Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 20:38
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik merk het....zelfs een goedbedoeld woord wordt nog beantwoorde met... ZWIJG ER DAN OVER!!!! Christen en naastenliefde...volop aanwezig!!! |
Praat pas over dingen waar je weet van hebt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 20:50
|
|
|
Maandag 7 mei, Psalm 55: 10-18; Met wie ik opging naar Gods huis.
Dat is een onverdraaglijke gedachte: dat je door een goede vriend verraden wordt! Van een vijand zou je zoiets nog kunnen hebben – daar is het een vijand voor. Maar een vriend, de man of vrouw waarmee je samen feestvierde, degene met wie je naar het heiligdom ging, de tempel, de kerk. De mens aan wie je vertelde wat er leefde in het diepst van je ziel. Zo iemand! Het is alsof je wereld instort… Ziehier het drama van de psalm die we dezer dagen lezen. Het is alsof je – opnieuw – Joden in de oorlog voor je ziet: verraden door oude buren. Een kind op transport gesteld: aangegeven door een lievelingsjuf. Niet te verwerken, zoiets! Hoe dichter van de psalm hiermee omgaat? Hij kan er niet mee omgaan. En daarom roept hij tot God. Hij gooit zijn sores God voor de voeten. Er staat niet dat hij een gebedje prevelt. De dichter roept, hij schreeuwt het uit! Er zijn dingen die je alleen min of meer verwerken kunt als je de kans krijgt ze uit te schreeuwen. Die kans krijgt we. Die kans heet: het gebed. Roept het maar uit, schreeuw het maar naar de hemel toe! Lijfelijk, letterlijk: loop over de dijk, ren door het bos en roep je longen leeg, tegen de wind in, tegen de klippen op. Gooi het God maar voor zijn heilige voeten. En blijf intussen geloven wat de dichter van de psalm ook geloofde, dwars tegen alles in: dat de Heer hem redden zou. De God van Israël, die is zoals Hij is, de Eeuwige, de Aanwezige, die zal je redden! Hoe? Geen idee. Wanneer? Eén groot raadsel. Maar het zál gebeuren. Niet voor niets kwam Jezus in ons bestaan: de Heer redt, zo garandeert ons zijn naam.
Was het een vijand die mij tergde, ik zou mij zwijgende verbergen, maar gij, mijn vriend, mijn evennaaste, met wie ik opging naar Gods huis en vrolijk was bij feestgedruis, wat deed g’ u tegen mij te plaatsen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 21:10
|
|
|
http://youtu.be/FddIPI920aM Anderhalf uurtje DON MOEN "THANK YOU LORD". Prachtige moderne muzikale aanbiddingsmuziek. "You know, I never give up on listening to Don Moen's songs. Its very inspirational and always enjoying it every minute"
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op maandag 7 mei 2012, 21:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 21:30
|
|
|
lol, mijn eendagsgedichie maakt wel wat los.
De Zon van gerechtigheid !
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 7 mei 2012, 21:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 22:41
|
|
|
HARALD940 schreef: | Ik heb hem gekopieerd uit de NBV vertaling. Ik kende hem ook niet zo, maar sprak mij wel erg aan | Fijne woorden he, ik mag graag lezen uit de NBV en ik preek er ook uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 23:27
|
|
|
ik ken allebei de boeken. die van Joyce Meyer was de 1e die ik gelezen had. voor mij een eye opener. het boek van Willem was ik wel in begonnen, maar heb hem nog niet uit. van wat ik er van gelezen heb een heel goed boek.
