ChristianMatch

Forum

Sex voor het huwelijk
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3857 3858 3859 3860 3861 3862 3863 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 19:05

HERMAN968 schreef:
Is zoals jij het wil zien, jou wandel met God ! Knipoog smiley

ik denk dat ik het spoor een beetje bijster ben!!
ik begrijp je niet, herman!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 19:08

HANNAH810 schreef:

Momenteel kan ik geen verdere bijdrage leveren Hanne, anders graag gedaan.
Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 19:09

HANNAH810 schreef:

Ik vermoed dat hij bedoeld dat de Geest je tegemoet komt om te helpen "het" te voorkomen voor het huwelijk Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 19:15

XABIA794 schreef:
Ik vermoed dat hij bedoeld dat de Geest je tegemoet komt om te helpen "het" te voorkomen voor het huwelijk Clown smiley

Dank jewel Xabia, heeft iets te maken met geloof én vertrouwen in God. En dankbaarheid !
Naar boven

Auteur Bericht
SILVIA267

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 19:18

Boffen wij even als vrouw dat we er minder last van hebben en dat er genoeg hulp middelen zijn indien nodig.[/quote]

nou ja mannen kunnen het zelf ook wel alleen af als ze dat willen , maar ik vind het samen toch wel iets fijner
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 19:23

SILVIA267 schreef:
Boffen wij even als vrouw dat we er minder last van hebben en dat er genoeg hulp middelen zijn indien nodig.

Smiley die vol vragen zit

nou ja mannen kunnen het zelf ook wel alleen af als ze dat willen , maar ik vind het samen toch wel iets fijner[/quote]
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 19:25

HERMAN968 schreef:
Dank jewel Xabia, heeft iets te maken met geloof én vertrouwen in God. En dankbaarheid !

dankbaarheid? in welk aspect bedoel je dit dan?
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 19:26

SILVIA267 schreef:
Boffen wij even als vrouw dat we er minder last van hebben en dat er genoeg hulp middelen zijn indien nodig.

nou ja mannen kunnen het zelf ook wel alleen af als ze dat willen , maar ik vind het samen toch wel iets fijner[/quote]

Jawel, zeer zeker mannen zijn anders. Dank je wel dat je je daarvan bewust bent. En hoe ga jij als vrouw hiermee om ? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 19:34

HERMAN968 schreef:
nou ja mannen kunnen het zelf ook wel alleen af als ze dat willen , maar ik vind het samen toch wel iets fijner
Jawel, zeer zeker mannen zijn anders. Dank je wel dat je je daarvan bewust bent. En hoe ga jij als vrouw hiermee om ? Knipoog smiley[/quote]

Moet dit nu klinken alsof de vrouw dan verantwoordelijk is voor het beheersen des mans behoefte?
En vrouwen daar minder last van hebben Twijfelende smiley
als je dit gegeven omdraait zou je haast gaan denken dat dit de man meer krediet geeft in het wel of niet beheersen van "driften"? En zoniet, is het de vrouw die de man heeft verleid Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 19:46

XABIA794 schreef:
Jawel, zeer zeker mannen zijn anders. Dank je wel dat je je daarvan bewust bent. En hoe ga jij als vrouw hiermee om ? Knipoog smiley
Moet dit nu klinken alsof de vrouw dan verantwoordelijk is voor het beheersen des mans behoefte?
En vrouwen daar minder last van hebben Twijfelende smiley
als je dit gegeven omdraait zou je haast gaan denken dat dit de man meer krediet geeft in het wel of niet beheersen van "driften"? En zoniet, is het de vrouw die de man heeft verleid Verraste, verbaasde smiley[/quote]

Sorry Xabie dat je je aangesproken voelt, deze vraag was in feite naar Sylvia toe. Mss dat zij iet te vertelle heeft dat ons verder brengt in deze welke ons allen vroeg of laat confronteerd met wie we zijn, hoe we gevormd zijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 19:59

grappig, hoe verkeerd quoten tot misleidende situaties kan leiden;
inmiddels staan de woorden van nicky op naam van silvia in de bijdrage van herman............ Clown smiley

sorry..........dit is NIET grappig!! Engeltje smiley

(hoe komt men tot mis-communicatie..................smile!!)

