Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 07:17
|
|
|
MANNA420 schreef: | Ik vraag gebed om liefde. Liefde voor elkaar. Dat verbroken (familie)relaties weer hersteld mogen worden. Bid ook voor liefde onder elkaar, liefde naar ongelovigen en bewaring voor lauwheid, wetteloosheid of juist een te strak juk van de wet zodat de liefde bekoeld. |
wat mooi omschreven...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 22 mei 2012, 07:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 07:27
|
|
|
MANNA420 schreef: | Het is een ouderwets woord vermaning, voor wie een wat gebruikelijker Nederlands gewend is: een goed advies, een reprimande of een wijze maar dwingende raad.
Anyways, ik zat dus met iemand te praten op MSN en diegene vertelde dat ze een nieuwe vriend had. Allemaal leuk en aardig blablabla. Maar de beste man is niet gelovig. Toen ik zei dat ze beter niet met deze jongen verder kon gaan op grond van 2 Korinthe 6 zei ze dat ik me niet met haar liefdesleven moest bemoeien. Jammer, maar ik deed het uit liefde en niet om haar te pesten en ook niet uit jaloezie.
Maar ja hoe denken jullie over een vermaning? Het is toch een onderdeel van het christelijk leven met elkaar vind ik. |
Vermaning.. zucht, inderdaad ouderwets woord. Ik denk dat iemand voor jouw "wijze maar dwingende raad cq advies" wel open moet staan. Allereerst: heeft de persoon om jouw advies gevraagd en zit ze er op te wachten? In welke relatie/verhouding sta je tot die ander oftewel: heb je credits? Daarnaast is MSN wel een vorm van communicatie maar een gesprek live lijkt me beter dan achter je schermpje naar de ander achter haar/zijn schermpje "een dwingende raad" te geven. Ik denk dat je dan ook veel eerder aan kunt voelen of het beter is om je advies in te slikken.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 22 mei 2012, 08:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 07:30
|
|
|
DJES101 schreef: | Huilen zonder tranen
Ik voel mij zo eenzaam Ik ben mezelf even kwijt Vreemd in mijn eigen lichaam Overgeleverd aan de strijd Ik kruip door de nacht,Rillend van de kou Ik weet niet wat ik verwacht Of waar ik op wachten zou.
Ik schreeuw zonder woorden Huil zonder tranen Als iemand mij maar kon horen Dat ik probeer een weg te banen.
Heere kunt U mij zeggen Hoe ik nu verder moet gaan? Kunt U mij uitleggen Waar het verkeerd is gegaan? Kunt U mij terug brengen op het pad,Dat is bestemd voor mij?
Maak het alstublieft weer recht En sta mij bij. Ik behoor U toe Help mij nu o Heer Ik ben van het strijden zo moe,Vul mij met kracht weer. |
MOOI!!!! Ik zag het nu...vroeg in de morgen... Wat was het welkom... Voelde nu...even...of ik het had geschreven... Dankje!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 07:52
|
|
|
NICKY298 schreef: | Dacht er net even aan dat ik als taxi chauffeur mensen met het sindroom van down naar prosituees heb gebracht.
Dit word geregeld via de overheid! Omdat er behoefte naar is.
Maar hoor ook om mij heen dat mannen veelal toch naar een prosituee gaan . ze dit blijkbaar nodig hebben .En ja heb je geen vrouw wat dan...
Boffen wij even als vrouw dat we er minder last van hebben en dat er genoeg hulp middelen zijn indien nodig. |
Hier heb ik geschreven mannen (veelal) dit wil niet zeggen ... Alle mannen...
Ik zeg alleen dat dit alles gebeurd. Maar er gaan ook vrouwen naar een gigolo ( niet alle vrouwen)
iedereen op deze wereld overkomt van alles, je niet de enige bent. voor mij een gerustelling. hij gestorven is voor mijn zonden, en de jouwe.voor de zonden die we gemaakt hebben maar ook voor de zonden die we nog maken!!! we altijd weer mogen schuilen bij Hem
Ik praat niet alles goed, Ik wil alleen zeggen dat de christenen Jezus willen volgen.En dat we langzaamaan dit leren.
