Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 16:05
|
|
|
vannacht fabriekspannenkoeken gegeten.... geef mij mssr de echte...én die eet ik vanavond, jammie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 16:07
|
|
|
het wil maar niet vlotten me de lente...ach, wie weet hebben we straks een errug mooie zomer.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 16:55
|
|
|
TINK100 schreef: | vannacht fabriekspannenkoeken gegeten.... geef mij mssr de echte...én die eet ik vanavond, jammie |
Hahahahahaha, ja, die zijn idd niet te vergelijken met zelfgebakken. Waren ze echt zo "vies" dat je dacht: dat kan ik beter, en wel vanavond? (En dan gelijk een paar bewaren voor vannacht?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 16:56
|
|
|
Harde wind, zacht van temperatuur, beetje grijzig in de lucht. Maar ehm...... de was droogt waar je bijstaat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 17:01
|
|
|
Over het weer heb ik niets te klagen... Het was heerlijk wer om wortels uit de grond te trekken...
Nee ik eet geen wortels vanaaf mochten jullie dat denken...
Er groeide genoeg spinazie in de tuin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 17:01
|
|
|
Spinazie uit eigen tuin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 17:10
|
|
|
Gisteren bracht mijn zoon een gigantische voorraad van de chinees bij me... Dat was een verkeerde bestelling die ze weg wilden gooien.... ""Dan breng ik het naar mijn moeder!!"""
Lief he..??? We eten dus chinees!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 17:11
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Over het weer heb ik niets te klagen... Het was heerlijk wer om wortels uit de grond te trekken...
Nee ik eet geen wortels vanaaf mochten jullie dat denken...
Er groeide genoeg spinazie in de tuin |
Tsja, van een k'nijn kun je bijna niet anders verwachten Maar ehm....... wortels uit de grond? Had je er nog winterwortels staan? Voor zomerworteltjes is het toch nog ff te vroeg?
Maar succes met het Popeyen vanavond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 17:13
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Gisteren bracht mijn zoon een gigantische voorraad van de chinees bij me... Dat was een verkeerde bestelling die ze weg wilden gooien.... ""Dan breng ik het naar mijn moeder!!"""
Lief he..??? We eten dus chinees!! |
Ohoh...... een gigavoorraad?? Dus jij eet de komende 2 weken niet anders dan nasi, etc?? (Ik neem toch aan dat je je stoofperen en uitsmijterdag niet zolang kunt missen )
Geniet ervan!!! (en idd.... lieve actie van hem!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 17:27
|
|
|
Maandag 14 Mei, Psalm 58; Het bewaarde loon.
Wat ik met deze psalm aan moet! Geen idee! Het is een en al wraak wat de klok slaat. Het gaat weer eens over de godloochenaars – de brute beulen die geen rekening houden met God, en zijn gebod, hoe vroom ze misschien ook de tempelpaden platlopen. Het gaat over mensen die als slangen zijn, giftig en venijnig. Het gaat over mensen die als beesten tekeergaan, je kapotbijten, je verscheuren. Deze psalm is één gebed, één schreeuw tot de levende God: om daar iets tegen te doen. Om wraak te nemen. Om die machomannen nu eens toontje lager te laten zingen. Wat denken ze wel? Dat ze zomaar, naar eigen believen, de wereld naar hun hand kunnen zetten? God, laat ons weten dat er nog recht is op aarde! De dichter ziet het al voor zich: eindelijk gerechtigheid! En alom vreugde, omdat men zal inzien dat de rechtvaardige wordt beloond, en dat er toch een God is die recht doet op aarde. ‘Zijn loon wordt voor zijn knecht bewaard.’ Het bewaarde loon. Dat is – in de berijmde psalm – een prachtige gedachte! Het loon wordt bewáárd! Als ik dit niet kon geloven, zag ik geen hand voor de ogen meer. Dan zag ik alleen nog lijken op straten en pleinen, op apèlplaatsen en achter gaskamers – in Auswitz, in Birkenau, in Dachau. Dan kon ik alleen nog maar schreeuwen, krijsen, vloeken, als mij de ellende overkwam waaraan de dichter van deze psalm denken moet. De psalm soebat de Allerhoogste om geen halve, maar hele maatregelen te nemen. Totale uitroeiing is wel het minste… Mag ik, mens die de Messias kent, zo bidden, zo krijsen, zo vloeken, denkend aan de Rechtvaardige, die bad toen hij opgehangen werd? Ik mag in elk geval weten: elders, in hoger handen, is ons loon wel bewaard!
Uw knechten zullen zich verblijden: het is uw wraak die leven doet. Verloren gaat het schuldig bloed. Godslasteraars hebt Gij doen lijden. Gewis, God spreekt zijn recht op aard, zijn loon wordt voor zijn knecht bewaard.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 17:28
|
|
|
Maandag 14 Mei, Psalm 58; Het bewaarde loon.
