Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 22:18
|
|
|
The Bee Gees hoorden tot de grote groepen in de gouden eeuw van de popmuziek. Het waren ook goede componisten: het wonderschone Woman in love van Barbara Streisand maakte Robin samen met zijn broer:
http://www.youtube.com/watch?v=1C5Lggk88TE
Life is a moment in space When the dream is gone it's a lonelier place
I kiss the morning goodbye But down inside, you know we never know why The road is narrow and long When eyes meet eyes and the feeling is strong I turn away from the wall, I stumble and fall, but I give you it all
Chrous: I am a woman in love And I'd do anything to get you into my world and hold you within It's a right, I defend, over and over again What do I do?
With you eternally mine In love there is no measure of time We planned it all at the start That you and I live in each other's heart We may be oceans away You feel my love, I hear what you say. No truth is ever a lie, I stumble and fall, but I give you it all.
(Chrorus)
Ooooh Yes I am a woman in love and I'm talking to you, You know I know how you feel, what a woman can do. It's a right, I defend, over and over again. What do I do. I'm a woman in love And I'll do anything to get you into my world And hold you within
Mooi he....
Thomas, wat een stem ook, niet te geloven.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 21 mei 2012, 22:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 22:18
|
|
|
HANNAH810 schreef: | visser WOONT in nederland, hoor, roelande!! |
Nu ineens wel he? Vorige week hoorde ik nog wat anders.
Oke , ontopic ....... bij visser is het altijd crisis in zn portemonnee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 22:59
|
|
|
MARIO216 schreef: | Vandaag overleden op 62-jarige leeftijd. Robbin Gribb had tussendoor ook nog een solocarierre, maar voornamelijk bekend door de gebr. Gribb, zijn broer is ook al overleden.
http://www.youtube.com/watch?v=D3k3y7dykx0 |
Mario, jij weet veel over muziek....Zijn al die broers Gibb nu overleden of is er nog één staying alive?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 23:24
|
|
|
MARIO216 schreef: | En tegelijk in de krokodil te liggen zeker. |
Nee, dat kijkt zo lastig tv en dat smst ook niet fijn.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 23:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind het heerlijk om op zondagavond naar BZV te kijken en dan te smssen met vriendinnen over de sokken van boer Jan en het haar van boer Klaas... En wie nu verliefd is op wie en dat Wietze de koffer van Neeltje niet naar binnen draagt.... Het gaat eigenlijk nergens over en dat is zo lekker laag complex en is toch niets mis mee?En partners kijken vaak oogluikend toe terwijl ze zeggen niet te kijken...... Ik identificeer mij er absoluut niet mee, vind het een vorm van ontspanning, niets meer en niets minder..... |
Doe je ook nog aan voorspellingen met daaraan iets verbonden...?? Schijnt ook 'in' te wezen...
Bijvoorbeeld een verlenging van 3mnd op CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 23:30
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Doe je ook nog aan voorspellingen met daaraan iets verbonden...?? Schijnt ook 'in' te wezen...
Bijvoorbeeld een verlenging van 3mnd op CM |
Nee, ik mocht nooit gokken van mijn moeder...
Maar begrijp ik uit je toon dat jij het niets vindt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 23:55
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nee, ik mocht nooit gokken van mijn moeder...
Maar begrijp ik uit je toon dat jij het niets vindt? |
Nee mag ook niet gokken van me moeder
Maar moet eerlijk zeggen dat ik er gisteren nogal de spot mee dreef... m.a.g. dat ze me ervoor op wilde geven... Hmmm..... laat maar zitten.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:04
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Nee mag ook niet gokken van me moeder
Maar moet eerlijk zeggen dat ik er gisteren nogal de spot mee dreef... m.a.g. dat ze me ervoor op wilde geven... Hmmm..... laat maar zitten..... |
Is één van de tweeling niets? Heb je ook wel de moeder erbij maar ja....dat zijn de details...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LINNY170
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:14
|
|
|
wat ben ik dan blij dat ik juist NIET jaloers ben! Dat zal je leven toch een stuk moeilijker maken.
Kan heel goed zien als een ander een mooi groot huis heeft of een mooie auto...of 4 keer per jaar op vakantie kan gaan!
