Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 11:19
|
|
|
[quote=HERMAN968]Wat versta jij onder een profiteur?
Denk dat de meeste vluchtelingen, zo niet alle, hier komen uit eigen belang. Omdat ze verdrukt worden, geen baan kunnen krijgen, niet genoeg te eten hebben, er oorlog is of ze daar geen scholing kunnen krijgen voor hun zelf of hun kids. Denk als ik in zo'n situatie was waarin ik nog net mn hoofd boven water kon houden maar mn kinderen geen toekomst qua scholing of baan ik dan ook zou proberen ergens heen te gaan waar dat wel mogelijk is. I n t verleden zijn nederlanders wel voor minder geëmigreerd naar canada of zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 11:39
|
|
|
[quote=HERMAN968]
het een sluit het ander niet uit Herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 11:43
|
|
|
Waar ik persoonlijk heel veel moeite mee heb is dat we in Europa zogenaamd loyaal aan elkaar zijn: we helpen Griekenland door er vele euro's in te pompen en Nederland heeft Italie geholpen door overname van hun overtollige vuilnis(!)
Zowel Griekenland als Italie kampen met ernstige overload aan immigranten. Deze kunnen niet meer op humanitair verantwoorde wijze worden opgevangen. Vluchtelingen in Griekenland en Italie ontberen de meest essentiele voorzieningen. Als gevolg hiervan breken er opstanden uit (net zoals overigens in Nederland in de detentiecentra).
http://www.youtube.com/watch?v=br1Xy_t0_Fo&feature=related
Nederland heeft de opvangcapaciteit (leegstaand of gesloten) en goed opgeleide mensen om nog veel meer vluchtelingen op te kunnen vangen, maar doet niets.
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op donderdag 14 juni 2012, 11:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 11:49
|
|
|
SUSANNE180 schreef: | Hoi ,
Ik kom ook op de bq is voor mij de eerste keer moet eerst werken tot 12.00 En hopelijk vind ik het als ik adres in toets op tom tom Lijkt me leuk jullie te leren kennen
|
ik heb je naam toegevoegd, hoor susanne, tot zaterdag dan he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RODJER101
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 12:19
|
|
|
RODJER101 schreef: | we gaan weer bidden Vurig en eensgezind daar voor gaan welke week op donderdagavond er voor bij ons Hemelse Vader
12 Daarop keerden de apostelen van de Olijfberg terug naar Jeruzalem. Deze berg ligt vlak bij de stad, op een sabbatsreis afstand. 13 Toen ze in de stad waren aangekomen, gingen ze naar het bovenvertrek waar ze verblijf hielden: Petrus en Johannes, Jakobus en Andreas, Filippus en Tomas, Bartolomeüs en Matteüs, Jakobus, de zoon van Alfeüs, en Simon de IJveraar en Judas, de zoon van Jakobus. 14 Vurig en eensgezind wijdden ze zich aan het gebed, samen met de vrouwen en met Maria, de moeder van Jezus, en met zijn broers. Handelingen 1:12-14 Herman [/color]Martha Rodjer[/b] |
Dag broeders en zusters,
Ik stuur jullie deze mail met de vraag om gebed.
Mijn nichtje Rebecca (dochter van Saby) in Canada is vandaag opnieuw op haar arm gevallen die nog maar net hersteld is van een breuk en is nu dus opnieuw gebroken.
Bidt voor genezing, wijsheid, kracht, liefde, geduld, …
Als je deze mail wilt doorsturen, voel je vrij. Hoe meer mensen bidden, hoe beter.
In Christus verbonden,
Jan & Petra Jan is oudste bij ons in de kerk
Laatst aangepast door
|
RODJER101
|
op donderdag 14 juni 2012, 12:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 12:25
|
|
|
Mijn weg,of GODS weg.
Ik geef toe dat een dating site mijn leegte voor een deel vervullen kan. Wanneer ik voor mij zelf spreekt,ist echter niet zo heel fijn hier nu te zijn. Het betekend wat..je begrijpt dat.
