Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 07:46
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Iedereen een hele goede nacht toegewenst, ondanks de warmte, het onweer of welke weersomstandigheden ook. Morgen gezond en fris weer op, als Hij het wil
En Zeeland: ik zal hem alsnog ff sturen. Misschien dat ie vannacht dan wel op tijd komt |
Heeft geholpen!!!! Maar eerder was het die ""andere"" HIJ...waar je ook over sprak!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 07:51
|
|
|
Wat een mooi en hartelijk afscheid... Daar kunnen we wat mee.... Het allerbeste voor die onbekende toekomst en vooral Gods nabijheid....
Een hartelijke groet van Ineke!!! (Zeeland)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 07:58
|
|
|
DJES101 schreef: | Wijsheid is een beetje minder treuren om het verleden, een beetje minder hopen op de toekomst, en VEEL BIDDEN om meer liefhebben in het HEDEN |
Pfff...het is waar op papier...maar de werkelijkheid he...zo moeilijk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 08:02
|
|
|
MANNA420 schreef: | Als ik het hier heb over liefde bedoel ik de liefde van God. Dus niet dat romantische gedoe, maar echte liefde zoals God het bedoeld heeft en zoals God het wil.
Wij hebben allemaal een plaats gekregen op deze aarde en mensen om ons heen om liefde te geven. Soms wordt je liefde niet beantwoord of zelfs minacht. Blijf toch in de liefde, want zonder liefde ben je nergens.
De grens tussen liefde en haat is soms splinterdun. Omdat het met gevoelens te maken heeft. Als je veel van iemand houdt en diegene kwetst jou dan kan dit al snel overslaan in een gevoel van haat. Laten we altijd bidden dat God ons mag vullen met Zijn Liefde die onveranderlijk is. |
Liefde verandert soms in haat, omdat we geneigd zijn om van het verkeerde uit te gaan. Wij gewoon ons denken moeten veranderen! Het goede denken, niks is moelijker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 08:33
|
|
|
NICKY298 schreef: | Het goede denken, niks is moelijker |
waarom zou dat moeilijk zijn, dan, nicky?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 12:04
|
|
|
MARTHA725 schreef: | Pinksteren
De wereld krijgt een andere kleur; de kleur van zonlicht en van vuur, God opent wijd de hemeldeur en laat Zijn duif los in dit uur.
De duif des Geestes vliegt omlaag, de vrede is in ons bereik; God geeft het antwoord op de vraag; 'Heer, komt in deze tijd Uw rijk?'
Uw vuur zet onze tong in vlam en iedereen kan ons verstaan. De Geest die uit de hemel kwam is tot ons, mensen, ingegaan.
Dan vliegt de duif weer naar omhoog, legt het olijfblad aan Gods voet; Gods stormwind maakt de wateren droog, God redt de wereld van de vloed!
( uit Een vlinder van God, door Nel Benschop )
Hoi allemaal,
Genieten jullie ook zo van het mooie weer? de merel die zingt, de vogels actief, natuur bloeit en groeit, de prachtige kleurenpracht
Op het nieuws zien, en horen we over ellende in eigen, en buitenland, crisistijd, mensen die financieel het zwaar hebben, mensen die hun huis niet kunnen verkopen etc,
Maar laten we ons oog op Hem gericht houden, Hem danken voor het goede, danken dat we met elkaar Pinksteren mogen vieren,
We nodigen je uit om mee te bidden en te danken in gebedsroom, daar dragen we met elkaar noden, zieken, ziekten, problemen, maar ook LOF en DANK aan de Heer op.
We danken voor de fijne getuigenissen naar aanleiding van gebed, ja, we ervaren zijn aanwezigheid en kracht dat uur,
Je bent vrij om je/een naam onderaan de voorbedelijst neer te zetten, daar staan namen van mensen die daar om hebben gevraagd, en hun toesteming hebben gegeven.
