Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 13:48
|
|
|
Proots!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 13:53
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | wat leuk! | En ben al geweest en het was super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 13:55
|
|
|
HERMAN968 schreef: | [color=0000FF][i]Zoals in het mooie gedicht "Dag" van Jo Genieten van het gewone, doen we ! |
Het gewone kan zo uitzonderlijk zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 13:55
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Das een goed boek! |
hebben jullie een isbn nummer voor me?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 13:59
|
|
|
we willen dus op zaterdag 16 juni voor de elfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar) mar608, regio 0182, 51 jaar qsjes546, regio 035, 43 jaar xabia794, regio belgie, 48 jaar tink100, regio 072, 44 jaar
harald940, regio 038, 37 jaar ov jan578, regio 0172, 53 jaar marsjg willem618, regio , 43 jaar met vier kinderen (15, 13, 9, 3) leonard480, regio 0184, 44 jaar visser278, regio 0113, 44 jaar
BBQ en houtskool worden meegenomen door; - jan578 neemt BBQ mee - - -
feest-tent wordt in geval van dreigende regen meegenomen door; - - - -[/quote]
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 12 mei 2012, 17:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 14:13
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Zoek je hier iets???
Moeten??? Je moet hier niets!!! |
waar erger jij je nou aan dan zeeland? dan reageer je er toch gewoon niet op?!
gelukkig hoef je niet het hele form in de gaten te houden, want dan zou je het nog heel druk krijgen denk ik...
laat die bassie toch mooi z'n ding doen,zit jij toch niet mee?
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op zaterdag 12 mei 2012, 14:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 14:27
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hebben jullie een isbn nummer voor me? |
ISBN: 978-90-6067-908-1
[/url]http://www.gideonboeken.nl/boeken/titel/kracht-van-een-biddende-vrouw-de/terug/53/[url]
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 12 mei 2012, 14:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 14:53
|
|
|
MARIO216 schreef: | En ben al geweest en het was super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Dus voor herhaling vatbaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 15:09
|
|
|
Dat de ploeg van Dennis net kampioen zijn geworden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 15:16
|
|
|
BASSIE783 schreef: | waarom moet ik nu iedere keer mn mening geven je word oud zeeland misschien tijd voor een senioren forum |
Sorry , maar dit kan ik dan weer niet rijmen met de posting waarmee je dit topic opent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 15:20
|
|
|
HANNAH810 schreef: | lijkt me een gans juist plan
zal ik je naam maar vast invullen dan? yesss de kans dat ik bolussen eet neemt TOE |
Settiesiwdurmabij Hannah.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 15:33
|
|
|
Ich lieb'dich...immer... http://youtu.be/G02xoDwBrIU
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zaterdag 12 mei 2012, 15:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 16:34
|
|
|
dat ik 2 pannen vol peultjes en boontjes heb schoongemaakt
Het goede nieuws is dat ik nog steeds peultjes lust en mijn eigen bonen kan doppen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 16:39
|
|
|
TINEKE986 schreef: | mooi Djes dank je wel. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 16:44
|
|
|
Eind,d.w.z.begin van het eind.
Vr: Hou je van me? M: Ja. Vr: Maar je zegt het nooit uit jezelf. M: Dan moet je het niet vragen. Vr: Maar ik wil het zo graag weten. M: Ik zei toch ja? VR: Maar zo heb ik er niets aan. M: Hoe niet? VR:Ik voel me zo'n bedelaar. M: Dan moet je het niet vragen. VR: Zeg je het dan uit jezelf? M: Dat kan nou niet meer. VR: Dus dat kan nou niet meer? M: Nee. VR: En als we vergeten dat ik het vroeg? M: Ja. VR: Wat ja? M: Laten we dat maar eens proberen.