Het spreekt van mijn zonde..zonde van bedrijf en nalatigheid. vroeger dacht ik wanneer ik dingen om mij heen uit elkaar zag gaan. waarom dit alles gebeurde..en voelde ik mij vaak beter wanneer ik hoorde dat die of die zo gek deed opeens..en weg ging nu kwam het ook in mijn leven..ja alles wat ik vroeger ook zag. en ik wees naar God!..en gaf en geef soms God noch de schuld van alles. Ben ik zwaarmoedig aan het doen..ik denk het niet..
De gebrokenheid begon ik al meer te voelen van het leven. Ja,wat zijn we na het paradijs veel..heel veel kwijt geraakt. weetje wat ik al meer moet leren..te leren inzien..dat het alles door mijn zonde komt. Mijn eigen zonde ja...nee niet door die van die ander! Ik..ja wij moeten met alle nood steeds weer naar God toe. HIJ kan ten diepste alleen maar schenken wat goed voor mij en jou is.
Voor mij is het..hoewel ik het vaak niet wil geloven..alles verzondigt recht dat God niet meer naar mij om kijkt Ja,mijn expartner of anderen in dingen de schuld geven..en door geven aan anderen is zo moeilijk niet..nee heel gemakkelijk zelfs Maar waar leidt dit naartoe?..
Bidden tot God de enige weg wanneer al mijn pogingen beginnen op te houden wanneer ik wijze met die vinger moet gaan laten. wanneer ik bij mijzelf bent terecht gekomen wat God ten diepste werkt..ja God leert mij naar binnen zien. Dat is dan het vlees leren kruisigen..mijn IK moet eraan.
Er is Hoop Hoop omdat God GEEN . heeft gezet Hoop omdat God mijn eeuwig geluk voor ogen hebt.
Dank dan ZIJN naam voor Voor ons vaak onbegrepen wegen Maar er zal geleerd worden..ik handel niet naar jou..jullie zonde Nee..jullie zonde wil ik werpen in een zee van vergetelheid. Omdat ik daar hing in u en jou plaats.
Het was even een stukje wat ik overdacht,in de afgelopen tijd. Ik zou een langere time out houden..maar goed.. Ik heb schuld..dat kan je ook door alles heen lezen.
Maar mijn oog blijft op UW staren. en mijn verwachting..ja met alle vragen of strijd Blijft door U,ook daarom ook van U alleen.
Heide - Schev.'12
p.s.mijn fouten niet over het hoofd lezen..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 17 juni 2012, 11:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JHO338
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 12:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ligt er aan wat het toetje is.
Moet wel heel speciaal zijn om er voor naar Amerongen te rijden. |
Whahahaha oke ja je weet nooit wat het toetje is!
Is ook wel zo, ik woon per ongeluk dichtbij, maar ik zou (als ik man was en wat verder weg woonde) misschien wel een roteind rijden naar een evenement waar ik zo ongeveer de enige man zou zijn
Meer keus voor jou!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 13:06
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Waar ik persoonlijk heel veel moeite mee heb is dat we in Europa zogenaamd loyaal aan elkaar zijn: we helpen Griekenland door er vele euro's in te pompen en Nederland heeft Italie geholpen door overname van hun overtollige vuilnis(!)
Zowel Griekenland als Italie kampen met ernstige overload aan immigranten. Deze kunnen niet meer op humanitair verantwoorde wijze worden opgevangen. Vluchtelingen in Griekenland en Italie ontberen de meest essentiele voorzieningen. Als gevolg hiervan breken er opstanden uit (net zoals overigens in Nederland in de detentiecentra).
http://www.youtube.com/watch?v=br1Xy_t0_Fo&feature=related
Nederland heeft de opvangcapaciteit (leegstaand of gesloten) en goed opgeleide mensen om nog veel meer vluchtelingen op te kunnen vangen, maar doet niets. |
Griekenland heeft nooit ernst gemaakt van de opvang van asielzoekers ondanks Europese regelgeving, en er zijn nog meer landen. Dus heelwat asielzoekers stromen door naar betere opvanglanden, waaronder Belgie en Nederland.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op donderdag 14 juni 2012, 13:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 13:08
|
|
|
[quote=ROELANDE345]het een sluit het ander niet uit Herman
[i]Klopt Roelande, ik wil alleen maar zeggen dat het verband tussen gezonde voeding en je eigen gezondheid relatief is. Ikzelf eet en drink zowat alles en de huisarts gaat failliet aan mij om het zo te zeggen. En mijn vriend is een echte groene gezonde voedingsgericht persoon met uiteerst consequente voedingsleer -en dit sedert jaren- en heeft toch een hele resum gezondheidsklachten. [/i]
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op donderdag 14 juni 2012, 13:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 13:11
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Zo, de laatste posting in dit topic was van 16 mei ...
