Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 13:54
|
|
|
Weer pech met mijn auto....weer de versnelling....(nog geen half jaar geleden is de kabel vernieuwd!!!!)
Haast...naar je werk....niet meer achteruit kunnen...je auto duwen.... Staat in de vierde versnelling...een andere kan niet en ga dan maar eens rijden..Ik zie alweer allemaal eurotekens in mijn gedachten.. Ik kom toch eindelijk bij de garage aan...(woedende gezichten van automobilisten) Ik kom zomaar binnenvallen...de jongens zitten aan hun boterham. Maar ik wordt geholpen en vertel het hele verhaal... Ze kunnen het niet direct vinden en begrijpen het zelf ook niet. Na 20 min....blijkt er gewoon simpel een schroef los te hebben gezeten..(stel geen vragen aan mij van hoe en wat) Kortom ...ik verlaat de garage...zonder ook maar IETS te hoeven betalen... Toch service...van een kleine simpele maar wel goede garage.. ""We zijn klein mevrouw...en dat willen we blijven!!!!!!""" Geweldig toch??? En mijn dag is weer goed!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIANA556
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 14:05
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weer pech met mijn auto....weer de versnelling....(nog geen half jaar geleden is de kabel vernieuwd!!!!)
Haast...naar je werk....niet meer achteruit kunnen...je auto duwen.... Staat in de vierde versnelling...een andere kan niet en ga dan maar eens rijden..Ik zie alweer allemaal eurotekens in mijn gedachten.. Ik kom toch eindelijk bij de garage aan...(woedende gezichten van automobilisten) Ik kom zomaar binnenvallen...de jongens zitten aan hun boterham. Maar ik wordt geholpen en vertel het hele verhaal... Ze kunnen het niet direct vinden en begrijpen het zelf ook niet. Na 20 min....blijkt er gewoon simpel een schroef los te hebben gezeten..(stel geen vragen aan mij van hoe en wat) Kortom ...ik verlaat de garage...zonder ook maar IETS te hoeven betalen... Toch service...van een kleine simpele maar wel goede garage.. ""We zijn klein mevrouw...en dat willen we blijven!!!!!!""" Geweldig toch??? En mijn dag is weer goed!!!! |
Goede reden om die gargage aan te dragen voor een "warme douche" bij Radar, Zeeland!
Laatst aangepast door
|
DIANA556
|
op donderdag 3 mei 2012, 14:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 14:12
|
|
|
HANNAH810 schreef: | FRANKT627 schreef: ...kreeg ik net weer een mailtje waarin stond dat ik Floshke een dikke knuffel moet geven...en ik dan??? Krijg ik dan nooit eens knuffel??? Waarom moet altijd die muizen-vanger een knuffel krijgen??? Ik knuffel niets meer...en met de kerst wordt het Floshke op grootmoeders wijze...GEKNUFFELD............voila
|
Ohoh....... zo'n heerlijke knuffel waarbij je eerst een laag oil of Olaz te verwerken krijgt, vervolgens constateert dat de hoeveelheid Kukident misschien wat opgehoogd kan worden, en vervolgens zo'n plakzoen??? Brrrrrrrrrrrr
Wees blij met je Flosh, Frank. Hij vangt tenminste de muizen voor je op....... Wat zou je zonder hem moeten??
Steentje.... voorstander van elke dag dierendag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS489
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 14:41
|
|
|
BERT168 schreef: | tis allang duidelijk toch hoe het gegaan is?
vanaf het 1e moment is er gespeculeerd van eh..''het zou zou weleens kunnen zijn dat''of als ik dat zie, dan denk ik zus en zo''
als iedere persoon weer een beetje bij doet en ook gaat speculeren van...ik denk dat....of het laat zich raden dat... dan krijg je natuurlijk de spannenste verhalen!
voor zover ik het zie ,is er niemand die schuld heeft,maar een gebeurtenis die al uit de 10e hand is,klopt zelden met het origineel. het is alleen jammer dat zoiets als dit,al snel een eigen leven gaat leiden. daarbij is het natuurlijk zo dat een roddel er vaak in gaat als 'zoete koek'.
als iemand door een leuk nieuwtje of een roddel beschadigd kan raken, kunnen we misschien onze lippen beter op elkaar houden! maar laten we vooral wel onze mond opendoen als we iets positiefs te vertellen hebben over een ander,want dat bouwt op,maar een roddel breekt af. |
Mooi geschreven Bert!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS489
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 14:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Haal je nu jezelf naar beneden om ook naar andere te verwijzen??? Zo slecht ben je niet hoor, Maris. Je kan wel eens scherp zijn van tong (lees:vingers) maar dat betekent toch niet dat je slecht bent... |
Lieve Maris je bent een prima en heerlijk mens!! Onthou dat!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 14:55
|
|
|
NICKY298 schreef: | pieter het is een kunst om het goede over een ander uit te spreken! |
Mooi geformuleerd Nicky
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 15:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je zou haast denken dat er kwade machten meegemoeid waren en die op je sleutel sloegen...
