ChristianMatch

Forum

PC-problemen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3927 3928 3929 3930 3931 3932 3933 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 19:38

SHANITA130 schreef:
Haha, nou Beun, ik gebruik mijn gehele capaciteit Knipoog smiley

Precies, jij bent gewoon een uitzonderlijk geval... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 19:52

YES356 schreef:
Ik ben van mening dat we als christenen (gastvrij) hulpvaardig moeten zijn.
Al helemaal naar zwakkeren in deze wereld.
Dat hoeft niet in te houden dat je de grenzen maar helemaal open moet zetten. Maar met de mensen die hier al zijn moeten we denk ik omgaan zoals je zelf graag behandeld zou willen worden.
Het Griekse woord `asiel` betekent: toevluchtsoord .Daar zijn die mensen naar op zoek.

Ik ga hier een heel eind in mee. Alleen: wat mij betreft mag er dan wel een grondige screening plaatsvinden. Ook geen gelijntrek á la zaak Mauro. Gewoon duidelijk, helder en snel zijn. Want het probleem met name in Nederland is dat eindelijk iemand, in de persoon van Geert Wilders, eens de discussie op gang heeft gezet in een totaal doorgeslagen situatie, waarbij ook nog eens Iraanse Christenen en zo werden genegeerd. Met name dat laatste vind ik een grof schandaal! Verder moeten we vooral waken dat we niet net als het linkse spectrum in onze politieke landschap onze multiculti-samenleving gaan verheerlijken...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 19:55

CARMEN073 schreef:
Nieuwe documentairefilm:

http://www.youtube.com/watch?v=2ySwmsa5nyo&feature=em-share_video_user

Om even (nou even?) bij stil te staan en eens goed over na te denken
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 19:58

PIETER619 schreef:
en in Nederland dus, want Godsland (dewereld) is hun land ook, toch?

Het is inderdaad onze Christenplicht om de ander in nood te helpen. Wat mij betreft een Christen met bij wijze van spreken de kogelgaten in zijn oorschelpen. En dan heb je het nog over een behoorlijke groep mensen uit o.a. Iran, Irak, Soedan, Nigeria, China, Noord-Korea... Enzovoorts...

Laatst aangepast door
BEUN656
op vrijdag 15 juni 2012, 20:03
Naar boven

Auteur Bericht
HENK393

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 20:44

misschien ga ik mee...
wel een beetje uit de buurt :)
Naar boven

Auteur Bericht
HENK393

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 20:45

STEENTJE178 schreef:
Brrrrrrrrr..... maar gewoon even vergeten dat het nu eigenlijk zomer hoort te zijn......
(Regen-)Stralend weer buiten! Coole smiley met zonnebril

inderdaad! maar na regen komt volgende week zonneschijn? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 21:03

http://www.youtube.com/watch?v=sY657h4iZlk&feature=context-vrec
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 21:06

CARMEN073 schreef:
Nieuwe documentairefilm:

http://www.youtube.com/watch?v=2ySwmsa5nyo&feature=em-share_video_user

Erg blij met dit filmke. Da's een getuigenis. Prachtig om elkaar zo te mogen opbouwen om tot DIE liefde te komen. Gods liefde samen als kerk uitbouwen, mooie opdracht. Dat is discipelschap!

Laatst aangepast door
HERMAN968
op vrijdag 15 juni 2012, 21:43
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 21:18

Dat is niks, ze mogen andere mensen niet haten maar juist liefhebben.
Je kunt wel tot God bidden om deze mensen te redden van het grootste kwaad en brengen tot Zijn wonderbare licht.
Naar boven

Auteur Bericht
JANE866

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 21:29

Amen!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 21:34

Vrijdag 15 Juni, Psalm 73: 1-12; Bijna uitgegleden.

