Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 13:29
|
|
|
LIENTJE810 schreef: | wie lijkt het gezellig om met een groep te gaan wokken!! laat het me weten en dan kunnen we met ze alle een datum prikken |
WAT EEN LEUK IDEE!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 13:32
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja en ik heb zo een verjaardags feestje binnen |
Roelande, let the sun shine in your heart,
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zaterdag 9 juni 2012, 13:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 13:33
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar hoe is nu je eigen blik van kijken hierover? Dat mis ik een beetje in dit verhaal... |
JA DAAR BEN IK NU OOK AL EEN TIJDJE BENIEUWD NAAR!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 13:37
|
|
|
DJES101 schreef: | JA DAAR BEN IK NU OOK AL EEN TIJDJE BENIEUWD NAAR! |
Niet wat ik denk is van belang, Djes. Hetgeen God van mij wil. En van zulke 'slimme" bijbelkenners kan ik best wel wat meepikken om het nog beter te doen. Ikzelf heb zelf hierover écht niet veel te vertellen, hoor.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zaterdag 9 juni 2012, 13:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 13:44
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Brrrrrrrrrr......... waar blíjft die zomerrrrrrrrr??? |
De Herfst begint gewoon wat eerder dit jaar.
Thomas, hat syn nocht.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 9 juni 2012, 13:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 13:51
|
|
|
DJES101 schreef: | WAT EEN LEUK IDEE! |
Klopt én Dordrecht is mooie stad. Was er nog vorig "stoom"weekend. Gezelligheid troef!
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zaterdag 9 juni 2012, 13:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 13:56
|
|
|
Ach het heeft wel wat, glühwein, stoof- en stamppotten, erwtensoep....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 14:00
|
|
|
Gaat en predikt en zegt: Het Koninkrijk der hemelen is nabijgekomen. Mattheüs 10:7
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 14:18
|
|
|
HENK393 schreef: | Regen-regen-regen........ |
Huh..... nog geen spat regen gezien vandaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 14:20
|
|
|
Vandaag al 3 keer naar dezelfde winkel geweest....... 2 keer er achter gekomen dat ik wat vergeten was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 14:22
|
|
|
PIETER619 schreef: | Soms denk ik weleens dat voetbal een afgod is geworden, nu weer het EK en je word weer dood gegooid met reclames en tv-specials over het EK of wat dan ook. De ene tv maatschappij probeerd weer een andere af te troeven. Weer een hele tijd groene tv schermen als je door dorp of stad fietst.
Toch even voor hen die niet begrijpen wat voetbal inhoud
http://www.youtube.com/watch?v=krpb45K-oGk |
18.00 uur ...... Nederland- Denemarken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 14:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | 18.00 uur ...... Nederland- Denemarken |
en niet te vergeten: de hele maand omdat er voetbal is een KRO detective........ Ben je al in het oranje gekleed Visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 14:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vandaag al 3 keer naar dezelfde winkel geweest....... 2 keer er achter gekomen dat ik wat vergeten was. |
Visser, normaal begint dat pas om zijn 50-ste.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 14:46
|
|
|
Psalm 139 : 14 Doorgrond m', en ken mijn hart, o HEER; Is 't geen ik denk niet tot Uw eer? Beproef m', en zie, of mijn gemoed Iets kwaads, iets onbehoorlijks voed'; En doe mij toch met vaste schreden Den weg ter zaligheid betreden.
Vanuit dat goede denken,van uit God. mogen en moeten we dingen denken en vinden. En dat in de wereld laten horen en zien tot Zijn eer. Dat is naar mijn idee de persoonlijke opdracht die God ons gaf. Dus wat we zelf (uit en door Hem) denken en vinden is wel degelijk van belang. Vest op prinsen geen vertrouwen maar op God uw Heer
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op zaterdag 9 juni 2012, 14:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 14:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | en niet te vergeten: de hele maand omdat er voetbal is een KRO detective........ Ben je al in het oranje gekleed Visser? |
't zal niet voor niks zijn dat ze deze maand geen BZV uitzenden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 14:55
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Visser, normaal begint dat pas om zijn 50-ste. |
Dus als ik het goed begrijp dan ben jij vandaag al 4 keer in dezelfde winkel geweest?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 14:56
|
|
|
YES356 schreef: | Psalm 139 : 14 Doorgrond m', en ken mijn hart, o HEER; Is 't geen ik denk niet tot Uw eer? Beproef m', en zie, of mijn gemoed Iets kwaads, iets onbehoorlijks voed'; En doe mij toch met vaste schreden Den weg ter zaligheid betreden.
