Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 08:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nog even over die senseo........bij de mijne moet ik 2 keer de 1 kops knop bedienen voor ik 1 kopje vol heb . Is daar ook een oplossing voor? 2 keer wachten dus. Zeg nu niet , druk op het 2kops knopje want dat gaat niet , dan moet je 2 pads gebruiken en heb je een mega zwarte bak koffie. |
Ontkalken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 09:09
|
|
|
Zondag (vaderdag) wakker gemaakt door de kids ! ( warm broodje en een kopje koffie op bed. Mooiste moment van deze dag tot nu toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 09:13
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Enige tijd geleden heeft rellok gebed gevraagd voor mij moeder, Nu ik zelf weer een paar dagen op CM ben wil ik dat verzoek herhalen. Mijn moeder heeft longkanker ze heeft 3chemo kuren van 4 dagen erop zitten maar de 4de kuur mag ze niet meer doen omdat ze te zwak is om die te ondergaan, De 4de en laatste chemo zou haar dood betekenen. We blijven hopen dat we haar nog een tijd bij ons mogen houden,Maar we vrezen het ergst. Zouden jullie willen bidden voor haar? Alvast heel erg bedankt |
Tuurlijk wil ik bidden voor haar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 09:34
|
|
|
Natuurlijk !! ik zal voor haar bidden ROBBEDOES
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 09:38
|
|
|
Zondag 17 Juni, Psalm 73: 21-28; Gestilde twijfel.
Geloven – zo heeft Luther eens gezegd – is gestilde twijfel. Met andere woorden, wie gelooft weet niet opeens alles zeker, maar heeft zijn twijfel naar bed gebracht. Ga jij maar slapen, morgen zien we wel weer verder – rust nu maar uit, het leven is al zwaar genoeg. Geloven is: je overgeven aan de genade van de Barmhartige, je in zijn handen te slapen leggen, met alle vragen en aarzelingen die leven in je ziel. Zo vergaat het Asaf, de dichter van de psalm. Hij was verbitterd. Hij kon maar niet begrijpen waarom de dingen gaan zoals ze gaan. Hij lag overhoop met God en daarom ook met zichzelf. Tot hij in de stilte met God ontdekte hoe groot God is en hoe klein wij mensen zijn. Het is alsof je Job hoort spreken… Hier is een mens aan het woord die het schreeuwen afleerde en nu fluistert, zwijgt, de hand op de mond. Wat was hij een ezel: te denken dat hij God wel kon begrijpen! Als een olifant ging hij door Gods porseleinkast. Maar dat is nu verleden tijd. Nu beseft hij hoezeer God bij hem is, hoe de Eeuwige hem bij de hand houdt. ‘Ik heb mijn God, dat is genoeg, ik wens mij niets daarneven.’ Dat vertrouwen leert hem zingen:
Nu blijf ik bij U voor altijd, God die mij troost, die bij mij zijt, Mijn twijfel stilt en mijn verlangen, die mij in liefde houdt omvangen. Gij neemt mij bij de rechterhand, Gij zijt getrouw, uw raad houdt stand, uw wijsheid is het die mij leidt en eenmaal kroont met heerlijkheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 10:49
|
|
|
VRIJGEZEL390 schreef: | Je blijft me verbazen Djes |
dank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 11:45
|
|
|
v/d week liep ik tegen dit aan..
Heel simpel ff je aardappelen schillen bijvoorbeeld maar iedereen heeft heb ik gemerkt,tliefst zijn eigen mesje??
ff serieus..wat is nou het beste mesje om te schillen. waar kan ik die kopen..en kan iemand goed uit leggen hoe dat ding eruit ziet.
Ik weet nog dat ( toenschoonvader) aardappels schilde met een mesje die hij gewoon uit z'n broekzak haalde..echt;) En die schilde zo dik de schil.dat je gewoon 1 kilo extra moest kopen?.. die keek zo krek nie;)
kortom..ik wil gewoon het beste mesje hebben.. zoiets mag je toch willen op een datingsite;)
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 17 juni 2012, 13:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 12:48
|
|
|
Lieve Shanita, Zo te zien ben je al op de goede weg! Ook zal ik voor je bidden,wat is dat toch fijn he,als je weet dat er voor je gebeden wordt en je gesterkt kan worden daardoor. Heel veel succes met alles wat je nog gaat doen,stapje voor stapje,dan hou je overzicht Hartelijke groetjes van Qsje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 12:49
|
|
|
en wat is mijn profiel foto toch ontzettend errug ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK393
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 13:04
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Klopt Roelande, ik wil alleen maar zeggen dat het verband tussen gezonde voeding en je eigen gezondheid relatief is. Ikzelf eet en drink zowat alles en de huisarts gaat failliet aan mij om het zo te zeggen. En mijn vriend is een echte groene gezonde voedingsgericht persoon met uiteerst consequente voedingsleer -en dit sedert jaren- en heeft toch een hele resum gezondheidsklachten. | dat klopt herman, goede voeding geeft geen garantie voor gezondheid. maar het is wel een christelijke plicht om verantwoord met je lichaam om te gaan. dit geld ook voor roken; niet iedereen die rookt gaat dood aan longkanker. longcapaciteit is wel beduidend minder. ik heb veel mensen gesproken die spijt van hun roken hadden toen ze longkanker hadden. als je dit niet gedaan hebt, kun je daar ook geen spijt van krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK393
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 13:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | In dekbedden...onder matrassen...tussen kamerspeelgoed...