Als je ergens door kunt uitglijden, dan is het wel door jaloezie. Deze psalm gaat over jaloezie. Afgunst. Een zeer menselijke, maar bedenkelijke karaktereigenschap. Heel begrijpelijk: je probeert te leven in overeenstemming met de normen en waarden die je hebt meegekregen. Dat in tegenstelling tot zoveel anderen! Die doen maar wat, die sjoemelen maar wat, die leven voor het vaderland weg en trekken zich weinig of niets aan van God en zijn geboden. En nu zou je denken dat zij slag op slag te verduren hebben, maar daar is geen sprake van: ze leven als een prins. Ze eten en drinken, volop – ze leven als God in Frankrijk. Maar jij, met al je trouw aan geloof en kerk aan Gods geboden en beloften, jij staat keer op keer bij een open graf. Weer een geliefde dood, weer en goede bekende minder! En je begrijpt het niet meer, je kunt de hemel niet meer volgen. En dan scheelt het niet veel of je gooit de hele boel aan de kant, de Bijbel, de kerk, het complete geloof.
Maar wacht! Het is anders, in deze psalm. De vraag is niet: waarom hebben die anderen die voorspoed en ik niet? De vraag is: waarom heb ik het goed en die anderen ook? Die anderen moesten het minder goed hebben! Die anderen zouden het slecht moeten hebben… Wat zonde: zo;n jaloezie! Wat een glijder!

Ja, God is goed voor Israël,
is waarlijk goed, ik weet het wel,
voor ’t zuiver hart dat leeft in vrede.
Maar ik was bijna uitgegleden.
Mijn afgunst groeide met de dag,
daar ik der bozen voorspoed zag,
hoe moeiteloos hun leven is,
zo zonder kwelling en gemis.
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 21:44

CARMEN073 schreef:
Dank Harald voor je bijdrage. Ik kan daar voor het overgrote deel in meegaan. Heb nog wel een paar vragen dr bij.

CARMEN073 schreef:
Duidelijk. Lijkt me idd misbruik. Het moeilijke is alleen dat dit misbruik pas kan ontstaan op het moment dat iemand hier al is. Vind jij dit een gegronde reden om dan preventief de grenzen (bijna) helemaal dicht te doen? Immers worden hierdoor de goeden met de kwaden gestraft.

Dicht hoeven de grenzen niet, maar de regelgeving kan wel anders, want deze vormen van misbruik worden nu meestal ongestraft toegelaten (zie Ter Apel)
Dat je dit toelaat als land/asielzoekercentrum zegt de mensen die dit misbruik plegen, dat ze dit ongestraft kunnen blijven doen, en zullen dit dan ook blijven doen, zelfs al hebben ze een verblijfsvergunning gekregen.
Tegen dit soort en ander misbruik moet opgetreden worden, en indien nodig leiden tot uitzetting terug naar land van herkomst.

CARMEN073 schreef:
In de bijbel wordt idd over kaf en koren gesproken mbt mensen; maar daar is het Jezus die de wan ter hand heeft. Persoonlijk heb ik er een beetje moeite mee om mensen als 'kaf' aan te duiden. Maar dat ligt gevoelsmatig; wij zijn immers voor God allemaal 'kaf'. Van nature geneigd tot alle kwaad; so who am I? Maar ik begrijp de bedoeling wel.

Natuurlijk kan geen enkel land alle asielvragers opnemen (denk ik). Maar als de Europese landen op dit punt goed zouden samenwerken zou er veel meer en adequatere hulp geboden kunnen worden. Nu laten we als NL niet alleen die vluchtelingen zitten, maar ook Griekenland en Italie die nu 1x wat dichter bij het vuur zitten.

Met kaf en koren bedoelde ik ook niet zozeer de mensen zelf, maar dat er een maatstaf moet zijn wie, of beter gezegd, welk geval van asielaanvraag je wel toelaat en welke niet.
Het gaat in de asielaanvraag ook niet om wie je bent, maar de reden van je asiel aanvraag, en of die terecht is, daarin bepaal je kaf en koren.