Maar ook mij is het niet gelukt van af het begin om alles goed te doen en te doen wat er in de bijbel staat. Volgens mij is hier iedereen met vallen en opstaan bezig om het goede te doen. Maar het is wel prettig om iemand aan te wijzen die iets niet goed doet. Alleen kijken naar wat je zelf niet goed doet is wat moelijker. Hopelijk lees nu niemand dat ik zeg dat hij het niet goed doet.....
Ik probeer de geboden na te komen en zo langzaam jezus te volgen, met vallen en opstaan. Door veel te bidden , en te vragen om zijn wijsheid, niet de mijne en zijn kracht en heilige geest om mij er bij te helpen. Om dat ik GOD belangrijk vind en daarom ook zijn geboden.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op dinsdag 22 mei 2012, 16:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 07:56
|
|
|
HERMAN968 schreef: |
Woorden schieten me soms tekort Hanne. Maar ik wil wel mijn punt verder verduidelijken aan de hand hoe Ouweneel erover schrijft. Komt erop neer dat we zicht krijgen op vrijheid/onvrijheid van ons handelen. Want we willen het goede, maar slagen er niet steeds in, ook als christen. Hetgeen ik toevoeg schrijf ik in het blauw
Blz 120 Ouweneel is hierin verhelderend als hij het heeft over de twee kanten die een christen in ogenschouw dient te nemen én onze positie ten opzichte van God in alles wat we ondernemen. Ook met betrekking tot sexualiteit. Kenmerkend gebed van een christen is trouwens steeds : “God houdt me in evenwicht”. Schrijver in zijn boek “Bouwstenen voor geloof” uitgegeven door Medema” heeft het hier over de kant van onze verantwoordelijkheid tegenover de kant van God’s genade. Of zoals in Fillipenzen 2:12,13: “Bewerk uw eigen behoudenis met vrees en beven”. Daar heb je nu de kant van onze verantwoordelijkheid. Wij moeten aan onze behoudenis werken alsof het voor honderd procent van ons afhangt. Hieronder kun je verstaan dat je die situaties vermijd waar je zwakheid de bovenhand haalt, bv door niet met elkaar in bed te duiken. Maar in de volgende vers staat :”Want het is God die in U werkt, zowel het willen als het werken” En die kant betekent dat het voor honderd procent van Gods genade afhangt. Hierin herkennen we situaties waar God ons helpt, ons uitredt uit situaties die het ons moeilijk maakt mbt sexualiteit, waar we ons verloren wanen door onze zwakte als mens. Die twee kanten zijn met elkaar in evenwicht. Wie alleen op de kant van de verantwoordelijkheid let, wordt doodongelukkig, want hij denkt dat hij het nooit redt en daar heeft hij nog gelijk in ook, want je redt het niet uit eigen kracht. Daarom wordt de rechtvaardige “met moeite” behouden (1 Petr 4:18). En degenen die alleen op de andere kant let –nl. dat God het is die het doet- kan gemakzuchtig worden en denken dat het wel voor elkaar komt, en hij gaat dan voor het vaderland leven. Maar die kanten moeten in evenwicht worden gehouden zoals de schrift altijd doet. |
Daar ben ik het mee eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 08:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | MOOI!!!! Ik zag het nu...vroeg in de morgen... Wat was het welkom... Voelde nu...even...of ik het had geschreven... Dankje!!! |
daar doe ik het voor lieve zeeland HERKENNING STERKTE VANDAAG
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 08:09
|
|
|
MANNA420 schreef: | Ik vraag gebed om liefde. Liefde voor elkaar. Dat verbroken (familie)relaties weer hersteld mogen worden. Bid ook voor liefde onder elkaar, liefde naar ongelovigen en bewaring voor lauwheid, wetteloosheid of juist een te strak juk van de wet zodat de liefde bekoeld. |
AMEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 08:09
|
|
|
Ik ben de enige wegtot de vader. als u Mij kent moet u ook mijn Vader kennen.Vanaf nu aan kent u hem:want door Mij hebt u Hem gezien.
