ChristianMatch

Forum

mooi, leuk of bijzonder lied
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3846 3847 3848 3849 3850 3851 3852 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 10:20

THOMAS968 schreef:
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=Gu6Uge1wSLQ

Prachtige taalvondst: Mag ik dan bij jou...

Thomas
ja inderdaad een prachtig liedje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 10:23

MARIO216 schreef:
Over een paar uur, na een kort nachtje, gaat ik skydiven. Lijkt me wel wat ja maar wel spannend hahaha

Bijna net zo leuk als bungee-jumpen

http://video.nl.msn.com/watch/video/bungeejumpen-grapje/4rhqcmqu
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 11:02

HANNAH810 schreef:
ik denk niet dat er meerdere zaligmakers zijn, marian.

je kunt het woord WAARHEID en de naam JEZUS niet zomaar onbeperkt wisselen.

wat is jouw waarheid?
er is slechts 1 waarheid, en dat is Jezus Christus en die gekruisigd, maar er zijn wel enorm veel BELEVINGEN van die waarheid.

Er is natuurlijk een verschil in geloofsinhoud en beleving....

Als je zegt: roddelen is verboden dan gaat het over de inhoud, zeg je: ik vind het niet prettig om te roddelen dan is dat een beleving......
Belevingen zijn meer jouw eigen ervaringen en die kunnen in de loop van de jaren nogal eens bijgesteld worden en veranderen.......
En sommige belevingen worden door anderen ook wel ongezond genoemd......
En geloofsinhoud? Is die ook niet vaak verschillend? Als ik kijk naar de discussies hier over kinderdoop en volwassendoop......? Homosexualiteit? Sex voor het huwelijk? Iedere gemeente geeft daar zo zijn eigen
inhoud in als de beleidsplannen zo een leest van de diverse kerken....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 18 mei 2012, 12:47
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 11:13

Ik heb niemand horen zeuren toen we elk jaar een loonsverhoging kregen,de huizenprijzen stegen,de leningen voor het oprapen lagen en daar gretig gebruik van gemaakt werd en we voor elke blaar een uitkering konden krijgen.......

Hadden jullie verwacht dat dat eeuwig door zou gaan???????

Haal je kop uit het zand,als we het samen opbrengen redden we het.........kun je ondertussen mooi sparen(een vergeten woord)voor die nieuwe i-pad of die loungeset ipv er weer een lening voor af te sluiten

Leanne,vind een boterham met hagelslag lekkerder dan sushi......
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 11:54

LEANNE226 schreef:
Ik heb niemand horen zeuren toen we elk jaar een loonsverhoging kregen,de huizenprijzen stegen,de leningen voor het oprapen lagen en daar gretig gebruik van gemaakt werd en we voor elke blaar een uitkering konden krijgen.......

Haal je kop uit het zand,als we het samen opbrengen redden we het.........kun je ondertussen mooi sparen(een vergeten woord)voor die nieuwe i-pad of die loungeset ipv er weer een lening voor af te sluiten

Vroeger heel vroeger at ik wel eens bij een vriendinnetje van de kleuterschool.
Daar mocht je 2 boterhammen eten met beleg en de rest zonder beleg.
Dat noemden ze daar : BOTERHAM TEVREDENHEID.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 12:02

LEANNE226 schreef:

Er is natuurlijk ook een categorie die niet heeft geprofiteerd van de stijging van de huizenprijzen en die niet de mogelijkheden had een lening af te sluiten.......
En kunnen sparen? Volgens mij zijn er genoeg gezinnen die niet eens rond kunnen komen laat staan kunnen sparen.. Als ik lees hoe de toename van deelnemers aan de voedselbank is.......Ik las ook pas in de krant dat er ook grote armoede bestaat bij werkende mensen die gewoon niet meer rond kunnen komen en niet alleen door die te dure lening maar gewoon omdat alles zo duur geworden is.......En ik verbaas me er eerlijk gezegd ook wel eens over......

