Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 22:53
|
|
|
HANNAH810 schreef: | haha, ik ben alweer terug!! ik heb je tiramisú wel gemist hoor, carmen! (al had ik teveel last van mijn buikgriep om er uberhaupt van te genieten!!) |
het werden pannenkoeken, hannah...en die waren errug lekkuh....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 22:54
|
|
|
HANNAH810 schreef: | haha, ik ben alweer terug!! ik heb je tiramisú wel gemist hoor, carmen! (al had ik teveel last van mijn buikgriep om er uberhaupt van te genieten!!) |
Over 3 jaar krijg je tiramisu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARRY445
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 22:56
|
|
|
Dankjewel Steentje... Klopt, lig al 1,5 maand in ziekenhuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 23:04
|
|
|
Wie laat er hier even weten hoe de picknick in Ede was???
Volgens mij hebben jullie in ieder geval mooi weer gehad!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 23:07
|
|
|
JOL252 schreef: | ik vind dit absoluut een geweldig topic... geniaal!! |
Ben ik helemaal met je eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 23:08
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Nou dat bedenk je nie zomaar lol? |
serieus, ik vind 'm leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 23:28
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Ben ik helemaal met je eens |
Chatuliem zou zeggen: we dalen af tot Libelle niveau......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 23:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Chatuliem zou zeggen: we dalen af tot Libelle niveau...... |
Het is idd wel belangrijk wat een ander er van zou vinden.. Het spreekt van ..ja waar spreekt het eigenlijkvan..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 16 juni 2012, 23:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 23:43
|
|
|
JOL252 schreef: | serieus, ik vind 'm leuk |
Nam ik je niet serieus?
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 16 juni 2012, 23:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 23:45
|
|
|
De grootste vraag van mijn huishouden is, waar al die sokken toch blijven? Warom heb ik altijd de twede van de sokken kwijt om de zoveel tijd? Waar blijven ze? Het is een raadsel waar ik al jaren over denk??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 23:50
|
|
|
PETRA411 schreef: | De grootste vraag van mijn huishouden is, waar al die sokken toch blijven? Warom heb ik altijd de twede van de sokken kwijt om de zoveel tijd? Waar blijven ze? Het is een raadsel waar ik al jaren over denk?? |
Herkenbaar. Volgens mij is het de sokkengeest...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 23:52
|
|
|
PETRA411 schreef: | De grootste vraag van mijn huishouden is, waar al die sokken toch blijven? Warom heb ik altijd de twede van de sokken kwijt om de zoveel tijd? Waar blijven ze? Het is een raadsel waar ik al jaren over denk?? |
OOOhhh echt??..hier is er nog eentje..ik bedoel me zelf dan.. met jou kan ik praten..ii geval ook over sokken.;) Met dat kopje zal het wel goed komen..hoop ik.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 17 juni 2012, 11:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 23:52
|
|
|
In dekbedden...onder matrassen...tussen kamerspeelgoed...
Raad.....koop veel dezelfde sokken...dan zijn ze niet langer eenzaam!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 23:54
|
|
|
Dan heb je daar in dat ziekenhuis weleens even een steuntje van ons nodig!!!
Sterkte hoor en beterschap!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juni 2012, 23:58
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | In dekbedden...onder matrassen...tussen kamerspeelgoed...
Raad.....koop veel dezelfde sokken...dan zijn ze niet langer eenzaam!!! |
Serieus,je verwacht ze ooit weer tegentekomen, maar echt niet en maak ook schoon onder matrassen en noem maar op. punt is wel dat de kinderen elkaars sokken wel eens gebruiken,maar dan nog...ze verdwijnen toch niet in de afvoer van de wasmachine,daar kunnen ze niet door. Ik heb gewoon een sokkendief in huis,ha ha net zoals een dief die me snoeptrommel leeg eet en me kaas uit de ijskast,als ikvraag wie de dader was,zeggen alle kinderen ik niet.Alhoewel ik ze allemaal ervan verdenk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 00:00
|
|
|
Nog even over die senseo........bij de mijne moet ik 2 keer de 1 kops knop bedienen voor ik 1 kopje vol heb . Is daar ook een oplossing voor? 2 keer wachten dus. Zeg nu niet , druk op het 2kops knopje want dat gaat niet , dan moet je 2 pads gebruiken en heb je een mega zwarte bak koffie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 00:02
|
|
|
van het kopje naar de sokken..vind ik meer dingen best lastig op huishoudelijk gebied..jij ook? neem nou is.. dat van een muntje vergeten voor een boodschappen wagen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 00:05
|
|
|
HEIDE115 schreef: | van het kopje naar de sokken..vind ik meer dingen best lastig op huishoudelijk gebied..jij ook? neem nou is.. dat van een muntje vergeten voor een boodschappen wagen.. |
Of van die loodjes uit je glasgordijnen die er na het wassen niet meer inzitten. Wat is nou de boven en wat de onderkant van het gordijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VRIJGEZEL390
|
|
|
|
|
Je blijft me verbazen Djes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nog even over die senseo........bij de mijne moet ik 2 keer de 1 kops knop bedienen voor ik 1 kopje vol heb . Is daar ook een oplossing voor? 2 keer wachten dus. Zeg nu niet , druk op het 2kops knopje want dat gaat niet , dan moet je 2 pads gebruiken en heb je een mega zwarte bak koffie. |
ja dat is ook een senseo probleem hoorde ik laatst..vraag mij geen antwoord hoor visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 00:08
|
|
|
VISSER278 schreef: | Of van die loodjes uit je glasgordijnen die er na het wassen niet meer inzitten. Wat is nou de boven en wat de onderkant van het gordijn? |
zo dan heb ik het nog makkelijk hier Visser.. maar goed.. ik krijg m'n washanden met strijken weer niet zo mooi..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 17 juni 2012, 01:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 00:13
|
|
|
HEIDE115 schreef: | zo dan heb ik het nog makkelijk hier Visser.. maar goed ik krijg m'n washanden met strijken weer niet zo mooi.. |
Hoe kun je nou je washanden met strijkenniet mooi krijgen? En van ouwe sokken kun je vast heel lekkere koffie maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 00:18
|
|
|
PETRA411 schreef: | Hoe kun je nou je washanden met strijkenniet mooi krijgen? En van ouwe sokken kun je vast heel lekkere koffie maken |
Ja,gewoon..je strrijkt en strijkt..en?? Mischien wasverzachter in die strijkbout doen?