Raad.....koop veel dezelfde sokken...dan zijn ze niet langer eenzaam!!! |
eenzame sokken (zonder gaten) kun je ook voor andere doeleinden gebruiken (hoef je niet zovaak naar de bank)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK393
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 13:08
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nog even over die senseo........bij de mijne moet ik 2 keer de 1 kops knop bedienen voor ik 1 kopje vol heb . Is daar ook een oplossing voor? 2 keer wachten dus. Zeg nu niet , druk op het 2kops knopje want dat gaat niet , dan moet je 2 pads gebruiken en heb je een mega zwarte bak koffie. |
gewoon 1 pad gebruiken en toch op de 2kops knop drukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 13:09
|
|
|
het was inderdaad weer erg gezellig, herman,
mijn programma was wat uitgelopen dus was ik iets later, en de zandweg was opgebroken voorbij de schaapskooi. gelukkig reden marsjg en tink vlak voor me, had marsjg zijn werk-gereedschap (van de wegenbouw) in de auto liggen en schepte hij de berg grond die er lag, om de weg te versperren, gewoon even aan de kant om de route vrij te maken voor het cm-publiek; immers; als het niet gaat zo het moet, moeten we het even doen zo het gaat?
toen ik aankwam waren de eersten er al, en hebben we het vaste picknick-plekje maar gelijk weer opgezocht. er waren veel sportievelingen deze ronde, die met de kinderen een balspel gingen doen en touwtje gesprongen hebben. (grut, ludovis, wat kun jij rennen man!! ik voel me er bijna oud en welbedaagd bij, haha)
mariach heeft me een (theoretische) snelcursus daten gegeven; de samenvatting van een zééééér leerzaam boek, en we hebben daar smakelijk en luidkeels om moeten lachen!! volgens deze methode zou je vijf ACTIEVE date-afspraken per week moeten plannen, en met allen flink gezellig uitgaan; t is maar dat je "weet hoe je date", he? helaas heb ik meer activiteiten in mijn agenda, dus ik wilde toch mijn eigen agenda-planning maar aanhouden!! (een mens zou nog over-dated raken!!) flowerfull kwam met een aantal mensen tegelijk aan; leuk om weer een aantal nieuwe gezichten te zien. zij had zich erg goed voorbereid met alle tafeltjes, bbq, schotels creatief bereid vlees en zelfs afvalvoorziening!! leuk je ontmoet te hebben met je vriendinnen, flower! ronald was zo galant de bbq voor zijn rekening te nemen. volgende keer wel af en toe anders boven t vlees "wapperen" met je blauwe bordje, hoor ronald; da's CREATIEF! t is de afwisseling hé; die doet het hem.......
mamaloe en hester kwamen ook samen aan; met een paar big boy's die goed konden helpen met sjouwen, en lekker aan het tennissen gingen. leuk stel jongens heb je mamaloe; om trots op te zijn. ook willem zag kans na twee drukke verhuisdagen er nog moedig een daagje edense heide achter aan te plakken met een auto vol "kinder-schare". heel leuk, om te zien dat alle jongeren gezellig konden opschieten met elkaar; er werden heel wat facebook-adressen uitgewisseld onder de tieners, dus die zullen ook hun gezelligheid wel hebben, vandaag, via internet. waar cm niet goed voor is; er zit niet anders op dan je schone jonge dochters een volgende keer weer mee te nemen, willem! (tenzij je tegen luidkeels protest bent opgewassen, haha)
"de noor(d)mannen mar en gideon waren er rond koffietijd, en madelief was zo enorm aan het dwalen geweest, maar ze was er rond een uur of vijf toch ook, gecoached via het mobiele rinkelding. de motor-mannen herman en vriend hadden goed gepland; ze waren er precies toen het eten gaar was, dus konden zo aanschuiven, onder de tent van leonard, die deze ronde GEEN autopech had!
