Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 12:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het liefste zou ik die connidinges ook weg willen want sommige zijn helemaal bruin, dood dus, maar die moeten dan met de schop verwijderd worden en dat is potjandorie een heeeel groot karwei. Dan moet er weer wat geplant worden en dat is dan ook weer een smak geld. Dat zagen zal voor een andere keer zijn...ik kan amper op benen staan vandaag. Ik ben zelf nog niet naar de AH geweest om wat te gaan proeven... |
Ach ach zo verkouden, nou als je geen boodschappen kunt doen kom je hier maar eten hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 14:14
|
|
|
ff op visite geweest bij coole nederlanders for the weekend... yeah!!! nu de hele zooi die ik achterliet gaan opruimen, welkom thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 15:08
|
|
|
TINK100 schreef: | de besjes zijn giftig van taxus......een buxus haag ook....ligusters zijn ook hoed te snoeien of de haagbeuk.......
ideeen genoeg voor een haag als heg.....maar ja, die coniferen hè...... |
IK heb dus 12 meter liguster heg kan nie echt zeggen er blij mee te zijn Goed voor je hooikoorts namelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 15:36
|
|
|
TINK100 schreef: | de besjes zijn giftig van taxus......een buxus haag ook....ligusters zijn ook goed te snoeien of de haagbeuk.......
ideeen genoeg voor een haag als heg.....maar ja, die coniferen hè...... |
als je alleen de mannelijke planten van de taxus plant, dan heb je geen besjes, tink!! en ja, eten van een taxus-haag is niet het meest voor de hand liggende denk ik?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 11 juli 2012, 15:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 16:49
|
|
|
gedaan vandaag? - tandarts bezig gehouden - aanschouwelijk vaderlands geschiedenisdagje met kiddo in Delft
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op woensdag 11 juli 2012, 17:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 17:56
|
|
|
XABIA794 schreef: | ff op visite geweest bij coole nederlanders for the weekend... yeah!!! nu de hele zooi die ik achterliet gaan opruimen, welkom thuis |
Haha...eigen schuld!!! (Ik doe dat karwei...morgen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:31
|
|
|
HANNAH810 schreef: | als je alleen de mannelijke planten van de taxus plant, dan heb je geen besjes, tink!! en ja, eten van een taxus-haag is niet het meest voor de hand liggende denk ik? |
kleine kinderen kunnen er wel van eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:04
|
|
|
JOL252 schreef: | gedaan vandaag? - tandarts bezig gehouden - aanschouwelijk vaderlands geschiedenisdagje met kiddo in Delft |
strippenkaart al vol Ik al wel dit jaar geloof ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:17
|
|
|
Vanmorgen met een vriend en vriendin naar Ikea geweest lekker bijgepraat en geshopt Zo maar eens een film kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vanmorgen met een vriend en vriendin naar Ikea geweest lekker bijgepraat en geshopt Zo maar eens een film kijken |
Goh, het was zeker een drukke en stresserende dag...je zal straks wel goed slapen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 21:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Goh, het was zeker een drukke en stresserende dag...je zal straks wel goed slapen.. |
ik hoop het wel ja Anders tja dan ..................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:52
|
|
|
Om half 9 thuiskomen uit mn werk......moe onderuit zakken met wat eten en dan ineens.......staan er 2 man op de stoep om te helpen met het verwijderen van de oude vloer........erg lief bedoeld hoor maar ik hou van georganiseerd werken,zij trokken de troep er uit,schoven mn kasten op plekken waar ze niet horen te staan(ik loop er steeds tegenaan),dozen overal,stukken tapijt en groene platen door de hele benedenverdieping(ik breek mn po...euh benen bijna) ........ Nu zit ik tussen de troep,ik durf niet te bewegen want dan ga ik weer op een spijker staan
Het besef dat ik eigenlijk best een controlfreak ben schokt me meer dan de rotzooi.......is dat nou iets dat ik moet veranderen of moet ik met mezelf leren leven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:07
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Om half 9 thuiskomen uit mn werk......moe onderuit zakken met wat eten en dan ineens.......staan er 2 man op de stoep om te helpen met het verwijderen van de oude vloer........erg lief bedoeld hoor maar ik hou van georganiseerd werken,zij trokken de troep er uit,schoven mn kasten op plekken waar ze niet horen te staan(ik loop er steeds tegenaan),dozen overal,stukken tapijt en groene platen door de hele benedenverdieping(ik breek mn po...euh benen bijna) ........ Nu zit ik tussen de troep,ik durf niet te bewegen want dan ga ik weer op een spijker staan
Het besef dat ik eigenlijk best een controlfreak ben schokt me meer dan de rotzooi.......is dat nou iets dat ik moet veranderen of moet ik met mezelf leren leven? |
Oeps Denk je wel om je viltjes onder je meubels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:12
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Om half 9 thuiskomen uit mn werk......moe onderuit zakken met wat eten en dan ineens.......staan er 2 man op de stoep om te helpen met het verwijderen van de oude vloer........erg lief bedoeld hoor maar ik hou van georganiseerd werken,zij trokken de troep er uit,schoven mn kasten op plekken waar ze niet horen te staan(ik loop er steeds tegenaan),dozen overal,stukken tapijt en groene platen door de hele benedenverdieping(ik breek mn po...euh benen bijna) ........ Nu zit ik tussen de troep,ik durf niet te bewegen want dan ga ik weer op een spijker staan
Het besef dat ik eigenlijk best een controlfreak ben schokt me meer dan de rotzooi.......is dat nou iets dat ik moet veranderen of moet ik met mezelf leren leven? |
hihi volgens mij moet je zo snel mogelijk de troep opruimen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:15
|
|
|
t Mot eerst een rotzooi worden Leanne!!!
