Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 22:58
|
|
|
Dit topic wordt een beetje saai, Imre. Kun je daar niet iets aan doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 23:08
|
|
|
gisteren een paasbruch gegeven voor 13 personen ... geholpen door mijn vriendin hoor en waaauw ... hélemaal top ...
na de kerk koffie met een etagiére vol lekkers ... veel verschillende soorten paaseitjes, mmmm vooral die gevulde zijn zó lekker hé ... de brunch bestond uit een mooi gedekte tafel, een paasloper met verse narcissen... heerlijk paasbrood, 2 soorten soep met een assortie mini afbakbroodjes .. 2 preitaarten ... lekkere warme hapjes ... voor ieder wat wils, en was zóó gezellig ... mmmm hélemaal top ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 23:11
|
|
|
INKA401 schreef: | gisteren een paasbruch gegeven voor 13 personen ... geholpen door mijn vriendin hoor en waaauw ... hélemaal top ...
na de kerk koffie met een etagiére vol lekkers ... veel verschillende soorten paaseitjes, mmmm vooral die gevulde zijn zó lekker hé ... de brunch bestond uit een mooi gedekte tafel, een paasloper met verse narcissen... heerlijk paasbrood, 2 soorten soep met een assortie mini afbakbroodjes .. 2 preitaarten ... lekkere warme hapjes ... voor ieder wat wils, en was zóó gezellig ... mmmm hélemaal top ... |
Het is dus gelukt! Met of zonder kookboek?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 23:21
|
|
|
ik hoorde vandaag dat ik over 4,5 week word ontvoerd door mijn familie.
helluppppppp, weet niet wat ik moet doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 23:23
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik hoorde vandaag dat ik over 4,5 week word ontvoerd door mijn familie.
helluppppppp, weet niet wat ik moet doen |
Kom bij mij logeren!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 23:27
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Kom bij mij logeren! |
goed plan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 23:29
|
|
|
INKA401 schreef: | gisteren een paasbruch gegeven voor 13 personen ... geholpen door mijn vriendin hoor en waaauw ... hélemaal top ...
na de kerk koffie met een etagiére vol lekkers ... veel verschillende soorten paaseitjes, mmmm vooral die gevulde zijn zó lekker hé ... de brunch bestond uit een mooi gedekte tafel, een paasloper met verse narcissen... heerlijk paasbrood, 2 soorten soep met een assortie mini afbakbroodjes .. 2 preitaarten ... lekkere warme hapjes ... voor ieder wat wils, en was zóó gezellig ... mmmm hélemaal top ... |
Laat me raden, je hebt de catering ingeschakeld ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 23:30
|
|
|
MARISKA601 schreef: | goed plan |
Als je je tas maar niet op de kop zet ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 23:42
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Amen!
Ik wil nog even toevoegen dat mijn reacties gebaseerd zijn op Cross zijn reactie/discussie op de chat(flirten) en dat ik bij verkrachting in alle gevallen de dader verantwoordelijk acht. |
Dat schreef ik 2 april ook al Leanne.... @ Ben het wel met je eens, dat, hoe uitdagend de kleding ook is, nee is nee, en die grens heeft iedereen te respecteren!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SANDRA206
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 23:51
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Laat me raden, je hebt de catering ingeschakeld ?? |
.......die Inka die kan dat he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 23:54
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik hoorde vandaag dat ik over 4,5 week word ontvoerd door mijn familie.
helluppppppp, weet niet wat ik moet doen |
Waarom?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 23:56
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dit topic wordt een beetje saai, Imre. Kun je daar niet iets aan doen |
Ik zal 's wat nieuwe sub-off-topic topics bedenken en spin-offs. Zoals daar zijn: de duurte op de huizenmarkt, het weer in Aarlanderveen, de prijzen op de visafslag van Urk en welk boek hebben we nog nooit gelezen en waarom niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 23:57
|
|
|
En toen was het weer dutjestijd..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 00:15
|
|
|
SANDRA206 schreef: | .......die Inka die kan dat he |
nee joh, geen cetering ingeschakeld ... pfff welnee ... mijn vriendin had de speciale dingen ingekocht en heeft verstand van mode, eten en gezelligheid ... laat dat maar aan háár over ... de rest lukt mij wel, samen hebben we er een súper mooie dag van gemaakt, en iedereen genoot met volle teugen ...
