ChristianMatch

Forum

Het off-topic topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 391 392 393 394 395 396 397 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 12:38

Quote:
Etenstijd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARIENNEZ498

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 12:48

MAR907 schreef:
Oh wat ben je mooi

Verraste, verbaasde smiley Coole smiley met zonnebril

Lachende smiley leuk! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 12:54

[quote=MARISKA601]

Ach ja, de filosoof op de troon... Verlegen lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 12:55

MARIO216 schreef:

En, wat schaft de pot vandaag?
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 13:03

MIEK114 schreef:
Gisteren lag ik vroeg op bed. Ik keek tv, naar Miljoenenjacht waar de vraag werd gesteld aan een publiek met 430 mensen. Weet u wat er met Pasen gevierd wordt? Het publiek kon via stemkastjes kiezen tussen Ja en Nee. Het publiek werd gevraagd naar eer en geweten te antwoorden. Iedereen had inmiddels gestemd, Linda liep per steekproef naar een meneer en vroeg wat hij had geantwoord. Hij wist het wel, hij had op ja gedrukt, hij mocht het zeggen. Hij vierde de kruisiging van Jezus..fout en toch had hij ja gestemd.
109 mensen wisten het niet!!! Daar komen nog de mensen bij die het dus wel wisten maar fout dachten.
109 van de 430.
Ik schrok, hier gaat iets heel erg fout in Nederland, we sturen mensen zelfs naar Amerika om het goede nieuws te vertellen, een rijk welvarend land, terwijl in eigen land grofweg 25% van de volwassenen niet weet wat we vieren met Pasen.
Ik ben wakker... jij?

hoi miek idd schrikbarend
blij dat ik ook wakker ben
Hij is waarlijk opgestaan
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 13:07

[quote=IMRE695]En, wat schaft de pot vandaag?[/quote

dat valt onder ander topic Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 13:46

uitermate off topic dus grace?? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 14:31

[quote=MARISKA601]Zijn vrouwen een lustobject?
Willen vrouwen dat zijn?
Wil iedere vrouw op een bepaalde manier aandacht van een man krijgen?
Als een vrouw aandacht van de man wilt hebben, hoe doet ze het dan?

Ik geef je dezelfde vragen terug Mariska..... Twijfelende smiley
Zijn mannen een lustobject ??
Willem mannen dat zijn ??
Wil iedere man op een bepaalde manier aandacht van een vrouw krijgen??
Als een man aandacht van de vrouw wil hebben, hoe doet hij het dan ??

Gisteren in de chatbox, werd ook over dit onderwerp gepraat. Er kwam een opmerking, nou ik kijk wel als ik een leuke man over straat zie lopen, met daarbij de opmerking "mmm leuke spijkerbroek" .... Verraste, verbaasde smiley

Ik kwam een heel opmerkelijk stukje tegen op internet.
Staat geschreven in de Margriet van 16 febr. 2010

Meer dan de helft van de inwoners van Londen vindt dat een vrouw niet altijd onschuldig is wanneer zij wordt verkracht. Slachtofferhulpinstantie The Havens heeft dit bekend gemaakt naar aanleiding van hun onderzoek onder ruim duizend Londenaren tussen 18 en 50 jaar. Het zijn vooral vrouwen die niet erg vergevingsgezind zijn tegenover seksegenoten over de vraag wie de schuldige is van de verkrachting.

Zo geeft 35 procent van de ondervraagde vrouwen aan dat het vooral aan de vrouw ligt als ze wordt verkracht wanneer zij na het stappen bij een man thuis wat gaat drinken. Hier sluit 19 procent van de mannen zich bij aan. Maar ook vindt 71 procent van de vrouwen dat hun seksegenoten niet raar op moeten kijken dat er kans op verkrachting is wanneer zij bij een man in bed stappen. Meer dan de helft van de mannen is het hier ook mee eens. Wat ook meespeelt, is dat vrouwen heel uitdagend dansen en zichzelf zo een verkrachting toerekenen. Dit vindt 23 procent van de mannen en 31 procent van de vrouwen.

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op maandag 5 april 2010, 14:32
Naar boven

Auteur Bericht
MARGRIET993

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 14:33

Mijn lief kind
Mijn lief kind, je bent zo mooi
Ik heb je met al Mijn creativiteit gemaakt

Zoveel liefde heb je te geven
Zoveel om tot zegen te zijn…
…er te zijn voor de mensen om je heen

Je blik stralend,
gericht naar Mij
Mijn licht schijnt over je…
doet je stralen

Mijn lief kind, je bent zo mooi…
je bent prachtig

Je hemelse Vader
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 15:07

IMRE695 schreef:
En, wat schaft de pot vandaag?