Herman van Veen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 17:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sorry , maar dit kan ik dan weer niet rijmen met de posting waarmee je dit topic opent. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 18:38
|
|
|
Eerlijk gezegd kan ik mij de irritatie van Zeeland wel voorstellen. De meeste topics die op dit moment gemaakt worden, hebben een raadselachtig begin, niemand weet wat ie er aan heeft en niemand weet ook wat de meerwaarde is van zo'n topic. Sommige mannen schijnen nogal mysterieus over te willen komen, en dat irriteert anderen. Zeg nu gewoon eens wat je echt bedoelt, in plaats van deze halfslachtige opmerkingen te plaatsen en vreemde topics te openen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 19:27
|
|
|
IELSE398 schreef: | Ook wij zijn getrouwd! 2 maart 2012
Wij hebben elkaar in de zomer van 2008 leren kennen op een bbq bij mijn vader ( inka ) thuis. Wij zijn toen in december 2008 gaan samenwonen. Afgelopen november hebben wij meegedaan met het bidden en vasten van Herman Boon en God heeft toen echt tot ons gesproken dat samenwonen echt niet van God is, dus heb ik toen mijn spullen gepakt en ben ik ergens anders gaan wonen. Maar door deze beslissing wisten wij wel dat we snel wilde trouwen dus na 14 weken zijn wij getrouwd op 2 maart 2012! Het was echt een geweldige dag!
En voor de degene die het nog niet weten, Inka en Anneke gaan in september trouwen!
( ik was eerst beertje ) |
Dat is prachtig voor jullie. Gefeliciteerd. Hebben je vader en Anneke goed gekeken en straks oefenen? Mijn dochter en haar man zijn 2 weken geleden getrouwd. We hebben alles gepiekerd en we gaan over anderhalve maand trouwen Onze trouwkaarten vliegen maandag uit naar de brievenbussen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 19:56
|
|
|
Op een dag gingen een vader en zijn zoon op reis. Vader gaf er zelf de voorkeur aan te lopen en zette zijn zoon op de rug van de ezel. Zo gingen zij op weg tot zij een paar mensen tegenkwamen die zeiden:" Zie daar de wereld op zijn kop. De jeugd heeft geen respect meer voor de ouderdom. Die gezonde jongen rijdt op een ezel, terwijl zijn arme, vermoeide vader nauwelijks vooruit komt." Toen de jongen dit hoorde stond hem het schaamrood op de kaken. Hij stapte af en stond erop dat zijn vader verder zou rijden. Zo liepen ze voort, Vader op de ezel en de jongen te voet. Even later kwamen ze weer mensen tegen die zeiden:"Moet je dat zien! Wat een ontaarde vader, die zelf lekker op de ezel zit en zijn kind laat lopen." Na dit verwijt draaide de vader zich naar zijn zoon en zei:"Kom, dan zullen we samen op de ezel rijden." Zo vervolgden ze hun weg, tot zij mensen tegenkwamen die zeiden:"Kijk , dat arme beest. Zijn rug zakt door onder het gewicht van hen beiden, wat een dierenbeulen!" Daarop zei vader tot zijn zoon:"Laten we afstappen. Het is beter dat we allebei te voet gaan, dan kan niemand ons nog verwijten maken." Zo liepen ze verder achter de ezel. Tot een stel voorbijgangers wederom commentaar leverde:"Zie wat een dwazen er op de wereld zijn. Ze lopen in de brandende zon en geen van beiden denkt eraan op de ezel te gaan zitten." Vader draaide zich om naar zijn zoon en zei:"Je hebt gezien, mijn zoon. Hoe je je ook gedraagt, op- en aanmerkingen zullen altijd je deel zijn. Leer daarom je eigen mening te volgen."
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 19:58
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd kan ik mij de irritatie van Zeeland wel voorstellen. De meeste topics die op dit moment gemaakt worden, hebben een raadselachtig begin, niemand weet wat ie er aan heeft en niemand weet ook wat de meerwaarde is van zo'n topic. Sommige mannen schijnen nogal mysterieus over te willen komen, en dat irriteert anderen. Zeg nu gewoon eens wat je echt bedoelt, in plaats van deze halfslachtige opmerkingen te plaatsen en vreemde topics te openen. |
Laat hem toch zijn gang gaan. Sommige topics van jou hebben ook geen meerwaarde...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 20:24
|
|
|
Hij wil gewoon het aangename benadrukken..