Wat zal iedereen "lekker" slank zijn ... |
of we eten niet lekker meer??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 13:14
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Griekenland heeft nooit ernst gemaakt van de opvang van asielzoekers ondanks Europese regelgeving, en er zijn nog meer landen. Dus heelwat asielzoekers stromen door naar betere opvanglanden, waaronder Belgie en Nederland. |
Bij mijn weten stromen er geen asielzoekers door naar betere opvanglanden: iedere asielzoeker wordt juist teruggebracht naar het land waar hij het eerste voet aan land zet!
Weet niet hoe je aan deze 'informatie' komt?
Nogmaals; Nederland heeft zijn grenzen gesloten, neemt GEEN asielzoekers op van andere europese landen en sluit centrum na centrum.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 13:16
|
|
|
Als het zondagmorgen maar droog is, we hebben dan misschien even een 4 x 4 voetbalwedstrijd van 5 minuten naast ons kerk gebouw, met liveverbinding naar de kerkzaal.
Als er genoeg mensen komen, moet men buitenvoetballen anders binnen. http://baptisten-zuidwesthoek.nl/
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 13:41
|
|
|
Daar is ook een documentaire over, al een tijdje hoor, die heet: 'Ford Europa'.
Groetjes.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 14 juni 2012, 13:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 13:41
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Bij mijn weten stromen er geen asielzoekers door naar betere opvanglanden: iedere asielzoeker wordt juist teruggebracht naar het land waar hij het eerste voet aan land zet!
Weet niet hoe je aan deze 'informatie' komt?
Nogmaals; Nederland heeft zijn grenzen gesloten, neemt GEEN asielzoekers op van andere europese landen en sluit centrum na centrum. |
Klopt, sedert Schengen is de situatie gewijzigd. Doch ik wil ermaar op wijzen dat misbruiken ertoe leiden dat de gehele opvang rigied wordt.
Iemand die in gevaar is, dient te worden geholpen. Dit zal niemand tegenspreken. En het beleid dient ervoor te ijveren dat de juiste mensen hierblijven, niet zomaar blindelings werken zoals veelal het geval is. Zo is het ongehoord dat er christenen naar Iran worden gerepateriëerd.
Maar nogmaals je met asielzoekers zelf werkt, zie je heel veel. O.a. advocaten en de medische wereld zijn ook belanghebbenden.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op donderdag 14 juni 2012, 13:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RODJER101
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 14:54
|
|
|
RODJER101 schreef: | we gaan weer bidden Vurig en eensgezind daar voor gaan welke week op donderdagavond er voor bij ons Hemelse Vader
12 Daarop keerden de apostelen van de Olijfberg terug naar Jeruzalem. Deze berg ligt vlak bij de stad, op een sabbatsreis afstand. 13 Toen ze in de stad waren aangekomen, gingen ze naar het bovenvertrek waar ze verblijf hielden: Petrus en Johannes, Jakobus en Andreas, Filippus en Tomas, Bartolomeüs en Matteüs, Jakobus, de zoon van Alfeüs, en Simon de IJveraar en Judas, de zoon van Jakobus. 14 Vurig en eensgezind wijdden ze zich aan het gebed, samen met de vrouwen en met Maria, de moeder van Jezus, en met zijn broers. Handelingen 1:12-14 Herman Martha Rodjer |
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tmeEawP4GTI
Laatst aangepast door
|
RODJER101
|
op donderdag 14 juni 2012, 14:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 16:24
|
|
|
Mooi en goed leesbaar stuk HEIDE!
En op je Ps.:
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het niet uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we niet ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.
Je verhaal is heel eerlijk en open knap van je
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op donderdag 14 juni 2012, 16:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 16:31
|
|
|
[quote=HEIDE115]Mijn weg,of GODS weg.
