Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 20:48
|
|
|
JOL252 schreef: | Oh. Ik denk niet per definitie eigenlijk. "Ze" zijn net als jij en ik samen onderweg. We hebben elkaar nodig, we dragen allemaal Gods kleuren. | [i] Heb je voor mijn part mooi gezegd, Jo. De reactie van Willemijn volg ik ook deze keer helemaal niet.[/i]
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zondag 17 juni 2012, 20:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 20:52
|
|
|
JANS221 schreef: | Een vriend is iemand die het lied van je hart kent en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent! – |
Heeeeelllle mooie Jans. Dank je wel !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 20:55
|
|
|
Nou ik weet al meer! Ben ik ff blij met dit topic
Het volgende is dit;
KAN JE DEKBEDDEN GEWOON IN DE WASMACHINE STOPPEN. HET IS GEEN TJEK:) OF UITDAGING. IK BEN 45 JAAR MAN,EN OVER ANDERE DINGEN KAN JE MIJ WEER WAT MEER VRAGEN...ZEGMAAR;)
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 17 juni 2012, 20:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 21:02
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Waddun gedoe! Gaat nix boven een gezellig pruttelende perculator |
Dat is een vaststaand feit.
Vanmorgen had ik het er met iemand over tijdens het koffiedrinken na de dienst. Ik zei vroeger bij ons thuis hadden we een oude pruttelpot en dan met welwater (we hadden toen nog geen waterleiding) gevuld, was de lekkerste koffie die ik ooit gedronken heb.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 21:02
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Nou ik weet al meer! Ben ik ff blij met dit topic
Het volgende is dit;
KAN JE DEKBEDDEN GEWOON IN DE WASMACHINE STOPPEN. HET IS GEEN TJEK:) OF UITDAGING. IK BEN 45 JAAR MAN,EN OVER ANDERE DINGEN KAN JE MIJ WEER WAT MEER VRAGEN...ZEGMAAR;) |
jawel.. (even tussen 0-1 en volgende doelpunt in ) kan in de wasmachine hoor, wel even voor de zekerheid waslabel checken en één tegelijk, anders zegt je wasmachine doe ut zellef maar..
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 17 juni 2012, 21:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 21:06
|
|
|
HERMAN968 schreef: | En terecht kunnen we zeggen dat het afsluiten in de kring met blond Annalieseke (die altijd maar paardje reed bij Hannah op de schoot, en wonderwel zelfs met mij), ... |
De reactie op de terugweg van annelise (Annalieseke dus he) was ook uiterst leuk: Hannah was echt wel lief hoor, die ging met mij paartje rijden papa, heeeeeeeeel veel, en die rare man deed het ook maar kon het niet hè. SMILE. hahaha
Kinderen en dronken mensen spreken altijd de waarheid, Herman
de belgische paarden hinniken niet, maar tjoeken en tjoeken, haha. Dat begreep ze niet echt. Maar je spontane reactie werd spontaan door haar opgepakt. Ik had niet bij je op schoot gekropen, dus blijkbaar lijkt ze toch iets minder op mij als ik dacht
Laatst aangepast door
|
WILLEM618
|
op zondag 17 juni 2012, 21:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 21:16
|
|
|
Er zitten 2 kanten aan en het hangt sterk af van hoe men uit elkaar is gegaan. Stond men bij een scheiding haaks tegenover elkaar, dan zal de ex geen goed woord over hebben voor de ex partner.
Zou het zo zijn, dat men altijd wel in goede doen is geweest met elkaar en de liefde "bekoeld" is en men in goed fatsoen uit elkaar ging, zal men meer goede dingen vertellen.