Denk verder(zeggen ze dan tegen mij) Aan hoe het gaat worden....zooooooooooo mooi!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:29
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | t Mot eerst een rotzooi worden Leanne!!!
Denk verder(zeggen ze dan tegen mij) Aan hoe het gaat worden....zooooooooooo mooi!!! |
Ja maar.....ja maar........rotzooi hoeft niet,als je alles maar goed inpland.........het zat zo goed in mn hoofd en nu ben ik een beetje.......verbijsterd haha Morgen de vloerboer maar eens bellen dat de planning is gewijzigd en dat hij dus als de donder die vloer moet bestellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:30
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ja maar.....ja maar........rotzooi hoeft niet,als je alles maar goed inpland.........het zat zo goed in mn hoofd en nu ben ik een beetje.......verbijsterd haha Morgen de vloerboer maar eens bellen dat de planning is gewijzigd en dat hij dus als de donder die vloer moet bestellen |
RUSTIG BLIJVEN... ALLEEN KALMTE KAN U REDDEN!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:34
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | RUSTIG BLIJVEN... ALLEEN KALMTE KAN U REDDEN!!! |
Zennnnnnnnnnnn.......of "de krokodil"?Ik ga gewoon slapen,met mn ogen dicht zie ik niks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:36
|
|
|
HANNAH810 schreef: | als je alleen de mannelijke planten van de taxus plant, dan heb je geen besjes, tink!! en ja, eten van een taxus-haag is niet het meest voor de hand liggende denk ik? |
ik heb een keer een artikel gelezen over de taxusboom......ging over het make van veel belovende medicijnen voor/ tegen bepaalde kanker soorten. Maar er was iets met die taxus...mannelijke of vrouwelijke vor had je nodig en een bepaald ras en dan ook nog de jonge topjes..... Ik heb er nooit mee wat van gehoord.....jammer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:39
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Zennnnnnnnnnnn.......of "de krokodil"?Ik ga gewoon slapen,met mn ogen dicht zie ik niks |
Zou ik doen...ik heb al weekeind...en ben er heeeeeeeeeeel erg blij mee!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 01:29
|
|
|
VANDAAG EEN VRIENDIN GEASSISTEERD MET HET BEHANGEN VAN DE EERSTE KAMER IN MIJN HUISJE,IS ECHT PRACHTIG GEWORDEN DUS BEN SUPER BLIJ!! dAT GEEFT HOOP VOOR DE REST VAN HET HUIS
jOYLIFE,ONTZETTEND BEDANKT!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 08:46
|
|
|
QSJE546 schreef: | VANDAAG EEN VRIENDIN GEASSISTEERD MET HET BEHANGEN VAN DE EERSTE KAMER IN MIJN HUISJE,IS ECHT PRACHTIG GEWORDEN DUS BEN SUPER BLIJ!! dAT GEEFT HOOP VOOR DE REST VAN HET HUIS
jOYLIFE,ONTZETTEND BEDANKT!!!!! |
op dit tijdstip aan het behangen??? Meid, ik ben superblij voor je!! ga zo door
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:18
|
|
|
QSJE546 schreef: | VANDAAG EEN VRIENDIN GEASSISTEERD MET HET BEHANGEN VAN DE EERSTE KAMER IN MIJN HUISJE,IS ECHT PRACHTIG GEWORDEN DUS BEN SUPER BLIJ!! dAT GEEFT HOOP VOOR DE REST VAN HET HUIS
Als je dichterbij woonde kwam ik je helpen... Timmeren...boren...enz...kan ik niet maar behangen en verven...das superleuk... Ook schoonmaken draai ik mijn hand niet voor om... Je ziet zo je huisje ""groeien"" en is het straks JOUW plekje...
Door de scheiding van mij...heeft het wel wat langer geduurd, maar nu kan ik helemaal zeggen...IK VOEL ME HIER ZO OP MIJN PLEK!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:24
|
|
|
TINK100 schreef: | op dit tijdstip aan het behangen??? Meid, ik ben superblij voor je!! ga zo door |
zou ik ook denken... wow, je hebt toch echt moedigen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:53
|
|
|
XABIA794 schreef: | zou ik ook denken... wow, je hebt toch echt moedigen!!! |
Je weet toch hoe dat gaat joh.... Het behangen loopt lekker..je gaat nog even door... Je zit nog even...bekijkt langdurig het resultaat...opruimen... Dan naar huis...daar drink je nog wat...DAAR nog wat opruimen... Je laatste sigaretje....toch nog even op de pc...en zie..HET IS SCHANDALIG LAAT!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:32
|
|
|
Super voor je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:58
|
|
|
leuk zo'n vriendin, moet je zuinig op zijn!
ik heb er ook zo eentje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:13
|
|
|
XABIA794 schreef: | zou ik ook denken... wow, je hebt toch echt moedigen!!! |
door tot het bittere...eh....late einde.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 21:37
|
|
|
Nu bijna 1 maand getrouwd heb ik voor mijn lieve vrouw ramen gelapt. Ze wist niet dat ik ruim ervaren huisman was
|
|
Naar boven |
|
|