Willemijn, vind een boterham met hagelslag heerlijk alhoewel sushi ook niet te versmaden is en daar ook van geniet...maar die zich ook realiseert dat dat voor velen niet weggelegd is......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 18 mei 2012, 12:05
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 12:24

http://www.youtube.com/watch?v=TWnYe1ZMpLw&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 12:29

MARIO216 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=TWnYe1ZMpLw&feature=related

Mooi Mario , hoewel oud ook nog zo anno 2012 he? We zijn nog steeds druk en moe en hebben nog steeds geen vrede.....
Naar boven

Auteur Bericht
MARC212

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 12:43

NICKY298 schreef:
is 3 x niet scheepsrecht?

haha, maar dat heeft met pech te maken! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARC212

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 12:43

Want Ik heb niet uit Mijzelf gesproken, maar Ik heb gezegd wat Mij is opgedragen door mijn Vader, Die Mij heeft gestuurd. Hij heeft Mij opgedragen de mensen eeuwig leven te geven. Johannes 12:49-50
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 12:50

JOL252 schreef:
Sluit ik me bij aan als er toch wat gebedsrook hiervoor om hoog kringelt. Ook mijn huis is voorzien van een bordje en het hoeft maar één bod te zijn, dan eindelijk de volgende stap kunnen zetten naar een nieuw plekkie.

Dank je wel Jo voor het delen.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 13:12

WILLEMIJN232 schreef:
Er is natuurlijk ook een categorie die niet heeft geprofiteerd van de stijging van de huizenprijzen en die niet de mogelijkheden had een lening af te sluiten.......
En kunnen sparen? Volgens mij zijn er genoeg gezinnen die niet eens rond kunnen komen laat staan kunnen sparen.. Als ik lees hoe de toename van deelnemers aan de voedselbank is.......Ik las ook pas in de krant dat er ook grote armoede bestaat bij werkende mensen die gewoon niet meer rond kunnen komen en niet alleen door die te dure lening maar gewoon omdat alles zo duur geworden is.......En ik verbaas me er eerlijk gezegd ook wel eens over......

Willemijn, vind een boterham met hagelslag heerlijk alhoewel sushi ook niet te versmaden is en daar ook van geniet...maar die zich ook realiseert dat dat voor velen niet weggelegd is......

Weet ik,daarom zeg ik ook dat we het samen moeten doen,juist voor die mensen en ook voor onze kinderen want die kijken tegen een sombere toekomst aan......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 13:17

Gisteren een fietstocht gedaan en vandaag mag ik op de "blaren" zitten Twijfelende smiley
Groningen was mooi maar met een straffe wind op die kale vlaktes verlangde ik terug naar de Drentse en Frieze bossen.......zucht Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 13:24

Ik hoorde vanmorgen van een vrouw, rond 70 jaar, dat haar huurhuis (haar 1e woning!) wordt gesloopt en ze krijgt nu tijdelijk woning ergens in dorp totdat de nieuwe woning opgeleverd wordt om terug te keren naar haar plek.
Ze betaalde nu voor haar oude huurhuis € 320 per maand en na de oplevering vraagt de woonstichting voor €670.
Die vrouw vond de huur veel te hoog en ze zeide ook tegen hem: moet ik straks boterhammetje eten zonder pinderkaas?
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 13:37

LEANNE226 schreef:

Nou, Leanne, als ik hier op het forum lees dat er mensen zijn die vinden dat als ze CM kunnen betalen, ze niet mogen mopperen, dan vind ik toch dat het tijd wordt tussen de regels door te lezen. De meeste maatregelen pakken erg slecht uit voor de mensen die volledig afhankelijk zijn van het werk dat ze verrichten. Het is heel erg moeilijk, zo niet onmogelijk, nog aan een vaste baan te komen. En bij ontslag is de uitkering ook niet zo geweldig. Het klinkt voor velen vroom en christelijk in de oren om te vertellen dat ze het prima redden met een bijstandsuitkering, de werkelijkheid is een andere. Een ding staat vast: bij alle beleidsombuigingen sinds het kabinet Lubbers, hebben de hogere inkomens niet ingeleverd en is het sociale systeem sterk verslechterd. Dat is niet een economische noodzaak maar een politieke keuze. Dat het misbruik van voorzieningen er is, zeker in derde wereldkringen, heeft de solidariteit ondergraven. Toch moet het onbestaanbaar zijn in dit rijke land dat er mensen gebruik moeten maken van voedselbanken. Ook bij het Kunduz-akkoord vallen de klappen niet waat het geld zit maar het meest bij AOW-ers met een aanvullend pensioen. En velen van hen waren al veel eerder op dan met 66. Ik erger me ook aan de luie profiteurs maar enige nuancering is wel op zijn plaats. Steeds meer mensen kunnen domweg niet meer aan de eisen van onze samenleving voldoen.

Thomas, die erg blij is aan de goede kant te zitten.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 18 mei 2012, 15:15
Naar boven

Auteur Bericht
TINEKE986

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 14:17

ik vraag mij af wat onze Here Jezus over deze discussie te zeggen zou hebben.
Hij ging dwars tegen alle regeltjes en stellingen heen die de Fariceeen en Saduceeen hadden neergelegd.

Zijn boodschap was behoorlijk radicaal. zo radicaal dat ze Hem gekruizigd hebben.

(wat natuurlijk nodig was zodat wij gered konden worden).
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 14:29

LEANNE226 schreef:
Weet ik,daarom zeg ik ook dat we het samen moeten doen,juist voor die mensen en ook voor onze kinderen want die kijken tegen een sombere toekomst aan......

Juist met de jongeren heb ik het minst te doen. Zij zijn het zich bewust en kunnen binnen hun mogelijkheden zich er tegen wapenen...En ik vraag me in alle oprechtheid af of die wel zo somber naar de toekomst kijken.....
Juist anderen die al jaren aan de zelfkant leven die krijgen het nog zwaarder en dat is in en intriest......Mensen die het goed hebben blijven het wel goed hebben ook al mopperen ze....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 14:33

TINEKE986 schreef:
ik vraag mij af wat onze Here Jezus over deze discussie te zeggen zou hebben.
Hij ging dwars tegen alle regeltjes en stellingen heen die de Fariceeen en Saduceeen hadden neergelegd.

Zijn boodschap was behoorlijk radicaal. zo radicaal dat ze Hem gekruizigd hebben.

(wat natuurlijk nodig was zodat wij gered konden worden).

Zou jij ook zo ver gaan dat jij je liet kruisigen voor hem? En het zelfde onderging dan hem? Niets vragend maar gewoon ondergaan in alle liefde....
Wij hebben tegenwoordig wel een beetje vragerig geloof, lees je hier op het forum ook vaak.....
Als we ziek zijn, zorgen hebben of wat niet al te meer we vragen van alles.....zie het lijstje in de gebedsroom maar.....
Misschien moeten we wel eens minder vragen maar meer liefhebben, onvoorwaardelijk?
En wat hij over deze discussie zou zeggen? Denk je dat het in Zijn tijd anders was?
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 14:36

LEANNE226 schreef:
Gisteren een fietstocht gedaan en vandaag mag ik op de "blaren" zitten Twijfelende smiley
Groningen was mooi maar met een straffe wind op die kale vlaktes verlangde ik terug naar de Drentse en Frieze bossen.......zucht Knipoog smiley

Tsja, in Fryslan is alles better. Wâld, wyn en wetter Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 14:57

Beste mensen,

Deze twee versen lijken elkaar aan te vullen. Toch word in vers 17 teruggeblikt naar het leven van vóór de bekering van een mens. Mag ik misschien eens vragen hoe jij hier tegen aan kijkt? Met andere woorden: kan jij iets vertellen over jouw verlossing uit de slavernij van de zonde?

Beun

Laatst aangepast door
BEUN656
op vrijdag 18 mei 2012, 14:57
Naar boven

Auteur Bericht
TINEKE986

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 15:11

WILLEMIJN232 schreef:
Zou jij ook zo ver gaan dat jij je liet kruisigen voor hem? En het zelfde onderging dan hem? Niets vragend maar gewoon ondergaan in alle liefde....
Wij hebben tegenwoordig wel een beetje vragerig geloof, lees je hier op het forum ook vaak.....
Als we ziek zijn, zorgen hebben of wat niet al te meer we vragen van alles.....zie het lijstje in de gebedsroom maar.....
Misschien moeten we wel eens minder vragen maar meer liefhebben, onvoorwaardelijk?
En wat hij over deze discussie zou zeggen? Denk je dat het in Zijn tijd anders was?

als het goed is ondergaan wij dagelijks onze kruiziging voor Hem. de Heer zegt ook. wie Hem wil volgen neemt zijn kruis op. soms is het totaal niet makkelijk om Hem te volgen omdat er van alles en nog wat als strijd op je pad komt.
en dat kan zijn in de vorm van een ziekte.
we mogen vragen aan de Heer en God onze Vader. Hij zei zelf, kom tot mij ieder die vermoeid en belast is.
dat wil zeggen dat we alles aan Hem mogen geven wat ons dwars zit of waar we ons zorgen over maken.

toen jij het had over verschillende waarheden en verschillende Jezussen werd ik er naar van. er is maar 1 Jezus en Hij is de waarheid. dat staat letterlijk in de Bijbel. Hij is onze rots, ons houvast, onze hoop. Hij is voor ons aan het kruis gegaan en heeft ondragelijke pijnen geleden voor ons, terwijl Hij wist wat er komen ging heeft Hij er toch voor gekozen om er door heen te gaan. En al die tijd heeft Hij zijn ogen gericht gehad op de overwinning.
en dat mogen wij ook doen. Hem volgen en onze ogen gericht houden op Hem en de overwinning. doen we dat niet dan zakken we weg in de golven, net zoals Petrus deed. Ons geloof, onze Heer is zo mooi. Ik hou zo veel van Hem.

wat dat liefhebben en onvoorwaardelijk, dat ben ik helemaal met je eens. maar daar komt ook nog, elkaar accepteren en verdragen bij, zoals ieder van ons is. we zijn allemaal uniek.
zo voelt de een zich prettig bij de mooie psalmen en gezangen, de ander voelt zich prettig bij de muziek van michel w smith of casting crowns.
ze zijn allebei geschreven ter eer en glorie van God. tot slot gaat het om de inhoud en niet om de verpakking.
we zijn tot slot 1 lichaam en niet allemaal hetzelfe onderdeel van het lichaam. en we hebben elkaar allemaal nodig. dat mag en dat kan. laten we daarom blij zijn met elkaar.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 15:30

WILLEMIJN232 schreef:
Mooi Mario , hoewel oud ook nog zo anno 2012 he? We zijn nog steeds druk en moe en hebben nog steeds geen vrede.....

En eigenlijk een heel simpel liedje
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 16:06

TINEKE986 schreef:
als het goed is ondergaan wij dagelijks onze kruiziging voor Hem. de Heer zegt ook. wie Hem wil volgen neemt zijn kruis op. soms is het totaal niet makkelijk om Hem te volgen omdat er van alles en nog wat als strijd op je pad komt.
en dat kan zijn in de vorm van een ziekte.
we mogen vragen aan de Heer en God onze Vader. Hij zei zelf, kom tot mij ieder die vermoeid en belast is.
dat wil zeggen dat we alles aan Hem mogen geven wat ons dwars zit of waar we ons zorgen over maken.

toen jij het had over verschillende waarheden en verschillende Jezussen werd ik er naar van. er is maar 1 Jezus en Hij is de waarheid. dat staat letterlijk in de Bijbel. Hij is onze rots, ons houvast, onze hoop. Hij is voor ons aan het kruis gegaan en heeft ondragelijke pijnen geleden voor ons, terwijl Hij wist wat er komen ging heeft Hij er toch voor gekozen om er door heen te gaan. En al die tijd heeft Hij zijn ogen gericht gehad op de overwinning.
en dat mogen wij ook doen. Hem volgen en onze ogen gericht houden op Hem en de overwinning. doen we dat niet dan zakken we weg in de golven, net zoals Petrus deed. Ons geloof, onze Heer is zo mooi. Ik hou zo veel van Hem.

wat dat liefhebben en onvoorwaardelijk, dat ben ik helemaal met je eens. maar daar komt ook nog, elkaar accepteren en verdragen bij, zoals ieder van ons is. we zijn allemaal uniek.
zo voelt de een zich prettig bij de mooie psalmen en gezangen, de ander voelt zich prettig bij de muziek van michel w smith of casting crowns.
ze zijn allebei geschreven ter eer en glorie van God. tot slot gaat het om de inhoud en niet om de verpakking.
we zijn tot slot 1 lichaam en niet allemaal hetzelfe onderdeel van het lichaam. en we hebben elkaar allemaal nodig. dat mag en dat kan. laten we daarom blij zijn met elkaar.

Misschien moet je het een beetje vergelijken als je met je broers en zussen naar je ouders kijkt...
Je hebt dezelfde ouders maar soms praat je erover dat het wel lijkt of je allemaal over andere ouders praat.......zo verschillend wordt er tegenaan gekeken.......
Terwijl je in principe dezelfde vader en moeder hebt.....

