Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 09:24
|
|
|
Ik vind het goed dat je doet wat jij vind wat goed is!
En dat het ook goed is om een gebed goed op papier te zetten ,
dat we onze god eren!
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op zaterdag 12 mei 2012, 09:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 09:31
|
|
|
MARIO216 schreef: | Over een paar uur, na een kort nachtje, gaat ik skydiven. Lijkt me wel wat ja maar wel spannend hahaha |
wat leuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 09:57
|
|
|
dag vol licht dag met kleur dag net begonnen dag voor dag
stap in het licht stap kleur bekennen stap in de ruimte één stap tegelijk
elke dag is een stap vol met vertrouwde en nieuwe momenten leer de dagen tellen voor een wijs hart.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 12 mei 2012, 09:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 10:18
|
|
|
Net vanmorgen gehoord dat bij 2 goede vrienden (broers) GEEN uitzaaiingen zijn gevonden...(prostaatkanker) Kan bestraald worden...!! Goddank!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 10:20
|
|
|
Leer ons alzo onze dagen tellen...dat we een wijs hart bekomen...
(beetje ouderwets gezegd...maar schoot me zo te binnen)
Psalm 90 vers 12 (en het staat er zo ook!!)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 12 mei 2012, 10:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 10:23
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Leer ons alzo onze dagen tellen...dat we een wijs hart bekomen...
Psalm 90 vers 12 (en het staat er zo ook!!) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 10:25
|
|
|
Nog niet gedaan....maar ga ik doen...
Feest met aansluitend pannenkoeken, want de locatie met gehandicapten waar ik werk bestaat 10 jaar!!!!!!!!! De vrouwen komen in Zeeuwse klederdracht ...wat zullen ze genieten!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 10:29
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Leer ons alzo onze dagen tellen...dat we een wijs hart bekomen...
Psalm 90 vers 12 (en het staat er zo ook!!) |
Klopt ja, daar zat ik dus over na te denken vanmorgen, hoe wijs te zijn op een dag... en dan schiet er zoiets door mijn hoofd en moet eruit. De laatste regels zijn een vrije vertaling van leer onze dagen tellen.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 12 mei 2012, 10:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 10:35
|
|
|
JOL252 schreef: | Slingertje door de kamer, alle boodschappen binnen, alvast bier en wijn koud gezet, alles klaar voor the big party tomorrow voor de liefste jongste die sweet 17 wordt. Wat vliegt die tijd, most precious memories .... |
fijne dag vandaag geniet er van!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 10:51
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Dag Lezer,
Nu wil ik alle ''nieuwe leden'' even groeten.
Daar laat je,en hier vindt je wat...
Iedereen draagt ook hier zijn rugtas bij zich,dus dat zegt denk ik ook genoeg.. Hebt geduld of zwijg. Ook ik wil en moet dit leren..telkens weer.
Maar.. blijf daar astublieft niet door weg,of gelijk maar afmelden! Nee..blijft vooral je zelf..want door de voor jou juiste mensen wordt je toch wel opgemerkt..en mischien zelfs ooit gelief..met een d,t
Heide |
Hallo , helemaal nagel nieuw ben ik niet meer Maar wat een warm welkom tussen de andere beackpackers. bedankt !!!! Ik las een (naar mijn idee) mooi gedicht.
Ik ben een pelgrim door U geplaatst op aarde U wandelt met mij dat geeft mijn leven waarde. Ik ben een pelgrim op weg naar de eeuwigheid U zorgt voor mij ik wordt met het nodige verblijd Ik ben een pelgrim en op deze lange of korte reis wil ik U danken ik krijg dagelijks het bewijs dat U naar mij omziet dat U mij bemint dat U voor mij zorgt als een Vader voor Zijn kind
Groetjes Yes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 11:09
|
|
|
Mijn mooiste moment was dat ik gisteren weer inlogde en weer heerlijk op het forum heb zitten te genieten van het kleuterklas gehalte
Laatst aangepast door
|
BULLDOG524
|
op zaterdag 12 mei 2012, 11:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 11:19
|
|
|
Elke dag is er weer een... Maar hoe vlug is het eigenlijk niet gewoon...