Ik denk dat ik zelfs niet naar zo'n dienst durf gaan. Volgens mij is daar meer aan de hand dan alleen trance...ik ben echt bang van zulke evenementen. |
Ik geloof dat de heer daar is waar .. vrede , liefde , rust en al het goede , heerst. Al het goede komt immers van GOD
en daar waar verwarring , angst en onrust is ,daar is god niet!!!
satan kan god nadoen, maar niet de vrede en rust en liefde brengen!
Vanwaar wij goed uit moeten kijken wat wij zeggen. Wij moeten als wij bidden , eerst vergeving vragen voor onze zonden. Als wij dat niet doen , kan de heer niks doen , want er zit iets tussen ons en GOD. Voordat wij verder gaan in gebed.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op donderdag 3 mei 2012, 15:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 15:48
|
|
|
Helemaal waar Nicky..... Dus als je die onrust voelt...ben je m.i. op een verkeerde plaats...
Waar liefde woont Gebied de Heere Zijn zegen.. Daar woont...HIJ ZELF.. Daar wordt Zijn Heil verkregen... En het leven... Tot in Eeuwigheid..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 15:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Johanna, dit hebben we al eens meer besproken op het forum en ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij kwakzalverij is. Dit is misschien vanuit mijn ontwetendheid geredeneerd. Ik zag op televisie al eens beelden van dit schouwtoneel en ik dacht met vierderangsacteurs te maken hebben. Nu hoor ik voor het eerst iemand die van 'dichtbij' dit eens heeft meegemaakt.
Hoe heb jij dat ervaren? Ik bedoel dan, wat voor heilzame werking had het nadien? Zou je het nog eens willen meemaken? |
Jammer dat wat God ons geeft aan één van de werken van de Heilige Geest kwakzalverij is. Voor mij is dat wat God geeft een mooi iets en gelijk Anita schrijft een heel fijn gebeuren.
Wat Johanna beschrijft is dus absoluut niet van de Geest, helaas zijn er duizende mensen die toch op deze wijze als het ware gehersenspoeld worden. Benny Hinn, bijvoorbeeld, is vroeger misschien ooit goed begonnen, nu heeft hij gebed nodig om hem weer op het goede pad te krijgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 16:07
|
|
|
Wat mij opvalt is dat de grootste dyhards wat evolutietheorie aangaat, hen zijn die vroeger ooit een christelijke opvoeding hebben gehad.
WEES MIJN GETUIGE, NIET MIJN ADVOCAAT, was getekend Jezus. een hele mooie visje poster, die mij aan het denken zette. Je mag wel in discussie, maar g agewoon in alle redelijkheid bezig, en word niet boos als men eens denigrerend bezig gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 16:47
|
|
|
PIETER619 schreef: | Wat mij opvalt is dat de grootste dyhards wat evolutietheorie aangaat, hen zijn die vroeger ooit een christelijke opvoeding hebben gehad.
WEES MIJN GETUIGE, NIET MIJN ADVOCAAT, was getekend Jezus. een hele mooie visje poster, die mij aan het denken zette. Je mag wel in discussie, maar g agewoon in alle redelijkheid bezig, en word niet boos als men eens denigrerend bezig gaat. |
Heb ooit iemand zijn verhaal horen doen: Als jou vader iets mooit gemaakt heeft, en een ander zegt, dat is gewoon ontstaan, zou je dan niet boos worden. Het mooie bouwsel heeft wel je Vader gemaakt. Hoe veel te meer, de hele schepping, het kunstige bouwwerk van God, wat tot in het kleinste detail weergeeft Zijn grootheid, zou je daar niet boos van worden als mensen denken en zeggen dat onze Vader dit alles gemaakt heeft? En dan ook nog miljoenen jaren nodig blijken te zijn om ook maar een onzeker ontstaan weer te geven? Zonder dat er enig bewijs is te leveren, maar wel ernstig te kort gedaan word aan HET werk van onze God.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 17:07
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ohoh....... zo'n heerlijke knuffel waarbij je eerst een laag oil of Olaz te verwerken krijgt, vervolgens constateert dat de hoeveelheid Kukident misschien wat opgehoogd kan worden, en vervolgens zo'n plakzoen??? Brrrrrrrrrrrr
Wees blij met je Flosh, Frank. Hij vangt tenminste de muizen voor je op....... Wat zou je zonder hem moeten??
