Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 13:31
|
|
|
VRIJHEID
Allemaal zullen we wel iets weten wat voor ons VRIJHEID betekend. Wanneer we korter of langer ''alleen''onze weg gaan..kan het zijn dat we aan een soort van vrijheid zijn gaan wennen..ist niet zo?
Zelf ervaar ik dit ook. Je weet nu vaak heel goed wat je niet wilt of wel doet.
Er zijn omstandigheden,waar we er niet voor gekozen hebben alleen te willen zijn.. Ik denk aan de weduwen..hoe moeilijk kan het zijn..dit soms naar besef alleen zelf te moeten dragen..gelukkig zullen zij de kracht krijgen verder te kunnen. Want er staat dat HIJ de wees en de weduwe staande ZULT HOUDEN. Ook omstandigheden dat het beter was voor alles en iedereen alleen verder te willen gaan Ja wat al niet meer..wat ons in vrijheid stelde..
Over die vrijheid dus.. Ja,hoe ervaar jij die vrijheid..kan jij belijden dat God het goed doet of gedaan heeft in jou of u leven? Er kunnen zomaar allerlei vragen omhoog komen..toch? Vooral ook bij sommige cm leden,en ook om mij zelf niet te vergeten....
Vrijheid voor mij:
Een tijd met God Een tijd met die ander Een tijd voor ons samen Een tijd voor mij zelf
En vul zelf hier maar verder in..
Heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 21 mei 2012, 21:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 14:12
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Ik ben van een andere mening Linny en vindt het niet direct een probleem. 'k Geef wel toe dat het ff slikken is als je compromiterende reacties krijgt, en achteraf bewust wordt van het feit dat het een publiek forum is. [color=#FF0000]Aangezien christenen onderling in zachtmoedigheid en in broederlijkheid met elkaar communiceren is publiek geen probleem, toch. Christenen zijn al "kerkje" genoeg. Is ook een unieke kans om een licht te zijn, zoutend zout. [/color] |
De laatste weken het forum nog gevolgd, Herman? Op niet-christelijke fora gaat het er vaak netter en beleefder aan toe dan hier. Nogal wat Christenen denken met hun eigen (vaak cultureel bepaalde) standpunt de waarheid te vertegenwoordigen en dat maakt nu eenmaal niet bescheiden. Al helemaal niet als er nog een paar bijbelteksten aan de haren bijgesleurd worden. En denk je nou werkelijk dat die achterlijke roddeldiscussie van vorige week het Christendom en de omgang van Christenen onderling op een positieve wijze naar buiten brengt?
Thomas, de goede dingen die wij op het forum schrijven, liggen om commerciele redenen te grabbel.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 21 mei 2012, 15:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 15:13
|
|
|
THOMAS968 schreef: | De laatste weken het forum nog gevolgd, Herman? Op niet-christelijke fora gaat het er vaak netter en beleefder aan toe dan hier. Nogal wat Christenen denken met hun eigen (vaak cultureel bepaalde) standpunt de waarheid te vertegenwoordigen en dat maakt nu eenmaal niet bescheiden. Al helemaal niet als er nog een paar bijbelteksten aan de haren bijgesleurd worden. En denk je nou werkelijk dat die achterlijke roddeldiscussie van vorige week het Christendom en de omgang van Christenen onderling op een positieve wijze naar buiten brengt?
Thomas, de goede dingen die wij op het forum schrijven, liggen om commerciele redenen te grabbel. |
Je hebt helaas helemaal gelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 16:21
|
|
|
Peter, Erich, Adriaan en Caro gefeliciteerd met jullie verjaardagen! Nog een hele fijne dag toegewenst!
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op maandag 21 mei 2012, 16:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 16:29
|
|
|
THOMAS968 schreef: | De laatste weken het forum nog gevolgd, Herman? Op niet-christelijke fora gaat het er vaak netter en beleefder aan toe dan hier. Nogal wat Christenen denken met hun eigen (vaak cultureel bepaalde) standpunt de waarheid te vertegenwoordigen en dat maakt nu eenmaal niet bescheiden. Al helemaal niet als er nog een paar bijbelteksten aan de haren bijgesleurd worden. En denk je nou werkelijk dat die achterlijke roddeldiscussie van vorige week het Christendom en de omgang van Christenen onderling op een positieve wijze naar buiten brengt?