ik drink zwarte koffie oke..maar zwarte kousen dragen mocht ik nooit;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 00:22
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja,gewoon..je strrijkt en strijkt..en?? Mischien wasverzachter in die strijkbout doen?
ik drink zwarte koffie oke..maar zwarte kousen dragen mocht ik nooit;) |
Beter wasverzachter in de wasmachine doen, ha ha vraag meaf hoe die washandjes uit de wasmachine bij jou komen...tja misschien zit er weleen sok in. Dan zijn 2 huishoudelijke problemen nu bij je opgelost
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 00:25
|
|
|
Uhm, dit topic he ..... het gaat alleen over problemen in het huishouden toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 00:29
|
|
|
PETRA411 schreef: | Beter wasverzachter in de wasmachine doen, ha ha vraag meaf hoe die washandjes uit de wasmachine bij jou komen...tja misschien zit er weleen sok in. Dan zijn 2 huishoudelijke problemen nu bij je opgelost |
komen ze bij jou er dan gestreken uit? ik stop ervan alles bij,de deur kan vaak net aan dicht
je hebt me op weg geholpen Maar dat het is opgelost nu..dat vindt ik te vroeg gejogen jucht..pff
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 17 juni 2012, 00:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 00:33
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wie laat er hier even weten hoe de picknick in Ede was???
Volgens mij hebben jullie in ieder geval mooi weer gehad!!! |
Het was er beregezellig Zeeland toen ik toekwam mét zonneschijn en motovriend, en dit pas rond 16 u.15 door oponthoud allerlei. Ik was met mijn niet-christen vriend gekomen (Cois, 52 jaar) en wij konden gewoon bij 't vuurtje van Jan (en alleman) aanschuiven, onder zijn "luifel". Al vlug snelde Nicky me tegemoet voor haar bestek van vorige BBQ. Verder kwam Flowerful én vriendin aandraven met gebraden kippebil "au point" (doorbakke). Vooraleer we 't wisten was ik voldaan (om niet te zeggen dik) want van her en der werd er iets goeds gepresenteerd, ook kwam Mariach rond met appelflapdinges. Xabia en Qske deden ook hun best om het overaanbod af te slaan. En terecht kunnen we zeggen dat het afsluiten in de kring (lijkt traditioneel gebruik, is reeds 2 op 2) leuk was samen met Harald, Klaas (en zijn woefje), Pieter, blond Annalieseke (die altijd maar paardje bij Hanna op de schoot, en wonderwel zelfs met mij), Marcel, Willem ... en al de anderen wier naam ik vergete ben . De opruim verliep ook gesmeerd én als laatste hadden we de eer om de mooie "Tuin van Ede" te mogen ontruimen. Wat waren er deze keer veel deelnemers jo. En de kinderen hebben zich doodmoe geamuseerd o.a. zie boven én in die grote klimboom. Blijkbaar is dit BBQ-evenement aan't uitgroeien tot hét succesnummer van CM. Er zijn zelfs duootjes geweest die gingen wandelen, of er afspraakjes gemaakt zijn ? Zelfs dat hoorde ik in de wandelgangen!
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zondag 17 juni 2012, 23:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 00:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Uhm, dit topic he ..... het gaat alleen over problemen in het huishouden toch? |
Ja visser,nog wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 00:54
|
|
|
QSKE schreef: maar in deze outfit neemt niemand mij meer serieus natuurlijk
Klopt je outfit is opmerkelijk . But back to the topic.
Ik zeg :"Zo goed als mogelijk al naargelang de omstandigheden." Bij anderen kan zulke vraag een snaar raken, en dan zijn we uren samen onderweg.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zondag 17 juni 2012, 05:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 17 juni 2012, 01:17
|
|
|
CARRY445 schreef: | Dankjewel Steentje... Klopt, lig al 1,5 maand in ziekenhuis |
Oh wat naar!! Heel veel sterkte en beterschap ermee!! Is er al zicht op een operatie of revalidatie bijv.? Ik hoop dat er gauw verbetering mag optreden!
|
|
Naar boven |
|
|