Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 19:55
|
|
|
koffie met paaskoeken en paaseitjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:08
|
|
|
GRACE585 schreef: | bak ik zelf maar weer loempiaatje voor de kids
ppf kids en maaltijden |
Ligt het aan de kids of aan de maaltijden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:09
|
|
|
MARISKA601 schreef: | koffie met paaskoeken en paaseitjes. |
Nee, dank u. Ik ga meteen door voor de chips!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:09
|
|
|
Jij kent je klassieken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:11
|
|
|
IMRE695 schreef: | Nee, dank u. Ik ga meteen door voor de chips! |
is slecht voor je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:13
|
|
|
Mooi liedje en ook een leuke zanger..... Ze hebben trouwens nog meer mooie liedjes.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 5 april 2010, 21:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:19
|
|
|
Knuf voor mijn Doeshi Gewoon omdat je bent wie je bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:21
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik geloof ook dat Jezus voor ons een plaats aan het bereiden is, maar volgens mij is dat niet de enige reden dat het zo lang (hoe lang is lang voor God ?) duurt... er staat namelijk ook ergens dat God niet wil dat er ook maar 1 zondaar verloren gaat en dat Hij de tijd ook gebruikt, dacht ik, om mensen nog de tijd te geven om te geloven in Zijn goedheid en liefde. |
Ik denk dat dit inderdaad de meest voor de hand liggende reden is, juist omdat Hij al heeft laten zien het ook wel sneller te kunnen Zijn geduld met ons is zo immens groot...Da's pas genade, da's pas liefde!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:23
|
|
|
HENK710 schreef: |
Knuf voor mijn Doeshi Gewoon omdat je bent wie je bent |
Tnx heb ik die wel verdient maar hou wel van je hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:25
|
|
|
MARISKA601 schreef: | is slecht voor je |
Niet als ik jouw koffie oversla.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:26
|
|
|
IMRE695 schreef: | Niet als ik jouw koffie oversla. |
je hebt mijn koffie nooit geproefd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:28
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Toch ligt bij mij daar juist ergens een heel lastige vraag, waar ik niet doorheen kom, waar ik op vast loop, waar ik niet mee bezig moet gaan.
Wat is die liefde, als God wist dat t fout zou gaan?? Waarom is het nodig dat Jezus moest komen, waarom moest dat lijden zijn, waarom moet ons lijden zijn, waarom een wereld waarop ook t kwaad heerst? Waar is die liefde? |
Is het liefde naar een kind/vriend toe als je hem/haar zelf dingen laat ondervinden nadat je wel eerst hebt uitgelegd wat het meest verstandig is? Want dat is in mijn ogen hetzelfde als wat God gedaan heeft bij de schepping. En ja, in mijn ogen heet dat liefde. Hij geeft ons immers eigen bewegingsruimte, waarbij Hij wel het kader gesteld heeft om goed te kunnen leven. In mijn ogen is de andere keus die God had robots neerzetten...maar of je daar nu gelukkiger van wordt als je juist op zoekt bent naar relatie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:32
|
|
|
MARISKA601 schreef: | je hebt mijn koffie nooit geproefd |
Ik zou het ook niet durven te proeven.
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op maandag 5 april 2010, 21:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:44
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik zou het ook niet durven te proeven. |
iedereen vind mijn koffie lekker. ook al is het caffeine vrije.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:45
|
|
|
wie wil mijn hondje uitlaten? hoef ik niet naar buiten. want buiten is het donker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:47
|
|
|
ik heb nog geen antwoord op mijn vraag of het nu 3 dagen was of 3 uur dat Jezus in hel /dodenrijk was?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:51
|
|
|
MARISKA601 schreef: | wie wil mijn hondje uitlaten? hoef ik niet naar buiten. want buiten is het donker. |
Je kunt ook bij daglicht gaan lopen Of een flinke bouwlamp meeslepen, zodat je toch niet merkt dat het donker is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:54
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik heb nog geen antwoord op mijn vraag of het nu 3 dagen was of 3 uur dat Jezus in hel /dodenrijk was? |
Volgens Mat. 12 is Jezus 3 dagen en 3 nachten in de aarde geweest, het dodenrijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 21:54
|
|
|
MARISKA601 schreef: | is slecht voor je |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 22:07
|
|
|
HENK710 schreef: | Is het liefde naar een kind/vriend toe als je hem/haar zelf dingen laat ondervinden nadat je wel eerst hebt uitgelegd wat het meest verstandig is? Want dat is in mijn ogen hetzelfde als wat God gedaan heeft bij de schepping. En ja, in mijn ogen heet dat liefde. Hij geeft ons immers eigen bewegingsruimte, waarbij Hij wel het kader gesteld heeft om goed te kunnen leven. In mijn ogen is de andere keus die God had robots neerzetten...maar of je daar nu gelukkiger van wordt als je juist op zoekt bent naar relatie... |
Dank je wel Henk710 voor je mooie bijdrage. En Jonathan... begrijp jou denk ik ook goed ... zal eens een voorbeeld geven.... soms voel ik me zooo verdrietig, of soms heb je zo'n moment dat het leven je gewoon pijn doet... Dat lijkt dan in contrast te staan met de liefde van God, waarin oorspronkelijk helemaal geen plaats was voor moeiten, pijn en tranen van verdriet. Ik weet ook wel dat dit allemaal het gevolg is van wat er is gebeurd in het paradijs... en de ene zal de moeiten van deze wereld meer treffen dan de ander... Denk soms wel eens dat het sleutelwoord, behalve die Liefde van God, "vertrouwen" is... vertrouwen dat het goed is geweest wat God heeft gedaan. En vertrouwen dat God met je is, waar je ook heen gaat...