Voorbedlijst; Voorbede voor;
Marjo Cees Tijntje en Jaap Cees Ad Clasien Dirk en Corrie Sander voor 2 families die moeilijk zitten Tove
We houden elke donderdag bidstond van 20.00 tot 21.00 Je kan ons vinden als je de Chat bovenaan de balk aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken
We bidden je Gods rijke zegen en nabijheid toe,
Warme lentegroetjes,
Martha Herman Rodjer
en medebidders |
http://youtu.be/t4Svh-9ohg4 Mooie psalm als intro.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op donderdag 24 mei 2012, 12:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 12:23
|
|
|
HANNAH810 schreef: | waarom zou dat moeilijk zijn, dan, nicky? |
Omdat er aan een verhaal 2 kanten kunnen zitten en wij ook emoties hebben. die wij laten spreken. Interperteer je iets op een andere manier dan krijg je en ander beeld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 12:25
|
|
|
MARTHA725 schreef: | Pinksteren
De wereld krijgt een andere kleur; de kleur van zonlicht en van vuur, God opent wijd de hemeldeur en laat Zijn duif los in dit uur.
De duif des Geestes vliegt omlaag, de vrede is in ons bereik; God geeft het antwoord op de vraag; 'Heer, komt in deze tijd Uw rijk?'
Uw vuur zet onze tong in vlam en iedereen kan ons verstaan. De Geest die uit de hemel kwam is tot ons, mensen, ingegaan.
Dan vliegt de duif weer naar omhoog, legt het olijfblad aan Gods voet; Gods stormwind maakt de wateren droog, God redt de wereld van de vloed!
( uit Een vlinder van God, door Nel Benschop )
Hoi allemaal,
Genieten jullie ook zo van het mooie weer? de merel die zingt, de vogels actief, natuur bloeit en groeit, de prachtige kleurenpracht
Op het nieuws zien, en horen we over ellende in eigen, en buitenland, crisistijd, mensen die financieel het zwaar hebben, mensen die hun huis niet kunnen verkopen etc,
Maar laten we ons oog op Hem gericht houden, Hem danken voor het goede, danken dat we met elkaar Pinksteren mogen vieren,
We nodigen je uit om mee te bidden en te danken in gebedsroom, daar dragen we met elkaar noden, zieken, ziekten, problemen, maar ook LOF en DANK aan de Heer op.
We danken voor de fijne getuigenissen naar aanleiding van gebed, ja, we ervaren zijn aanwezigheid en kracht dat uur,
Je bent vrij om je/een naam onderaan de voorbedelijst neer te zetten, daar staan namen van mensen die daar om hebben gevraagd, en hun toesteming hebben gegeven.
Voorbedlijst; Voorbede voor;
Marjo Cees Tijntje en Jaap Cees Ad Clasien Dirk en Corrie Sander voor 2 families die moeilijk zitten Tove Nicky
We houden elke donderdag bidstond van 20.00 tot 21.00 Je kan ons vinden als je de Chat bovenaan de balk aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen, en gebedsroom aanklikken
We bidden je Gods rijke zegen en nabijheid toe,
Warme lentegroetjes,
Martha Herman Rodjer
en medebidders |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 12:37
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zo kan je het voor jezelf verantwoorden en zien.....waar het mij om gaat dat je niet zulke algemeenheden kan en mag plaatsen als bovenstaande teksten..... Praat dan voor jezelf maar teksten als mannen gaan of kunnen naar de hoeren vind ik niet echt toepasselijk...... En zonde en zondebesef is vaak een lastige materie waar veel mensen onder gebukt kunnen gaan.....en inzicht daarin is geen algemene regel zo blijkt de praktijk maar al te vaak.....je kunt er doorgroeien in barmhartigheid maar littekens blijven er vaak wel......en dat mag ook gezegd....... |
Dit vind ik dus geen verstandige uitspraak want dit is een algemeene uitspraak. hier word niemand aangewezen. maar juist aangewezen dat dit iets is wat veel mensen overkomt . alleen maar prettig dat je niet alleen staat.