Opstaan...je eten....slapen...gezondheid...voorspoed...
Heere leer me eens danken... ook voor het allerkleinste ding!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 11:23
|
|
|
Elke dag is er weer een... Maar hoe vlug is het eigenlijk niet gewoon...
Opstaan...je eten....slapen...gezondheid...voorspoed...
Heere leer me eens danken... ook voor het allerkleinste ding!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 11:30
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | Mijn mooiste moment was dat ik gisteren weer inlogde en weer heerlijk op het forum heb zitten te genieten van het kleuterklas gehalte |
heerlijk toch , in die 6 jaar nog niks verandert :-P kreeg je nog eens een weekje gratis?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 11:38
|
|
|
YES356 schreef: | Hallo , helemaal nagel nieuw ben ik niet meer Maar wat een warm welkom tussen de andere beackpackers. bedankt !!!! Ik las een (naar mijn idee) mooi gedicht.
Ik ben een pelgrim door U geplaatst op aarde U wandelt met mij dat geeft mijn leven waarde. Ik ben een pelgrim op weg naar de eeuwigheid U zorgt voor mij ik wordt met het nodige verblijd Ik ben een pelgrim en op deze lange of korte reis wil ik U danken ik krijg dagelijks het bewijs dat U naar mij omziet dat U mij bemint dat U voor mij zorgt als een Vader voor Zijn kind
Groetjes Yes |
mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 11:44
|
|
|
TINEKE986 schreef: | ik had hier een paar prachtige teksten uit de Bijbel neer gezet over wie wij zijn in Christus. maar nadat ik zag dat voor in het boek geschreven staat dat je niets mag vermenigvuldigen zonder toestemming van de uitgever, en die heb ik niet, heb ik het weer verwijdert. mijn excuses hier voor.
nu is de vraag dan wel. mag je hier vrij teksten uit de Bijbel neerzetten welke ook gebruikt zijn in dat boek.
en welke teksten zouden wij kunnen aanhalen over wie wij zijn in Christus. |
Zo'n melding is vooral bedoeld voor als men deze teksten letterlijk wilt kopiëren als je zelf een boek zou schrijven. Dan moet je inderdaad toelating vragen om dit te dupliceren. Als je de opsomming hebt van verzen uit de bijbel die jou indentiteit in Christus bevestigen kan men als christelijk schrijver toch geen probleem hebben om andere op te bouwen? uiteindelijk als men dan nog een verwijzing geeft van het boek kan dat anderen alleen maar een stimulans zijn om hun boek te lezen Misschien kan je eens aan Wilkin van de kamp een mailtje sturen wat hij ervan vindt om deze tekst op het forum te plaatsen
even er nog bij.... De auteur van de bijbel is mijn Vader je hebt alle vrijheid om Zijn Woord te gebruiken, te citeren, te verkondigen....
Laatst aangepast door
|
XABIA794
|
op zaterdag 12 mei 2012, 11:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 11:49
|
|
|
XABIA794 schreef: | heerlijk toch , in die 6 jaar nog niks verandert :-P kreeg je nog eens een weekje gratis? |
nee geen week gratis deze x maar 3 dagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 11:51
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | nee geen week gratis deze x maar 3 dagen |
alle, "amuzeer" je hier die paar dagen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IELSE398
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 12:12
|
|
|
Ook wij zijn getrouwd! 2 maart 2012
Wij hebben elkaar in de zomer van 2008 leren kennen op een bbq bij mijn vader ( inka ) thuis. Wij zijn toen in december 2008 gaan samenwonen. Afgelopen november hebben wij meegedaan met het bidden en vasten van Herman Boon en God heeft toen echt tot ons gesproken dat samenwonen echt niet van God is, dus heb ik toen mijn spullen gepakt en ben ik ergens anders gaan wonen. Maar door deze beslissing wisten wij wel dat we snel wilde trouwen dus na 14 weken zijn wij getrouwd op 2 maart 2012! Het was echt een geweldige dag!
En voor de degene die het nog niet weten, Inka en Anneke gaan in september trouwen!