op het moment lees ik 3 boeken van Wilkin en 1 boek van Neil Andersen, over (en in verband met) bevrijdingspastoraat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 23:29
|
|
|
ANITA695 schreef: | Hallo Djes
Ik ben ontroert Had vanavond al afgesproken met een lange lijdensweg achter mij een deur die ik wilde sluiten en toch zegt iets in mij bellen en gaan weer een poging naar mijn zoon weer een poging tot contact (autist) Weer mijn mamajas aan en warmte afgeven en hopen op blijvend contact maar hoe ??? God weet het HIJ gaat met me mee ik voel weer nieuwe kracht had dat vorige week echt niet gedacht wilde er voor vluchten ver weg van hier Maar herinner mij op t randje van de dood dat ik vroeg aan de HEER als ik nog iets voor mijn kinderen kan doen laat me dan blijven anders haal me maar thuis ik wist niet eens hoe ernstig ik ziek was gelegen op dat moment op IC ziekenhuis de volgende dag kreeg ik kracht de dokter stond versteld ik wilde brood en ik heb gegeten terwijl dat eigenlijk niet kon Ik mocht terug naar mijn kamer nog een lange weg te gaan maar ik wist ik voelde tussen een lach en een traan de HEER zat elke dag op de rand van mijn bed soms dacht pas op dokter zuster de HEER zit daar en nu weet ik weer na een tijd van strijd dat de HEER alles leidt Mensen zeggen neem een pil ga naar de dokter als je wil ik heb gebeden en weg is mijn verleden t lijden dat ik vrees is gewees t Vanavond ga ik naar mijn zoon hoop eigenlijk op een nieuwe geboorte dat ik van hem houd is waar maar dat ik net als de HEER kan houden van hem onvoorwaardelijk daar ga ik voor dat het blijvend is word voor de rest van ons leven . Ik ben ontroerd van wat hier staat en zomaar weet ik nu hierdoor dat ik moet gaan God een plan heeft met mij en zegt je bent sterker dan je denkt laat je niet ontmoedigen door mensen ga vertrouw maar op mij ik maak je waarlijk vrij Ja Tijd dat ga ik nemen samen met de HEER en mijn IK dat is er niet meer elke dag voor ik op sta is mijn gebed Heer dank voor dit leven hier En vraag HEER wat wilt U dat ik doen zal en ik ga het doen , samen met de HEER
Wens iedereen die dit leest dat ook mijn GOD jouw geneest heelt van wonden zonden in je leven HIJ wil je alle liefde en vreugde geven
Getekend mijn naam van HEM verkregen ik ben dankbaar vandaag wat een genade mensen hier te mogen ontmoeten die in Christus leven met HEM zijn wij meer dan overwinnaars
Lieve groet Anita |
Laatst aangepast door
|
DJES101
|
op maandag 7 mei 2012, 23:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 23:32
|
|
|
wat mooi! en wat kun jij goed schrijven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 23:36
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Praat pas over dingen waar je weet van hebt. |
en dan soms nog niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 23:38
|
|
|
[quote=HERMAN388]Het lijkt me misschien wel een goeie vraag. Normaal gesproken gaan we op zondag naar de kerk, maar hier op de topics praten we nooit over de preek. Is dat een goed idee? Dat is toch leerzaam, liefdevol en respect.
Vanmorgen ging de preek over:
opstaan. sta op. 4 mei. dodenherdenking, 5 mei bevrijding en 6 mei, opstaan. ga, maak discipelen, verkondig het Woord.
er werden verschillende getuigenissen verteld.
verder hoorden we dat er in de wereld verschillende profetieen uitgesproken worden over Nederland. er werd niet ingegaan op de inhoud daarvan, dus kan daar jammer genoeg niets over zeggen. de preken van onze gemeente staan online. (voor degene die er belangstelling voor hebben, shelter-haarlem.nl).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 23:41
|
|
|
ANITA695 schreef: | Hallo Djes
Ik ben ontroert Had vanavond al afgesproken met een lange lijdensweg achter mij een deur die ik wilde sluiten en toch zegt iets in mij bellen en gaan weer een poging naar mijn zoon weer een poging tot contact (autist) Weer mijn mamajas aan en warmte afgeven en hopen op blijvend contact maar hoe ??? God weet het HIJ gaat met me mee ik voel weer nieuwe kracht had dat vorige week echt niet gedacht wilde er voor vluchten ver weg van hier Maar herinner mij op t randje van de dood dat ik vroeg aan de HEER als ik nog iets voor mijn kinderen kan doen laat me dan blijven anders haal me maar thuis ik wist niet eens hoe ernstig ik ziek was gelegen op dat moment op IC ziekenhuis de volgende dag kreeg ik kracht de dokter stond