Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 16:29
|
|
|
PETRA411 schreef: | mooie reacties allemaal, maar dan heb je die beslissing genomen om op een site te gaan,lijkt iemand leuk. Wanneer neem je de beslissing om iemand in het echt te ontmoeten? |
Wanneer neem je die beslissing? Die neem je samen denk ik. als ik voor mijzelf spreek dan gaat dat vanzelf je chat msn, of beld elkaar. en als dat allemaal goed voelt wil ik de ander wel eens in de ogen kijken. Non verbale reacties zien. Het ligt er ook aan met welke verwachting(en) of doel je de ander wil ontmoeten denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 16:41
|
|
|
Uw wil geschiede
Het is een klein gebed, maar tegelijk ook zo groot. De woorden komen moeilijk, want bidden doe je vaak in nood. Ik bid U om een wonder en ik wil het ook zo graag. Maar ik twijfel of U luistert en of U antwoordt op mijn vraag. Uw wil geschiede en niet de wil van mij, maar ik wil niet graag verliezen en de minste zijn doet pijn. Maar Uw wil geschiede, ik huil terwijl ik bid, maar ik vouw mijn beide handen ook juist nu het tegenzit. Het is een naar gevoel om machteloos te staan. Het leven kan zo hard zijn en bidden kan zo moeilijk gaan. Ik bid U om een wonder en ik weet dat U het kan. Maar ik twijfel of U luistert, Heer’ leer mij bidden naar Uw plan. Uw wil geschiede, want U weet wat U doet. En wanneer ik zelf mocht kiezen, dan kwam het vast niet goed. Ja, Uw wil geschiede, dus ook in dit geval. En als tranen blijven komen, weet ik dat U troosten zal. Het is een stil gevecht en eigenlijk te zwaar. De leiding overgeven, hoe krijg ik dat voor elkaar. Ik bid U om vergeving, nu ik worstel met mijn pijn. En ik vraag U om vertrouwen, want mijn geloof is soms zo klein. Uw wil geschiede, in hemel en op aard. En dat ik dat nu kan zeggen, is echt al mijn tranen waard. Ja, Uw wil geschiede, maak de onrust in mij stil en leer mij alleen maar bidden: ‘mij geschiede naar Uw wil.’
Lucas Kramer
Laatst aangepast door
|
MARIO216
|
op zondag 10 juni 2012, 16:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 16:43
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Oranje haalt de finale niet | das dr eige schuld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 16:45
|
|
|
Amen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALINDA313
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 16:51
|
|
|
Lucas Kramer...
Supermooi nummer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 16:54
|
|
|
ALINDA313 schreef: | Lucas Kramer...
Supermooi nummer! |
Zal het erbij zetten, bedankt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALINDA313
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 17:00
|
|
|
Hmmm...maar wat ook kan: de één blijft thuis zitten met de gordijnen dicht en dan komt er toevallig een hele leuke postbode langs...en ze leven nog lang en gelukkig. De ander zoekt zich een ongeluk en staat ervoor open en blijft toch alleen.
Wat ik wil zeggen is: wat je ook wel of niet doet, de één ontmoet wel iemand en de ander niet! (Al vergroot je natuurlijk je kansen wel als je op een datingsite staat...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JHO338
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 17:58
|
|
|
Als ik gezellig had willen kletsen met vrouwen dan had ik wel met vriendinnen afgesproken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 18:11
|
|
|
http://youtu.be/pFgtPu6sycs
Zoals een aantal hier weten, ben ik al meer dan een jaar aan het tobben met mijn gezondheid. Steeds weer complicatie op complicatie waardoor er heel veel onzekerheid ontstaan is. Onzekerheid/geen vertrouwen in mijn lichaam, waardoor ook onzekerheid over de toekomst.
Dit lied is mijn "lijflied" geworden, heeft mij gedragen en draagt mij nog steeds!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 18:14
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Volledig akkoord met jou Petra. De nagel op de kop. Wat legt God in ons hart over zijn Woord, wat wil Hij hoe we Hem kunnen eren en prijzen. |
Nog 1 om over na te denken; toeval bestaat niet, god laat ons dingen toevallen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 20:07
|
|
|
De mensen struikelen nu en dan over de waarheid, maar de meesten krabbelen haastig overeind en lopen snel door alsof er niets was gebeurd. (Winston Churchill)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 20:09
|
|
|
http://www.wokoffame.nl/index.php#headerslider
Daar heb ik vele malen gegeten Daar is ook kartbaan en bowlingbanen Leuk om dit te doen? Alleen wokken is niet genoeg voor een avondje. Weekend is altijd topdruk.