Ik heb een normaal huisje...een auto die me van a naar b brengt...ga zelden op vakantie..maar ow wat voor ik me juist rijk! En dat bedoel ik positief haha, en niet sarcastisch ;)
Dank de Here Jezus :D
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LINNY170
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:17
|
|
|
Nou ik ben niet bang voor de reacties die ik zou krijgen. Daar is het een forum voor, om te vragen, vertellen en te discussieren ;) Helaas vinden sommige mensen het leuk om alles van anderen in de gaten te houden, wat mij eigenlijk ontzettend belemmerd in het plaatsen van eigen ervaringen etc. Dat is wat ik ontzettend jammer vind. Kan niet echt mijn verhaal doen zeg maar ;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is één van de tweeling niets? Heb je ook wel de moeder erbij maar ja....dat zijn de details... |
Daar mankeerde toch wat aan ze sokken.... Dàt kan dus alvast niet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LINNY170
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:18
|
|
|
haha kon dat maar 24 uur slapen! lijkt me heerlijk voor een keertje haha.
Slaaplekker voor nu! ben blij als ik de 8 haal :P
God Bless You!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LINNY170
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:20
|
|
|
Ik lees alles! Ook als er geen foto bij zit.
Wat een persoon schrijft kan veel over die persoon zeggen, dus lees ik dat altijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LINNY170
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:22
|
|
|
Weet bijna wel zeker dat je de rust over je heen krijgt!
Ik was zo zenuwachtig voor mijn doop, dat ik mijn verhaal op papier had gezet. Na een paar zinnen ging dat briefje ineens weg en kwam het allemaal vanuit mijn hart. heb God heel erg dichtbij gevoeld toen :D
Succes! en gefeliciteerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LINNY170
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:28
|
|
|
Er zijn inderdaad heel veel versies van. Weet ook niet waarom, maar ik heb iets met de engels taal. Vind dat gewoon zo gaaf!
En het is ook zo, dat als je eens goed terug gaat kijken in je leven, de leuke maar ook juist de minder leuke dingen, dat je weleens denkt...poeh...hoe heb ik dat ooit kunnen doorstaan?? En juist dan is het zo fijn als je Gelooft dat Hij diegene is die jouw gedragen heeft.
Momenteel ervaar ik dat ik veel met Hem bezig ben, ook dankzij dit forum we denk ik, omdat je met elkaar delen kunt, maar ik vind die text zo een houvast! en stuur inderdaad deze text ook weleens door aan mensen die het nodig zouden kunnen hebben.
Het lijkt immers op een LoveLetter van God naar ons ;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:43
|
|
|
Ik ga nu wel naar bed hoor De wekker zal mij wel wakker maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:52
|
|
|
Laat ik het maar noemen...onder het mooiste moment.... Ook al is dat niet makkelijk....
Vandaag de geboorte en overlijdensdatum van mijn levenloos (en naamloos) geboren zoon...22 mei 1984...
Ongelofelijk, waar blijft te tijd... Dankbaar dat ik vandaag TOCH naar een verjaardag ga... Mijn lieve neef je (en zorgenkindje) wordt vandaag 4!!! Dit kind...is een wonderkind... En daarom vandaag...toch feest!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 00:54
|
|
|
Is er niemand die zingt??? Als de slaap niet wil komen....
Stuur even Klaas Vaak....met wat zand...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MANNA420
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 01:00
|
|
|
Het is een ouderwets woord vermaning, voor wie een wat gebruikelijker Nederlands gewend is: een goed advies, een reprimande of een wijze maar dwingende raad.
Anyways, ik zat dus met iemand te praten op MSN en diegene vertelde dat ze een nieuwe vriend had. Allemaal leuk en aardig blablabla. Maar de beste man is niet gelovig. Toen ik zei dat ze beter niet met deze jongen verder kon gaan op grond van 2 Korinthe 6 zei ze dat ik me niet met haar liefdesleven moest bemoeien. Jammer, maar ik deed het uit liefde en niet om haar te pesten en ook niet uit jaloezie.