CARMEN073 schreef:
Mee eens. Dan zouden de grenzen dus weer open moeten.
De grenzen hoeven niet open, want ze zijn niet dicht.
Maar wel betere regelgeving voor deze groep, en het toestaan van meer bronnen van informatie dan enkel de regering van dat land.
het IND heeft nu regelgeving om bij navraag in het thuis land alleen te communiceren met de regering ter plaatse, maar in het geval van bv. politiek asiel krijg je van de regering in het thuisland veelal niet de juiste informatie, waarbij dan dus besloten word door het IND tot het uitzetting naar land van herkomst, waarbij de regering ter plekke je wel op het vliegveld opwacht.
Voor deze gevallen zal er meer en beter onderzoek moeten plaatsvinden uit meerdere bronnen om hier een goed oordeel, zowel positief als negatief, te kunnen geven.

CARMEN073 schreef:
Waar baseer je jouw laatste uitspraak op? Mijn indrukken zijn namelijk geheel anders. Ik heb de indruk dat mensen uit de laatste door jouw genoemde 2 groepen voornamelijk via andere wegen en dus niet via een asielprocedure proberen binnen te komen. En dus ook niet in de opvangcentra terechtkomen. Ik schat dat op er op de 1000 asielzoekers mss 1 of 2 personen zijn met onzuivere bedoelingen. En die schatting is niet verifieerbaar; puur gemaakt op persoonlijke waarneming.

Maar het is goed om je als Christen (en gemeente) voor de eerste groep mensen in te zetten en die verder te helpen met hunzelf (en gezin), laten merken welkom te zijn in je gemeente, en in deze maatschappij.

Yezzz!! Geef je op! Lachende smiley Lachende smiley

Je geeft daar wel een heel voorzichtige schatting. we hebben laatst de "affaire" Mauro gehad, "heel schrijnend" allemaal.
Maar..... de reden dat hij hier al zo lang zielig zit te zijn, is vanwege dat zijn pleegouders en hun advocaat elke keer opnieuw een nieuwe procedure begonnen, of in de huidige met nieuwe "informatie" kwamen, met regelmatig een andere reden van asielaanvraag, en de hele gang van asiel aanvraag aan het vertragen waren met als enige reden, zorgen dat Mauro blijft.
Dit zorgt ervoor dat zo'n jongen hier al 10 jaar zit, maar geen echte reden van asiel heeft, en volgens de huidige richtlijnen, ook terecht aangegeven door Minister Leers, zou hij dus gewoon terug moeten naar land van herkomst, simpel weg omdat er geen reden is voor asiel.
En het geval Mauro, is daarin niet alleen, zo zijn er veel meer gevallen die om dezelfde redenen hier zitten, geen reden hebben voor asiel, maar wel alles doe om de asiel aanvraag te vertragen en zo hier maar zo lang mogelijk te blijven, zodat ten einde raad maar een verblijfsvergunning gegeven word, en in de meeste gevallen dan via een generaal pardon...

Ik denk dat de schatting van mensen die hier komen voor een asielaanvraag met onzuivere bedoelingen veel hoger zit.
In 2011 waren er 14.631 asiel aanvragen, en ik schat dat er daarvan zeker 20% van de asiel aanvragen ervan onzuivere bedoelingen hebben, en als het gaat om gezinshereniging daarna, dan gaat dat nog verder omhoog.
En dit leg ik even uit, want in verschillende gevallen komt eerst de man de EU binnen, gaat door de asielprocedure, en krijgt dan een verblijfsvergunning, komt hier te wonen, maar heeft om een of andere nep reden geen werk en zit dus in de bijstand.
Daarop dient hij een asielaanvraag in voor gezinshereniging met zijn vrouw en kinderen, die word dan na verloop van tijd ook goedgekeurd, dus komen die ook hierheen, wanneer de kinderen boven de 18 zijn, zijn ze dus werk gerechtigd, maar werken niet, maar zitten in de bijstand.
Er is een groot aandeel van mensen die zo hun asiel procedure met gezin later doorlopen, want als ze hier direct als gezin komen worden ze in veel gevallen rechtstreeks terug gestuurd, en op deze manier, doordat er al een verblijfsvergunning is afgegeven, word gezinshereniging in het gros van de gevallen zonder tegenstand gewoon doorgevoerd.
En het aandeel asiel aanvragen samen met latere aanvragen voor gezinshereniging, dat zit totaal tussen de 60 en 70~ van alle aanvragen per jaar, de afgelopen 10-20 jaar. En in die groep zitten helaas de meeste profiteurs.
Naar boven