Wie wel eerlijker zijn, dat zijn vaak de kinderen, mits op een goede manier benaderd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 21:24
|
|
|
WILLEM618 schreef: | De reactie op de terugweg van annelise (Annalieseke dus he) was ook uiterst leuk: Hannah was echt wel lief hoor, die ging met mij paartje rijden papa, heeeeeeeeel veel, en die rare man deed het ook maar kon het niet hè. SMILE. hahahaKinderen en dronken mensen spreken altijd de waarheid, Herman
de belgische paarden hinniken niet, maar tjoeken en tjoeken, haha. Dat begreep ze niet echt. Maar je spontane reactie werd spontaan door haar opgepakt. Ik had niet bij je op schoot gekropen, dus blijkbaar lijkt ze toch iets minder op mij als ik dacht |
't Is een schatje. Kun je niet altijd zegge van de papa, toch gezegde vaderkesdag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 21:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar als Calvijn nu eens anno 2012 rond zou lopen? Dan zouden we het misschien wel een fundamentalist vinden? Want hij schuwde martelen en de brandstapel ook niet bij andersdenkenden? Zijn waarheid was De waarheid..... Het is jouw visie en het merendeel der mensen heeft ook Calvinistische trekjes is gebleken een paar jaar geleden gebleken toen er in het Calvijnjaar een test in de Trouw stond hoe Calvinistisch een ieder was...... Calvijn heeft zeker veel goeds gedaan voor de kerk, volgens mij was hij het ook die diakenen en ouderlingen ingesteld heeft (geloof ik) zodat de kerk goed aangestuurd zou worden...... Voor mij is zijn denken een beetje te zwart wit, ik ben meer een neocalvinist.....ik sta dus wat optimistischer in het leven.... |
Willemijn, als Calvijn nu geleefd zou hebben, dan was hij ook zo, dat hij, die alles kon onderbouwen, wist van alle geleerden van die tijd wat er geschreven was, tot op de bladzijde aan toe. En kon iemand hem overtuigen van zijn ongelijk, dan gaf hij dat ook toe. Dus ik ben het niet met je eens, dat Zijn waarheid DE waarheid was, alleen wel gezien in het licht van de ontwikkeling van die tijd. Er was continue geloofsstrijd, en de kerk stond bol van de dwalingen, had je veel poen en goederen, was je een gewild persoon om van huis en haard verdreven te worden, en het geld kon de kerk best gebruiken. met andere woorden, mensen die het niet in de heilige moederkerk konden uithouden, waren domweg vogelvrij en werden vervolgt. In dat verband was de reactie van Calvijn wel uiterst fel ja, maar dat hij martelaren en brandstapels niet schuwde voor andersdenkenden, klopt niet. Dat zijn discussies fel waren, oke, maar hij wist het wel zodanig te onderbouwen, dat vele geleerden van die tijd bang waren om in dispuut te raken met hem. Zijn denken was niet zwart-wit, alleen moet je het wel zien in de tijd van kerkstrijd van die tijd. En die was fel. Maar neem bijvoorbeeld het oude testament van de Bijbel, ook die is geschreven met situaties van die tijd, bijvoorbeeld: mensen onder dorswagens te laten doorgaan, dat zou in deze tijd ook niet echt scoren, denk ik.
Laatst aangepast door
|
WILLEM618
|
op zondag 17 juni 2012, 21:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 21:32
|
|
|
HARALD940 schreef: | Dicht hoeven de grenzen niet, maar de regelgeving kan wel anders, want deze vormen van misbruik worden nu meestal ongestraft toegelaten (zie Ter Apel) Dat je dit toelaat als land/asielzoekercentrum zegt de mensen die dit misbruik plegen, dat ze dit ongestraft kunnen blijven doen, en zullen dit dan ook blijven doen, zelfs al hebben ze een verblijfsvergunning gekregen. Tegen dit soort en ander misbruik moet opgetreden worden, en indien nodig leiden tot uitzetting terug naar land van herkomst. |
Waar in de Bijbel staat da twij als Nederlanders onze naaste moge uitsluiten tenzij hij of zij bewezen hulp nodig heeft?
Waar in de Bijbel staat dat jij hier in weelde mag leven en hen die omkomen van honger (econimische slachtoffers) of oorlogsgeweld niet hier een fatsoenlijk leven mogen opbouwen?
Welk recht verschaft ons dat op grond van de Bijbel dus, of staat die onder onze eigen wetten?
Als hier iemand komt omdat het in zijn/haar land hopeloos is, waarom mag men dan elders op Gods gebied (deze wereld dus) het niet beter krijgen?
Gewoon even om over na te denken alvorens een persoon met lichte kuif met donkere tint, achterna te hollen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 21:36
|
|
|
PIETER619 schreef: | Dat is een vaststaand feit.