versteld ik wilde brood en ik heb gegeten terwijl dat eigenlijk niet kon Ik mocht terug naar mijn kamer nog een lange weg te gaan maar ik wist ik voelde tussen een lach en een traan de HEER zat elke dag op de rand van mijn bed soms dacht pas op dokter zuster de HEER zit daar en nu weet ik weer na een tijd van strijd dat de HEER alles leidt Mensen zeggen neem een pil ga naar de dokter als je wil ik heb gebeden en weg is mijn verleden t lijden dat ik vrees is gewees t Vanavond ga ik naar mijn zoon hoop eigenlijk op een nieuwe geboorte dat ik van hem houd is waar maar dat ik net als de HEER kan houden van hem onvoorwaardelijk daar ga ik voor dat het blijvend is word voor de rest van ons leven . Ik ben ontroerd van wat hier staat en zomaar weet ik nu hierdoor dat ik moet gaan God een plan heeft met mij en zegt je bent sterker dan je denkt laat je niet ontmoedigen door mensen ga vertrouw maar op mij ik maak je waarlijk vrij Ja Tijd dat ga ik nemen samen met de HEER en mijn IK dat is er niet meer elke dag voor ik op sta is mijn gebed Heer dank voor dit leven hier En vraag HEER wat wilt U dat ik doen zal en ik ga het doen , samen met de HEER
Wens iedereen die dit leest dat ook mijn GOD jouw geneest heelt van wonden zonden in je leven HIJ wil je alle liefde en vreugde geven
Getekend mijn naam van HEM verkregen ik ben dankbaar vandaag wat een genade mensen hier te mogen ontmoeten die in Christus leven met HEM zijn wij meer dan overwinnaars
Lieve groet Anita |
dank voor je openheid en ervaring in deze anita ..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 7 mei 2012, 23:44
|
|
|
Wat mooi! Ja hoe groot is onze God
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 00:08
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Wat mooi! Ja hoe groot is onze God |
dank je Roelande. ja onze God is heel groot. we staan (stonden? ) er niet altijd bij stil, maar Hij is heel groot.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 00:11
|
|
|
XABIA794 schreef: | Een bijzondere getuigenis Tineke. Vooral het feit dat God je nooit loslaat, welke keuzes we ook soms maken. Opmerkelijk vind ik vaak hoe Hij onze kromme dingen weer recht maakt, en daar zelfs ook weer een ander bijzonder plan mee realiseert |
dank je Xabia. God is zo oneindig goed en liefdevol. ben er ook van overtuigd dat God een bijzonder plan heeft. we wachten maar af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 00:13
|
|
|
TINEKE986 schreef: | ik ken allebei de boeken. die van Joyce Meyer was de 1e die ik gelezen had. voor mij een eye opener. het boek van Willem was ik wel in begonnen, maar heb hem nog niet uit. van wat ik er van gelezen heb een heel goed boek.
op het moment lees ik 3 boeken van Wilkin en 1 boek van Neil Andersen, over (en in verband met) bevrijdingspastoraat. |
ja die 3 over bevrijding in je denken van Neil Anderson had ik gelezen voor ik "toevallig" op een conferentie terecht kwam van Wilkin... eerst een "bevrijdingsweekend" en nadien, De paasconferentie over de 7 wonderen van het kruis... gewoon geweldig !!!! Zelf opgebouwd en bovendien voor anderen een licht Ook wel eens goed dat ze naar Belgie ook willen komen met de ploeg Hier is er nog veel "werk"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 00:22
|
|
|
XABIA794 schreef: | ja die 3 over bevrijding in je denken van Neil Anderson had ik gelezen voor ik "toevallig" op een conferentie terecht kwam van Wilkin... eerst een "bevrijdingsweekend" en nadien, De paasconferentie over de 7 wonderen van het kruis... gewoon geweldig !!!! Zelf opgebouwd en bovendien voor anderen een licht Ook wel eens goed dat ze naar Belgie ook willen komen met de ploeg Hier is er nog veel "werk" |
doen ze 3 x per jaar naar belgie komen. willem ouweneel, martin koornstra, jan pool en wilkin van der kamp. voor een vrij-zijn weekend.
op www.geborenomvrijtezijn.nl kun je zien waar en wanneer het in Belgie is. ga zelf aankomende juni weer naar het vrij-zijn weekend op de Betteld. Ben heel benieuwd. we gaan ook met ons allen voetbal kijken op een groot scherm (dus allemaal oranje hoeden, mutsen en shirts mee ) en 's avonds dacht op zaterdag, komt er een optreden van Trinity. echt helemaal geweldig.
naar de paasconferentie kon ik helaas niet. moest werken. maar heb het boek (het wonder van het kruis) wel gelezen en dat heeft mij heel veel gebracht. het werd voor mij zo veel duidelijker.