ook kwam ik weer "oude bekenden" tegen; mar907, xabia en carmen. we hebben weer even prettig "bijgekletst". carmen ging gelijk maar op zoek naar tink voor de haar beloofde drie pannekoeken. (en ik had nog wel zo om tiramisú gevraagd, carmen!!! ) de spekjes van qsjes heb ik ook al moeten ontberen, dus echt goed getroffen heb ik het niet...........snik......... gelukkig kwam flower me nog van een grote schaal klaargemaakt fruit voorzien.........(en gezien mijn buikgriepje had ik daar meer dan genoeg aan eigenlijk, naast een paar bekers koffie) het mega-broodje-hamburger van harald zou ik niet opgekunt hebben, maar zag er wel enorm maag-vullend uit!! en de snoepjes die susanne180 voor me had meegenomen heb ik maar even bewaard voor een fittere dag, en ieder bordje vlees wat me aangeboden werd, omdat ik als enige niet mee-at heb ik maar even afgeslagen. leo bleef proberen warme thee rond te delen, marcel188 genoot zichtbaar en hoorbaar van de grapjes, jojada en pieter waren rustig aanwezig en jojada toonde zich zorgzaam voor de honden, en ook peter liet zich van zijn galante kant zien; behulpzaam sjouwend met tassen en spullen.
aan het eind van de dag stapte ik weer in de auto richting den bosch, na een heel geslaagde dag met veel gezelligheid, in de buitenlucht
voor degenen die het voor herhaling vatbaar vinden; houd 4 augustus vast vrij in je agenda? ik ben nog niet geheel zeker van de datum, maar het lijkt de meest logische keuze op dit moment.
mensen; allemaal bedankt voor de gezelligheid!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 17 juni 2012, 13:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK393
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 13:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Waar heb je dan geparkeerd Zeeland? toch niet op de hondenuitlaatplek? want dat mag inderdaad niet... | daar hoor je honden uit te laten, geen auto's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 13:16
|
|
|
HENK393 schreef: | gewoon 1 pad gebruiken en toch op de 2kops knop drukken |
Heb soms moeite om het pad van dit vorum te volgen, wat zou de oorzaak zijn ?Mijn computer of mijn senseo ?
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zondag 17 juni 2012, 13:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 13:20
|
|
|
Geloof hoop en liefde, deze volgorde wordt vaak gebruikt. In de dienst vanmorgen las in in mijn bijbel en hoorde ik een net andere volgorde (1Tess1:1-4) vers 4 Geloof Liefde en Hoop.
Paulus begint deze brief (in tegenstelling op de meeste andere brieven) Niet met zij eigen naam, Om vervolgens uit te leggen wie hij is en uit naam van wie hij zijn brieven schrijft.
Hij voelt en weet zich dus geaccepteerd in deze de gemeente. (Waar hij “maar” 3 weken gepreekt heeft Handl.) Omdat ze 1 zijn in de Vader! (kinderen van 1 Vader) Hij schrijft de brief ook uit naam van Silvanus (Silas) en Timótheüs. Ieder met zijn eigen aardig heden. Mogen ze een(s)gezin(s) zijn. Gezin van de Vader.
“jij bent een kind door God bemind. Voor het Eeuwig Geluk geschapen” Ben(t) jij/u een Kind van je Vader? Met die vraag mochten we naar huis.
Onze Vader die in de hemelen zijt, Uw Naam worde geheiligd; Uw koninkrijk kome; Uw wil geschiede, gelijk in de hemel alzo ook op de aarde. Geef ons heden ons dagelijks brood; en vergeef ons onze schulden, gelijk ook wij vergeven onze schuldenaren; en leid ons niet in verzoeking, maar verlos ons van de boze. Want van U is het koninkrijk en de kracht en de heerlijkheid in eeuwigheid. Amen.
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op maandag 2 juli 2012, 08:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 13:25
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Heb soms moeite om het pad van dit vorum te volgen, wat zou de oorzaak zijn ?Mijn computer of mijn senseo ? |
kijk ook is achterom...misschien helpt je dat.. medelid!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 17 juni 2012, 13:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 13:29
|
|
|
Even een kleine reactie op je mooie verhaal hannah.
Xabia had blijkbaar door dat Qsjes haar spekjes niet bij zich zou hebben, die had namelijk de spekjes meegenomen. Maar die heb je blijkbaar gemist. (niet raar trouwens als je niet fit ben.)
