Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | Alles wat er niet hoort , verdelg ik . Ook van die topless-slakken. |
Die maken anders wel de stoep van je tuin mooi schoon, ze eten hondenpoep op en ook van kraaien, dus ze helpen jou je tuin mooi schoon te houden. ik krijg zo,n oorlogsbeeld in me hoofd, visser met visserslaarzen en hoge druk tegenover slakken, mieren kraaien, reiger. heavy.... en dan zeiden ze wat van mij ik wel es een spin doodsla... tssssssssss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:28
|
|
|
PETRA944 schreef: | Nog 1 week en dan heeft visser geen vakantie meer, hebben de mieren, kraaien en reiger weer de tuin voorzichzelf trouwens het is naaktslakken tijd, heb jij die niet in je tuin visser? |
Precies , nog een week . Ik ga mn vingers een week vakantie geven . Ik schrijf hier geen woord meer. Al dat miereg...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:29
|
|
|
PETRA944 schreef: | Die maken anders wel de stoep van je tuin mooi schoon, ze eten hondenpoep op en ook van kraaien, dus ze helpen jou je tuin mooi schoon te houden. ik krijg zo,n oorlogsbeeld in me hoofd, visser met visserslaarzen en hoge druk tegenover slakken, mieren kraaien, reiger. heavy.... en dan zeiden ze wat van mij ik wel es een spin doodsla... tssssssssss |
Visser met dus 2 linkerlaarzen aan zal me een leuk gezicht zijn zuidwester op zijne hoofd Ben blij dat ik hier die naakte beesten maar zelden zie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | En nu wordt het tijd dat Judith gaat ingrijpen . Ga maar bij miss.C kampvuur stoken. En niet op vrijdag want uitsmijters kunnen niet op de bbq. |
Nou zeg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:30
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nou zeg... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Precies , nog een week . Ik ga mn vingers een week vakantie geven . Ik schrijf hier geen woord meer. Al dat miereg........... |
geniet van je week.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Precies , nog een week . Ik ga mn vingers een week vakantie geven . Ik schrijf hier geen woord meer. Al dat miereg........... |
Waarom geloof ik nu niet dat jij dat écht geen week vol gaat houden??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:36
|
|
|
PETRA944 schreef: | geniet van je week. |
Als jullie mij met rust laten komt dat helemaal goed.
En vandaag ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 12:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als jullie mij met rust laten komt dat helemaal goed.
En vandaag ook. |
Jajaja, ga jij je mieren nu maar knuffelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 13:02
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als jullie mij met rust laten komt dat helemaal goed.
En vandaag ook. |
echt niet, je denkt je gaat relaxed effe in de zon in de tuin liggen en ja hoor daar zie je weer wat mieren, kraaien en komt die reiger een visje eten wat zou je zonder ons moeten waar je af en toe je hart kan luchten over de infasie in je tuin gelukkig zijn hier op cm altijd lieve dames die met je meeleven. denk je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 14:49
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Jajaja, ga jij je mieren nu maar knuffelen |
Weet je wel hoe moeilijk dat is???? Die knuffel je zo dood!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIANA556
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 14:55
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weet je wel hoe moeilijk dat is???? Die knuffel je zo dood!!!! |
hahaha....dat herinnert mij aan de tijd, dat mijn zusje (toen een jaar of 6, nu 37) de mieren zwemles wilde geven in een emmer met water...
Laatst aangepast door
|
DIANA556
|
op zaterdag 11 augustus 2012, 14:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 15:01
|
|
|
DIANA556 schreef: | hahaha....dat herinnert mij aan de tijd, dat mijn zusje (toen een jaar of 6, nu 37) de mieren zwemles wilde geven in een emmer met water... |
Ja ook dat is een groot probleem... Moet je je indenken...alleen al die arm zwembandjes aan doen.... Het is gewoon moord met voorbedachte rade...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIANA556
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 15:03
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja ook dat is een groot probleem... Moet je je indenken...alleen al die arm zwembandjes aan doen.... Het is gewoon moord met voorbedachte rade... |
hahaha......ja, mijn zusje stond behoorlijk beteuterd te kijken, dat ze het niet overleefden..