Vanuit dat goede denken,van uit God. mogen en moeten we dingen denken en vinden. En dat in de wereld laten horen en zien tot Zijn eer. Dat is naar mijn idee de persoonlijke opdracht die God ons gaf. Dus wat we zelf (uit en door Hem) denken en vinden is wel degelijk van belang. Vest op prinsen geen vertrouwen maar op God uw Heer |
Natuurlijk is onze persoonlijke opdracht te doen wat onze God in Zijn woord tot ons zegt. Ook is het onze opdracht om de juiste boodschap door te geven aan de wereld. U doorgrond en kent me Here, beter dan ik mezelf. Goed dus om je oren dubbel open te houden, je ogen te richten om Hem die Hemel en Aarde geschapen heeft.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zaterdag 9 juni 2012, 14:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 14:59
|
|
|
39,3 ’c hier
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op zaterdag 9 juni 2012, 15:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 15:02
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 16 juni voor de elfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan; hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar) mar608, regio 0182, 51 jaar qsjes546, regio 035, 43 jaar xabia794, regio belgie, 48 jaar tink100, regio 072, 44 jaar nicky298, regio 0345, 46 jaar met haar moeder gina238, regio 030, 47 jaar riatjuuuh149, met zoon van 12 jaar tineke986, regio 072, 49 jaar mamaloe463, regio 0522, 38 jaar, met twee kinderen (4 en 14 jaar) madelief935, regio 0180, 39 jaar flowerful304, regio 010, 43 jaar vriendin van flowerful
harald940, regio 038, 37 jaar jan578, regio 0172, 53 jaar marsjg370, regio 0346, 44 jaar willem618, regio , 43 jaar met vier kinderen (15, 13, 9, 3) leonard480, regio 0184, 44 jaar visser278, regio 0113, 44 jaar jojada952, regio 0512, 48 jaar ludovis284, regio 0184, 55 jaar xander435 regio...., 38 jaar? mar907, regio 0596, 49 jaar dik, 46 jaar, regio nicky pieter246, regio 026, 42 jaar
BBQ en houtskool worden meegenomen door; - jan578 neemt BBQ mee - evt visser - flowerful304 -
feest-tent wordt in geval van dreigende regen meegenomen door; -leonard480 - - - |
Hannah , je bent nog wat vergeten...............
WIL IEDEREEN EVEN EEN PRIKBORDBERICHTJE PLAATSEN?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 15:07
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vandaag al 3 keer naar dezelfde winkel geweest....... 2 keer er achter gekomen dat ik wat vergeten was. |
Hm, doet mij denken aan 2 li.laarzen...of waren het de rechter?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 15:09
|
|
|
YES356 schreef: | Psalm 139 : 14 Doorgrond m', en ken mijn hart, o HEER; Is 't geen ik denk niet tot Uw eer? Beproef m', en zie, of mijn gemoed Iets kwaads, iets onbehoorlijks voed'; En doe mij toch met vaste schreden Den weg ter zaligheid betreden.