hééll positief volgens mij..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 20:27
|
|
|
DJES101 schreef: | Een vader van een welgestelde familie nam zijn zoon op een dag mee voor een reis over het platteland om zijn zoon te laten zien hoe rijk ze waren en hoe arm andere mensen kunnen zijn. De man en zijn zoon verbleven een paar dagen op een boerderij van een familie die met moeite rond kon komen. Toen vader en zoon na een paar dagen weer terugreden naar hun landgoed, vroeg de vader aan zijn zoon wat hi...j van de afgelopen dagen vond. "Ik vond het geweldig, vader", zei de zoon. "Heb je nu ontdekt hoe arm mensen kunnen zijn?" vroeg de vader. "Ja, ik heb veel geleerd", antwoordde de zoon. "Ik zag dat zij vier honden hebben, terwijl wij er maar een hebben. Ik zag dat zij een beekje hebben dat doorloopt tot het eind van de wereld terwijl wij een vijver hebben die maar tot halverwege de oprit komt. Wij gebruiken lantaarns, terwijl zij iedere nacht naar de sterren kunnen kijken en ons landgoed loopt maar tot aan de weg, terwijl zij de wereld tot aan de horizon hebben. Wij hebben bedienden die voor ons zorgen, terwijl zij voor anderen zorgen. Wij hebben muren om ons landgoed staan om ons te beschermen, terwijl zij vrienden hebben om hen te beschermen." De vader zweeg verbijsterd en toen sprak zijn zoon: "Dank u vader dat u mij hebt laten zien hoe arm we eigenlijk zijn.... |
Mooi, thx...hoe relatief is alles..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 20:28
|
|
|
DJES101 schreef: | Op een dag gingen een vader en zijn zoon op reis. Vader gaf er zelf de voorkeur aan te lopen en zette zijn zoon op de rug van de ezel. Zo gingen zij op weg tot zij een paar mensen tegenkwamen die zeiden:" Zie daar de wereld op zijn kop. De jeugd heeft geen respect meer voor de ouderdom. Die gezonde jongen rijdt op een ezel, terwijl zijn arme, vermoeide vader nauwelijks vooruit komt." Toen de jongen dit hoorde stond hem het schaamrood op de kaken. Hij stapte af en stond erop dat zijn vader verder zou rijden. Zo liepen ze voort, Vader op de ezel en de jongen te voet. Even later kwamen ze weer mensen tegen die zeiden:"Moet je dat zien! Wat een ontaarde vader, die zelf lekker op de ezel zit en zijn kind laat lopen." Na dit verwijt draaide de vader zich naar zijn zoon en zei:"Kom, dan zullen we samen op de ezel rijden." Zo vervolgden ze hun weg, tot zij mensen tegenkwamen die zeiden:"Kijk , dat arme beest. Zijn rug zakt door onder het gewicht van hen beiden, wat een dierenbeulen!" Daarop zei vader tot zijn zoon:"Laten we afstappen. Het is beter dat we allebei te voet gaan, dan kan niemand ons nog verwijten maken." Zo liepen ze verder achter de ezel. Tot een stel voorbijgangers wederom commentaar leverde:"Zie wat een dwazen er op de wereld zijn. Ze lopen in de brandende zon en geen van beiden denkt eraan op de ezel te gaan zitten." Vader draaide zich om naar zijn zoon en zei:"Je hebt gezien, mijn zoon. Hoe je je ook gedraagt, op- en aanmerkingen zullen altijd je deel zijn. Leer daarom je eigen mening te volgen." |
Het is zo..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 20:34
|
|
|
INGE721 schreef: | Eind,d.w.z.begin van het eind.
Vr: Hou je van me? M: Ja. Vr: Maar je zegt het nooit uit jezelf. M: Dan moet je het niet vragen. Vr: Maar ik wil het zo graag weten. M: Ik zei toch ja? VR: Maar zo heb ik er niets aan. M: Hoe niet? VR:Ik voel me zo'n bedelaar. M: Dan moet je het niet vragen. VR: Zeg je het dan uit jezelf? M: Dat kan nou niet meer. VR: Dus dat kan nou niet meer? M: Nee. VR: En als we vergeten dat ik het vroeg? M: Ja. VR: Wat ja? M: Laten we dat maar eens proberen.
