Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 11:04
|
|
|
Goed dit te lezen Linny..en wat ik zelf soms wel ervaren mag..is dat God mij..ons vast houdt..ipv ik..wij HEM..daarin ligt ook de garantie..dat HIJ voor zijn eigen werk in een mens in staat. Hij kan en wil met ons medelijden hebben..doordat HIJ zelf door alles is heengegaan..ja, heeft vele smarten geleden!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 10 mei 2012, 11:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 11:11
|
|
|
Zelf wil ik niet meer te breed erop in gaan. Je onderwerp is duidelijk. Wel vindt ik het goed van je deze dingen opgeschreven te hebben. Goed genoeg denk ik ook om even mee te nemen in mijn gedachte's
En kom ik er misschien toch nog is op terug.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 10 mei 2012, 14:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 11:17
|
|
|
En lieten de zieke door het dak zakken,tot aan de voeten van HEM.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 11:20
|
|
|
Waar een wil is,is een weg dankje jullie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 11:22
|
|
|
INGE721 schreef: | mijn vriend heeft gewoon mazzel dat hij de perfecte vrouw gevonden heeft....... Gekkigheid natuurlijk, maar het is juist zo heerlijk dat je met al je niet-perfecte dingen toch van elkaar kunt houden. En het is een zegen als je er beiden om kunt lachen.... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 12:41
|
|
|
wau geweldig mooi dan ben ik de ideale partner
Las petrus 2 en 3 zo mooi lijden omwille van de Heer in mijn belijdenis tekst staat Neem uw kuis op en volg mij Mag ik dan zeggen dat ik een beetje weet wat lijden is geweest voor de Heer Als wij worden als Hij dat is Zijn plan met ons dan wil ik lijden voor HEM maar vertrouw niet op mensen , soms laat ik me meevoeren omdat ik dan denk och we moeten het samen doen , maar wat is werkelijk Gods plan , Dat is wat ik wil Hem volgen dienaar zijn van de allerhoogste en ja dat gaat met vallen en opstaan maar HIJ vooraan zo ook zal Hij de weg wijzen wie mijn ideale partner is misschien kom ik er achter dat het niet hier in de wereld is maar HIJ in alles mijn ideaal is Ik volledig op Hem vertrouw. En als de Heer het wil dan zal ik wel een persoon tegen komen die bij me past in alle dingen die mij omringen pijn verdriet mag delen maar ook blij mag zijn vreugde mag beleven als dan de balans in het leven komt dan prijs ik de heer met hart en mond ..
anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 12:42
|
|
|
MARISKA601 schreef: | he marry je leeft nog zie ik... |
Kijk...dat is nu wat.....IK...bedoel....
De monden gaan hier open over liefdeloosheid...eengezinsheid.....normen en waarden...en weet ik wat nog meer....
Dat duikt er even iemand hier weer op de site die er al een poosje niet meer is geweest...en waar ook veel om te doen geweest is...en wat krijgt ze te horen?
JE LEEFT NOG........ZIE IK!!!!!!!!!!!!!!!
De grootste monden over een ander en wat gebeurd hier??? Is dit christelijk??? Ik dacht het niet!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 12:51
|
|
|
Straks mijn bed....afbreken... De bankjes uit de kamer naar mijn zoon brengen... De tafel afbreken...en met de stoelen naar boven.... Een lege kamer...een mooi moment??? Ja...want morgen komen de nieuwe spullen...
RAIK FRAU???? Niet in geld nee, maar wel in mijn hart.... Dankjewel...lieve mams...dit is dankzij jouw!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 12:52
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het verlossende telefoontje van de gemeente;er ligt vanaf heden woonbestemming op een perceeltje grond dat in mijn bezit is
*doet even een dansje*
Leanne,GEEN raik frau |
Maar...waarom dan wel het dansje???? Je verkoopt het niet..je bouwt niet... Is het fantaseren dan....dat dansje???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 13:34
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Maar...waarom dan wel het dansje???? Je verkoopt het niet..je bouwt niet... Is het fantaseren dan....dat dansje??? |
Het verschil in waarde is groot lieverd Niet voor nu,voor later,voor mijn kroost......