Vanmorgen had ik het er met iemand over tijdens het koffiedrinken na de dienst. Ik zei vroeger bij ons thuis hadden we een oude pruttelpot en dan met welwater (we hadden toen nog geen waterleiding) gevuld, was de lekkerste koffie die ik ooit gedronken heb. |
Bedoel je zo'n Perculator Pieter, waar je de koffie zo naar boven zag pruttelen? Die was inderdaad wel lekker..... Al het oude wordt weer modern dus misschien dit ook wel weer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 21:45
|
|
|
HERMAN968 schreef: | 't Is een schatje. Kun je niet altijd zegge van de papa, toch gezegde vaderkesdag |
nee Herman, kan ook niet altijd schattig zijn he, tegen iedereen
Zelfs niet op vaderdag, haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 21:51
|
|
|
PIETER619 schreef: | Er zitten 2 kanten aan en het hangt sterk af van hoe men uit elkaar is gegaan. Stond men bij een scheiding haaks tegenover elkaar, dan zal de ex geen goed woord over hebben voor de ex partner.
Zou het zo zijn, dat men altijd wel in goede doen is geweest met elkaar en de liefde "bekoeld" is en men in goed fatsoen uit elkaar ging, zal men meer goede dingen vertellen.
Wie wel eerlijker zijn, dat zijn vaak de kinderen, mits op een goede manier benaderd. |
Kinderen zijn juist vaak grenzeloos loyaal aan hun ouders Pieter...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 21:57
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Willemijn, als Calvijn nu geleefd zou hebben, dan was hij ook zo, dat hij, die alles kon onderbouwen, wist van alle geleerden van die tijd wat er geschreven was, tot op de bladzijde aan toe. En kon iemand hem overtuigen van zijn ongelijk, dan gaf hij dat ook toe. Dus ik ben het niet met je eens, dat Zijn waarheid DE waarheid was, alleen wel gezien in het licht van de ontwikkeling van die tijd. Er was continue geloofsstrijd, en de kerk stond bol van de dwalingen, had je veel poen en goederen, was je een gewild persoon om van huis en haard verdreven te worden, en het geld kon de kerk best gebruiken. met andere woorden, mensen die het niet in de heilige moederkerk konden uithouden, waren domweg vogelvrij en werden vervolgt. In dat verband was de reactie van Calvijn wel uiterst fel ja, maar dat hij martelaren en brandstapels niet schuwde voor andersdenkenden, klopt niet. Dat zijn discussies fel waren, oke, maar hij wist het wel zodanig te onderbouwen, dat vele geleerden van die tijd bang waren om in dispuut te raken met hem. Zijn denken was niet zwart-wit, alleen moet je het wel zien in de tijd van kerkstrijd van die tijd. En die was fel. Maar neem bijvoorbeeld het oude testament van de Bijbel, ook die is geschreven met situaties van die tijd, bijvoorbeeld: mensen onder dorswagens te laten doorgaan, dat zou in deze tijd ook niet echt scoren, denk ik. |
Dat wordt vaker gezegd he? Je moet het zien in het teken van die tijd.....dat moet je de Bijbel ook maar dat is weer een andere discussie..... Calvijn was strak in de leer en als had een weinig liefdevol geloof......liefde en barmhartigheid waren geen woorden van hem......en omzien naar elkaar al helemaal niet..... Hij heeft tallozen op de brandstapel gelegd en laten doden omdat ze -volgens hem- door de duivel waren bezeten......en dat is toch wel wat anders dan mensen onder dorswagens door laten gaan... Hij heeft zeker ook goede dingen gedaan maar om hem zo op te hemelen gaat mij te ver...... Vertaal je die brandstapel en die doden nu naar de tegenwoordige tijd......nou, dan weet ik zo net nog niet of we wel zo blij met hem waren.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 22:00
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat wordt vaker gezegd he? Je moet het zien in het teken van die tijd.....dat moet je de Bijbel ook maar dat is weer een andere discussie..... Calvijn was strak in de leer en als had een weinig liefdevol geloof......liefde en barmhartigheid waren geen woorden van hem......en omzien naar elkaar al helemaal niet..... Hij heeft tallozen op de brandstapel gelegd en laten doden omdat ze -volgens hem- door de duivel waren bezeten......en dat is toch wel wat anders dan mensen onder dorswagens door laten gaan... Hij heeft zeker ook goede dingen gedaan maar om hem zo op te hemelen gaat mij te ver...... Vertaal je die brandstapel en die doden nu naar de tegenwoordige tijd......nou, dan weet ik zo net nog niet of we wel zo blij met hem waren....... |
Mag ik vragen uit welke bron je deze info hebt, Willemijn?