túúrlijk denk ik aan een leuk cm feestje deze zomer, maar ben bang dat het mij niet lukt ... ik moet over 5 weken een praalwagen klaar hebben vanwege een grote optocht op 5 mei ... goudriaan 750 jaar ... over een paar weken ben ik jarig ... daarna de 50é verjaardag van mijn vriendin ... uuuh, nou ... daar maak ik óók een leuk feestje van hoor? ... komen meer dan 50 man ... dus ben nog wel ff druk geloof ik ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 00:17
|
|
|
IMRE695 schreef: | En toen was het weer dutjestijd.......... |
is dat zo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 06:59
|
|
|
Stilte
Ja wees stil Stil tot God Zodat die Stilte Tot innerlijke rust Terug mag vinden Van hart
Tot die Stilte Mogen we genieten Ja van de natuur De vogels de dieren Kleuren en geuren Stilte ozo kostbaar
Verlies dat niet Uit het oog Kijk om je heen Niet alleen rechtdoor Zie de Stilte En luister
Stilte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 08:14
|
|
|
ik ken een oude dame, van 94 jaar, die had een uitspraak, wanneer de zuster vroeg, of ze nog even een dutje ging doen die dag. t is wat grof, maar dan zei ze;
daar heb ik helemaal geen tijd voor, ik moet nog dit doen, en die dame bezoeken; liggen kan ik nog lang genoeg.........mn tijd is zo voorbij!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 08:39
|
|
|
geinteresseerden voor een daagje naar de hei in ede om te picknicken met elkaar zijn vooralsnog;
Hannah810 met twee kinderen zusje (36jr) van hannah, met 1 kindje jolan9.. en willie511 met drie kinderen grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn elly 361
eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338
t wordt dus deze keer zaterdag vóór de pinksteren, rond 12 uur bij juffrouw tok..... zou je misschhien t plaatje en de reisbeschrijving er nog even willen bijplakken voor me maris?
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin (hé jolan? )
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdaagje verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 6 april 2010, 17:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 08:42
|
|
|
die dag schijn ik sara te zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 08:49
|
|
|
juffrouw tok heet het restaurant. tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 6 april 2010, 08:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 08:53
|
|
|
Zonet een Koolmeesje Twee aan twee Zien vliegen Achter elkaar aan
Met die mooie kleuren Mijn hart werd er stil van Zie die Koolmeesje Zo in die boom
Zo klein en zo teer Dat maakt je als mens Zo nietig en zo blij God U bent Goed
Dank U wel voor Die kleine dingen Zoals het Koolmeesje
<>< AK
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 08:57
|
|
|
waar komt het gebruik vandaan sarah en abraham zien als je 50 wordt ??????????????????????
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 6 april 2010, 08:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 08:58
|
|
|
MARISKA601 schreef: | die dag schijn ik sara te zien |
hahaha,ik heb toendertijd niets van gezien maris
weet toch wel waar de mosterd vandaan komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 09:01
|
|
|
rel moet even je hoekje weer omhoog plaatsen weet jij waar hetgezegde vandaan komt met je 50e abram of sarah zien???
heb t al op google gevonden kennen we zelf onze antwoorden vinden he , schiet bij jou ook niet op
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 6 april 2010, 10:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 09:04
|
|
|
MARISKA601 schreef: | die dag schijn ik sara te zien |
De deur stevig op slot houden, zou ik zeggen. Je weet wat er nog met Sara gebeurde....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 09:07
|
|
|
dank je maris, dat heb je snel voor elkaar joh!! kunnen jullie anderen, die t forum niet lezen, ook even laten weten, dat ze van harte welkom zijn? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 09:08
|
|
|
Actueel weer Aarlanderveen:
weer: bewolkt temperatuur (°C) 7 wind: zuidelijk wind rel. vochtigheid (%) 81 luchtdruk (hPa) 1023.5
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 09:09
|
|
|
vervoer gelukt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 09:10
|
|
|
IMRE695 schreef: | Actueel weer Aarlanderveen:
weer: bewolkt temperatuur (°C) 7 wind: zuidelijk wind rel. vochtigheid (%) 81 luchtdruk (hPa) 1023.5 |
fout stralend blauwe lucht-zon-warm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 april 2010, 09:18
|
|
|
GRACE585 schreef: | fout stralend blauwe lucht-zon-warm |
Het weer verandert snel in Nederland hè.
Zelfs in Aarlanderveen.
|
|
Naar boven |
|
|