( ik was eerst beertje )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IELSE398
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 12:14
|
|
|
Hier nog een cm stel wat pas is getrouwd!
Elkaar op de bbq bij Inka ontmoet in 2008 en 2 maart 2012 zijn wij getrouwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IELSE398
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 12:16
|
|
|
''De kracht van de biddende vrouw'' ben ik nu aan het lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 12:18
|
|
|
IELSE398 schreef: | Ook wij zijn getrouwd! 2 maart 2012
Wij hebben elkaar in de zomer van 2008 leren kennen op een bbq bij mijn vader ( inka ) thuis. Wij zijn toen in december 2008 gaan samenwonen. Afgelopen november hebben wij meegedaan met het bidden en vasten van Herman Boon en God heeft toen echt tot ons gesproken dat samenwonen echt niet van God is, dus heb ik toen mijn spullen gepakt en ben ik ergens anders gaan wonen. Maar door deze beslissing wisten wij wel dat we snel wilde trouwen dus na 14 weken zijn wij getrouwd op 2 maart 2012! Het was echt een geweldige dag!
En voor de degene die het nog niet weten, Inka en Anneke gaan in september trouwen!
( ik was eerst beertje ) |
Gaaf, gefeliciteerd! GBY!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 13:00
|
|
|
ik zit met veel geduld te wachten op een minibeertje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 13:06
|
|
|
Wat een mooie foto...wat een mooie mensen.... Veel voorspoed!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 13:06
|
|
|
IELSE398 schreef: | ''De kracht van de biddende vrouw'' ben ik nu aan het lezen |
Das een goed boek!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 13:09
|
|
|
mooi om te horen Gefeliciteerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 13:30
|
|
|
Een vader van een welgestelde familie nam zijn zoon op een dag mee voor een reis over het platteland om zijn zoon te laten zien hoe rijk ze waren en hoe arm andere mensen kunnen zijn. De man en zijn zoon verbleven een paar dagen op een boerderij van een familie die met moeite rond kon komen. Toen vader en zoon na een paar dagen weer terugreden naar hun landgoed, vroeg de vader aan zijn zoon wat hi...j van de afgelopen dagen vond. "Ik vond het geweldig, vader", zei de zoon. "Heb je nu ontdekt hoe arm mensen kunnen zijn?" vroeg de vader. "Ja, ik heb veel geleerd", antwoordde de zoon. "Ik zag dat zij vier honden hebben, terwijl wij er maar een hebben. Ik zag dat zij een beekje hebben dat doorloopt tot het eind van de wereld terwijl wij een vijver hebben die maar tot halverwege de oprit komt. Wij gebruiken lantaarns, terwijl zij iedere nacht naar de sterren kunnen kijken en ons landgoed loopt maar tot aan de weg, terwijl zij de wereld tot aan de horizon hebben. Wij hebben bedienden die voor ons zorgen, terwijl zij voor anderen zorgen. Wij hebben muren om ons landgoed staan om ons te beschermen, terwijl zij vrienden hebben om hen te beschermen." De vader zweeg verbijsterd en toen sprak zijn zoon: "Dank u vader dat u mij hebt laten zien hoe arm we eigenlijk zijn....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 13:32
|
|
|
Mooie, zuiver van Geest, zuiver van hart. Mooie wittebroodsweken toegewenst en veel zegen samen in de wandel met de Heer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 13:41
|
|
|
NICKY298 schreef: | fijne dag vandaag geniet er van! |
Zoals in het mooie gedicht "Dag" van Jo Genieten van het gewone, doen we ! Wat tuinen in de zon freeweelen in huis en in de wandelgangen van forum lekkere geuren opsnuiven, tussenin leuke contacten ! 't Jonge wat een rijkdom als dat geen niveau is ....[color=0000FF][/color]
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zaterdag 12 mei 2012, 13:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 mei 2012, 13:44
|
|
|
YES356 schreef: | Hallo , helemaal nagel nieuw ben ik niet meer Maar wat een warm welkom tussen de andere beackpackers. bedankt !!!! Ik las een (naar mijn idee) mooi gedicht.
Groetjes Yes |
Yes..tis echt mooi!
|
|
Naar boven |
|
|