Auteur Bericht
TINEKE986

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 21:53

CARMEN073 schreef:
k Wil nie flauw doen, maar vandaag is het in deze contreien niet echt bbq-weer... Zieke smiley

zwemmen is een betere optie

hier ook niet Geschokte, onthutste smiley

ik heb het weer van morgen bekeken (zover je dat natuurlijk kan) en het ziet er niet best uit. omdat ik best van ver moet komen (zij het niet zo ver als xabia) en het volgens de weerberichten niet zo erg warm zal worden, heb ik besloten om morgen een andere activiteit te gaan doen.

voor iedereen die wel gaat, heel veel plezier. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 22:12

Wat ik een paar maal tegen kom in de stukjes is de benaming “profiteurs.” ( niet persoonlijk naar jou bedoeld HARALD)
dat hoor je heel veel mensen vaak zeggen.

Die “profiteurs” zullen er ongetwijfeld zijn. En of de bovenstaande cijfers kloppen neem ik gewoon aan. omdat ik die kennes niet heb.
Maar ik blijf van mening dat wij daar als christenen ons ding in kunnen doen, voor die”profiteurs”daadwerkelijk aan het werk zijn. En hun gezin hier is.
Gaat er vaak een (jaren)lange periode van grote onzekerheid en het niet mogen werken aan voor af.

En blijven het in mijn ogen mijn “naaste” waar ik mij als christen voor in moet zetten. Helemaal als de overheid daar een gat laat vallen. Ik las een stukje over wat me erg aansprak:citaat

verbazingwekkende ontmoeting met een barmhartige Jezus - Een vrouw stapt op haar fiets en rijdt weg. Vlak achter haar hoort ze iemand schreeuwen.
Ze kijkt om en ziet een jongen met een buitenlands uiterlijk achter haar aanrennen. Des te harder probeert ze weg te komen - totdat het tot haar doordringt wat hij roept: ze heeft haar portemonnee laten vallen en hij heeft hem gevonden.

Wat maakt dit voorbeeld aansprekend? De onverwachte vriendelijkheid van die jongen, die ons bepaalt bij ons vooringenomen wantrouwen.
Je zou dit het verhaal van de barmhartige alogtoon(assiezoeker) kunnen noemen. Want lijkt het niet een beetje op die bekende gelijkenis van Jezus over die Samaritaan?
Niet de dominee of de jeugdouderling, kwam achter de fiets aanrennen.

Jezus vertelt een verhaal dat nogal shockeerde. Hij lijkt erop uit om vooroordelen door te prikken. Mag Hij ons als christenen uitdagen op dit punt? Einde citaat.