Thomas, de goede dingen die wij op het forum schrijven, liggen om commerciele redenen te grabbel. |
Goed Thomas te horen dat jij zicht hebt op ander fora. Hoe gaat men daar om met het roddelcircuit. Kop in't zand ? 'k Vindt het een staaltje van kracht als men er tegenin gaat. Spreek ik nog niet van de publieke chatbox die volg ik (nog) niet.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op maandag 21 mei 2012, 16:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 16:29
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | haha het duurde even voor at ik door had wat BZV betekende. Maar ik snap hem. Heb vaak avonddienst op zo'n BZV avond en de meeste van mijn cliënten kijken ernaar en het houdt de gemoederen erg bezig. Snap niet zo goed hoe dat dan komt jullie wel? |
Ik denk dat ik het wel begrijp..... Die boeren uit Bzv.... het lijken nét gewone mensen! En daar identificeren we ons nu eenmaal graag mee. Vul dat aan met een nostalgische omgeving, wat sentiment en spanning.... en zie daar: een kijkcijferhit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 16:31
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Bijzonder welke meningen er los komen.. Zo zie je maar weer dat het goed is te weten dat er EEN is die onze gedachte kent! |
Wij zijn een diamant in Zijn handpalm, is gelukkig iets anders dan een lotje uit de loterij.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op maandag 21 mei 2012, 16:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 16:44
|
|
|
LEANNE226 schreef: | alle mannen gaan naar de hoeren? alle mensen zijn gescheiden? vrouwen hebben veel minder behoefte aan seks dan mannen?
Geloof je dit echt of is dit jouw gevoel? |
Ik zelf zie het zo dat iedereen hier als een baby komt.
En iedereen is anders en zijn gevoel is anders. Wij groeien elke dag en ieder groeit op zijn tempo en hoe hij/ zij het wil.
En wat wij belangrijk vinden doen wij.
Oordelen wil ik niet en vertellen wat een ander vindt en voelt kan ik ook niet.
Een ieder die de bijbel volgen wil , GAAT proberen wat er in staat. Of dat dat altijd lukt
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op maandag 21 mei 2012, 16:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 16:48
|
|
|
Een parel in gods hand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 17:06
|
|
|
NICKY298 schreef: | Ik zelf zie het zo dat iedereen hier als een baby komt.
En iedereen is anders en zijn gevoel is anders. Wij groeien elke dag en ieder groeit op zijn tempo en hoe hij/ zij het wil.
Een ieder die de bijbel volgen wil , GAAT proberen wat er in staat. Of dat dat altijd lukt |
Ik begrijp het nog niet goed........ik vroeg of JIJ de mensen zo ziet,ik vind het nl.een erg kromme gedachtengang maar dat kan voortkomen uit jouw verleden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 17:09
|
|
|
THOMAS968 schreef: | En denk je nou werkelijk dat die achterlijke roddeldiscussie van vorige week het Christendom en de omgang van Christenen onderling op een positieve wijze naar buiten brengt?
|
"Plaat voor de kop" zeggen ze hier ..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 17:16
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | haha het duurde even voor dat ik door had wat BZV betekende. Maar ik snap hem. Heb vaak avonddienst op zo'n BZV avond en de meeste van mijn cliënten kijken ernaar en het houdt de gemoederen erg bezig. Snap niet zo goed hoe dat dan komt jullie wel? |
Ik vind het heerlijk om op zondagavond naar BZV te kijken en dan te smssen met vriendinnen over de sokken van boer Jan en het haar van boer Klaas... En wie nu verliefd is op wie en dat Wietze de koffer van Neeltje niet naar binnen draagt.... Het gaat eigenlijk nergens over en dat is zo lekker laag complex en is toch niets mis mee?En partners kijken vaak oogluikend toe terwijl ze zeggen niet te kijken...... Ik identificeer mij er absoluut niet mee, vind het een vorm van ontspanning, niets meer en niets minder.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 21 mei 2012, 17:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 17:22
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Zal wel dubbelgangers zijn |
Heren Visser, Leonard en Herman...jullie zijn alle drie off topic, ik ben er mee begonnen dat is waar maar straks krijg ik weer op mijn kop dat het mijn schuld is of wat al niet te meer..... Dus on topic he? de crisis daar ging het over en niet over de tweelingbroer van Visser, de hoeveelheid bolussen of de leuke foto van Visser hemzelf...... Zo, mannen hebben af en toe een vermaning nodig.... en maar zeggen dat vrouwen overal over doorpraten.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 17:23
|
|
|
NICKY298 schreef: | Ik zelf zie het zo dat iedereen hier als een baby komt.