gewoon je denken veranderen. wat zo moeilijk is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 13:07
|
|
|
NICKY298 schreef: | Omdat er aan een verhaal 2 kanten kunnen zitten en wij ook emoties hebben. die wij laten spreken. Interperteer je iets op een andere manier dan krijg je en ander beeld. |
ja, als je niet zeker weet of je het goed intepreteert kan het handig zijn om de boodschap die je denkt op te pikken terug te vragen of samen te vatten, nicky, dat is zo. (dus als ik je goed begrijp zeg je eigenlijk.......................)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 14:20
|
|
|
De vragen lijken mij door de auteur heel duidelijk en persoonlijk al gesteld te zijn toch? Nl:
1.Ik ben heel erg benieuwd wat de meeste mensen vinden van sex voor het huwelijk.
2. En als je voor sex voor het huwelijk waarom dan?
3.Kan je het dan zeg maar verantwoorden tegen over God?
4. Ook wil ik weten hoe jullie over zelfbevrediging denken.
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op donderdag 24 mei 2012, 14:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 14:29
|
|
|
ALOUS961 schreef: | Mijn abbon. verloopt over 3 dagen...
Geen levenspartner gevonden en als dat na 2 jaar nog zo is dan wordt het tijd om te stoppen. Wel 1 fijne vriend...
Ik denk nog met heel veel plezier terug aan de kerst bij Gorinchem ( Willy) en de boswandeling in Baarn ( de aanwezigen: bedankt voor de fijne sfeer.
Ik hoop oprecht dat jullie veel geluk mogen vinden via deze site. Het grootse geluk wat we al hebben is dat we Jezus kennen.
Ook sterkte voor diegenen die het moelijk hebben......die ziek zijn...
We gaan de zomer in, maak er een fijne tijd van , alleen of met elkaar en... accepteer elkaar zoals je bent, dat scheelt veel geruzie.. |
Hoi Alous,
Het was inderdaad goede en mooie tijden bij deze uitstapjes We wensen je mooie toekomst tegemoet en Gods zegen.
Groetjes
Herman en zijn aanstaande vrouw Brigit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 14:31
|
|
|
Lekker met een vriend aan het klussen geweest. Terwijl hij afgelopen zaterdag nog in zorgelijke toestand naar het ziekenhuis was vervoerd! Het klussen was al een mooi moment maar dat hij er weer “gewoon” was maakte het wel tot het mooiste moment van vandaag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 17:43
|
|
|
En hij is weer actueel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 17:59
|
|
|
Beste mensen,
Luistert en huivert... Even een tip voor de warme dagen... Zoals men wel zal begrijpen produceert electronica warmte. Welnu, zo ook computers. En misschien wel juist met name computers! En daarmee doel ik juist op de afzonderlijke onderdelen als het moederbord, de processor, het geheugen en harde schijf. Om die laatste even nader onder de loupe te nemen: de harde schijf is eigenlijk een stuk mechanica die een standaard draaitemperatuur heeft van zo ongeveer 30 graden. Tel daar de omgevingstemperatuur bij op en je komt al gauw op een slordige 45 tot 50 graden, of hoger. En juist die 50 graden is een kritiek punt! En daarmee loop je dus een reële kans op een crash. Als een harddisk gaat crashen is het einde oefening. Juist ook voor je gegevens! Maak dus een backup en zorg voor voldoende verkoeling voor je computer. Om het een en ander in te gaten te houden raad ik sterk aan een programma te installeren die de temperatuur in de gaten houd, zoals bijvoorbeeld: HDD Temperature. Verder zijn er allerlei programmaatjes voor handen om de temperatuur van de andere onderdelen in de gaten te houden. Meestal vind je wel zoiets op de website van het merk van je moederbord. En anders moet je maar even Googelen. Succes!
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op donderdag 24 mei 2012, 22:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 18:02
|
|
|
LINNY170 schreef: | Las net ergens, of eigenlijk gister. dat het forum voor iedereen te lezen is. Dat vind ik echt super jammer! Ooit kans dat dit veranderen gaat? |
Als het oorbaar is dan moet het toch geen probleem zijn...?