Laatst aangepast door
YES356
op vrijdag 15 juni 2012, 22:15
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 22:21

YES356 schreef:
[color=#0000FF][i]
Mooi stukje Yes. Heb jij contacten met asielzoekers en heeft jou kerk al mensen geholpen. Op welke manier ? Hiervan kunnen we dan leren. De realiteit is hard, soms keihard neem dat maar van de mensen aan die er dagdagelijks mee geconfronteerd worden. Hoe geef je die liefde van God concreet vorm in je leven? Meer dan een opdracht. Gelukkig is er onze almachtige God die ons er doorheen helpt. Het geloof doet bergen verzetten, jo. Vrome dingen schrijven is één, maar je uitleven als Christen in daadkracht da's een ander paar mouwen. Het geeft wel gezag aan het Woord, anders blijft het bij bla bla. Geen geloof zonder daden, zegt Jackobus. Knipoog smiley
http://youtu.be/2ySwmsa5nyo zie o.m. dit filmke maar eens. [/i][/color]

Laatst aangepast door
HERMAN968
op vrijdag 15 juni 2012, 22:49
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 22:29

we zetten gewoon een aantal feesttenten op, en t wordt hardstikke gezellig, hoor!
extra trui mee, en een jas voor als het écht kil is, en gewoon een spelletje meenemen............. Lachende smiley

dat deden we vorig jaar ook, en t was echt super gezellig.

tot morgen allemaal!!
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 22:47

Iedereen kan denk ik wel wat doen.
Ik had ook zo mijn vooroordelen in het verleden. Ik had een stacaravan “over” ( die stond bij het huis dat ik gebouwd had)
Er was “toevallig” een gezin dat uitgeprocedeerd was )wat inhield uit het azc op straat gezet zonde iets!!!. Die hebben een jaar “illegaal” in de caravan gewoond de man/vader heeft mij veel geholpen met de afwerking van het huis.
Had zodoende en dagbesteding. En zag ik hem opleven hadden we Goede gesprekken.
Het gezin ging naar de internationale dienst en hoorde Gods woord. Vrijwilligerswerk doen op een azc of bij een buurthuis ed. voetbal en volleybal tornooien van de kerk ook deze mensen uitnodigen. En daar gesprekken hebben.
Zo kunnen veel mensen dingen verzinnen en doen denk ik. En daarnaast praktisch en/of financieel helpen als ze gezond zijn daar het geld voor hebben
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 22:51

YES356 schreef:
Iedereen kan denk ik wel wat doen.
Ik had ook zo mijn vooroordelen in het verleden. Ik had een stacaravan “over” ( die stond bij het huis dat ik gebouwd had)
Er was “toevallig” een gezin dat uitgeprocedeerd was )wat inhield uit het azc op straat gezet zonde iets!!!. Die hebben een jaar “illegaal” in de caravan gewoond de man/vader heeft mij veel geholpen met de afwerking van het huis.
Had zodoende en dagbesteding. En zag ik hem opleven hadden we Goede gesprekken.
Het gezin ging naar de internationale dienst en hoorde Gods woord. Vrijwilligerswerk doen op een azc of bij een buurthuis ed. voetbal en volleybal tornooien van de kerk ook deze mensen uitnodigen. En daar gesprekken hebben.
Zo kunnen veel mensen dingen verzinnen en doen denk ik. En daarnaast praktisch en/of financieel helpen als ze gezond zijn daar het geld voor hebben

Ik haal mijn Smiley met dichtgeplakte mond eraf Yes. Je blijft verantwoordelijk voor hetgeen je schrijft. Kom op deze wel op terug en vraag me af of dit de hulp is die God bedoeld te geven als Christen. Ben creatief bezig om een ander voorbeeld er tegenover te stellen. Als men computer nu nog meewil Knipoog smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op woensdag 20 juni 2012, 07:36
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 22:54

Veel plezier en gezelligheid morgen! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 23:00

YES356 schreef:
Wat ik een paar maal tegen kom in de stukjes is de benaming “profiteurs.” ( niet persoonlijk naar jou bedoeld HARALD)
dat hoor je heel veel mensen vaak zeggen.

Yes, ik snap je punt volledig.