Maar ja hoe denken jullie over een vermaning? Het is toch een onderdeel van het christelijk leven met elkaar vind ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SILVIA267
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 01:01
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Moet dit nu klinken alsof de vrouw dan verantwoordelijk is voor het beheersen des mans behoefte? En vrouwen daar minder last van hebben als je dit gegeven omdraait zou je haast gaan denken dat dit de man meer krediet geeft in het wel of niet beheersen van "driften"? En zoniet, is het de vrouw die de man heeft verleid |
Sorry Xabie dat je je aangesproken voelt, deze vraag was in feite naar Sylvia toe. Mss dat zij iet te vertelle heeft dat ons verder brengt in deze welke ons allen vroeg of laat confronteerd met wie we zijn, hoe we gevormd zijn [/quote]
moeten hier nog woorden aan toe gevoegd worden ? we hoeven ons niet geheel bloot te geven hier op het open forum ik dacht dat ik duidelijk genoeg was , je hoeft je niet te gaan verlekkeren op een verhaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 01:05
|
|
|
LINNY170 schreef: | Nou ik ben niet bang voor de reacties die ik zou krijgen. Daar is het een forum voor, om te vragen, vertellen en te discussieren ;) Helaas vinden sommige mensen het leuk om alles van anderen in de gaten te houden, wat mij eigenlijk ontzettend belemmerd in het plaatsen van eigen ervaringen etc. Dat is wat ik ontzettend jammer vind. Kan niet echt mijn verhaal doen zeg maar ;) |
Weet uit ervaring dat mensen buiten CM om niet of nauwelijks geïnteresseerd zijn in het wel en wee van de betalende leden hier. Wel is mij opgevallen dat negatieve berichtgevingen altijd schijnbaar leuk is om te vertellen tot aan andere websites toe. Soms gaat het zelfs zover dat de hele discussie op een andere website verder gaat met alle gevolgen van dien. Linny je kunt best je verhaal opschrijven, want dat hoort ook bij het verwerken ...of anders zijn er vaak vele andere vrienden en vriendinnen op deze site, die je tot steun kunnen zijn ...dat heet ook naastenliefde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SILVIA267
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 01:17
|
|
|
LINNY170 schreef: | Las net ergens, of eigenlijk gister. dat het forum voor iedereen te lezen is. Dat vind ik echt super jammer! Ooit kans dat dit veranderen gaat? |
ik denk als we daar goed van door drongen zijn dat het niet erg is dat het forum overal te lezen is . misschien dat we dan is wa beter gaan letten op wat we schrijven , moet dit dan zo geheim zijn ? of schamen we om christen te zijn ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MANNA420
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 01:26
|
|
|
Ik vraag gebed om liefde. Liefde voor elkaar. Dat verbroken (familie)relaties weer hersteld mogen worden. Bid ook voor liefde onder elkaar, liefde naar ongelovigen en bewaring voor lauwheid, wetteloosheid of juist een te strak juk van de wet zodat de liefde bekoeld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SILVIA267
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 01:30
|
|
|
MANNA420 schreef: | Ik vraag gebed om liefde. Liefde voor elkaar. Dat verbroken (familie)relaties weer hersteld mogen worden. Bid ook voor liefde onder elkaar, liefde naar ongelovigen en bewaring voor lauwheid, wetteloosheid of juist een te strak juk van de wet zodat de liefde bekoeld. |
ik geloof dat je het wel erg zwart in ziet jongen . je zit wel erg diep in de put geloof ik kijk is naar buiten , naar de zon , de natuuur , trek er is op uit , zet de soris is naast je , en kijk is naar de goedheid van God die je iedere dag weer krijgt ..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SILVIA267
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 01:34
|
|
|
LINNY170 schreef: | Ik lees alles! Ook als er geen foto bij zit.
Wat een persoon schrijft kan veel over die persoon zeggen, dus lees ik dat altijd. |
ben ik geheel met je eens linny . het is geen vlees keuring hier . het komt uit je binnenste en uit een gesprek kun je al veel halen hoe je gespreks partner is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SILVIA267
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 01:38
|
|
|
BASSIE783 schreef: | wat is ongezond? en wat is gezond ik denk zelf dat het niets met gezondheid heeft te maken, of je het nu iedere week met een ander doet of niet het is misschien wel een verkeerde levensstijl . maar dat word in het topic niet gesteld , je kunt er zoveel om heen breiden als je wil . het gaat er over dat sex gezond is , en ik denk dat ook wel . is goed voor de conditie, misschien ook wel voor de lijn . |
ben ik het geheel mee eens topics worden verkeerd gelezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 01:46