Quote:
Je bent toch filisoof??
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 15:41

[quote=CROSSROAD317]

Oei Cross,ik weet wie die opmerking maakte Verlegen lachende smiley

Zo kijk ik niet bewust naar mannen,ik betrap me er zelf wel eens op dat ik zo kijk.
Vrouwen (en nu praat ik voor mezelf,hand in eigen boezem)zijn dus zeker niet altijd onschuldig!En daarom plaatste ik die opmerking,we hoeven ons niet braver voor te doen dan we zijn,eerlijkheid boven alles.
Toen ik nog een partner had keek ik nooit,maar dan ook echt nooit naar mannen.

Als ik bewust kijk dan kijk ik naar de ogen.......en de glimlach....... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 15:57

[quote=LEANNE226]

Ik wil er nog dit bij zeggen:
Voor mij staat het kijkgedrag volledig los van de liefde,naar mijn mening moet eerst je hart geraakt worden en dat heeft niets(of weinig)te maken met uiterlijk........
Daarom moet je erg uitkijken met het kijken naar het andere geslacht vanwege leuke uiterlijke kenmerken(om het netjes te zeggen)
Daar hebben wij als eens een discussie over gehad,het verschil tussen vlinders en kriebelsKnipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 16:01

HANNAH810 schreef:
uitermate off topic dus grace?? Clown smiley

Clown smiley maar wel weer on topic Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
GRACE585
op maandag 5 april 2010, 16:01
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 16:24

JONATHAN890 schreef:
Schepping van de Hemel en de Aarde
Joh. 1:1 In het begin was het Woord, het Woord was bij God en het Woord was God. 2 Het was in het begin bij God. 3 Alles is erdoor ontstaan en zonder dit is niets ontstaan van wat bestaat. 4 In het Woord was leven en het leven was het licht voor de mensen. 5 Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet in haar macht gekregen.

Joh.1:14 Het Woord is mens geworden en heeft bij ons gewoond, vol van goedheid en waarheid, en wij hebben zijn grootheid gezien, de grootheid van de enige Zoon van de Vader.

Joh.1:16 Uit zijn overvloed zijn wij allen met goedheid overstelpt.

Gen.1:31 God keek naar alles wat hij had gemaakt en zag dat het zeer goed was. Het werd avond en het werd morgen. De zesde dag.
Gen.2:1 Zo werden de hemel en de aarde in al hun rijkdom voltooid

Jezus Opstanding uit de doden
Marc.9:31 Hij zei tegen hen: ‘De Mensenzoon wordt uitgeleverd aan de mensen. Die zullen hem doden, maar na drie dagen zal hij uit de dood opstaan.’
Luc.24:1 Maar op de eerste dag van de week gingen ze bij het ochtendgloren naar het graf met de geurige olie die ze bereid hadden. 2 Bij het graf aangekomen, zagen ze echter dat de steen voor het graf was weggerold, 3 en toen ze naar binnen gingen, vonden ze het lichaam van de Heer Jezus niet. 4 Hierdoor raakten ze helemaal van streek. Plotseling stonden er twee mannen in stralende gewaden bij hen. 5 Ze werden door schrik bevangen en sloegen de handen voor hun ogen. De mannen zeiden tegen hen: ‘Waarom zoekt u de levende onder de doden? 6 Hij is niet hier, hij is uit de dood opgewekt. Herinner u wat hij u gezegd heeft toen hij nog in Galilea was: 7 de Mensenzoon moest worden uitgeleverd aan zondaars en moest gekruisigd worden en op de derde dag opstaan.’

Plaats bereiden
Joh.13:1 gij gelooft in God, gelooft ook in Mij. 2 In het huis mijns Vaders zijn vele woningen – anders zou Ik het u gezegd hebben – want Ik ga heen om u plaats te bereiden; 3 en wanneer Ik heengegaan ben en u plaats bereid heb, kom Ik weder en zal u tot Mij nemen, opdat ook gij zijn moogt, waar Ik ben.
4 En waar Ik heenga, daarheen weet gij de weg.