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op maandag 11 juni 2012, 23:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 20:35
|
|
|
PETRA411 schreef: | mooie reacties allemaal, maar dan heb je die beslissing genomen om op een site te gaan,lijkt iemand leuk. Wanneer neem je de beslissing om iemand in het echt te ontmoeten? |
Petra, met alle respect maar mensen zijn meestal geen verstandelijke wezens als het om dit soort dingen gaat. Ga op je gevoel af zonder naief te zijn. Wissel foto's uit en vooral: bel elkaar op en voer een gesprek. Dat zegt enorm veel. Chatten is prima en een unieke nieuwe mogelijkheid om een gesprek te voeren zonder ballast. Maar in het echt komt het vooral ook op noin-verbale communicatie en chemie aan. Daar is niks mis mee. Een relatie is meer dan vriendschap en het gevoel speelt een grote rol. Gelukkig maar. Persoonlijk zou ik zeggen: zorg dat je een goed beeld krijgt via de chat (1 op 1) bel elkaar op, wissel een foto uit en ontmoet elkaar op een wat neutrals plaats. Je voelt wel aan als het zover is. Wie weet lukt het en zo niet dan heb je een mooie middag toch? De combinatie van vertrouwen en actie zoals Willem die omschrijft, vind ik niet zo gek.
Thomas, vreest niet.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 10 juni 2012, 20:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:18
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Petra, met alle respect maar mensen zijn meestal geen verstandelijke wezens als het om dit soort dingen gaat. Ga op je gevoel af zonder naief te zijn. Wissel foto's uit en vooral: bel elkaar op en voer een gesprek. Dat zegt enorm veel. Chatten is prima en een unieke nieuwe mogelijkheid om een gesprek te voeren zonder ballast. Maar in het echt komt het vooral ook op noin-verbale communicatie en chemie aan. Daar is niks mis mee. Een relatie is meer dan vriendschap en het gevoel speelt een grote rol. Gelukkig maar. Persoonlijk zou ik zeggen: zorg dat je een goed beeld krijgt via de chat (1 op 1) bel elkaar op, wissel een foto uit en ontmoet elkaar op een wat neutrals plaats. Je voelt wel aan als het zover is. Wie weet lukt het en zo niet dan heb je een mooie middag toch? De combinatie van vertrouwen en actie zoals Willem die omschrijft, vind ik niet zo gek.
Thomas, vreest niet. |
Dankje thomas en yes, nou nog een "slachtoffer" zien te vinden Maar serieus, inderdaad bij mij raakt het verstand een beetje op de achtergrond als ik verliefd word.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:22
|
|
|
PETRA411 schreef: | Dankje thomas en yes, nou nog een "slachtoffer" zien te vinden Maar serieus, inderdaad bij mij raakt het verstand een beetje op de achtergrond als ik verliefd word. |
Da's dikwijls zo Petra. Een bijbels gegeven is: "Blijf met je beide voeten op de grond", iets dat doorheen de Bijbel (zowel OT als NT) telkens terug komt. Maar wij mensen, oooooowwwww. En dan zoveel love songs ... fly away ... yyyeeesss! Dus goede Bijbelkennis helpt is mijn ervaring. Succes ermee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:28
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Da's dikwijls zo Petra. Een bijbels gegeven is: "Blijf met je beide voeten op de grond", iets dat doorheen de Bijbel (zowel OT als NT) telkens terug komt. Maar wij mensen, oooooowwwww. En dan zoveel love songs ... fly away ... yyyeeesss! Dus goede Bijbelkennis helpt is mijn ervaring. Succes ermee |
Vertrouw op God maar zet je fiets op slot las ik hier eens op het forum....... Dus wees ook een beetje realistisch......en dan is soms degene waar je zo gezellig mee chat op CM iemand waar je na een middagje helemaal genoeg van hebt (of al eerder maar ja, fatsoenlijk blijven he)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:37
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Da's dikwijls zo Petra. Een bijbels gegeven is: "Blijf met je beide voeten op de grond", iets dat doorheen de Bijbel (zowel OT als NT) telkens terug komt. Maar wij mensen, oooooowwwww. En dan zoveel love songs ... fly away ... yyyeeesss! Dus goede Bijbelkennis helpt is mijn ervaring. Succes ermee |