|
|
|
Vroeger in de gemeente waar ik heen ging toen ik erg jong was kwam ik langs een Koperen plaat waar in allemaal gaatjes waren geboord. Om de cv installatie van zuurstof te voorzien. Die gaatjes vormden een tekst en wel : een woord,in de juiste vorm, gesproken,is als gouden appelen in zilveren schalen
ps forum ` fo - rum («Latijn) het -woord fora, forums groep van deskundigen die een bepaald onderwerp in het openbaar bespreken en daarna ter discussie stellen; iets voor het forum der publieke opinie brengen in het openbaar behandelen Gevonden op http://www.woorden.org/woord/forum
Ik zet me er voor in om gouden appelen in de schaal te leggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 06:50
|
|
|
MANNA420 schreef: | Ik vraag gebed om liefde. Liefde voor elkaar. Dat verbroken (familie)relaties weer hersteld mogen worden. Bid ook voor liefde onder elkaar, liefde naar ongelovigen en bewaring voor lauwheid, wetteloosheid of juist een te strak juk van de wet zodat de liefde bekoeld. |
Manna, mooi dat je zo begaan met je naaste. In de gebedsroom komen deze thema's aan bod. Mensen vragen om te bidden als woorden hen gekwetst hebben en ook bidden we dit als algemeen hartspunt dat er in cm zachtmoedigheid én broederlijkheid de overhand haalt. Join the club,elke donderdag 20 tot 21 u.. We zijn te bereiken via de chatbox. . Herman & co
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 22 mei 2012, 06:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 06:56
|
|
|
SILVIA267 schreef: | Sorry Xabie dat je je aangesproken voelt, deze vraag was in feite naar Sylvia toe. Mss dat zij iet te vertelle heeft dat ons verder brengt in deze welke ons allen vroeg of laat confronteerd met wie we zijn, hoe we gevormd zijn |
moeten hier nog woorden aan toe gevoegd worden ? we hoeven ons niet geheel bloot te geven hier op het open forum ik dacht dat ik duidelijk genoeg was , je hoeft je niet te gaan verlekkeren op een verhaal[/quote]
Eerst neem je de woorden van een ander in je mond, en nadien ga je mij nog iets in mijn hart legge, waaraan ik nog in de verste verte niet aan dacht. Sylvia, van dwaling gesproken ! Valt me tegen, ik dacht dat je werkelijk iets te vertellen had. Gebeurd meer hoor, mensen die ff proeflid worden, de boel op zijn kop komen zette én nadien verdwijen. Kunnen we op een volwassen manier met elkaar omgaan ?
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 22 mei 2012, 07:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 mei 2012, 07:16
|
|
|
HANNAH810 schreef: | de Geest komt je te hulp? hoe moet ik dat zien, dan? ik mag hopen dat dit enigzins off-topic is? |
Woorden schieten me soms tekort Hanne. Maar ik wil wel mijn punt verder verduidelijken aan de hand hoe Ouweneel erover schrijft. Komt erop neer dat we zicht krijgen op vrijheid/onvrijheid van ons handelen. Want we willen het goede, maar slagen er niet steeds in, ook als christen. Hetgeen ik toevoeg schrijf ik in het blauw
Blz 120 Ouweneel is hierin verhelderend als hij het heeft over de twee kanten die een christen in ogenschouw dient te nemen én onze positie ten opzichte van God in alles wat we ondernemen. Ook met betrekking tot sexualiteit. Kenmerkend gebed van een christen is trouwens steeds : “God houdt me in evenwicht”. Schrijver in zijn boek “Bouwstenen voor geloof” uitgegeven door Medema” heeft het hier over de kant van onze verantwoordelijkheid tegenover de kant van God’s genade. Of zoals in Fillipenzen 2:12,13: “Bewerk uw eigen behoudenis met vrees en beven”. Daar heb je nu de kant van onze verantwoordelijkheid. Wij moeten aan onze behoudenis werken alsof het voor honderd procent van ons afhangt. Hieronder kun je verstaan dat je die situaties vermijd waar je zwakheid de bovenhand haalt, bv door niet met elkaar in bed te duiken. Maar in de volgende vers staat :”Want het is God die in U werkt, zowel het willen als het werken” En die kant betekent dat het voor honderd procent van Gods genade afhangt. Hierin herkennen we situaties waar God ons helpt, ons uitredt uit situaties die het ons moeilijk maakt mbt sexualiteit, waar we ons verloren wanen door onze zwakte als mens. Die twee kanten zijn met elkaar in evenwicht. Wie alleen op de kant van de verantwoordelijkheid let, wordt doodongelukkig, want hij denkt dat hij het nooit redt en daar heeft hij nog gelijk in ook, want je redt het niet uit eigen kracht. Daarom wordt de rechtvaardige “met moeite” behouden (1 Petr 4:18). En degenen die alleen op de andere kant let –nl. dat God het is die het doet- kan gemakzuchtig worden en denken dat het wel voor elkaar komt, en hij gaat dan voor het vaderland leven. Maar die kanten moeten in evenwicht worden gehouden zoals de schrift altijd doet.
|
|
Naar boven |
|
|