De gebrokenheid begon ik al meer te voelen van het leven. Ja,wat zijn we na het paradijs veel..heel veel kwijt geraakt. weetje wat ik al meer moet leren..te leren inzien..dat het alles door mijn zonde komt. Mijn eigen zonde ja...nee niet door die van die ander! Ik..ja wij moeten met alles steeds weer naar God toe. HIJ kan ten diepste alleen maar schenken wat goed voor mij en jou is.
Mooi Heide, getuigenis van je gebrokenheid. Groot geloof helpt ons hieruit: Bijbelt, bidt en richt je oog verder op Jezus. Ook Daniël had die gebrokenheid, maar hij was de "geliefde Gods" omdat hij steeds terugkeerde én belijdde. Moedig jo hoe je hier belijdt. Een mooie getuigenis ! Dank je wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 16:33
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Klopt, sedert Schengen is de situatie gewijzigd. Doch ik wil ermaar op wijzen dat misbruiken ertoe leiden dat de gehele opvang rigied wordt.
Iemand die in gevaar is, dient te worden geholpen. Dit zal niemand tegenspreken. En het beleid dient ervoor te ijveren dat de juiste mensen hierblijven, niet zomaar blindelings werken zoals veelal het geval is. Zo is het ongehoord dat er christenen naar Iran worden gerepateriëerd.
Maar nogmaals je met asielzoekers zelf werkt, zie je heel veel. O.a. advocaten en de medische wereld zijn ook belanghebbenden. |
Wat versta je onder misbruiken Herman?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 16:37
|
|
|
YES356 schreef: | Mooi en goed leesbaar stuk HEIDE!
En op je Ps.:
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het niet uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we niet ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.
Je verhaal is heel eerlijk en open knap van je |
broeder..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 14 juni 2012, 16:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 16:38
|
|
|
[quote=HERMAN968]..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op vrijdag 15 juni 2012, 16:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 17:29
|
|
|
YES356 schreef: | Kan je verleden en leefsituatie ook nog verschil maken hoe je er over denkt ?
1 als je beiden kinderen hebt (uit een vorige relatie)
2 als je beiden geen kinderen hebt? (maar wel een relatie achter je hebt)
3 als je beiden geen relatie en geen kinderen hebt(gehad).
4…………………………….. 5…………………………….. Die vragen stelde ik me zelf en ben er niet uit.
Wat ik wel denk ik als je beiden kinderen hebt(uit een vorige relatie) en je gaat een relatie aan met een ander die een heel andere geloofsovertuiging heeft of die niet geloofd is:
Stel: man heeft 3 kinderen, vrouw heeft 3 kinderen. Die kinderen zijn dan heel anders opgevoed en voorgeleefd.
De kinderen komen (bv co ouderschap) om de week bij pa: die kinderen komen dan bij elkaar om de week………………………………..(dit gaat ook voor mensen met de zelfde geloofsovertuiging op)
Hoe vul je bv de zondag in? De ene keer naar de ene kerk de andere keer naar de andere kerk? Of ieder voor zich met zijn of haar kinderen?
Huis regels worden die om de week aangepast?
Kan je daar met zijn achten een middenweg in vinden?
Zoals ik al aangaf ik ben er niet uit. Misschien krijg ik het al lezend hier helder
Ik denk wel dat je in een huwelijk tussen mensen met een andere of geen geloofsovertuiging meer "moet" investeren in je relatie. Is daar iets mis mee? Denk het niet.
Toevoeging: Ik zat mn eigen verhaal na te lezen en moet nog ff wat kwijt! HUGS! Aan mensen die dit lezen en misschien denken “had ik die “dilemma’s” over kinderen maar. Omdat ze (nog) ongewenst kinderloos zijn(gebleven) |
Vind het langst de ene kant een beetje off topic, tenzij...
bedoel je dat je nog overweegt dan om een relatie te starten in ongelijk span, mede onder invloed van de situaties die je hierboven aangeeft?