Een ieder die de bijbel volgen wil , GAAT proberen wat er in staat. Of dat dat altijd lukt |
je zegt oordelen wil ik niet maar wat ik lees is toch wel erg veroordelend.........iedereen is tegenwoordig gescheiden? mannen gaan naar de hoeren.....? Het is zelfs grof te noemen dat je dit zo zegt....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 21 mei 2012, 17:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 17:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | je zegt oordelen wil ik niet maar wat ik lees is toch wel erg veroordelend.........iedereen is tegenwoordig gescheiden? mannen gaan naar de hoeren.....? Het is zelfs grof te noemen dat je dit zo zegt.... |
In het boek van Willem J Ouweneel (Bouwstenen voor geloof: geloof, zekerheid en groei", uitg. Medema) lezen we een mooie omschrijving van wat onder zonde verstaan wordt. En daar gaat het eigenlijk ook wel om als we over seksualiteit voor het huwelijk spreke. In onze onvolkomenheid dienen we hiermee om te gaan, toch! Zondegevoel betekent niet noodzakelijk dat je verschrikkelijk veel smerige dingen van jezelf kunt vertellen. Het besef dat je, zoals je van nature bent, niet voor god kunt bestaan, is “zondebesef” of “zondegevoel”. Betekent niet alleen dat je eindig, klein en beperkt bent –dat is iedereen- maar het betekent dat je door de zonde onwaardig, verdorven geworden bent. Het gaat er niet om hoeveel verdorven vruchten van de boom je weet op te noemen, maar dat je tot inzicht komt dat de boom zélf niet deugt. He is zeggen zoals Abel wschlk heeft gedaan toen hij offerde: “Zoals ik in mijzelf ben, Here God, kan ik voor U niet bestaan; daarom kom ik tot U op grond van het offer van een onschuldig offerdier, dat in mijn plaats gestorven is. Dat is zondebesef; niet alleen het besef van bepaalde concrete zonden, maar het besef van je zondigheid, je verdorvenheid (blz 138-139.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 17:41
|
|
|
LEANNE226 schreef: | "Plaat voor de kop" zeggen ze hier .............. |
Jawel Leanne, kop in't zand ... lauwe christenen om het zo maar eens te zeggen.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op maandag 21 mei 2012, 17:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 17:50
|
|
|
HERMAN968 schreef: | In het boek van Willem J Ouweneel (Bouwstenen voor geloof: geloof, zekerheid en groei", uitg. Medema) lezen we een mooie omschrijving van wat onder zonde verstaan wordt. En daar gaat het eigenlijk ook wel om als we over seksualiteit voor het huwelijk spreke. In onze onvolkomenheid dienen we hiermee om te gaan, toch! Zondegevoel betekent niet noodzakelijk dat je verschrikkelijk veel smerige dingen van jezelf kunt vertellen. Het besef dat je, zoals je van nature bent, niet voor god kunt bestaan, is “zondebesef” of “zondegevoel”. Betekent niet alleen dat je eindig, klein en beperkt bent –dat is iedereen- maar het betekent dat je door de zonde onwaardig, verdorven geworden bent. Het gaat er niet om hoeveel verdorven vruchten van de boom je weet op te noemen, maar dat je tot inzicht komt dat de boom zélf niet deugt. He is zeggen zoals Abel wschlk heeft gedaan toen hij offerde: “Zoals ik in mijzelf ben, Here God, kan ik voor U niet bestaan; daarom kom ik tot U op grond van het offer van een onschuldig offerdier, dat in mijn plaats gestorven is. Dat is zondebesef; niet alleen het besef van bepaalde concrete zonden, maar het besef van je zondigheid, je verdorvenheid (blz 138-139. |
Helemaal waar Herman.