Wat Ik tegen tegen u zeg,komt niet van mijzelf,maar van mijnVader. Hij leeft in Mij en doet in MIj zijn werk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 08:13
|
|
|
SILVIA267 schreef: | ben ik het geheel mee eens topics worden verkeerd gelezen |
precies
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 08:16
|
|
|
Amen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 08:23
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Laat ik het maar noemen...onder het mooiste moment.... Ook al is dat niet makkelijk....
Vandaag de geboorte en overlijdensdatum van mijn levenloos (en naamloos) geboren zoon...22 mei 1984...
Ongelofelijk, waar blijft te tijd... Dankbaar dat ik vandaag TOCH naar een verjaardag ga... Mijn lieve neef je (en zorgenkindje) wordt vandaag 4!!! Dit kind...is een wonderkind... En daarom vandaag...toch feest!!!! |
... hier heb ik toch ook even geen woorden voor... Je kind is genoemd bij zijn diepste naam... xxx
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 08:39
|
|
|
MANNA420 schreef: | Het is een ouderwets woord vermaning, voor wie een wat gebruikelijker Nederlands gewend is: een goed advies, een reprimande of een wijze maar dwingende raad.
Anyways, ik zat dus met iemand te praten op MSN en diegene vertelde dat ze een nieuwe vriend had. Allemaal leuk en aardig blablabla. Maar de beste man is niet gelovig. Toen ik zei dat ze beter niet met deze jongen verder kon gaan op grond van 2 Korinthe 6 zei ze dat ik me niet met haar liefdesleven moest bemoeien. Jammer, maar ik deed het uit liefde en niet om haar te pesten en ook niet uit jaloezie.
Maar ja hoe denken jullie over een vermaning? Het is toch een onderdeel van het christelijk leven met elkaar vind ik. |
van wat ik van het geven van "goede raad" (aan de hand van de Bijbel) begrepen heb, is dat je je naaste moet liefhebben (als jezelf) en dat die persoon dat ook weet. (anders is het wetties).
niet iedereen staat open voor goede raad. als je het gegeven hebt en de aangesproken persoon wil niet luisteren, kan je het nog proberen met iemand erbij. maar al met al blijft het wel de verantwoordelijkheid van de persoon zelf. hoe goed je het ook bedoeld.
jij ziet de waarde van de raad in 2 cor. 6, degene die je daarmee aanspoort mogelijk niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 08:57
|
|
|
Ons kind geboren en weer weggenomen..
Het heeft geen naam beschreven op een steen... Maar staat gegraveerd in ons hart!!!
(zo is het goed hoor...!!)
Zo is het helaas gegaan jaren geleden....men wist niet beter... Gelukkig is dat veranderd....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 10:02
|
|
|
Dat ik eindelijk van cm af mag....
Reden:
De sfeer... ja ik doe er zelf aan mee... Maar ik laat mij niet vals beschuldigen door deze die en gene.
Het niet beantwoorden van mails door de redactie. Wacht al 3 maanden op antwoord van 2 mails. De mails worden blijkbaar dus niet gelezen. Of de inhoud intersseerd ze niet.
Verder wens ik iedereen heel veel sterkte om dingen met de mantel der liefde te bedekken.
Op dit moment is het strand weer. Ik zou zeggen ga verder met jullie koppen in het zand steken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 10:05
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ons kind geboren en weer weggenomen..
Het heeft geen naam beschreven op een steen... Maar staat gegraveerd in ons hart!!!
(zo is het goed hoor...!!)
Zo is het helaas gegaan jaren geleden....men wist niet beter... Gelukkig is dat veranderd.... |
Mooi, Zeeland zijn naam is gekend, elke diamant is in Zijn handpalm gekoesterd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 10:18
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dat ik eindelijk van cm af mag....
Reden:
De sfeer... ja ik doe er zelf aan mee... Maar ik laat mij niet vals beschuldigen door deze die en gene.
Het niet beantwoorden van mails door de redactie. Wacht al 3 maanden op antwoord van 2 mails. De mails worden blijkbaar dus niet gelezen. Of de inhoud intersseerd ze niet
Verder wens ik iedereen heel veel sterkte om dingen met de mantel der liefde te bedekken.