"En zie, Ik ben met u al de dagen tot aan de voleinding der wereld".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 22:10
|
|
|
Proost!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 22:11
|
|
|
Fanta
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 22:12
|
|
|
Dubbelfrisssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 22:18
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Succes Sus ..... |
tnx Cross
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 22:28
|
|
|
HENK710 schreef: | Is het liefde naar een kind/vriend toe als je hem/haar zelf dingen laat ondervinden nadat je wel eerst hebt uitgelegd wat het meest verstandig is? Want dat is in mijn ogen hetzelfde als wat God gedaan heeft bij de schepping. En ja, in mijn ogen heet dat liefde. Hij geeft ons immers eigen bewegingsruimte, waarbij Hij wel het kader gesteld heeft om goed te kunnen leven. In mijn ogen is de andere keus die God had robots neerzetten...maar of je daar nu gelukkiger van wordt als je juist op zoekt bent naar relatie... |
Dat is ook t mooiste wat ik voel in mijn leven, God die mijn vader is, die mij nooit loslaat, maar altijd zal zoeken, als ik even loslaat. Ik weet dat ik niet moet wijzen naar de zondeval, want mijn zondeval was ook groot genoeg, dat ik gefaald heb in de relatie met God. Maar God is goed, Hij heeft mij gezocht, Jezus heeft mij geraakt, daar aan t kruis, en mij heeft vergeven toen ik Zijn hand pakte. Met Hem, mag ik gaan en weet ik dat als ik volg, Zijn weg, dat niemand mij meer kan scheiden van Zijn liefde. Dat is een levende relatie hebben met mijn Hemelse Vader !! Dank U !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 22:31
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik geloof ook dat Jezus voor ons een plaats aan het bereiden is, maar volgens mij is dat niet de enige reden dat het zo lang (hoe lang is lang voor God ?) duurt... er staat namelijk ook ergens dat God niet wil dat er ook maar 1 zondaar verloren gaat en dat Hij de tijd ook gebruikt, dacht ik, om mensen nog de tijd te geven om te geloven in Zijn goedheid en liefde. |
t is ook maar stukje hemelse humor hoor !!
God is geduldig, van mij mag Hij nog veel geduld hebben, maar aan andere kant mag t ook heel snel zijn, als ik de ellende van velen mensen op aarde zie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 22:37
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Dat is ook t mooiste wat ik voel in mijn leven, God die mijn vader is, die mij nooit loslaat, maar altijd zal zoeken, als ik even loslaat. Ik weet dat ik niet moet wijzen naar de zondeval, want mijn zondeval was ook groot genoeg, dat ik gefaald heb in de relatie met God. Maar God is goed, Hij heeft mij gezocht, Jezus heeft mij geraakt, daar aan t kruis, en mij heeft vergeven toen ik Zijn hand pakte. Met Hem, mag ik gaan en weet ik dat als ik volg, Zijn weg, dat niemand mij meer kan scheiden van Zijn liefde. Dat is een levende relatie hebben met mijn Hemelse Vader !! Dank U !! |
Heb er niks meer aan toe te voegen... ben er ff stil van... zo mooi !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 22:44
|
|
|
Maandag 5 april:
PAASVREUGDE!
IK leg Mijn liefdevolle handen zegenend op je, wacht in liefde en verlangend om hun tedere druk te voelen en terwijl je wacht, zullen moed en hoop je ziel binnenstromen en je hele leven bestralen met de warme zon van Mijn tegenwoordigheid.
Laat in deze Paastijd alles los, laat los, wat je op aarde vasthoudt, zijn zorgen, zijn beslommeringen, zelfs zijn vreugden. Open je handen, ontspan je en dan zal de stroom van Paasvreugde komen, zet elke gedachte aan de toekomst en het verleden van je af. Laat alles los om het Paassacrament van geestelijk leven te krijgen.
Als een mens om een zegen roept, houdt hij vaak de èèn of andere aardse schat nog zo stevig vast, dat hij geen hand meer beschikbaar heeft, om datgene aan te pakken, wat IK hem in liefde voorhoud.
Pasen is de wondertijd van het gehele jaar. Er ligt een zegen voor je klaar om in ontvangst te nemen, offer daar alles voor op!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 5 april 2010, 22:56
|
|
|
Ik zag net een documentaire op Nederland 1 over het gezinsdrama in Zoetermeer. Hoe GESTOORD kan een iemand (de vader) dan zijn! Ik zal dit nooit begrijpen, maar kan en wil dit ook niet. En maar 20 jaar gevangenisstraf en tbs Hoe kan dit? Ik begrijp dit niet! Daar zou de politiek iets aan moeten doen!
|
|
Naar boven |
|
|