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op donderdag 24 mei 2012, 18:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 18:09
|
|
|
Een populistische partij moet blijven scoren in de publiciteit. Niemand gelooft nog dat Wilders iets zal kunnen met het allochtonentopic want dat is niet gebleken toen Wilders daar als gedoogpartner de mogelijkheid toe had. Alleen de VVD wil in potentie nog met Wilders regeren en die basis is te smal. Europa is een ingewikkeld onderwerp dus dan kun je makkelijk dingen roepen wat Wilders ook wel zal doen. Ik ben benieuwd naar het effect. Met anti-Islam scoor je makkelijker dan met Europa. We zullen het zien in september. Een afstraffing zou heel goed kunnen. Weglopen uiit een kabinet is de macht weggeven. En zonder regeringsmacht bereik je niks.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 24 mei 2012, 18:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 18:11
|
|
|
PAULUS636 schreef: | Ik kon niet duidelijk onderscheiden in welke onderwerp op dit forum dit onderwerp geplaats wordt vandaar dat ik het hier plaats:
Ik kom zelf uit de Provincie Noord-Brabant. Bij ons in de parochies is er door vermindering van het aantal gelovigen en an het aantal priesters welke op Zondag in de Kerk komen een groot samenwerkingsverband. Onze parochie bestaat bijv. sinds begin dit jaar uit 10 R.k. Kerken. Samengaan kan heel fijn zijn omdat je dan meer draakracht hebt, maar tegelijkertijd vind in het jammer dat parochies dan zo groot worden. Ik kom zelf graag in een Kerk bij mij in de buurt, waar ik mij thuis voel. In diezelfde kerk kerkt ook een van mijn beste vrienden.
Hoe is dit bij jullie? Hebeen jullie in jullie gemeenten ook een groter samenwerkingsverband? Zijn er bij jullie ook minder predikanten, voorgangers en dominee´s in deze tijd?
Groeten van Paulus |
Tja, kerkverlating slaat overal wel zo'n beetje toe he... Eens zei een dominee tegen mij: "in het bedrijfsleven gaat het er soms netter aan toe..." Deze opmerking sloeg op de enorme puinhoop in kerkelijk Nederland op dit moment en met name alleen al als het gaat om de bejegening van dominees onderling. Tel de puinzooi eromheen erbij op en je komt uit op een totale chaos. Ik bedoel: verdeeldheid hier, verdeeldheid daar... Dus ja...
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op donderdag 24 mei 2012, 18:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 18:23
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Een populistische partij moet blijven scoren in de publiciteit. Niemand gelooft nog dat Wilders nog iets zal kunnen met het allochtonentopic want dat is niet gebleken toen Wilders daar als gedoogpartner de mogelijkheid toe had. Alleen de VVD wil in potentie nog met Wilders regeren en die basis is te smal. Europa is een ingewikkeld onderwerp dus dan kun je makkelijk dingen roepen wat Wilders wel zal doen. Ik ben benieuwd naar het effect. Met anti-Islam scoor je makkelijker dan met Europa. We zullen het zien in september.
Thomas |
Goed, maar mag ik dan eens vragen wat de link zou kunnen zijn tussen het allochtonentopic en de Eurocrisis?