Op dit moment is het strand weer. Ik zou zeggen ga verder met jullie koppen in het zand steken. |
Als zo het mooiste moment van vandaag klinkt heb ik medelijden met je Het ga je goed Mariska
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op dinsdag 22 mei 2012, 11:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 10:34
|
|
|
ja ik denk dat je door zo direct via en Bijbeltekst tegen deze persoon te zeggen dat ze verkeerd bezig is, je de deur dicht gooit voor een verder gesprek. Misschien had je op een later moment een genuanceerder advies kunnen geven .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 10:41
|
|
|
HERMAN968 schreef: |
Woorden schieten me soms tekort Hanne. Maar ik wil wel mijn punt verder verduidelijken aan de hand hoe Ouweneel erover schrijft. Komt erop neer dat we zicht krijgen op vrijheid/onvrijheid van ons handelen. Want we willen het goede, maar slagen er niet steeds in, ook als christen. Hetgeen ik toevoeg schrijf ik in het blauw
Blz 120 Ouweneel is hierin verhelderend als hij het heeft over de twee kanten die een christen in ogenschouw dient te nemen én onze positie ten opzichte van God in alles wat we ondernemen. Ook met betrekking tot sexualiteit. Kenmerkend gebed van een christen is trouwens steeds : “God houdt me in evenwicht”. Schrijver in zijn boek “Bouwstenen voor geloof” uitgegeven door Medema” heeft het hier over de kant van onze verantwoordelijkheid tegenover de kant van God’s genade. Of zoals in Fillipenzen 2:12,13: “Bewerk uw eigen behoudenis met vrees en beven”. Daar heb je nu de kant van onze verantwoordelijkheid. Wij moeten aan onze behoudenis werken alsof het voor honderd procent van ons afhangt. Hieronder kun je verstaan dat je die situaties vermijd waar je zwakheid de bovenhand haalt, bv door niet met elkaar in bed te duiken. Maar in de volgende vers staat :”Want het is God die in U werkt, zowel het willen als het werken” En die kant betekent dat het voor honderd procent van Gods genade afhangt. Hierin herkennen we situaties waar God ons helpt, ons uitredt uit situaties die het ons moeilijk maakt mbt sexualiteit, waar we ons verloren wanen door onze zwakte als mens. Die twee kanten zijn met elkaar in evenwicht. Wie alleen op de kant van de verantwoordelijkheid let, wordt doodongelukkig, want hij denkt dat hij het nooit redt en daar heeft hij nog gelijk in ook, want je redt het niet uit eigen kracht. Daarom wordt de rechtvaardige “met moeite” behouden (1 Petr 4:18). En degenen die alleen op de andere kant let –nl. dat God het is die het doet- kan gemakzuchtig worden en denken dat het wel voor elkaar komt, en hij gaat dan voor het vaderland leven. Maar die kanten moeten in evenwicht worden gehouden zoals de schrift altijd doet. |
Vind dat je het anders goed uitlegt Herman. Ja en natuurlijk is het zo dat in die situaties waarin je het moeilijk hebt je God om hulp kunt vragen en dat doet Hij dan met Zijn Geest. Dat bedoel je toch? lijkt me een goed boek trouwens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 10:42
|
|
|
krijg nogal slaap van dit topic een beetje s
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 10:44
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Twee vleugels heb je om te vliegen wanneer het lopen moeilijk gaat: de ene is vertrouwvol bidden want Hij is steun en toeverlaat; de ander is met humor leven want ons bestaan is soms ook grijs, maar zoveel moois is ons gegeven èn dat te weten maakt ons wijs.
Twee vleugels heb je om te vliegen wanneer het lopen moeilijk gaat: gebruik ze beide, leef van harte en weet dat boven alle kwaad er liefde is; weet je gedragen, bewaar ’t vertrouwen en de moed, dan kan je verder, licht zal dagen voor wie de dag met humor groet. |
I like this ! Thanks YES !