Leanne,die vaak een dansje doet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 13:42
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het verschil in waarde is groot lieverd Niet voor nu,voor later,voor mijn kroost......
Leanne,die vaak een dansje doet |
Oke...ik snap je...doe ik nu even ...OOK...een dansje....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 13:45
|
|
|
DJES101 schreef: | dit behoeft zeker GEEN droom te zijn dacht ik zo...zoals er staat zo mooi laat zich door GOD veranderen ....niet door mensen... en wat GOD VERANDERD is GOED... |
ben het met je eens hoor Djes.
en sluit mij bij de schrijver van de topic aan. voor mij zou dit de ideale partner zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 13:50
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Zelf wil ik niet meer te breed op in gaan. Je onderwerp is duidelijk. wel vindt ik het goed van je deze dingen opgeschreven te hebben. Goed genoeg denk ik ook om even mee te nemen in mijn gedachte's
En kom ik er misschien toch nog is op terug. |
is goed Heide.
Laatst aangepast door
|
TINEKE986
|
op donderdag 10 mei 2012, 13:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 13:57
|
|
|
MICKEY723 schreef: | ik vind dat iedereen welkom is, dat is toch het minste wat we als christenen kunnen doen? |
Tuurlijk, iedereen welkom en toch is het een kritische kanttekening. Vrijwilligerswerk is niet privé en daarbij in dit geval een optrekken met mensen in het opbouwen van hun leven. Als je privé en het begeleiden van mensen door elkaar gaat halen is dat op meerdere fronten verwarrend voor zowel jezelf als je cliënten, believe me.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RODJER101
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 15:36
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Bedoeling is dat we hart krijgen in gebed. De heer moet het huis bouwen. We bidden voor Gods Geest: dat kwaadheid en verdriet worden omgezet in mildheid. Dat beleden wordt wat moet beleden worden zodat de weg vrij gemaakt wordt tot God. Dat vergiffenis de weg vrijmaakt tot een diepere verbondenheid. Dat God inwerkt in onze harten en Zijn liefde alles vrijmaakt wat in duisternis is, dat mistigheid opklaart én verbittering de plaats ruimt voor verbetering..
Bidden kan op verlerlei manieren: alleen in een kamertje of samen in een gebedsteam in je kerk, thuis, ... en zelfs via chat. Iedereen heeft zijn manier. Ik lees op veel profielen hoe belangrijk gebed geacht wordt, doch ook hoe iedereen vind dat hij/zij er nog in wil/moet groeien. Mooi toch!.
Van harte welkom op donderdagavond van 20 tot 21 u. Gebedspunten kunnen worden doorgemaild.
Herman en de andere bidders |
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=LEqdvjarH8w&feature=endscreen
Met de ogen van Jezus[b][i]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 16:25
|
|
|
Mijn kind