Vanuit dat goede denken,van uit God. mogen en moeten we dingen denken en vinden. En dat in de wereld laten horen en zien tot Zijn eer. Dat is naar mijn idee de persoonlijke opdracht die God ons gaf. Dus wat we zelf (uit en door Hem) denken en vinden is wel degelijk van belang. Vest op prinsen geen vertrouwen maar op God uw Heer |
Idd, er is niets mis met zelf denken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 15:14
|
|
|
YES356 schreef: | 39,3 ’c hier |
eh 39,3 graden... ben je ziek of is dat voetbal koorts? Of zit je met je lap in de sauna.. ha ha voetbal, ik ga voor de oranje tompoezen, die zijn leuk en lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 15:22
|
|
|
Dat 2e glukkig haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 15:39
|
|
|
HERMAN968 schreef: | We kunnen ons vergissen -zegt Ouweneel, blz 192- maar we kunnen door de geestelijke groei in de omgang met het Woord van God toch leren onderscheiden waarop het aankomt, wat Hij van ons verwacht. |
Zorg ervoor dat uw spreken en uw handelen de toets kunnen doorstaan van de wet die vrijheid brengt. -- Jakobus 2:12
Yes, da's pas getuigenis !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 15:42
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hm, doet mij denken aan 2 li.laarzen...of waren het de rechter? |
Visser ! What's going wrong ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 15:45
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Visser ! What's going wrong ? |
Ik nie weet nie.
'k zou eigenlijk nog een keer naar de winkel moeten maar ik doe het niet. Ze zien me al aankomen. Pffffffff.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 15:47
|
|
|
Ik snap dat je dit persoonlijk bedoeld naar mij toe! En wat de achterliggende gedachte/gevoelens kunnen zijn om het op deze mannier te doen. . Door ook mn naam te gebruiken.(dit is niet de eerste keer en dat weet je) En helemaal aansluit met de privé mail die je me deed! en mijjn antwoord daarop! Ik heb liever dat je mijn naam opdeze mannier niet meer gebruikt! Maar open en transparant te communiceren. Daarom verlaag ik me er niet toe hier inhoudelijk een reactie op te geven. Ik hou van een open vizier!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 15:51
|
|
|
YES356 schreef: | Ik snap dat je dit persoonlijk bedoeld naar mij toe! En wat de achterliggende gedachte/gevoelens kunnen zijn om het op deze mannier te doen. . Door ook mn naam te gebruiken.(dit is niet de eerste keer en dat weet je) En helemaal aansluit met de privé mail die je me deed! en mijjn antwoord daarop! Ik heb liever dat je mijn naam opdeze mannier niet meer gebruikt! Maar open en transparant te communiceren. Daarom verlaag ik me er niet toe hier inhoudelijk een reactie op te geven. Ik hou van een open vizier! |
Klopt dat ik je vroeg om via privémail en per chat te communiceren over een hekel onderwerp. Maar je weigerde. Als je dit persoonlijk naar je toetrekt dan mag je dat gerust doen! Het staat je vrij YES
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zaterdag 9 juni 2012, 16:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 16:06
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Klopt dat ik je vroeg om via privémail en per chat te communiceren over een hekel onderwerp. Maar je weigerde. Als je dit persoonlijk naar je toetrekt dan mag je dat gerust doen! Het staat je vrij YES |
Dit is een grote leugen Herman zet dan jou mailtje en mijn reactie hier maar neer!! Ik vind dat ik daar recht op heb!!! Liever nog oner een nieuw topic. Ik vind je een kunstenaar in het om zeep helpen van mooie onderwerpen en topics. Dus kijk uit naar je knip en plakwerk van de mail van jou en de reaktie van mij daarop! Ik ga hier niet meer reageren onder dit topic daar is deze niet voor bedoeld. Menden die dit lezen sorry voor mijn negatieve bijdrage die totoaal niet met de kreet van de week te maken heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juni 2012, 16:13
|
|
|
YES356 schreef: | Dit is een grote leugen Herman zet dan jou mailtje en mijn reactie hier maar neer!! Ik vind dat ik daar recht op heb!!! Liever nog oner een nieuw topic. Ik vind je een kunstenaar in het om zeep helpen van mooie onderwerpen en topics. Dus kijk uit naar je knip en plakwerk van de mail van jou en de reaktie van mij daarop! Ik ga hier niet meer reageren onder dit topic daar is deze niet voor bedoeld. Menden die dit lezen sorry voor mijn negatieve bijdrage die totoaal niet met de kreet van de week te maken heeft. |
Zorg ervoor dat uw spreken en uw handelen de toets kunnen doorstaan van de wet die vrijheid brengt. -- Jakobus 2:12 Voor mij is dit de kreet van de week. Toch! Eigenlijk een kreet voor alledag. Kom nou zeg !
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|