De kinderen zien een volgende keer wel zitten ja, onderweg was het na wat gehuil over het weggaan, in ieder geval wel dat we nog is naar de hei moesten. Vooral de jongste vond het super, al was ze wat moe. Dus als het in bezoekschema past, zijn ze er zeker weer bij een volgende keer.
En inmiddels mogen we wel toevoegen, dat de weersverwachtingen standaard tegenvallen, en dat het weer daarentegen juist heerlijk is. Dus voor allen die zich hierdoor laten tegenhouden, het blijk niet nodig te zijn. Op de Edense hei is het gewoon tijdens een picknick mooi weer.
Laatst aangepast door
|
WILLEM618
|
op zondag 17 juni 2012, 14:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LESLEY449
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 13:34
|
|
|
Het is nu anno 2012 en cristen homo´s zijn overal maar wat vinden wij hiervan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 14:02
|
|
|
[quote=HANNAH810]dat is toch wel het minste dat je kunt willen op een dating-site inderdaad, heide; als je er nu gelijk een keukenprinces bij zou willen; maar je houd het reuze bescheiden, hoor!!
zelf ben ik helemaal verknocht aan de mesjes van het merk zwilling-henkels (de twingrip) die ik van mijn ouders voor mijn verjaardag kreeg. ze hebben ze voor me bij de MACRO gehaald.
klik hier maar even op; (het 7e plaatje, onder het messenblok)
Dank je..daar zal er best wel eentje tussen zitten toch?;) Trouwens je mag op een vorum ook je echte kant laten zien toch.?
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 17 juni 2012, 14:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 14:08
|
|
|
[quote=HANNAH810] zelf ben ik helemaal verknocht aan de mesjes van het merk zwilling-henkels (de twingrip) die ik van mijn ouders voor mijn verjaardag kreeg. ze hebben ze voor me bij de MACRO gehaald.
[i]De gouden raad van tante kaat. Een eerste technisch obstakel op cm van de kaart [/i]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 14:13
|
|
|
Zoh.. lekker gewoon topickje tussen door toch?;))
Zoals ik al eerder zei..ik heb ook meerdere kanten Sommige herkennen dat direct vanuit hun eigen leven. Dat zijn ook de mensen die ik hier wil raken.
In het dagelijkse leven gaat het vaak niet anders..(straks);))) Daarom laat ik een klein beetje ook hier zien wie ik ben Serieus..maar toch ook lekker simpel kunnen doen.
ik wil ook niet in contact komen met iemand die me niet volgen kan zodat ik ook jou niet kan volgen denk ik dan... meteen;)
En snap je dit topic niet..hou je er ff buiten aub?
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 17 juni 2012, 20:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 14:16
|
|
|
HEIDE115 schreef: | zo lekker gewoon topickje tussen door toch?
zoals ik al eerder zei..ik heb meerdere kanten sommige herkennen dat direct vanuit hun eigen leven. dat zijn ook de mensen die ik hier wil raken. geen meelopers of zo
in het dagelijkse leven gaat het vaak niet anders. daarom laat ik een klein beetje ook hier zien wie ik ben serieus..maar toch ook lekker simpel kunnen doen
ik wil ook niet in contact komen met iemand die me niet volgen kan logisch toch..andersom denk ik niet anders..
En snap je dit topic niet..hou je er ff buiten aub? |
Een vreeweelvorum moe kunne Heide. Vind ik ook
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zondag 17 juni 2012, 14:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 14:19
|
|
|
..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
|
|
|
Sja en ik ben op tijd weggegaan omdat ik nog een immens grote klussenlijst moest afwerken. Waar nietz van trecht is gekomen omdat ik op de bank in slaap ben gevallen. Volgende x blijf ik allicht langer; het was errug gezellig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Een freeweelvorum moe kunne Heide. Vind ik ook |
Je leert snel;) Ik ga jou niet van alles toespelen via... Maar soms denk ik wel is,ga nu is echt fietsen..zoals op je prachtige foto!;)
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 17 juni 2012, 14:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 14:20
|
|
|
HENK393 schreef: | daar hoor je honden uit te laten, geen auto's | Maar stel nou...........dat ze een Hond-a heeft??? Mag die ook niet op een Hond'uitlaatplek?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 14:24
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Maar stel nou...........dat ze een Hond-a heeft??? Mag die ook niet op een Hond'uitlaatplek? | [color=#0000FF][i] De AA kennen we hier, maar een Hond-a? Vooraleer je bij de eerste gaat, kun je al heelwat bekeuringen gehad hebbe. Tot dusver klopt het item[/i][/color]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 14:35
|
|
|
keukenprinces? nou..het moet een toegevoegde waarde zijn Hannah;)
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 17 juni 2012, 14:40
|
|
Naar boven |
|
|
|
|