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 22 mei 2012, 10:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 11:01
|
|
|
JOL252 schreef: | Vermaning.. zucht, inderdaad ouderwets woord. Ik denk dat iemand voor jouw "wijze maar dwingende raad cq advies" wel open moet staan. Allereerst: heeft de persoon om jouw advies gevraagd en zit ze er op te wachten? In welke relatie/verhouding sta je tot die ander oftewel: heb je credits? Daarnaast is MSN wel een vorm van communicatie maar een gesprek live lijkt me beter dan achter je schermpje naar de ander achter haar/zijn schermpje "een dwingende raad" te geven. Ik denk dat je dan ook veel eerder aan kunt voelen of het beter is om je advies in te slikken. |
Inderdaad zo..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 11:26
|
|
|
Na bericht...
Mijn stalker is ook weer terug....
Ik blij dat ik weg ga....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 11:27
|
|
|
Wat je aanbreekt is idd iets wat veel gebeurd Vermaningen zijn in de goede zin ook zeker op zijn plek.
Als eerste..Bij God staat niets in de weg bij iemand in het hart te werken.
De hier niet gelovige kan..vooral we deze persoon niet kennen..met zijn achtergrond wel van God af weten..en vragen hebben over dood en eeuwigheid..niet niks wanneer dit zo is.
De persoon die jij hier wilde of hebt vermaand,kon dit als een aanval zien op haar innige verhouding met deze persoon..(nieuw in haar leven). En kent daardoor ook de ongelovige denk ik ook veel meer als jij.. en zij.. geeft de niet gelovige ruimte..om hem te laten zien wie God voor haar betekend in haar leven..
Zo zie je dat ik of jij en wij moeten leren geduld te hebben..met die ander die op onze weg geplaatst wordt..
Iets anders kan zijn..dat je haar echt wilt bewaren voor dingen die jij zelf ook al hebt meegemaakt..of om je heen hebt zien gebeuren. Dan is het de liefde die in de vermaning duidelijk gevoeld zal moeten worden.
En niet alleen een wijse met de vinger.
Er valt meer over te zeggen.. Maar nog even dit..als we met die ander niet over God meer kunnen praten..Ga dan met die persoon tot God.
p.s sommige fouten woorden zijn bewust gemaakt
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op dinsdag 22 mei 2012, 20:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 11:36
|
|
|
AMEN..DRAAG ELKANDERS LASTEN..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 11:55
|
|
|
Het doel van kunst is niet het uiterlijk van dingen weer te geven, maar het innerlijk... dat is de echte werkelijkheid. God maakte hele mooie “kunstwerken” die van de buitenkant vaak uitstalen wat er van binnen leeft.
Of probeer ik me nu te verschuilen achter een spreuk van een Grieks filosoof om (te veel) waarde te hechten aan “de buitenkant” ? (lees fotos op profielen te bekijken) Fotos zeggen voor mij veel. Staan vaak dingen bij op bv inrichting van iemands huis, huisdieren, zijn haar kledingstijl, hobbys,enz enz. die zeggen weer dingen over het innerlijk denk ik. “men”zet niet zonder reden al of geen foto op zijn of haar profiel. Ik heb mijn afbeeldingen er niet opgezet met de hoop dat ze niet bekeken worden. Ik kijk ook graag fotos. Maar net als in een fotoboek vind ik de tekst onder een foto minstens zo interessant. Met de opmerking van Silvia ben ik het wel eens “het is geen vlees keuring hier”. In de hoop dat niet alle mannen een “inwendig onderzoek” ondergaan en er een diagnose wordt vastgesteld op basis van wat er in een profiel geschreven staat. Best een lang verhaal haha ik vind het uiterlijk van een vrouw best belangrijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SILVIA267
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 12:13
|
|
|
HERMAN968 schreef: | moeten hier nog woorden aan toe gevoegd worden ? we hoeven ons niet geheel bloot te geven hier op het open forum ik dacht dat ik duidelijk genoeg was , je hoeft je niet te gaan verlekkeren op een verhaal |
Eerst neem je de woorden van een ander in je mond, en nadien ga je mij nog iets in mijn hart legge, waaraan ik nog in de verste verte niet aan dacht. Sylvia, van dwaling gesproken ! Valt me tegen, ik dacht dat je werkelijk iets te vertellen had. Gebeurd meer hoor, mensen die ff proeflid worden, de boel op zijn kop komen zette én nadien verdwijen. Kunnen we op een volwassen manier met elkaar omgaan ? [/quote]
dacht je nu echt herman dat ik hier mn sexleven ga neer schrijven voor je . zou een leuk romannetje worden dan denk ik , trekt misschien wat meer mannen aan op cm dan . maar helaas dat ga ik dus niet neer zetten hier op het forum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 12:13
|
|
|
YES356 schreef: | Het doel van kunst is niet het uiterlijk van dingen weer te geven, maar het innerlijk... dat is de echte werkelijkheid. God maakte hele mooie “kunstwerken” die van de buitenkant vaak uitstalen wat er van binnen leeft.