Je kent Mij misschien niet, maar Ik weet alles van je Psalm 139:1 Ik weet het wanneer je zit en wanneer je weer opstaat Psalm 139:2 Alles wat je doet is bij Mij bekend Psalm 139:3 Zelfs de haren op je hoofd zijn geteld Math. 10:29-31 Want je bent gemaakt naar Mijn evenbeeld Gen. 1:27 In Mij leef je, beweeg je en is je bestaan Hand. 17:28 Je bent uit Mij voortgekomen Hand. 17:28 Voordat je verwekt werd, kende Ik je al Jer. 1:5 Nog voordat Ik de wereld maakte, koos Ik je al uit Ef. 1:4 Je bent geen vergissing Psalm 139:15 Elke dag van je leven stond al opgeschreven in Mijn boek Psalm 139:16 Ik bepaalde je geboorte en waar je zou leven Hand. 17:26 Je bent prachtig gemaakt Psalm 139:14 Ik heb je gemaakt in de buik van je moeder Psalm 139:13 Ik verwelkomde je op de dag dat je geboren werd Psalm 71:6 Mensen die Mij niet kennen hebben geprobeerd Mij te vertegenwoordigen Joh. 8:41-44
Ik ben niet ver weg en kwaad, want Ik ben de volmaakte liefde 1 Joh. 4:16 Mijn verlangen is om je te overladen met Mijn liefde 1 Joh. 3:1 Gewoon omdat ik je Vader ben en jij Mijn kind 1 Joh. 3:1 Ik geef je veel meer dan een aardse vader zou kunnen Math. 7:11 Want ik ben de perfecte Vader Math. 5:48 Al het goede dat je ontvangt komt uit Mijn hand Jac. 1:17 Ik geef je wat je nodig hebt Math. 6:31-33 Mijn plan voor jouw toekomst is altijd vol hoop geweest Jer.2911 Want Ik hou je met en eeuwigdurende liefde Jer.31:3 Ik denk ontelbaar veel aan je Psalm 139:17,18 En Ik zing een lied van blijdschap over je Zef. 3:17 Ik zal niet stoppen met het goede voor je te doen Jer. 32:40 Want je bent Mijn kostbare bezit Ex. 19:5 Met Mijn hele hart en ziel verlang Ik er naar om je te bevestigen Jer.32:41 En Ik wil je grote en verbazingwekkende dingen laten zien Jer. 33:3 Als je Mij met je hele hart zoekt, zal je Mij vinden Deut. 4:29
Verheug je in Mij en Ik zal je al de verlangens van je hart geven Psalm 37:4 Want ik heb die verlangens in je gelegd Fil. 2:13 Ik kan oneindig veel meer voor je doen dan dat je ooit kunt beseffen Ef.3:20 Ik ben diegene die je het meest aanmoedigt 2 Thess.2:16,17 En Ik ben ook de Vader die je troost in al je verdriet 2 Cor. 1:3,4 Als je terneergeslagen bnt, ben Ik dicht bij je Psalm 34:19 Zoals een herder een lam draagt, zo heb Ik je dicht bij Mijn hart gedragen Jes.40:11 Op een dag zal Ik elke traan van je ogen afwissen Op. 21:3,4 En Ik zall alle pijn die je op deze wereld hebt geleden wegnemen Op. 21:3,4 Ik ben je Vader en Ik hou net zoveel van jou als van Mijn Zoon, Jezus Joh. 17:23 Want in Jezus heb Ik Mijn liefde voor jou laten zien Joh. 17:26 Hij is het exacte evenbeeld van Mij Heb. 1:3 Hij kwam om te laten zien dat Ik aan jouw kant en niet tegenover je sta Rom.8:31 En je te vertellen dat Ik niet meer naar je zonden kijk 2 Cor.5:18,19 Jezus stierf zodat wij weer bij elkaar kunnen komen 2 Cor.5:18,19 Zijn dood was de ultieme uiting van Mijn liefde voor jou 1 Joh.4:10 Ik gaf alles op waar Ik van hield, zodat Ik misschien jouw liefde zou winnen Rom. 8:31,32 Als je Jezus verwelkomt, ontvang je Mij ook 1 Joh. 2:23 En niets zal je ooit nog scheiden van Mijn liefde Rom.8:38,39 Kom thuis en Ik geef het grootste feest dat je ooit beleefd hebt Luc.15:7 Ik ben altijd Vader geweest en Ik zal altijd Vader blijven Ef.3:14,15 Mijn vraag is Wil je Mijn Kind zijn? Joh.1:12,13 Ik wacht op je Luc.15:11-32
je Vader
Almachtig God.
voor iedereen die twijfelt of niet weet hoe groot Gods liefde voor hem/haar is.
Laatst aangepast door
|
TINEKE986
|
op donderdag 10 mei 2012, 16:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 16:34
|
|
|
Ik kende dit, maar wat mooi om het weer eens te lezen....