Wat ik met deze psalm aan moet! Geen idee! Het is een en al wraak wat de klok slaat. Het gaat weer eens over de godloochenaars – de brute beulen die geen rekening houden met God, en zijn gebod, hoe vroom ze misschien ook de tempelpaden platlopen. Het gaat over mensen die als slangen zijn, giftig en venijnig. Het gaat over mensen die als beesten tekeergaan, je kapotbijten, je verscheuren. Deze psalm is één gebed, één schreeuw tot de levende God: om daar iets tegen te doen. Om wraak te nemen. Om die machomannen nu eens toontje lager te laten zingen. Wat denken ze wel? Dat ze zomaar, naar eigen believen, de wereld naar hun hand kunnen zetten? God, laat ons weten dat er nog recht is op aarde! De dichter ziet het al voor zich: eindelijk gerechtigheid! En alom vreugde, omdat men zal inzien dat de rechtvaardige wordt beloond, en dat er toch een God is die recht doet op aarde. ‘Zijn loon wordt voor zijn knecht bewaard.’ Het bewaarde loon. Dat is – in de berijmde psalm – een prachtige gedachte! Het loon wordt bewáárd! Als ik dit niet kon geloven, zag ik geen hand voor de ogen meer. Dan zag ik alleen nog lijken op straten en pleinen, op apèlplaatsen en achter gaskamers – in Auswitz, in Birkenau, in Dachau. Dan kon ik alleen nog maar schreeuwen, krijsen, vloeken, als mij de ellende overkwam waaraan de dichter van deze psalm denken moet. De psalm soebat de Allerhoogste om geen halve, maar hele maatregelen te nemen. Totale uitroeiing is wel het minste… Mag ik, mens die de Messias kent, zo bidden, zo krijsen, zo vloeken, denkend aan de Rechtvaardige, die bad toen hij opgehangen werd? Ik mag in elk geval weten: elders, in hoger handen, is ons loon wel bewaard!
Uw knechten zullen zich verblijden: het is uw wraak die leven doet. Verloren gaat het schuldig bloed. Godslasteraars hebt Gij doen lijden. Gewis, God spreekt zijn recht op aard, zijn loon wordt voor zijn knecht bewaard.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 17:39
|
|
|
Klopt Herman. maar eenvoud is voor iedereen makelijk te lezen.
Bij veel kritiek denk ik , is dit ook zo? Oke daar ga ik wat aan doen!
Maar kritiek geven over wat iemand mooi vind , ja daar zit ik niet op te wachten!
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op zaterdag 19 mei 2012, 04:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 18:17
|
|
|
SuperMario was indertijd al een rage en het is natuurlijk ook super, Mario dat je jarig bent. Onze stille maar altijd bijdragende harde werker met zijn bijna dagelijkse bijdragen, tevens discjockey en parttime dolfijnentrainer mag wel even in het zonnetje. Niet kletsen maar poetsen en ik hoop dat je het nog jaren mag doen.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 14 mei 2012, 18:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 19:46
|
|
|
Je hebt helemaal gelijk Anita. Alleen vaak in het heetst van de strijd loopt dat vaak mis.
En dit is bij veel mensen , vanwaar er zoveel ruzie is he.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op zaterdag 19 mei 2012, 04:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 19:52
|
|
|
Die geen zonde gedaan heeft , en er is geen bedrog in Zijn mond gevonden. Die, als Hij gescholden werd, niet wederschold, en als Hij leed, niet dreigde, maar gaf het over aan Dien, Die rechtvaardiglijk oordeelt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 20:17
|
|
|
en die ben ik de afgelopen 3 dagen hier nogal wat van tegen gekomen.
In het gemiddelde bejaardenhuis zitten zelfs minder zuurpruimen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 20:19
|
|
|
zou kan je de zuurpruim story's naar beneden brengen gewoon op niet actieve onderwerpen gaan reageren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 20:19
|
|
|
dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 20:20
|
|
|
toen de wekker weer afging baal er vrijdags zo van dat ik weer een heel weeknd moet wachten voordat ik weer aan het werk mag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 20:21
|
|
|
de klik van het klikken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 20:22
|
|
|
met m,n ogen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 20:23
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | zou kan je de zuurpruim story's naar beneden brengen gewoon op niet actieve onderwerpen gaan reageren |
Duhs!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 20:29
|
|
|
gaat echt werken hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 20:31
|
|
|
laat ik het maar niet over mijn succes gaan hebben hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 20:32
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | gaat echt werken hoor |
ik geloof je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 20:32
|
|
|
maar alsik zo lees is de donkere dagen actie weer voorbij, tijd voor de lichte dagen actie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 20:33
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Berichten die ik prive verstuur leveren een lege pagina op...naar de ontvanger toe Weet iemand hoe dit komt??? |
Misschien dat je met wit typt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 20:36
|
|
|
Ik vind het mooie van de lente, de zomer komt erachter aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 20:50
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | en die ben ik de afgelopen 3 dagen hier nogal wat van tegen gekomen.
In het gemiddelde bejaardenhuis zitten zelfs minder zuurpruimen |
daar zijn ze zelfs best meegaand: http://www.youtube.com/watch?v=gGqMzEuKNhU
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 14 mei 2012, 20:56
|
|
|
Mijn überpuber was uiteraard moederdag vergeten maar verraste mij toch.........hij heeft mij de hele dag genegeerd.......zelden zo'n zalige stille dag gehad,ik was er erg gelukkig mee
Was elke dag maar moederdag........
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op maandag 14 mei 2012, 20:56
|
|
Naar boven |
|
|