Laatst aangepast door
|
TINEKE986
|
op dinsdag 8 mei 2012, 00:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 00:33
|
|
|
http://youtu.be/LwGvfdtI2c0
Waar we voor bedacht zijn...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 8 mei 2012, 00:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 00:37
|
|
|
Bedankt voor je openheid en ervaringen die je wil delen Tineke.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 08:28
|
|
|
Wat zijn er al een zorgen in dit leven
Ik hoop echt, dat dit schrijven u wat rust kan geven
Maar voor wie mag dit dan wel wezen
Misschien herkent u zich als u verder zult lezen
Uw eenzaamheid, uw moedeloosheid, uw verdriet
Of misschien heel wat anders, ook al staat het hier niet…
U zou het zo graag aan iemand uitleggen
Maar het lukt niet, u kunt het niet zeggen
U verlangt zo naar een luisterend oor
Iemand die niet verwijt, maar zegt spreek maar, ik hoor
Of is het zo erg dat u het niet durft te vertellen
Slapeloze nachten, het kan u zo kwellen ….
Misschien kan het nog veel erger zijn
Uw hopeloosheid, uw pijn
U kunt er met niemand over praten
U voelt zich zo verlaten
Misschien ziet u nergens geen uitweg meer
Steeds komt die ene gedachte weer…
Er is echt wel Iemand die om u geeft
Die u begrijpt, omdat Hijzelf zoveel geleden heeft
Zelfs de angst der hel moest ondergaan
Is uit de dood weer opgestaan
Jezus kent u moeite uw verdriet
Ga nu tot Hem, Hij verwerpt u niet…
Ik hoop dat u geloofd, wat u leest
Dat Jezus al uw zwakheden geneest
Als u vertrouwend tot Hem gaat
Geloofd dan dat in de Bijbel staat
Komt tot Mij die vermoeid zijn en belast
Zijn Woord is waar, Zijn Woord is vast
Dan zult u ondervinden in uw leven
Dat Hij u rust wil geven….
Jezus biedt uitkomst, Hij heelt de smart
Stort voor Hem uit u ganse hart
En kniel nu voor Zijn voeten neer
Met al uw pijn, met al uw zeer
Dan zult u Zijn hulp ervaren
Die alles heeft gedaan, om u te sparen
Voor uw behoud mag u zich tot Jezus wenden
En dan zal Hij u bijstand zenden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 09:29
|
|
|
1Corinthiers 6:
9 Weet u niet dat wie onrecht doet geen deel zal hebben aan het koninkrijk van God? Vergis u niet. Ontuchtplegers noch afgodendienaars, overspeligen, schandknapen noch knapenschenders,
10 dieven noch geldwolven, dronkaards, lasteraars noch uitbuiters zullen deel hebben aan het koninkrijk van God.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 11:20
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 11:49
|
|
|
DJES101 schreef: | Wat zijn er al een zorgen in dit leven
Ik hoop echt, dat dit schrijven u wat rust kan geven Maar voor wie mag dit dan wel wezen Misschien herkent u zich als u verder zult lezen Uw eenzaamheid, uw moedeloosheid, uw verdriet Of misschien heel wat anders, ook al staat het hier niet…
U zou het zo graag aan iemand uitleggen Maar het lukt niet, u kunt het niet zeggen U verlangt zo naar een luisterend oor Iemand die niet verwijt, maar zegt spreek maar, ik hoor Of is het zo erg dat u het niet durft te vertellen Slapeloze nachten, het kan u zo kwellen ….