Nieuwe Hemel en aarde
Op.21:1 En ik zag een nieuwe hemel en een nieuwe aarde, want de eerste hemel en de eerste aarde waren voorbijgegaan, en de zee was niet meer. 2 En ik zag de heilige stad, een nieuw Jeruzalem, nederdalende uit de hemel, van God, getooid als een bruid, die voor haar man versierd is. 3 En ik hoorde een luide stem van de troon zeggen: Zie, de tent van God is bij de mensen en Hij zal bij hen wonen, en zij zullen zijn volken zijn en God zelf zal bij hen zijn, 4 en Hij zal alle tranen van hun ogen afwissen, en de dood zal niet meer zijn, noch rouw, noch geklaag, noch moeite zal er meer zijn, want de eerste dingen zijn voorbijgegaan. 5 En Hij, die op de troon gezeten is, zeide: Zie, Ik maak alle dingen nieuw.

God schiep de Hemel en Aarde in 6 dagen

God wekte Jezus op uit de dood in 3 dagen. Hij overwon de dood !!

Jezus is heengegaan om ons een plaats te bereiden.......Hij is daar al 2000 jr mee bezig !!

In 6 dagen de hemel en aarde ....in 2000 jr nog steeds de nieuwe Hemel en aarde niet klaar....... God zij geprezen dat Hij zoiets GAAFS aan t maken is...... en dat jij en ik daar welkom zijn....Jezus maakt daar ook een plaats voor jou en mij.

http://www.youtube.com/watch?v=vVcRoZGhTJU&feature=related

Ben geïnspireerd door Keith Green dus !!!

Ik geloof ook dat Jezus voor ons een plaats aan het bereiden is, maar volgens mij is dat niet de enige reden dat het zo lang (hoe lang is lang voor God ?) duurt... er staat namelijk ook ergens dat God niet wil dat er ook maar 1 zondaar verloren gaat en dat Hij de tijd ook gebruikt, dacht ik, om mensen nog de tijd te geven om te geloven in Zijn goedheid en liefde.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 16:35

He Leanne, de opmerking was algemeen, niet gericht op een persoon.

Wat me opvalt is dat er te snel, gewezen wordt naar mannen, en dat vrouwen vaak niet naar zichzelf willen kijken...... Vandaar ook het stukje uit de margriet van febr. 2010 Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 16:39

CROSSROAD317 schreef:
He Leanne, de opmerking was algemeen, niet gericht op een persoon.

Wat me opvalt is dat er te snel, gewezen wordt naar mannen, en dat vrouwen vaak niet naar zichzelf willen kijken...... Vandaar ook het stukje uit de margriet van febr. 2010 Lachende smiley

Weet ik Cross maar ik weet ook dat vrouwen zich wel eens braver voordoen dan ze zijn,vandaar mijn reactie.
Met warmbloedigheid is niets mis,wat je er mee doet en hoe bewust je je er van bent is wel belangrijk.
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 16:42

MARIO216 schreef:
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Ja, maar ook filosofen moeten eten. Op een lege maag kun je niet denken. Althans, ik niet, want dan denk ik voortdurend aan eten.

Oftewel: eerst het eten en dan de moraal. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 16:54

IMRE695 schreef:
Ja, maar ook filosofen moeten eten. Op een lege maag kun je niet denken. Althans, ik niet, want dan denk ik voortdurend aan eten.

Oftewel: eerst het eten en dan de moraal. Clown smiley

Goed idee Imre,ik ga even een ritje richting de Kantonees maken! Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FREDI122

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 17:21

Het is al lang geleden, maar het blijft mooi:

In de kerk schonk de predikant wijn in een beker tijdens het avondmaal; een scheut erbij om het goed te laten zien.
Zei een van mijn dochters: "Mam, dat is toch nooit genoeg wijn voor iedereen?"...
Naar boven

Auteur Bericht
APPIE139

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 17:22

GRACE585 schreef:
Liefde is.......
Jezus die voor mij aan het kruis ging
Engeltje smiley

Amen!!!
Naar boven

Auteur Bericht
FREDI122

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 17:40

Bij mijn tante in huis hing al jaren een door haar zelf gecalligrafeerde tekst.
Afgelopen week heb ik deze bij haar begrafenis gelezen, tegelijk voor ons een troost:

Het sterven in de Heer is leven
Niet 't breken van de levensdraad
Maar Hem die draad in handen geven

En plotseling zag ik de zin
God wond hem op en trok hem in.