Erger u niet! Verbaas u alleen!!! mocht de moed u toch in de schoenen zinken , ga dan op uw kop staan wie de schoen past trekke hem aan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:39
|
|
|
YES356 schreef: | Erger u niet! Verbaas u alleen!!! mocht de moed u toch in de schoenen zinken , ga dan op uw kop staan wie de schoen past trekke hem aan! |
Prachtig evangelie Jo, doe zo verder en ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:41
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Vertrouw op God maar zet je fiets op slot las ik hier eens op het forum....... Dus wees ook een beetje realistisch......en dan is soms degene waar je zo gezellig mee chat op CM iemand waar je na een middagje helemaal genoeg van hebt (of al eerder maar ja, fatsoenlijk blijven he) |
tja.. wat is fatsoen.. Directheid is niet altijd wat mensen wensen maar ja, jezelf in drie knopen leggen en de hele tijd "uitzitten" dus terwijl je eigenlijk al weet .. kweenie... ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:43
|
|
|
PETRA411 schreef: | Dankje thomas en yes, nou nog een "slachtoffer" zien te vinden Maar serieus, inderdaad bij mij raakt het verstand een beetje op de achtergrond als ik verliefd word. |
Is niet zo erg hoor, je leeft tenslotte. Genieten mag echt, al denken sommigen, veelal voorzien van een opgeheven vingertje, van niet.
Thomas, genieten hoeft niet altijd met mate.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 10 juni 2012, 21:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:46
|
|
|
JOL252 schreef: | tja.. wat is fatsoen.. Directheid is niet altijd wat mensen wensen maar ja, jezelf in drie knopen leggen en de hele tijd "uitzitten" dus terwijl je eigenlijk al weet .. kweenie... ?? |
Geloof me, ik kan vrij direct zijn....... maar een kopje koffie is toch wel het minste he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:48
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Geloof me, ik kan vrij direct zijn....... maar een kopje koffie is toch wel het minste he? |
.... en eerlijk duurt het langst. Blijf echter vriendelijk in alle omstandigheden. Gewoon fatsoen toch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:48
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Geloof me, ik kan vrij direct zijn....... maar een kopje koffie is toch wel het minste he? |
nou dat zeker, je moet tenslotte op koffie weer naar huis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:50
|
|
|
JOL252 schreef: | nou dat zeker, je moet tenslotte op koffie weer naar huis. |
... samen met je kater.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:51
|
|
|
Als het niet blijkt te werken, moet je dat inderdaad zeggen en meestal is het wel bevrijdend voor beide partijen als het naar voren wordt gebracht. Maar laat elkaar wel heel, het kan ook hard aankomen.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:52
|
|
|
HERMAN968 schreef: | ... samen met je kater. |
dat ligt eran... ik hou van garfield katers...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:53
|
|
|
Dat moet te overleven zijn,hoe rampzalig je date ook is, ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:55
|
|
|
PETRA411 schreef: | Dat moet te overleven zijn,hoe rampzalig je date ook is, ha ha |
Natuurlijk kan het ook zijn Petra dat de date goed was. Maar dat je slechte nachtrust had of dat één van beide s' anderendaags de boodschap geeft : Voor mij liever niet". Is toch altijd een beetje pijnlijk moment voor diegene die het wel zag zitte.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zondag 10 juni 2012, 21:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 10 juni 2012, 21:55
|
|
|
YES356 schreef: | Erger u niet! Verbaas u alleen!!! mocht de moed u toch in de schoenen zinken , ga dan op uw kop staan wie de schoen past trekke hem aan! |
Als ik op mijn kop ga staan Yes lijkt het weer zo'n yoga houding he?
|
|
Naar boven |
|
|