Laatst aangepast door
|
WILLEM618
|
op maandag 18 juni 2012, 01:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 22:20
|
|
|
WILLEM618 schreef: | Mag ik vragen uit welke bron je deze info hebt, Willemmijn? |
Volgens mij zijn deze feiten binnen de protestantse kerk alom bekend....... Ik weet niet welke bron, het is toch een vrij bekend gegeven dit verhaal........ Binnen refo kringen zal het vast anders gezien worden.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 22:29
|
|
|
Geef mij maar...het gewone ouderwetse koffiezetapparaat!
Ik blijf het de lekkerste koffie vinden... En kom je op de koffie...krijg je die ook, want ik heb GEEN senseo...!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 22:29
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Volgens mij zijn deze feiten binnen de protestantse kerk alom bekend....... Ik weet niet welke bron, het is toch een vrij bekend gegeven dit verhaal........ Binnen refo kringen zal het vast anders gezien worden....... |
feiten zijn feiten, Willemijn, en refokringen mogen de naam hebben, ik heb daar niets mee. Echter, je kan zeggen van Calvijn wat je wilt, niet dat hij liefdeloos was. En er is veel laster over hem ja, maar dat heeft niet veel te maken met feiten.
ik heb zo goed als alle boeken van hem en over hem gelezen, dus ga me niet vertellen dat hij hard was. Hij was alleen als het over dingen ging, die ten koste gingen van Gods eer, werd hij ontzettend fel. Maar nooit zomaar. Tegelijk, even een voorbeeld: Hij was wel degene die vond, dat de wereldse mensen niet alle vrolijkheid en vertier onthouden moest worden. Ook bij feesten was hij in dat opzicht heel tolerant; en ik geloof niet dat dat vaak vertelt word. Je zou eens goed van hem gaan denken.
Laatst aangepast door
|
WILLEM618
|
op zondag 17 juni 2012, 22:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 22:43
|
|
|
WILLEM618 schreef: | feiten zijn feiten, Willemijn, en refokringen mogen de naam hebben, ik heb daar niets mee. Echter, je kan zeggen van Calvijn wat je wilt, niet dat hij liefdeloos was. En er is veel laster over hem ja, maar dat heeft niet veel te maken met feiten.
ik heb zo goed als alle boeken van hem en over hem gelezen, dus ga me niet vertellen dat hij hard was. Hij was alleen als het over dingen ging, die ten koste gingen van Gods eer, werd hij ontzettend fel. Maar nooit zomaar. Tegelijk, even een voorbeeld: Hij was wel degene die vond, dat de wereldse mensen niet alle vrolijkheid en vertier onthouden moest worden. Ook bij feesten was hij in dat opzicht heel tolerant; en ik geloof niet dat dat vaak vertelt word. Je zou eens goed van hem gaan denken. |
Blijft altijd een dilemma vanuit welke kant je het bekijkt he? En zoals ik al eerder schreef heeft hij ook veel goeds gedaan voor de kerk....... Maar binnen de moderne en lichtere kerken wordt hij toch als iemand gezien die het angst geloof toch wel erg in stand hield en daar ook helemaal achter stond.......recht in de leer.....en geen dwalingen (wat hij als dwalingen beschouwde dan). En wereldse mensen wel vertier en vrolijkheid? En de christenen dan? Wat je schrijft zegt toch al heel wat over hoe hij denkt? En daar is niets mis mee maar daar hoeft niet iedereen zich in te vinden...... De term alleen al: wereldse mensen.......gelukkig ben ik ook van de wereld......en christen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 22:48
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Geef mij maar...het gewone ouderwetse koffiezetapparaat!
Ik blijf het de lekkerste koffie vinden... En kom je op de koffie...krijg je die ook, want ik heb GEEN senseo...!! |
nou,ik ben er ook voor hoor zeeland Maar ik vindt als je alleen voor je zelf koffie maakt dit toch wel een leuk apparaat.