Laatst aangepast door
|
DIANA556
|
op zaterdag 11 augustus 2012, 15:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 16:39
|
|
|
pff je zou er mierig van worden Kan je nagaan dat ik er pas plofmieren van had gemaakt Maar goed ik vraag me af hoelang visser zijn vingers idd stil kan houden op het toetsenbord wel te verstaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 22:55
|
|
|
wel ik ga me vingers es wel een tijdje hier wat stiller houden ,heb het effe gehad na een lange discussie met iemand die beweert dat gruwelijke getuigenissen over de hel waarheid zijn. liever houd ik me met positieve dingen bezig. en lezen en negeren, eh lukt me niet, omdat ik het me teveel aantrek als mensen het ook echt geloven.
nemen jullie effe een deel plagen van mij naar visser over? die kan zijn vingers toch niet stil houden en plaag heide ook effe goed namens mij. en houd ze in de gaten, ze willen vissen met een dames groep... echt niet voor de vis alleen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 11 augustus 2012, 22:57
|
|
|
PETRA944 schreef: | wel ik ga me vingers es wel een tijdje hier wat stiller houden ,heb het effe gehad na een lange discussie met iemand die beweert dat gruwelijke getuigenissen over de hel waarheid zijn. liever houd ik me met positieve dingen bezig. en lezen en negeren, eh lukt me niet, omdat ik het me teveel aantrek als mensen het ook echt geloven.
nemen jullie effe een deel plagen van mij naar visser over? die kan zijn vingers toch niet stil houden en plaag heide ook effe goed namens mij. en houd ze in de gaten, ze willen vissen met een dames groep... echt niet voor de vis alleen.... |
Dat plagen komt wel goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 00:40
|
|
|
PETRA944 schreef: | wel ik ga me vingers es wel een tijdje hier wat stiller houden ,heb het effe gehad na een lange discussie met iemand die beweert dat gruwelijke getuigenissen over de hel waarheid zijn. .. |
je kunt er ook voor kiezen je contacten te filteren in "voedende" en "niet voedende" contacten, hoor, petra; dat recht heb je........
behoud de contacten waar je je prettig bij voelt en vraag anderen "passende contacten" te zoeken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 01:11
|
|
|
PETRA944 schreef: | wel ik ga me vingers es wel een tijdje hier wat stiller houden ,heb het effe gehad na een lange discussie met iemand die beweert dat gruwelijke getuigenissen over de hel waarheid zijn. liever houd ik me met positieve dingen bezig. en lezen en negeren, eh lukt me niet, omdat ik het me teveel aantrek als mensen het ook echt geloven.
nemen jullie effe een deel plagen van mij naar visser over? die kan zijn vingers toch niet stil houden en plaag heide ook effe goed namens mij. en houd ze in de gaten, ze willen vissen met een dames groep... echt niet voor de vis alleen.... |
Er kan er maar één zo plagen als jij, dus je kan niet gemist worden. Maar ik kan me goed voorstellen dat je het effe gehad hebt... en je hebt als geen ander je laten horen in hoe jij er over denkt en er in staat. "Topwijf" ben je.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 01:56
|
|
|
Hebben ze je abo nou nog niet ingetrokken. Het word nu wel hoog tijd. Hoe vaak heb je nu al gezegd dat je je koest ging houden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 16:25
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hebben ze je abo nou nog niet ingetrokken. Het word nu wel hoog tijd. Hoe vaak heb je nu al gezegd dat je je koest ging houden? |
ben al weer aan het schrijven.....maar ga wel minderen, tenzij ik zin heb om mannen te plagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 17:04
|
|
|
PETRA944 schreef: | ben al weer aan het schrijven.....maar ga wel minderen, tenzij ik zin heb om mannen te plagen |
dat is dagelijks dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 17:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | dat is dagelijks dus |
Ja, gaat ze nooit afleren. Zeker niet bij Vissertje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 17:16
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ja, gaat ze nooit afleren. Zeker niet bij Vissertje |
Vissertje schrijft toch niks meer op het forum. Z'n vingers blijven heel de week in staking.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 17:17
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vissertje schrijft toch niks meer op het forum. Z'n vingers blijven heel de week in staking. |
Z'n vingers zijn zeker druk met vissen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 17:20
|
|
|
ANNA415 schreef: | Z'n vingers zijn zeker druk met vissen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 18:16
|
|
|
ANNA415 schreef: | Z'n vingers zijn zeker druk met vissen |
Eerst met wormen zoeken zeker???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 18:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vissertje schrijft toch niks meer op het forum. Z'n vingers blijven heel de week in staking. |
Die tekst zag ik van de week al vaker langskomen effe denken owwwwwwwwww das waar ook was ook van ene visser278
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 18:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Die tekst zag ik van de week al vaker langskomen effe denken owwwwwwwwww das waar ook was ook van ene visser278 |
Nota bene een tekst die ie gepikt heeft van Wrs herken je het daarvan, Erika...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 12 augustus 2012, 18:30
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nota bene een tekst die ie gepikt heeft van Wrs herken je het daarvan, Erika... |
Oh ja, tikte dat ook meerdere keren hierzo idd. En ehm...... kon ook maar niet wegblijven hierzo. Wat hebben die mannen toch?
|
|
Naar boven |
|
|