Laatst aangepast door
FREDI122
op maandag 5 april 2010, 17:41
Naar boven

Auteur Bericht
ARIENNEZ498

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 17:43

[quote=CROSSROAD317]

bijzonder in dit stuk is idd. dat mannen dus blijkbaar niet massaal de schuld bij de vrouw neerleggen, terwijl 'soortgenoten': andere vrouwen, dat klaarblijkelijk wél doen. Hoe komt dit? Hardheid van de vrouw t.o.v 'eigen soort'? óf toch wel weten dat 'ze' (de mannen) fout zitten, ondanks het feit dat de vrouw vrijwillig meeging voor een drankje bij de man thuis, of omdat ze uitdagend heeft gedanst.
NEE blijft NEE...hoe dan ook. En op deze manier...lopen er nog een hoop 'figuren' rond die hiermee wegkomen....misschien wel mede door de hardheid van andere vrouwen...waardoor slachtoffers zich schamen én geen aangifte durven te doen. Wát een wereld!
Naar boven

Auteur Bericht
RINGO975

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 18:05

MARIJAN072 schreef:
Waarom ga je zelf dan niet de politiek in Smiley die vol vragen zit Dan komt het vast allemaal goed, ahum... Twijfelende smiley

ik ben niet geschikt voor politicus.
ik heb nu eenmaal vaak gelijk en heb geen zin om al die ongelovigen doelloos toe te spreken.
de wereld is net cm, ook hier is iedereen stijfhartig en koppig als een muilezel. (ik zal geen namen noemen Engeltje smiley )

daarnaast wil ik nog n poosje hier op aarde rondhuppelen en niet zoals Pim Fortuyn voortijdig afscheid nemen.

afscheid neem ik wel van jullie, want mn proefabo verloopt vandaag en ik heb geen reden gevonden mijn verblijf hier te verlengen.
adios
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 18:11

Ik vind wel dat de man is en blijft verantwoordelijk voor zijn eigen daden en zouden meer bewust moeten zijn waar ze zich mee bezig houden in een relatie.
De wereld is niet in zonde gevallen door de vrouw maar door de man.
Althans dat is het voor God.

Laatst aangepast door
MAR907
op maandag 5 april 2010, 18:11
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 18:17

Paashaas gesmoord in kruidenboter, overgoten met rosé, omlijst door verse kappertjes en poterjes uit een plofpotje. Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 18:33

RINGO975 schreef:
ik ben niet geschikt voor politicus.
ik heb nu eenmaal vaak gelijk en heb geen zin om al die ongelovigen doelloos toe te spreken.
de wereld is net cm, ook hier is iedereen stijfhartig en koppig als een muilezel. (ik zal geen namen noemen Engeltje smiley )

daarnaast wil ik nog n poosje hier op aarde rondhuppelen en niet zoals Pim Fortuyn voortijdig afscheid nemen.

afscheid neem ik wel van jullie, want mn proefabo verloopt vandaag en ik heb geen reden gevonden mijn verblijf hier te verlengen.
adios

Dan is het misschien wel beter, om te gaan. Ik wens je alle goeds toe, Ringo!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 18:36

ARIENNEZ498 schreef:
NEE blijft NEE...hoe dan ook.

Amen!

Ik wil nog even toevoegen dat mijn reacties gebaseerd zijn op Cross zijn reactie/discussie op de chat(flirten) en dat ik bij verkrachting in alle gevallen de dader verantwoordelijk acht.

Laatst aangepast door
LEANNE226
op maandag 5 april 2010, 18:45
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 19:10

LEANNE226 schreef:
Goed idee Imre,ik ga even een ritje richting de Kantonees maken! Kwijlende smiley

bak ik zelf maar weer loempiaatje voor de kids

ppf kids en maaltijden Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 19:34

Morgen is het weer maandag...uhm dinsdag.

Had er een link van gemaakt i.p.v. een quote. Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Hoe dom kun je zijn. Ben een beetje blond, dus ik kan een neiging tot dom hebben. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MARIO216
op maandag 5 april 2010, 20:49
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 19:40

MARIO216 schreef:
[url]Morgen is het weer maandag...uhm dinsdag.[/url]

Geschokte, onthutste smiley Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Ik ben voor een derde Paasdag! Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 391 392 393 394 395 396 397 ... 6194 Volgende
Pagina 394 van 6194