Betere Vader kunnen we ons niet wensen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 16:40
|
|
|
TINEKE986 schreef: | Willem heeft veel moeite gehad met zijn herstel is op zich natuurlijk niet om te lachen maar tijdens het herstel (bij zijn zuster in duitsland net over de grens met nederland ter hoogte van twente) had hij het erg druk op face book met het bezig houden van zijn " fans" door een raadsel op te geven waar hij dan wel was. het was erg gezellig. Hij had ong. gedurende 1 maand al zijn afspraken moeten afzeggen. en nu is hij weer volop bezig hij spreekt in totaal 3 keer in belgie. 17 mei wat jij al opnoemde hier in je topic. ergens begin juni als ik het goed onthouden heb en eind juni. (22,23 juni? een vrijdag en zaterdag).
ik mag heel graag naar hem luisteren. 8 en 9 juni is het "span" in de Betteld met het vrij-zijn weekend. er komt ook een groot scherm om de voetbalwedstrijd te kunnen zien (oranje? tegen?.....) en er komt een optreden van Trinity.
helemaal geweldig. |
Ja inderdaad, op 22 en 23 juni is dat dezelfde conferentie met het 4-tal... zoals op de Betteld. Ik was er begin maart dacht ik (weekend van 3 maart). We hadden met een 8tal vrijgezellen een hut gehuurd Zo'n weekend bouwt je toch helemaal op. Ik heb me voor Belgie ook al opgegeven, vooral om anderen ervoor warm te maken eens mee te gaan Ik heb dat ook wat opgevolgd op facebook... waar het al niet goed voor is hé
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BASSIE783
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 16:41
|
|
|
is het een gezellige bijeenkomst of een soort van speeddate? CM is toch een match site..dus vandaar de vraag [/quote]
er staat toch gezellig bbq , heb je wel eens gebbq op een speedate ? je moet het niet leuker maken dan het waarschijnlijk is hoor , zo meteen komt er niemand als ze horen van daten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 16:44
|
|
|
XABIA794 schreef: | Ja inderdaad, op 22 en 23 juni is dat dezelfde conferentie met het 4-tal... zoals op de Betteld. Ik was er begin maart dacht ik (weekend van 3 maart). We hadden met een 8tal vrijgezellen een hut gehuurd Zo'n weekend bouwt je toch helemaal op. Ik heb me voor Belgie ook al opgegeven, vooral om anderen ervoor warm te maken eens mee te gaan Ik heb dat ook wat opgevolgd op facebook... waar het al niet goed voor is hé |
geweldig afgelopen maart was ik er ook met een hele grote groep. we waren met iets van 20 personen onderverdeeld in verschillende huisjes of in de herberg
ik ga in juni weer naar de betteld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 16:47
|
|
|
BASSIE783 schreef: | is het een gezellige bijeenkomst of een soort van speeddate? CM is toch een match site..dus vandaar de vraag |
er staat toch gezellig bbq , heb je wel eens gebbq op een speedate ? je moet het niet leuker maken dan het waarschijnlijk is hoor , zo meteen komt er niemand als ze horen van daten[/quote]
speed is geen hot item voor velen :-P ... De BBQ of picknicks die hannah organiseert zijn gewoon een leuke bijeenkomst, waar velen hier al vaak aan mee gedaan hebben. Ontspannen leer je hier achter bloemetjes en bootjes en verrekijkers iemands gezicht kennen :-P Ach gewoon kei gezellig om te doen. Een aanrader!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 16:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik kende dit, maar wat mooi om het weer eens te lezen....