EN nee het heeft niks met mijn verleden te maken. Het heeft te maken met dat wij mens zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 18:00
|
|
|
HERMAN968 schreef: | In het boek van Willem J Ouweneel (Bouwstenen voor geloof: geloof, zekerheid en groei", uitg. Medema) lezen we een mooie omschrijving van wat onder zonde verstaan wordt. En daar gaat het eigenlijk ook wel om als we over seksualiteit voor het huwelijk spreke. In onze onvolkomenheid dienen we hiermee om te gaan, toch! Zondegevoel betekent niet noodzakelijk dat je verschrikkelijk veel smerige dingen van jezelf kunt vertellen. Het besef dat je, zoals je van nature bent, niet voor god kunt bestaan, is “zondebesef” of “zondegevoel”. Betekent niet alleen dat je eindig, klein en beperkt bent –dat is iedereen- maar het betekent dat je door de zonde onwaardig, verdorven geworden bent. Het gaat er niet om hoeveel verdorven vruchten van de boom je weet op te noemen, maar dat je tot inzicht komt dat de boom zélf niet deugt. He is zeggen zoals Abel wschlk heeft gedaan toen hij offerde: “Zoals ik in mijzelf ben, Here God, kan ik voor U niet bestaan; daarom kom ik tot U op grond van het offer van een onschuldig offerdier, dat in mijn plaats gestorven is. Dat is zondebesef; niet alleen het besef van bepaalde concrete zonden, maar het besef van je zondigheid, je verdorvenheid (blz 138-139. |
Ja, en dan verder gaan vanuit het weten dat je in verzoening met God verder kunt. Uitgaan van de nieuwe schepping die je bent, in eer hersteld. Wandelen in nieuwheid, Vrijheid en Leven.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 21 mei 2012, 18:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 18:10
|
|
|
JOL252 schreef: | Ja, en dan verder gaan vanuit het weten dat je in verzoening met God verder kunt. Uitgaan van de nieuwe schepping die je bent, in eer hersteld. Wandelen in nieuwheid, Vrijheid en Leven. |
[color=#0000FF][i]We hebben gewoon de keuze om het niet te doen ! Wat een voorrecht ! Wat niet wil zeggen dat hiermee al mijn sexuele verlangens van de baan zijn ! Maar de luister van de liefde wegnemen, nee, hou ik lekker voor het huwelijk [/i][/color]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 18:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Heren Visser, Leonard en Herman...jullie zijn alle drie off topic, ik ben er mee begonnen dat is waar maar straks krijg ik weer op mijn kop dat het mijn schuld is of wat al niet te meer..... Dus on topic he? de crisis daar ging het over en niet over de tweelingbroer van Visser, de hoeveelheid bolussen of de leuke foto van Visser hemzelf...... Zo, mannen hebben af en toe een vermaning nodig.... en maar zeggen dat vrouwen overal over doorpraten..... |
Een wijs woord W-tje. Maar het allerbeste lijkt mij om maar gewoon te stoppen hierover. Ik heb een gladde rug , wat dat betreft kan ik het best hebben dat je ben begonnen met dat gespot. Maar het moet natuurlijk niet door blijven gaan. mn broer is een halve dag bezig geweest met knippen , plakken en pimpen om er nog wàt van te maken dus een beetje respect mag wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 18:20
|
|
|
Zo kan je het voor jezelf verantwoorden en zien.....waar het mij om gaat dat je niet zulke algemeenheden kan en mag plaatsen als bovenstaande teksten..... Praat dan voor jezelf maar teksten als mannen gaan of kunnen naar de hoeren vind ik niet echt toepasselijk...... En zonde en zondebesef is vaak een lastige materie waar veel mensen onder gebukt kunnen gaan.....en inzicht daarin is geen algemene regel zo blijkt de praktijk maar al te vaak.....je kunt er doorgroeien in barmhartigheid maar littekens blijven er vaak wel......en dat mag ook gezegd.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 18:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Een wijs woord W-tje. Maar het allerbeste lijkt mij om maar gewoon te stoppen hierover. Ik heb een gladde rug , wat dat betreft kan ik het best hebben dat je ben begonnen met dat gespot. Maar het moet natuurlijk niet door blijven gaan. mn broer is een halve dag bezig geweest met knippen , plakken en pimpen om er nog wàt van te maken dus een beetje respect mag wel. |
hmmm........en hoeveel dagen moet hij daar nog mee verder gaan voor hij zijn uiteindelijke doel heeft bereikt, denk je, visser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 18:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zo kan je het voor jezelf verantwoorden en zien.....waar het mij om gaat dat je niet zulke algemeenheden kan en mag plaatsen als bovenstaande teksten..... Praat dan voor jezelf maar teksten als mannen gaan of kunnen naar de hoeren vind ik niet echt toepasselijk...... En zonde en zondebesef is vaak een lastige materie waar veel mensen onder gebukt kunnen gaan.....en inzicht daarin is geen algemene regel zo blijkt de praktijk maar al te vaak.....je kunt er doorgroeien in barmhartigheid maar littekens blijven er vaak wel......en dat mag ook gezegd....... |
Klopt Willemijn, klopt. Vandaar dat je er beter met je pollen van afblijft als het gasvuur brand (is nogal op zijn Vlaams uitgedrukt, sorry, maar is erg smaakvol bedoeld). Punt is dat sexualiteit lukt als de geestelijke eenheid er is. Dus mijn devies: werk aan je geestelijke eenheid, de rest volgt vanzelf. En de wereld denkt andersom als een christenmens. Onze bril is anders we kijken wel roze, maar "voorzichtig" roze met een bovenlaag van respect voor wat God van ons verlangt: liefde naar de andere zoals naar onszelf, toch !