Ik mag me als "deskundige" opgeven daar ik een huwelijk vroeger ben aangegaan met iemand die al 4 kinderen had. We waren toen allebei geen christen, (ik ben pas later tot geloof gekomen) er kwamen nog 3 kids bij. Zelfs of het nu om een soortgelijke levensbeschouwing gaat, een nieuw samengesteld gezin is al een behoorlijke uitdaging. de kinderen zitten vaak in een situatie waar ze niet eens meer weten wie letterlijk hun opvoeding bepaald. Kinderen accepteren ook vaak geen bemoeienissen van partners van hun ouders. Als je dan ook nog totaal verschilt in geloofs beleving dan wordt het helemaal moeilijk. Ik mag dan nog van een groot geluk spreken dat men ex mijn kinderen vrij laat in de opvoeding die ik hen geef (omdat ik die ook praktisch alleen moet invullen). Ik heb eens een relatie gehad met iemand die geen geloofsbeleving had, en dat gaf toch veel wrijving in allerlei situaties. Ik kreeg steeds de indruk dat alles wat men kinderen vanuit geloofsbeleving deden, ze een stempel kregen alsof ze bijvoorbeeld dit moesten doen, of ze zelfs helemaal ongelukkig gedwongen werden tot allerlei festiviteiten en kampen en zondagsschool... Hij begreep echt niet waar we eigelijk mee bezig waren. Zelfs al heeft men respect voor je geloof en beleving, als je zelf het verlangen hebt om dit ten volle te "beleven" dan blijft het een dikke domper als je partner hier geen deel van uitmaakt... Nogmaals, ik spreek alleen uit eigen ervaringen en wil hiermee geen algemeen beeld scheppen.
een aparte situatie is wel dat zowel de eerste vrouw van men ex, haar familie en incl 2 van de 4 kinderen allemaal wel tot geloof zijn gekomen God laat soms rare wegen zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 17:45
|
|
|
JHO338 schreef: | <table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr> <td><span class="genmed"><b>VISSER278 schreef:</b></td></tr><tr><td class="quote">Ligt er aan wat het toetje is.
Moet wel heel speciaal zijn om er voor naar Amerongen te rijden. </td></tr></table>
Whahahaha oke ja je weet nooit wat het toetje is!
Is ook wel zo, ik woon per ongeluk dichtbij, maar ik zou (als ik man was en wat verder weg woonde) misschien wel een roteind rijden naar een evenement waar ik zo ongeveer de enige man zou zijn
Meer keus voor jou! </span> |
Ja joh , ga ff proberen visser om te praten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juni 2012, 17:54
|
|
|
[quote=RODJER101]we gaan weer bidden Vurig en eensgezind daar voor gaan welke week op donderdagavond er voor bij ons Hemelse Vader Om 20 u. is iedereen welkom in de gebedsroom. U vindt deze als je eerst naar de chatbox gaat (venster bovenlinks). Vanuit de chatbox is er keuzemogelijk (rechtsonderaan) om naar verschillende kamers/rooms te gaan. Mocht het zijn dat het niet lukt, aarzal niet om contact op te nemen. Ook nieuwelingen zijn welkom. Mooi om met elkaar hartspunten voor de troon van God te brengen. En nog mooier de vrede en rust die we nadien mogen ontvangen.
Vanavond wil ik graag gebed vragen voor een cm-medezuster. Lea is haar fictieve naam en zij heeft het niet breed. Zij leeft al sedert jaren onder zware druk. Het is echter ook een getuigenis hoe zij met de Heer nabij de situatie aanpakt!. Lea verzorgt namelijk haar broer én zus. De broer is autistisch terwijl de zus psychopatisch is (slaat en dreigd bij crisissen, wenst geen psychiatrische hulp te aanvaarden). Het is prachtig hoe Lea het steeds weer opneemt voor de broer. We bidden vanavond dat de Heer kracht geeft om verder te doen, en dat Hij Lea uitred uit haar situatie. Heer help dat Lea en leidt haar uit deze situatie, laat haar genieten van Leven in overvloed. God grijp in !. Amen.
Mocht Uzelf een gebed op het hart hebben, of gewoon nieusgierig zijn hoe zo'n gebedsdienst per chat werkt, aarzel niet om mee te doen.
Martha, Herman, Rodjers en medebidders
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op donderdag 14 juni 2012, 17:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |