Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 22:29
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...zo dacht ik ook Jol...niet alleen gedacht maar ook gedaan!!! Van 1-4 bezig geweest....Was het tòen al licht dan?.....opgeknapt... en een voldaan gevoel... Ook ik zeg...morgen verder!!!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 22:33
|
|
|
Klopt, met dit liedje ben ik lang,lang geleden ten huwelijk gevraagd en met zo'n mooi liedje zeg je natuurlijk ja........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 22:33
|
|
|
Zul jij het beste weten Visser, het is tenslotte Zeeland.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 22:35
|
|
|
John Patit-Senn (Frans schrijver 1790 – 1870) "De haat, die wij jegens een vijand hebben, schaadt minder zijn geluk dat het onze."
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 22:35
|
|
|
Als we toch bezig zijn:
http://youtu.be/xGAIJsskAZE
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op donderdag 17 mei 2012, 22:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 22:38
|
|
|
ik deed even wat verkeerd Mario, bedankt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 22:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Zul jij het beste weten Visser, het is tenslotte Zeeland..... |
Nee hoor , om die tijd slaap ik normaal gesproken. Maar ja , ik weet natuurlijk niet wat Zeeland rond dat tijdstip uitspookt. Misschien wel de hond uitlaten ofzo?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 22:43
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik deed even wat verkeerd Mario, bedankt! |
Geeft niks hoor W-tje.... je bent ook geen 44 meer hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 22:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | Geeft niks hoor W-tje.... je bent ook geen 44 meer hè? |
Visser! zo maak je echt vrienden....Mario helpt me in ieder geval nog...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 22:53
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ga daarom eens vandaag na het tandenpoetsen maar eens in de spiegel kijken. |
Zònder kunstgebit ist ook zo'n raar gezicht hè??
WILLEMIJN schreef: | Die krokodil blijft me achtervolgen geloof ik, je kan ook niets meer op het forum schrijven....... |
Sterkte
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op donderdag 17 mei 2012, 22:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 22:59
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee hoor , om die tijd slaap ik normaal gesproken. Maar ja , ik weet natuurlijk niet wat Zeeland rond dat tijdstip uitspookt. Misschien wel de hond uitlaten ofzo? |
Ze zal zich toch niet in het uitgaansleven van Zeeland storten?? Overdag een nette huisvrouw en 's nachts als jij slaapt......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 23:01
|
|
|
Na een hele middag tuinieren...nog even mams opgehaald.. (""Er is niemand thuis...iedereen is weg!!!!!!")
Wat we allebei al heel lang niet meer gedaan hebben...PUZZELEN...(legpuzzels wel te verstaan) Dus...samen begonnen aan 1 van 1000 stukjes... Wat is dit weer leuk, en wat was het een welkome afleiding... Ze is niet vroeg naar huis gegaan (wat ze wel wilde) En toen ik haar terug bracht...zei ze... ""Nou niet meer gaan puzzelen hoor...dan wordt het veel te laat!!!"" Ik heb niet naar haar geluisterd...ik puzzel....nog even verder...en geniet....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 23:04
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Zònder kunstgebit ist ook zo'n raar gezicht hè??
Sterkte |
Chatuliem was anti krokodil he? En die is niet meer op CM ...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 23:06
|
|
|
sorry
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op vrijdag 18 mei 2012, 09:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 23:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Chatuliem was anti krokodil he? En die is niet meer op CM ........... |
Tja... verwacht nog wel een keer een foto van een krokodillenhouding....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 23:10
|
|
|
Mag het ook van 13.00u tot 16.00u wezen Visser??? Misschien slaap je dan niet..... Bij mij is het dan gewoon middag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 23:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Mag het ook van 13.00u tot 16.00u wezen Visser??? Misschien slaap je dan niet..... Bij mij is het dan gewoon middag... |
Duidelijk(er).
Visser heeft geslapen van 16.00- 16.30u
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 23:22
|
|
|
Ik kende dit niet...de zangeres ook niet, maar wat mooi!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 23:27
|
|
|
link plaatsen lukte helaas niet....
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op vrijdag 18 mei 2012, 00:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 17 mei 2012, 23:34
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Was het maar waar dat het zo eenvoudig was....Vandaar al die toenemende gemeenten en stromingen........en al die gemeentes hebben hun eigen De Waarheid.........en ook hun eigen Jezus als je dat gaat veranderen..... |
Als je dan ook allemaal een eigne Jezus hebt...
Voor mij is Jezus mijn Redder en Zaligmaker..door Hem mag ik weer bij God horen en daarom verzekerd zijn van een eeuwig leven bij de Drieenige God.
"hun eigen Jezus"....
Wie is jouw eigen Jezus?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 00:20
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Als je dan ook allemaal een eigne Jezus hebt...
Voor mij is Jezus mijn Redder en Zaligmaker..door Hem mag ik weer bij God horen en daarom verzekerd zijn van een eeuwig leven bij de Drieenige God.
"hun eigen Jezus"....
Wie is jouw eigen Jezus? |
Dat is ook mijn Jezus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 05:57
|
|
|
[quote=RODJER101]Ook Jezus heeft het nodig om bij zijn vader te zijn om kracht te vragen wat er zal gebeuren in de volgen de uren Lukas 22:34-46
[b][color=FF0000]Op donderdag 17 mei komen we samen in de gebedsroom om Hem te eren en te prijzen Wat Hij voor ons gedaan heeft Zijn leven geven voor zijn vrienden Om ons vrij te kopen van al onze zonden
Dankbaar kijken we terug op de gezegende samenkomst gisteren. Ook van de onverwachte bezoekster "binnen buiten", dank aan God voor het werk dat Hij ook hier begonnen is. En we nemen het mooie lied van Hans en Eva mee ter afsluiting van deze gebedsronde.
Geliefde broeders en zusters, vertrouw niet elke geest. Onderzoek altijd of een geest van God komt, want er zijn veel valse profeten in de wereld verschenen. De Geest van God herkent u hieraan: iedere geest die belijdt dat Jezus Christus als mens gekomen is, komt van God. -- 1 Johannes 4:1-2
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op vrijdag 18 mei 2012, 06:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 07:58
|
|
|
[quote
Wij willen donderdag bidden voor volgend hartspunt van Jenny:
Jennie -cm lid- moet haar woning verkopen agv de scheiding die nu achter de rug is. We bidden dat er een koper zich spoedig aandient én dat zijzelf met haar zoon een nieuwe woonst kan vinden, omgeving Zuidholland/randstad. Als dit allemaal achter de rug is kan ze een nieuwe start maken en het oude achterlaten. We bidden ook dat ze een lieve man ontmoet waarmee ze nieuwe paden kan bewandelen"[/quote]
Sluit ik me bij aan als er toch wat gebedsrook hiervoor om hoog kringelt. Ook mijn huis is voorzien van een bordje en het hoeft maar één bod te zijn, dan eindelijk de volgende stap kunnen zetten naar een nieuw plekkie.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 18 mei 2012, 08:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 08:29
|
|
|
Vrijdag 18 Mei, Psalm 61; Als een kleine vogel.
Soms ben je ver van huis. Letterlijk of figuurlijk. Soms word je verteerd door heimwee. Was het maar allemaal zoals toen, zoals vroeger. Was dat ene, die ene er nog maar… Soms ben je ver heen, ver van God, ver van jezelf. Wat kun je dan verlangen naar vroeger, toen je ervoer hoe goed het is dicht bij God te leven. In zulke momenten hunker je naar geborgenheid, naar een warm om je heen. De dichter van psalm 61 verlangt naar God, van het einde der aarde roept hij God aan. Zou dat betekenen dat hij ergens in Verweggistan zit? Of zou het betekenen dat God ver weg is? Of is het allebei aan de orde, is er fysieke ballingschap én innerlijke vervreemding tegelijkertijd? Hoe dan ook, het is alles heimwee wat de klok slaat. En waar strekt zich die heimwee naar uit? Naar de tent van de Eeuwige! Als een vogeltje zou de dichter wel naar die tent willen vliegen, naar hei heiligdom. Bedoelt hij letterlijk de tabernakel, de tempel? Of heeft hij die andere woonplaats van de Eeuwige op het oog, de hemelse tent? Wie zal het zeggen? In elk geval verlangt hij hartstochtelijk naar God. En in dat verlangen betrekt hij als in één ademtocht ook de koning. Zeg maar: de hele politiek. Want wat heb je eraan als jij, klein mensje, beschut en beschermd in de tent van de Allerhoogste rusten mag, terwijl de wereld en de complete samenleving om je heen in brand staat? Niets. Daarom breidt de dichter zijn gebed uit en neemt hij heel de politieke samenleving van zijn dagen als het ware mee op zijn wiekslag naar boven. Bidden is: omhoogvliegen, je sores opdragen, jezelf én heel de wereld waartoe wij behoren.
Laat mij als een kleine vogel schuilen mogen waar G’ uw vleuglen om mij slaat. Want Gij weet wien ik mij wijdde, dat ik zeide: Heer, Gij zijt mijn toeverlaat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 08:32
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Wie is jouw eigen Jezus? |
ik denk niet dat er meerdere zaligmakers zijn, marian.
je kunt het woord WAARHEID en de naam JEZUS niet zomaar onbeperkt wisselen.
wat is jouw waarheid? er is slechts 1 waarheid, en dat is Jezus Christus en die gekruisigd, maar er zijn wel enorm veel BELEVINGEN van die waarheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 mei 2012, 08:32
|
|
|
Deze hoorde ik 5 minuten geleden, heel apart en heel mooi.
|
|
Naar boven |
|
|