Maar ben je bijvoorbeeld met z'n twee'n Dan mag die pot ook heerijk een halfuur ofiets pruuuttele van mij.. helemaal leuk;)
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 17 juni 2012, 23:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 22:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Geef mij maar...het gewone ouderwetse koffiezetapparaat!
Ik blijf het de lekkerste koffie vinden... En kom je op de koffie...krijg je die ook, want ik heb GEEN senseo...!! |
Zeeland, gebruiken jullie in jullie contraien ook nog chicorei ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 22:51
|
|
|
JOL252 schreef: | jawel.. (even tussen 0-1 en volgende doelpunt in ) kan in de wasmachine hoor, wel even voor de zekerheid waslabel checken en één tegelijk, anders zegt je wasmachine doe ut zellef maar.. |
Leuk je tip Jol;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 22:56
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | De term alleen al: wereldse mensen.......gelukkig ben ik ook van de wereld......en christen.... |
Welke woorden gebruik je dan voor jezelf om het verschil duidelijk te maken. Willemijn? Want zoals je zegt een chirsten leeft in beide werelden, toch!
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zondag 17 juni 2012, 22:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 23:03
|
|
|
INGE721 schreef: | Een psycholoog heeft mij ooit het advies gegeven om de ex van je nieuwe relatie te bellen om zijn/haar kant te horen van het verhaal en op deze manier een beeld te krijgen van je nieuwe partner.
Graag jullie mening hierover. |
Als je het niet helemaal vertrouwt is het niet zo'n slecht idee op zich. maar dan bij twijfel niet mee in zee gaan zou ik zeggen. Maar goed verliefdheid maakt blind.
En naar God gaan in gebed en Hem vragen of dit wel de man cq vrouw voor je is is ook een optie natuurlijk. Dit is wat ik idg wel doe. En tot nog toe heb ik altijd een antwoordt gekregen wat mij voor heel veel verkeerde keuzes heeft behoed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 23:03
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Zeeland, gebruiken jullie in jullie contraien ook nog chicorei ? |
Jij denk dat ik uit een achtergebleven gebied kom??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 23:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Jij denk dat ik uit een achtergebleven gebied kom??
|
't Schijnt dat het gezond is. Moet eigenlijk in die andere topic staan .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 23:07
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Zeeland, gebruiken jullie in jullie contraien ook nog chicorei ? |
Nou , ik woon in dezelfde contraaaaien maar dààr heb ik nooit van gehoord. Maar goed , de vraag was aan Zeeland en aangezien zij van een andere leeftijdscategorie is .....wie weet.
Visser weet maar al te goed wat chocoladeeitjes zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 23:10
|
|
|
HEIDE115 schreef: | nou,ik ben er ook voor hoor zeeland Maar ik vindt als je alleen voor je zelf koffie maakt dit toch wel een leuk apparaat.
Maar ben je bijvoorbeeld met z'n twee'n Dan mag die pot ook heerijk een halfuur ofiets pruuuttele van mij.. helemaal leuk;) |
Eén pad in een 2padshouder werkt niet . Wat er dan uitkomt ......... het leek wel pitwaeter zoals ze dat hier noemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 23:11
|
|
|
DJES101 schreef: | Voordat jij een oordeel over mij en mijn leven velt: Trek mijn schoenen aan en loop mijn weg. Loop door de straten,over de bergen en door de dalen. Voel het verdriet ,beleef de diepste pijn. En voel de vreugde. Doorloop de jaren die ik ging. Struikel over elke steen waar ikover gestruikeld ben. Maar sta altijd weer op. En ga precies op dezelfde weg verder. Precies zoals ik het gedaan heb.
En eerst dan
Kun JIJ over MIJ
OORDELEN!!!! |
Mijn oordeel is!! Dat dit ontzettend mooi, leerzaam en waar is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 23:11
|
|
|
Tijdens het huishouden gaat er ook wel is wat verkeerd..toch? Tenminste bij mij wel..;) Had ik laatst die plastic onderdelen vanuit de koelkast in de vaatwasser mee gewassen.
Nou wat denk je?
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|