Of probeer ik me nu te verschuilen achter een spreuk van een Grieks filosoof om (te veel) waarde te hechten aan “de buitenkant” ? (lees fotos op profielen te bekijken) Fotos zeggen voor mij veel. Staan vaak dingen bij op bv inrichting van iemands huis, huisdieren, zijn haar kledingstijl, hobbys,enz enz. die zeggen weer dingen over het innerlijk denk ik. “men”zet niet zonder reden al of geen foto op zijn of haar profiel. Ik heb mijn afbeeldingen er niet opgezet met de hoop dat ze niet bekeken worden. Ik kijk ook graag fotos. Maar net als in een fotoboek vind ik de tekst onder een foto minstens zo interessant. Met de opmerking van Silvia ben ik het wel eens “het is geen vlees keuring hier”. In de hoop dat niet alle mannen een “inwendig onderzoek” ondergaan en er een diagnose wordt vastgesteld op basis van wat er in een profiel geschreven staat. Best een lang verhaal haha ik vind het uiterlijk van een vrouw best belangrijk. |
Echt Yes weer T'punt is alleen denk ik met jou..dat wat jij belangrijk vindt..de meeste mannen wel belangrijk vinden..ik hou je in de gaten..haha..
Waar je mee begon..mooi! De echte werkelijkheid..het innerlijke..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 12:54
|
|
|
SILVIA267 schreef: | Eerst neem je de woorden van een ander in je mond, en nadien ga je mij nog iets in mijn hart legge, waaraan ik nog in de verste verte niet aan dacht. Sylvia, van dwaling gesproken ! Valt me tegen, ik dacht dat je werkelijk iets te vertellen had. Gebeurd meer hoor, mensen die ff proeflid worden, de boel op zijn kop komen zette én nadien verdwijen. Kunnen we op een volwassen manier met elkaar omgaan ? |
dacht je nu echt herman dat ik hier mn sexleven ga neer schrijven voor je . zou een leuk romannetje worden dan denk ik , trekt misschien wat meer mannen aan op cm dan . maar helaas dat ga ik dus niet neer zetten hier op het forum[/quote] haha leuk geprobeerd Silvia Maar dat zouden wij ook echt niet op prijs stellen Daar zijn andere sites voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 12:57
|
|
|
SILVIA267 schreef: | [color=0000FF]Eerst neem je de woorden van een ander in je mond, en nadien ga je mij nog iets in mijn hart legge, waaraan ik nog in de verste verte niet aan dacht. Sylvia, van dwaling gesproken ! Valt me tegen, ik dacht dat je werkelijk iets te vertellen had. Gebeurd meer hoor, mensen die ff proeflid worden, de boel op zijn kop komen zette én nadien verdwijen. Kunnen we op een volwassen manier met elkaar omgaan ? [/color
dacht je nu echt herman dat ik hier mn sexleven ga neer schrijven voor je . zou een leuk romannetje worden dan denk ik , trekt misschien wat meer mannen aan op cm dan . maar helaas dat ga ik dus niet neer zetten hier op het forum |
ik denk niet dat dit zijn vraag was...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 22 mei 2012, 15:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERBEN691
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 14:16
|
|
|
Hè, hè.... eindelijk weer thuis. Met de voeten op tafel... Want dat mag hier!
|
|
Naar boven |
|
|