Misschien kan het nog veel erger zijn Uw hopeloosheid, uw pijn U kunt er met niemand over praten U voelt zich zo verlaten Misschien ziet u nergens geen uitweg meer Steeds komt die ene gedachte weer…
Er is echt wel Iemand die om u geeft Die u begrijpt, omdat Hijzelf zoveel geleden heeft Zelfs de angst der hel moest ondergaan
Is uit de dood weer opgestaan Jezus kent u moeite uw verdriet Ga nu tot Hem, Hij verwerpt u niet… Ik hoop dat u geloofd, wat u leest
Dat Jezus al uw zwakheden geneest Als u vertrouwend tot Hem gaat Geloofd dan dat in de Bijbel staat Komt tot Mij die vermoeid zijn en belast Zijn Woord is waar, Zijn Woord is vast Dan zult u ondervinden in uw leven Dat Hij u rust wil geven….
Jezus biedt uitkomst, Hij heelt de smart Stort voor Hem uit u ganse hart En kniel nu voor Zijn voeten neer Met al uw pijn, met al uw zeer Dan zult u Zijn hulp ervaren Die alles heeft gedaan, om u te sparen Voor uw behoud mag u zich tot Jezus wenden En dan zal Hij u bijstand zenden |
mooi Djes. en zo waar.
Laatst aangepast door
|
TINEKE986
|
op dinsdag 8 mei 2012, 11:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 11:56
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Bedankt voor je openheid en ervaringen die je wil delen Tineke. |
graag gedaan Heide.
ik hoop dat er andere zullen zijn die dit lezen en gewaarschuwd zullen zijn voor de dwaling die ik heb ondergaan, juist omdat het allemaal zo op elkaar lijkt. (alleen het 1 is echt en de andere een kopie)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 12:28
|
|
|
Ik ben boos en ook verdrietig.... Wat me vanmorgen ter ore gekomen is... ik heb geen bewijzen maar het bevestigd wèl m'n gevoel... èn die bedriegt me vaak niet.... WAAROM???????
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op dinsdag 8 mei 2012, 16:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 12:31
|
|
|
Dat mijn moeder in haar huisje mag blijven,de kanker is er maar behandeling is niet nodig........ze is ontzettend blij maar tegelijkertijd wil ze zo graag naar mijn vader........oud worden is mooi,alleen oud worden is eenzaam.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 13:08
|
|
|
Ach of het slechtste moment is van vandaag ik weet ik het niet. Ik moet een afspraak maken bij de kaakchirurg.
Ik wil dat alles gebeurt onder volledige narcose.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 13:20
|
|
|
Iemand die in mijn naam wonderen doet, zal niet vlug kwaad van Mij spreken. Wie niet tégen ons is, is vóór ons. Markus 9:39-40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 13:22
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ik ben boos en ook verdrietig.... Wat me vanmorgen ter ore gekomen is... ik heb geen bewijzen maar het bevestigd wèl m'n gevoel... èn die bedriegt me vaak niet.... WAAROM?????? |
Ohoh, Cootje. . Wat het ook is, sterkte ermee!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 13:23
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ach of het slechtste moment is van vandaag ik weet ik het niet. Ik moet een afspraak maken bij de kaakchirurg. Ik wil dat alles gebeurt onder volledige narcose. | ai, beterschap en sterkte ermee!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 14:39
|
|
|
TINEKE986 schreef: | graag gedaan Heide.
ik hoop dat er andere zullen zijn die dit lezen en gewaarschuwd zullen zijn voor de dwaling die ik heb ondergaan, juist omdat het allemaal zo op elkaar lijkt. (alleen het 1 is echt en de andere een kopie) |
Het is goed om dit te delen, mede gelijk jij aangeeft. Er totaal geen verband is tussen Allah en Jaweh. Jaweh heeft alles geschaopen en Allah is bedacht met alle voordelen voor mannen er bij, om het zomaar even te zeggen.
Wij hebben Feike ter Velde bij ons in de kerk gehad en hij heeft 8 avonden ( 4 achter elkaar in een jaar) verzorgd over eindtijd. De tweede sessie was vanuit Daniëls standpunt.
De Bijbel is geschreven door ooggetuigen, de Koran door één persoon die omdat het Ismaëlieten zijn, wel Abrahm en Jacob aanhalen, maar waar het omdraaid vergeten. Er is geen ander weg naar God dan door Jezus. Zou dit niet zo zijn dan zou de Bijbel een leugen zijn. Mede omwat ik ook om mij heen zie gebeuren, weet ik dat Jezus de Verlosser is en er is dus beslist geen ander weg
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op dinsdag 8 mei 2012, 14:40
|
|
Naar boven |
|
|