Herman van Veen. |
Welk lied?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 20:50
|
|
|
De leukste preek die ik het laatst heb gehoord was van mel tari,(met twijfel of ik zijn naam goed schrijf) .Hij vertelde dat hij de leiding over de kerk had,omdat de leider weg was en het was een gereformeerde kerk.Een kerk waar iedereen rustig stil zit. Ineens zag hij bij iedereen vlammetjes op de mensen zijn hoofden en dachtword ik nu gek? En het werd nog erger, de mensen gingen staan en hielden hun handen in de lucht en begonnen in verschillende talen te praten hard op in de kerk. Een geweldigge uitstorting van de heilige geest op een klein eiland van indonesiee, vervolgens hoorde hij de bel luiden van het politie burue aan de overkant, want die zagen vlammen boven de kerk, dus brandalarm. Er was geen brand,maar het vuur van de heilige geest zagen ze. de manier warop hij het vertelde was zo komisch dat ik bijna in me broek plaste van het lachen en snel na de wc moest,gelukkig was het niet in een gereformeerde kerk,dus minder genant om op te staan en door de kerk te lopen. hIj heeft drie dagen gepreekt en heb enorm gelachen en genoten, van goede preken,vol humor ook van een man die dicht bij jezus staat. Voor wie het wil nahoren kun je het naluisteren via mp3, effe googelen natrin harderwijk, bij revialweek, spreker mel tari de andere preken in die weken zijn trouwens ook zeer goed om te luisteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 20:51
|
|
|
Wat denk jij? - We hebben allemaal gezondigd en we verdienen allemaal God’s oordeel. God, de schepper van alles wat bestaat, stuurde Zijn enige Zoon om dat oordeel op zich te nemen voor iedereen die in Hem gelooft. - Jezus, de eeuwige Zoon van God, die Zelf een zondeloos leven leidde, hield volgens de Bijbel zo veel van ons dat Hij voor onze zonden stierf om zo de straf op zich te nemen die wij verdienden, begraven werd en uit de dood opstond. - Als jij dit werkelijk gelooft, er in je hart op vertrouwt en alleen Jezus als je Verlosser aanvaardt door te zeggen: "Jezus is de Heer", dan zul je van het oordeel gered worden en de eeuwigheid met God in de hemel doorbrengen.
http://www.allaboutcults.org/dutch/wat-mormonen-geloven.htm
Hierin staat wat Mormonen geloven en wat Christenen geloven.. Is toch echt wel een beeetje anders..
http://www.gotquestions.org/nederlands/mormonen.html
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zaterdag 12 mei 2012, 20:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 20:54
|
|
|
BASSIE783 schreef: | is het een gezellige bijeenkomst of een soort van speeddate? CM is toch een match site..dus vandaar de vraag |
er staat toch gezellig bbq , heb je wel eens gebbq op een speedate ? je moet het niet leuker maken dan het waarschijnlijk is hoor , zo meteen komt er niemand als ze horen van daten[/quote]
Als sommige mensen horen dat je er ook mag daten dan rennen ze naar de hei....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 20:55
|
|
|
Twee vleugels heb je om te vliegen wanneer het lopen moeilijk gaat: de ene is vertrouwvol bidden want Hij is steun en toeverlaat; de ander is met humor leven want ons bestaan is soms ook grijs, maar zoveel moois is ons gegeven èn dat te weten maakt ons wijs.
Twee vleugels heb je om te vliegen wanneer het lopen moeilijk gaat: gebruik ze beide, leef van harte en weet dat boven alle kwaad er liefde is; weet je gedragen, bewaar ’t vertrouwen en de moed, dan kan je verder, licht zal dagen voor wie de dag met humor groet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 21:04
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Binnenkort is het pasen. Het feest waarin we gedenken dat Jezus voor ons gestorven is en opgestaan. Het feest van de genade, die God ons geeft. Wat betekent die genade voor jou? Leef je uit Zijn genade, of zegt het je eigenlijk niks? Ga je gebukt onder die genade of zorgt die genade ervoor dat je in vrijheid kunt leven? Bovenstaand tekstgedeelte wilde ik als uitgangspunt gebruiken. Wat zegt deze tekst je, en hoe ga je daarmee om? |
4 Maar omdat God zo barmhartig is, omdat de liefde die hij voor ons heeft opgevat zo groot is, 5 heeft hij ons, die dood waren door onze zonden, samen met Christus levend gemaakt.
Dit betekent het voor mij ook.
Nieuw Leven..dat is Pasen voor mij..
Door de dood in een nieuw leven..Jezus ging ons voor..en iedere dag mag ik God daarvoor danken, dat Hij vol liefde is en dit allemaal voor mij- persoonlijk- over had..genade...uit liefde..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 21:17