen.
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op woensdag 20 juni 2012, 23:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:47
|
|
|
YES356 schreef: | Ik voel mij gedrongen om onvrijwillig tijdelijk een time out te nemen!Tot er een oplossing komt. Om te voorkomen dat als ik iets post het zelfde gebeurd als onder het topic Sex voor het huwelijk. En dat wil ik perse niet! Gods zegen. Gtoetjes Yes |
Jammer, Yes! Jammer dat het op deze manier gaat. Ik kan je bijdragen iig wel waarderen! GBY!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 20 juni 2012, 23:48
|
|
Naar boven |
|
|