En ik zit met mijn posting ook niet alleen maar af te geven op alle asielzoekers.
Alleen vind ik het zo schrijnend dat wij groepen mensen niet gaan helpen die onze hulp in Christus juist wel zo hard nodig hebben, maar hen onze rug toekeren omdat onze regelgeving zo door ons is aangepast dat wij ze niet willen helpen, maar terugsturen.
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 23:02

HARALD940 schreef:
Yes, ik snap je punt volledig.

En ik zit met mijn posting ook niet alleen maar af te geven op alle asielzoekers.
Alleen vind ik het zo schrijnend dat wij groepen mensen niet gaan helpen die onze hulp in Christus juist wel zo hard nodig hebben, maar hen onze rug toekeren omdat onze regelgeving zo door ons is aangepast dat wij ze niet willen helpen, maar terugsturen.

Ben ik met je eens HARALD
Knipoog smiley Knipoog smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
YES356
op vrijdag 15 juni 2012, 23:11
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 23:07

Het Gebed om kalmte.

God, schenk mij de kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen;
de moed om te veranderen wat ik kan veranderen;
en de wijsheid om het verschil hiertussen te zien.
Om één dag tegelijkertijd te leven;
om van één moment tegelijkertijd te genieten;
Om moeilijke tijden te accepteren als het pad naar de vrede;
Om deze zondige wereld, net als Hij deed, te aanvaarden zoals het is, niet zoals ik wil dat deze zou zijn;
Om er op te vertrouwen dat Hij alle dingen zal rechtzetten als ik me aan Zijn wil overgeef;
Om in dit leven gelukkig genoeg te zijn, en om met Hem overgelukkig te zijn:
Voor altijd in het volgende leven. Amen.
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 23:07

Nou, nog niet vandaag, maar wel morgen op de BBQ....

Zelf gedraaide hamburgers.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 23:14

HARALD940 schreef:
Nou, nog niet vandaag, maar wel morgen op de BBQ....

Zelf gedraaide hamburgers.

die krijg je vast niet alleen op, hahaha Knipoog smiley

(just a joke; remembering last time............)

Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 15 juni 2012, 23:15
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 23:18

HANNAH810 schreef:
die krijg je vast niet alleen op, hahaha Knipoog smiley

(just a joke; remembering last time............)

Je hebt nog niet gezien hoe groot ze zijn....... Knipoog smiley
een hapje meehelpen kon misschien nog wel eens nodig zijn
Naar boven

Auteur Bericht
LIEKE000

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 23:22

MARIO216 schreef:
Het Gebed om kalmte.

Om deze zondige wereld, net als Hij deed, te aanvaarden zoals het is, niet zoals ik wil dat deze zou zijn;
Om er op te vertrouwen dat Hij alle dingen zal rechtzetten als ik me aan Zijn wil overgeef;

AMEN !!
Naar boven

Auteur Bericht
LIEKE000

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 23:24

HARALD940 schreef:
Je hebt nog niet gezien hoe groot ze zijn....... Knipoog smiley
een hapje meehelpen kon misschien nog wel eens nodig zijn

Passen deze wel op de BBQ morgen.... Lachende smiley .... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 23:26

MARIO216 schreef:
Het Gebed om kalmte.

Amen!
Naar boven

Auteur Bericht
LIEKE000

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 23:31

Lees vandaag het Forum en zie dat jullie gaan BBQen op de hei.
'k Had de afspraak al staan om honing te draaien, maar weet niet hoelang ik daar mee bezig ben. Ben ik optijd klaar ...???? Kom ik ook die kant op.

Anders veel plezier...het zal vast een geslaagde dag worden !!
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: vrijdag 15 juni 2012, 23:43

Probeer te zien op de tijden dat God er toen ook was voor je.
Zo wil God ook vandaag er nog zijn voor je..

HIJ geve je Kracht!

Laatst aangepast door
HEIDE115
op zaterdag 16 juni 2012, 14:29
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3927 3928 3929 3930 3931 3932 3933 ... 6194 Volgende
Pagina 3930 van 6194