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op donderdag 24 mei 2012, 18:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 18:31
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Iedereen een hele goede nacht toegewenst, ondanks de warmte, het onweer of welke weersomstandigheden ook. Morgen gezond en fris weer op, als Hij het wil
En Zeeland: ik zal hem alsnog ff sturen. Misschien dat ie vannacht dan wel op tijd komt |
Nou , wat viel dàt tegen zeg. Een of ander zeeschip wat over de Westerschelde vaarde moest zonodig om de minuut ongeveer op z'n toeter blazen. Het scheen dat het nogal mistig was. Mensen , mensen , wat maakt zo'n ding kabaal zeg. Het leek wel of ie onder m'n raam stond .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 18:34
|
|
|
BEUN656 schreef: | Goed, maar mag ik dan eens vragen wat de link zou kunnen zijn tussen het allochtonentopic en de Eurocrisis? |
Geen maar het zijn de beide onderwerpen waar Wilders zich mee profileert. Al zal hij mogelijk verbanden proberen te leggen. De allochtonen als schuldigen voor de Eurocrisis gaat wel erg ver, overigens. Ik denk vooral en heb dat ook proberen aan te geven dat zijn positie nu wel erg lastig is. Het CDA wil niet met hem verder en waar vind je een partij die wel voor tweederde deel met hem mee wil? Maar ik ben mogelijk minder onder de indruk van Wilders. Politiek is de kunst van het haalbare en juist op dat punt scoorde hij nauwelijks en dat vanuit een schitterende positie: hij was nodig en hoefde geen eigen ministers te verdedigen. Zwak als je vanuit een dergelijke machtspositie niks klaarspeelt en nog wegloopt ook.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 24 mei 2012, 19:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 18:47
|
|
|
BEUN656 schreef: | Beste mensen,
Luistert en huivert... Even een tip voor de warme dagen... Zoals men wel zal begrijpen produceert electronica warmte. Welnu, zo ook computers. En misschien wel juist met name computers! En daarmee doel ik juist op de afzonderlijke onderdelen als het moederbord, de processor, het geheugen en harde schijf. Om die laatste even nader onder de loupe te nemen: de harde schijf is eigenlijk een stuk mechanica die een standaard draaitemperatuur heeft van zo ongeveer 30. Tel daar de omgevingstemperatuur bij op en je komt al gauw op een slordige 45 tot 50 graden, of hoger. En juist die 50 graden is een kritiek punt! En daarmee loop je dus een reële kans op een crash. Als een harddisk gaat crashen is het einde oefening. Juist ook voor je gegevens! Maak dus een backup en zorg voor voldoende verkoeling voor je computer. Om het een en ander in te gaten te houden raad ik sterk aan een programma te installeren die de temperatuur in de gaten houd, zoals bijvoorbeeld: HDD Temperature. Verder zijn er allerlei programmaatjes voor handen om de temperatuur van de andere onderdelen in de gaten te houden. Meestal vind je wel zoiets op de website van het merk van je moederbord. En anders moet je maar even Googelen. Succes! |
Beun, je bent een techneut van formaat, laat me toe te zeggen eentje van onschatbare waarde. CM zal niet crashen door jouw !! Een pluim op je hoed. Ofte gewoon merci voor de tip
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op donderdag 24 mei 2012, 19:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 19:00
|
|
|
Quote: | Inaugurele rede Nelson Mandela
Onze diepste angst is niet dat we ontoereikend zijn.
Onze diepste angst is dat we buitenmate krachtig zijn.
Het is ons licht, niet onze duisternis die ons het meest bang maakt.
We vragen onszelf af: "Wie ben ik om briljant, schitterend, getalenteerd en legendarisch te zijn?"
Zowaar, wie ben je om dat niet te zijn?
Jij bent een kind van God. Jezelf klein maken dient de wereld niet.
Er is niets verlichts aan krimpen zodat andere mensen om je heen zich niet onzeker gaan voelen.
We zijn geboren om de glorie van God die in ons is, tot uitdrukking te brengen.
Het is niet slechts in enkelen van ons aanwezig, maar in iedereen.
En als we ons eigen licht laten schitteren, geven we onbewust toestemming aan andere mensen om net zo te zijn.
Terwijl we bevrijd worden van onze eigen angsten, bevrijdt onze aanwezigheid automatisch de anderen. |
.... WOW! Ik vind 'm diep.. "Laat zo je licht maar schijnen ", leven in verbondenheid met God, verbonden met je eigen identiteit in God en zo ook met de ander(enj)".