Betere Vader kunnen we ons niet wensen!!! |
zo is het zeeland. we hebben een geweldige Vader. en ben zo blij met Hem.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 17:40
|
|
|
Prachtig zeg,ik ga het overschrijven! Wat een mooie bemoediging,dank je wel!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 17:48
|
|
|
Het is zeker een aanrader,op n ontspannen manier mensen van cm ontmoeten en heerlijk met elkaar kunnen lachen,dat is mijn ervaring van de vorige picknick in ieder geval Het is zo leuk om n gezicht en stem te hebben bij mensen waar je mee mailt en of chat. Nou had ik al ingeschat dat het heel gezellig zou zijn maar het was zo mogelijk nog leuker!! Dusse.....kom ook zou ik zo zeggen,van harte welkom !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 17:55
|
|
|
QSJE546 schreef: | Het is zeker een aanrader,op n ontspannen manier mensen van cm ontmoeten en heerlijk met elkaar kunnen lachen,dat is mijn ervaring van de vorige picknick in ieder geval Het is zo leuk om n gezicht en stem te hebben bij mensen waar je mee mailt en of chat. Nou had ik al ingeschat dat het heel gezellig zou zijn maar het was zo mogelijk nog leuker!! Dusse.....kom ook zou ik zo zeggen,van harte welkom !!! |
vond jou ook een keitoffe Al was het geen date
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 17:58
|
|
|
Hannah... meisje, coole hollandse duizendpoot
ik zag nog een plekje in men agenda vrij voor deze zaterdag, zolang ik weer geen hoop vergeten noteren ben Dus bij deze zie ik mezelf wel weer verschijnen ik vul nog in wat ik ga meebrengen... ik heb alweer veel geleerd van de vorige keer wat handige dingen zijn op een BBQ int open veld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 17:59
|
|
|
Erg mooi en troostrijk..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 18:20
|
|
|
[quote=RODJER101]http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=LEqdvjarH8w&feature=endscreen
Met de ogen van Jezus[
Ik kom ook.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op donderdag 10 mei 2012, 19:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 18:33
|
|
|
Donderdag 10 mei, Psalm 56: 6-12; In uw boek geteld.
In ons lage landje aan de zee, ons land vol grote rivieren en talloze sloten, kijken wij niet een druppeltje water meer of minder. Dat is in de woestijn wel anders! Daar telt elk druppeltje. Behoedzaam vang je het vocht, bewaar je het in een kruik. Je zult toch niet meer verder kunnen omdat je omkomt van de dorst… Op zijn vlucht voor vijanden laat de dichter van psalm 56 zich troosten door de gedachte dat God zijn omzwervingen kent. Elk traan die hij plengt, gaat niet in het brandende woestijnzand verloren, maar wordt door de Eeuwige opgevangen in zijn kruik. Sterker nog: God neemt notitie van zijn verdriet. Hij noteert wat ons deert. Als een hemelse boekhouder turft God onze tranen. Wat een vertederend beeld! Het mag dan af en toe moeilijk zijn, het leven een dorre wildernis, een droge woestijn, één ding mag je geloven: er is er Eén die alles weet, Eén die op de hoogte is van jouw aarzelen en klagen. Er is er Eén die elke voetstap in het zand ként. Geen traan, op de hete rotsen geplengd, ontgaat Hem. Die gedachte geeft moed, verdrijft de wanhoop en de bitterheid. De hemel weet van mijn lied! Zal dat grote tranenboek ooit opengaan? Wie zal het zeggen? Maar of wij dan al dat oude verdriet weer voelen zullen? Ik denk het niet.
Gij hebt mijn omzwervingen te boek gesteld en al de tranen, in mijn oog geweld, bijeengegaard en in uw boek geteld: alles ligt voor uw open. Geprezen zij Gods woord dat mij deed hopen! Mijn vijanden zijn haastig afgedropen. Wat zou een mens mij doen als ik kan roepen: De Here is mijn held!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 10 mei 2012, 19:15
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 16 juni voor de elfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar) mar608, regio 0182, 51 jaar qsjes546, regio 035, 43 jaar xabia794, regio belgie, 48 jaar tink100, regio 072, 44 jaar
harald940, regio 038, 37 jaar ov jan578, regio 0172, 53 jaar marsjg willem618, regio , 43 jaar met vier kinderen (15, 13, 9, 3) leonard480, regio 0184, 44 jaar
BBQ en houtskool worden meegenomen door; - jan578 neemt BBQ mee - - -
feest-tent wordt in geval van dreigende regen meegenomen door; - - - - |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 10 mei 2012, 22:25
|
|
Naar boven |
|
|