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op maandag 21 mei 2012, 18:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 18:53
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Klopt Willemijn, klopt. Vandaar dat je er beter met je pollen van afblijft als het gasvuur brand (is nogal op zijn Vlaams uitgedrukt, sorry, maar is erg smaakvol bedoeld). Punt is dat sexualiteit lukt als de geestelijke eenheid er is. Dus mijn devies: werk aan je geestelijke eenheid, de rest volgt vanzelf. En de wereld denkt andersom als een christenmens. Onze bril is anders we kijken wel roze, maar "voorzichtig" roze met een bovenlaag van respect voor wat God van ons verlangt: liefde naar de andere zoals naar onszelf, toch ! |
hmm.....ik mag daar vast wel mijn vraagtekens bij hebben? tussen geest en lichaam zitten best een aantal verschillen, hoor, herman!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 18:55
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hmm.....ik mag daar vast wel mijn vraagtekens bij hebben? tussen geest en lichaam zitten best een aantal verschillen, hoor, herman! |
Klopt Hanne, maar vergeet niet dat de Geest ook werkt, allé bij mij toch. Hij komt "gelukkig" ter hulp i
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 18:56
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Klopt Willemijn, klopt. Vandaar dat je er beter met je pollen van afblijft als het gasvuur brand (is nogal op zijn Vlaams uitgedrukt, sorry, maar is erg smaakvol bedoeld). Punt is dat sexualiteit lukt als de geestelijke eenheid er is. Dus mijn devies: werk aan je geestelijke eenheid, de rest volgt vanzelf. En de wereld denkt andersom als een christenmens. Onze bril is anders we kijken wel roze, maar "voorzichtig" roze met een bovenlaag van respect voor wat God van ons verlangt: liefde naar de andere zoals naar onszelf, toch ! |
hmm als ik Hooglied lees komt er wel meer bij kijken voor het huwelijk dan een handkusje.. even platvloers omschreven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 18:56
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Klopt Hanne, maar vergeet niet dat de Geest ook werkt, allé bij mij toch. Hij komt "gelukkig" ter hulp i |
de Geest komt je te hulp? hoe moet ik dat zien, dan? ik mag hopen dat dit enigzins off-topic is?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 18:58
|
|
|
Het was weer een Woord van opbouw... Alles draait om de Liefde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 19:01
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 16 juni voor de elfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan; hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar) mar608, regio 0182, 51 jaar qsjes546, regio 035, 43 jaar xabia794, regio belgie, 48 jaar tink100, regio 072, 44 jaar nicky298, regio 0345, 46 jaar met haar moeder gina238, regio 030, 47 jaar riatjuuuh149, met zoon van 12 jaar tineke986, regio 072, 49 jaar
harald940, regio 038, 37 jaar jan578, regio 0172, 53 jaar marsjg370, regio 0346, 44 jaar willem618, regio , 43 jaar met vier kinderen (15, 13, 9, 3) leonard480, regio 0184, 44 jaar visser278, regio 0113, 44 jaar jojada952, regio 0512, 48 jaar ludovis284, regio 0184, 55 jaar xander435 regio...., 38 jaar?
BBQ en houtskool worden meegenomen door; - jan578 neemt BBQ mee - - -
feest-tent wordt in geval van dreigende regen meegenomen door; -leonard480 - Xabia (ondertussen ook maar eentje aangeschaft ) - - |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 21 mei 2012, 19:02
|
|
|
HANNAH810 schreef: | de Geest komt je te hulp? hoe moet ik dat zien, dan? ik mag hopen dat dit enigzins off-topic is? |
Is zoals jij het wil zien, jou wandel met God !
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op maandag 21 mei 2012, 19:03
|
|
Naar boven |
|
|
|
|