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 21 mei 2012, 20:00
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 19:59

HANNAH810 schreef:
hmmm........en hoeveel dagen moet hij daar nog mee verder gaan voor hij zijn uiteindelijke doel heeft bereikt, denk je, visser? Engeltje smiley

Je hebt precies de verkeerde regel aangehaald .
Beter was het die regel over dat gespot ter harte te nemen.
En nu ga je gewoon door , foei. Huilende smiley, smiley in tranen

Bluuuuuhhh huuuhhhhhhh Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 20:01

HANNAH810 schreef:
grappig, hoe verkeerd quoten tot misleidende situaties kan leiden;
inmiddels staan de woorden van nicky op naam van silvia in de bijdrage van herman............ Clown smiley

sorry..........dit is NIET grappig!! Engeltje smiley

(hoe komt men tot mis-communicatie..................smile!!)

Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit, dan doet ge eens een bijdrage en nu kan ik er helemaal nie meer aanuit. Time out voor mij Boze smiley

Bakkie troost, heerlijk gesmaakt ! Knipoog smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op maandag 21 mei 2012, 20:26
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 20:03

Whahahahahahaha!!!!!!!! Even de wereld laten zien dat christenen ook humor hebben. Door bovenstaande teksten te posten onder het kopje” Forum openbaar,Jammer” Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GLORIA404

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 20:06

deze heb ik een poos geleden eens ergens gelezen. mooi dat ik hem nu hier weer vind en heb kunnen opslaan in word op mijn pc! bedankt!
Naar boven

Auteur Bericht
GLORIA404

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 20:07

HEIDE115 schreef:
En lieten de zieke door het dak zakken,tot aan de voeten van HEM.

mooie toepasselijke tekst!!
Naar boven

Auteur Bericht
GLORIA404

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 20:09

willen jullie bidden voor rust voor mijn doop? ik heb watervrees, dus vind het achterover in het water gaan best eng... Huilende smiley, smiley in tranen maar ik bid zelf ook om rust en dat ik het over me heen mag laten komen, letterlijk.. Engeltje smiley
ik doe dit in gehoorzaamheid aan de Heer en als een getuigenis voor velen....
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 20:13

ja mooi
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 20:15

en het gaat nog steeds niet over de crisis in Nederland
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 20:17

ROELANDE345 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

visser WOONT in nederland, hoor, roelande!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 20:23

Zou je ook bang zijn als Hij er bij is? Hij is er bij! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 20:50

GLORIA404 schreef:
willen jullie bidden voor rust voor mijn doop? ik heb watervrees, dus vind het achterover in het water gaan best eng... Huilende smiley, smiley in tranen maar ik bid zelf ook om rust en dat ik het over me heen mag laten komen, letterlijk.. Engeltje smiley
ik doe dit in gehoorzaamheid aan de Heer en als een getuigenis voor velen....

Ten eerste van harte gefeliciteerd met deze stap.

Natuurlijk wil ik er voor bidden, mijn ex had het zelfde als jij, maar je mag je neus wel dichtknijpen als het zover is. Ik weet hoe ze het bij jullie doen maar bij ons gaat de dominee en nog iemand mee het water in en die hebben je beide vast en helpen je weer overeind. Bij mij zelf was het alleen de dominee en hij kreeg mij ook overeind ondanks dat ik toen ook al een "gewichtig" figuur was.

Laatst aangepast door
PIETER619
op maandag 21 mei 2012, 20:50
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 20:51

Amen Broeder..
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 20:59

Prachtig verhaal. Zo ken ik ook mesne die ondanks wat hun overkomt getuigen van d egoedheid van d eHeer omdat er zoveel meer mesne zijn die het slechter hebben dan zij. En men wil absoluut niet meemaken wat zij hebben meegemaakt neem dat maar van mij aan.