En ik moet eerlijk zeggen als je praat over de dagelijkse kruisiging....vind ik dat persoonlijk niet in verhouding staan tot wat Hij voor ons gedaan heeft en lijkt het of je het bagataliseert......Zo lijkt het he? Ik zeg niet dta het zo is want dat blijkt ook niet verder uit je verhaal
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 16:08

Had vandaag een vrije dag tussen 2 keer 4 dagen werken in Dus;
vanmorgen eerst even een paar uur op mn kleinzoon gepast,Geluncht met mn dochter, daarna keihard gewerkt en mn hele beneden verdieping gesopt gezogen en gedweild.
Nu heel ff zitten, boodschappen lijstje maken. Bij de C1000 de boodschappen halen die ze bij de Aldi niet hebben.Dan het eten in de oven zetten , terwijl dat gaar wordt de bovenverdieping vast beginnen te doen. Eten en dan hup naar de Aldi voor de wekelijkse boodschappen, die opruimen.Koffie. Dan de boven verdieping verder schoonmaken. Nog ff douchen en met een wijntje zitten en chatten op cm misschien. Dan Slapende smiley om half 11
Morgen weer om 6.40u naar mn werk.
Mm misschien wel zo rustig Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 16:23

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zloNUVHt_mo

Laatst aangepast door
COOTJE711
op vrijdag 18 mei 2012, 16:23
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 16:39

PETRA411 schreef:
Ik moet de hele dag aan dit stuk denken,en jezus daarbij als schaapsherder.
de schapen in de kerk ,en eentje geeft toe aan verleiding en zakt in de modder en denkt oh oh,zaljezus nu nog van me houden? Ik wil niet in de modder, wat bezielde me. Maar hoe is jezus? Wat doet hij,hij gaat zo,n verloren schaap zoeken en als hij die dan gevonden heeft ontvangt hij die vol liefde. Hoe genadig is jezus. liefdevol.
en misschien durft zo,n schaap wel niet goed terug, na wat hij gedaan heeft,maar jezus zoekt hem,tilt hem op uit de modder en neemt hem mee.
of is het schaap een beetje dom,vind hij het wel prima in de modder,heeft hij niet in de gaten dat hij daar vast komt te zitten en zinkt in een modderpoel.Toch gaat jezus hem zoeken. geweldig
en deze gedachte is zo mooi dat ik hem wou delen

Mooi Petra, mooi Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 16:47

Tinneke, ik las ook nog een goeie:

Het juiste woord op de juiste tijd
is als een gouden appel op een zilveren schaal.
Een wijze vermaning voor een luisterend oor
is als een gouden ring, een sieraad van het zuiverste goud

Kussende smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op vrijdag 18 mei 2012, 16:49
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 17:04

HERMAN968 schreef:
Mooi Anita, ik bid om groot geloof ! Verlegen lachende smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Wat is nou beter

groot geloof of sterk geloof?
Naar boven

Auteur Bericht
TINEKE986

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 17:10

BEUN656 schreef:
Beste mensen,

Deze twee versen lijken elkaar aan te vullen. Toch word in vers 17 teruggeblikt naar het leven van vóór de bekering van een mens. Mag ik misschien eens vragen hoe jij hier tegen aan kijkt? Met andere woorden: kan jij iets vertellen over jouw verlossing uit de slavernij van de zonde?

Beun

deze brief wordt geschreven aan de mensen in Rome. vers 17 is voor hun bedoeld als je het letterlijk leest. de mensen aan wie de brief gericht is leven op dat moment in gehoorzaamheid.

leven onder de genade en niet onder de wet doe je als je met Christus gestorven bent en weer opgestaan (waar de waterdoop symbool voor staat).
dan ben je dood voor de wet Rom.7:1. en omdat je onder de heerschappij van Christus leeft, leef je onder de genade. Gods genade wel te verstaan. gegeven door het offer wat onze Heer bracht door alles te aanvaarden en te verdragen wat er voor en tijdens de kruizinging heeft plaats gevonden. Zijn genade. zo oneindig groot.

dat betekend tevens onze verlossing van de slavernij van de zonde. tenminste als je de Heer hebt aangenomen als jouw verlosser.

Laatst aangepast door
TINEKE986
op vrijdag 18 mei 2012, 17:11
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 17:14

HERMAN388 schreef:
Wat is nou beter

groot geloof of sterk geloof?

Dierbaar geloof Herman. "Hoe dierbaar is Uw geloof", that's the question voor een christenmens Verliefde smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op vrijdag 18 mei 2012, 17:15
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3846 3847 3848 3849 3850 3851 3852 ... 6194 Volgende
Pagina 3849 van 6194