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op donderdag 24 mei 2012, 19:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 19:18
|
|
|
YES356 schreef: | De vragen lijken mij door de auteur heel duidelijk en persoonlijk al gesteld te zijn toch? Nl:
1.Ik ben heel erg benieuwd wat de meeste mensen vinden van sex voor het huwelijk.
2. En als je voor sex voor het huwelijk waarom dan?
3.Kan je het dan zeg maar verantwoorden tegen over God?
4. Ook wil ik weten hoe jullie over zelfbevrediging denken. |
Nou yes, ga je gang en vertel het ons''''''
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PAULUS636
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 19:19
|
|
|
Ik vind onderstaande liedtekst prachtig. Ik herken mij er in. Ik heb zelf ook de neiging om zelf te willen sturen en te bepalen in mijn dagelijks leven, terwijl ik eigenlijk Gods Wil zou moeten zoeken.
Kennen jullie onderstaand lied?
Hierbij de weblink om dit lied te beluisteren:
[url http://www.youtube.com/watch?v=Kb30qNOgD9E&feature=fvst]
Ikvind vooral onderstaande regel uit het lied Til me dan nu maar op erg treffend.
Maar het gevoel dat U me optilt maakt me bang Want het maakt me klein
Groeten van Paulus
Matthijn Buwalda - Til me nu dan maar op
Lyrics:
Ik kan zelf toch wel beslissen Wat goed is voor mij En mocht ik me toch vergissen Dan stuur ik zelf wel bij En heeft U een suggestie? Heer, voelt U zich dan vrij Om die met mij te delen Maar de kans dat ik er iets mee doe is klein
Chorus: Maar nu 'k de strijd niet meer kan winnen Niet meer opnieuw durf te beginnen Nu alles in mij schreeuwt om naar U toe te rennen God Til me nu dan maar op
Ik kan zelf toch wel bepalen Wat U met mij wil Want al ga ik door diepe dalen U lijkt meestal stil En mezelf kan ik goed horen Dat is het verschil Ik wil best afhankelijk zijn, van U Maar eigenlijk liever niet te veel
Chorus:
Maar nu 'k de strijd niet meer kan winnen Niet meer opnieuw durf te beginnen Nu alles in mij schreeuwt om naar U toe te rennen God Til me nu dan maar op
Bridge:
Want het leven glipt me nu Als los zand uit mijn handen En ik heb alle schepen Achter mij laten verbranden Misschien ben ik wel niet zo sterk als ik zo graag wil zijn Maar het gevoel dat U me optilt maakt me bang Want het maakt me klein
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 19:33
|
|
|
INGE721 schreef: | Nou yes, ga je gang en vertel het ons'''''' | Haha ik heb de antwoorden niet . Ik zit vol verwachting te wachten op meningen/ervaringen van anderen daarom bracht ik de vragen even weer terug naar hoe de auteur ze stelde (dat zijn ook mijn vragen) en hoop van de antwoorden wijzer te worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 19:35
|
|
|
ja ik ken het lied
heeel mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 19:42
|
|
|
JOL252 schreef: | .... WOW! Ik vind 'm diep.. "Laat zo je licht maar schijnen ", leven in verbondenheid met God, verbonden met je eigen identiteit in God en zo ook met de ander(enj)". |
MOOI
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 20:10
|
|
|
Hier is de spreuk waarachtig: De een zaait, de ander maait. Ik heb u uitgezonden om datgene te maaien, wat u geen arbeid heeft gekost, anderen hebben gearbeid en gij hebt de vrucht van hun arbeid geplukt. Johannes 4:37-38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 24 mei 2012, 20:28
|
|
|
YES356 schreef: | Haha ik heb de antwoorden niet . Ik zit vol verwachting te wachten op meningen/ervaringen van anderen daarom bracht ik de vragen even weer terug naar hoe de auteur ze stelde (dat zijn ook mijn vragen) en hoop van de antwoorden wijzer te worden. |
Nou er zitten wel een paar vragen tussen waar iedereen direct weet wat voor antwoord hij of zij daaraan zou geven hoor....dus jij ook.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|