Ik denk dat we soms vaker eens moeten danken. Als ik bid en dank vraag ik weleens om mij in te laten zien wat vooor zegeningen ik allemaal krijg, dit omdat er heel veel zo "gewoon" geworden is.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 21:08

Wanneer word je gedoopt?
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 21:11

PIETER619 schreef:
Prachtig verhaal. Zo ken ik ook mesne die ondanks wat hun overkomt getuigen van d egoedheid van d eHeer omdat er zoveel meer mesne zijn die het slechter hebben dan zij. En men wil absoluut niet meemaken wat zij hebben meegemaakt neem dat maar van mij aan.

Ik denk dat we soms vaker eens moeten danken. Als ik bid en dank vraag ik weleens om mij in te laten zien wat vooor zegeningen ik allemaal krijg, dit omdat er heel veel zo "gewoon" geworden is.

Amen
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 21:30

Maandag 21 Mei, Psalm 62: 10-13; Al groeien geld en goed.

Dat lijkt mij een wijs advies: al groeien geld en goed, houd je hart ervan vrij! De dichter van de psalm heeft ervaren dat mensen over het algemeen lichter zijn dan lucht, een ademtocht gelijk. Zo ben je alweer verdwenen. Het hele leven is te typeren met de bekende werkwoorden ‘opgaan, blinken en verzinken.’ Lucht en leegte – zo typeert de Prediker het leven onder de zon. Op de weegschaal legt zelfs de zwaarste jongen geen gewicht in de schaal. Je gaat omhóóg, in die weegschaal van de eeuwigheid. Je wordt weggeblazen als een veertje…
Niet bepaald een vrolijk geluid! Nee, maar wel een geluid dat in overeenstemming is met de realiteit. En de waarheid mag best eens gezegd worden. Al die machtige mannen en zware zusters, zwaar van het zilver en zwaar van het goud, zwaar van aandelen en spaartegoeden, ze zijn met al hun bezittingen niets anders dan één grote leugen. Winst is niet waar. Winst is bedrog. Winst is schijn. Zeker, je kunt er leuke dingen van doen, huizen mee kopen, lang op vakantie gaan, avonturen beleven – maar maakt dal leven werkelijk gelukkig? Voor je het weet branden de eurotekens in je ogen. Je kunt geen krant meer openslaan of je ogen dwalen automatisch naar de pagina met beursberichten. En bij de eerste de beste rimpeling in het economische vaarwater heb jij het gevoel dat er een storm is opgestoken… Wat een ellende, zo te moeten leven! Geef mij dan maar de rust die exclusief te vinden is bij de Eeuwige, bij Hem die ons licht maakt, licht en puur van vrede.

Zet nooit uw hart op geld of goed,
zie toe dat gij geen onrecht doet,
want alle macht is snel vervlogen.
’t Zij hoog of laag, ’t zij arm of rijk,
gij zijt een ademtocht gelijk,
lucht, in een weegschaal afgewogen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 21:37

Vandaag overleden op 62-jarige leeftijd. Robbin Gribb had tussendoor ook nog een solocarierre, maar voornamelijk bekend door de gebr. Gribb, zijn broer is ook al overleden.

http://www.youtube.com/watch?v=D3k3y7dykx0
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 21:39

WILLEMIJN232 schreef:
Ik vind het heerlijk om op zondagavond naar BZV te kijken en dan te smssen met vriendinnen over de sokken van boer Jan en het haar van boer Klaas... En wie nu verliefd is op wie en dat Wietze de koffer van Neeltje niet naar binnen draagt....
Het gaat eigenlijk nergens over en dat is zo lekker laag complex en is toch niets mis mee?En partners kijken vaak oogluikend toe terwijl ze zeggen niet te kijken......
Ik identificeer mij er absoluut niet mee, vind het een vorm van ontspanning, niets meer en niets minder.....

En tegelijk in de krokodil te liggen zeker. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 21 mei 2012, 21:53

ROELANDE345 schreef:

De crisis is ook een beleving van het negatieve en angstgevoel. Mede daardoor worden mensen bang en geven weer minder uit en dus creëren we zelf een crisis die niet een crisis hoeft te zijn.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3857 3858 3859 3860 3861 3862 3863 ... 6194 Volgende
Pagina 3860 van 6194