Steentje.... voorstander van elke dag dierendag! |
...als meneer Flosh muizen vangt brengt hij die naar binnen en dan kan ik die levende piepbeesten gaan vangen, want die leven nog...dan moet dit oud versleten fossiel op handen en knieën...mooi is dat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 17:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als meneer Flosh muizen vangt brengt hij die naar binnen en dan kan ik die levende piepbeesten gaan vangen, want die leven nog...dan moet dit oud versleten fossiel op handen en knieën...mooi is dat... |
zal ik het voor je doen?? trek wel even een witjasje aan...neem jingles mee, die is wat jonger dan Floshke en ......eh.......foss .......jij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 17:15
|
|
|
TINK100 schreef: | zal ik het voor je doen?? trek wel even een witjasje aan...neem jingles mee, die is wat jonger dan Floshke en ......eh.......foss .......jij |
...wees maar braaf jij of ik zorg er voor dat je weer in de nachtdienst moet werken...dat zou dan pas een slecht moment van de dag zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 17:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wees maar braaf jij of ik zorg er voor dat je weer in de nachtdienst moet werken...dat zou dan pas een slecht moment van de dag zijn... |
als het volgens een rooster gaat dat 3 maanden loopt, wil ik die nachtdiensten wel weer hebben.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 17:32
|
|
|
NICKY298 schreef: | pieter het is een kunst om het goede over een ander uit te spreken! |
Ik begin nu toch bepaalde dingen niet te snappen
Waarom de pijlen nu op mij?? In deze hele discussie is mijn enige bijdrage dat ik de bron van Chatuliem was. In mijn ogen haalde ik daarmee de blaam van hem weg. Dat ik hierdoor een schakel in een ketting bleek, okee het zij zo.
Als je dus zonodig bijdehant wil zijn, plaats dan nu even de citaten waaruit blijkt dat ik in deze kwestie slecht gesproken zou hebben. Volgens mij huil je nu mee met enkelen die niet kunnen lezen of per abuis mijn naam gebruikt hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 17:34
|
|
|
XABIA794 schreef: | ik heb toch de indruk dat ik dus niet alleen van mening ben dat een plaatje plaatsen toch voorkeur heeft en menig daar belang aan hechten toch |
ja klopt , zelfs de redactie hier raad het je aan!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 17:48
|
|
|
PIETER649 schreef: | Ik begin nu toch bepaalde dingen niet te snappen
Waarom de pijlen nu op mij?? In deze hele discussie is mijn enige bijdrage dat ik de bron van Chatuliem was. In mijn ogen haalde ik daarmee de blaam van hem weg. Dat ik hierdoor een schakel in een ketting bleek, okee het zij zo.
Als je dus zonodig bijdehant wil zijn, plaats dan nu even de citaten waaruit blijkt dat ik in deze kwestie slecht gesproken zou hebben. Volgens mij huil je nu mee met enkelen die niet kunnen lezen of per abuis mijn naam gebruikt hebben. |
Ach pieter trek het je niet aan. Jij hebt je zegje gedaan. Er zijn nou eenmaal mensen die niet kunnen lezen.
(ze willen alleen hoog knuffelgehalte zien op cm)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR608
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 18:04
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Over sommige mensen kan je niets goeds schrijven. Zoals over mij en enkele anderen. |
Voor één keer ben ik het met Maris eens: over sommige mensen kan je niets goeds schrijven!!!!!! Jammer Maris, dat je de draagwijdte van je woorden niet vat! Heel jammer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR608
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 18:07
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Mooie praatjes heb je. Maar steek eens een keer je hand in eigen boezem. |
Oordeelt niet, opdat ge niet geoordeeld wordt Maris!!!! Hoe zit het met jouw boezem?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RODJER101
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 18:39
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Gods Geest doorbreekt mijn grenzen en ik bid dat Hij mijn hart aanraakt, steeds opnieuw en opnieuw dat Zijn liefde door mijn duisternis dringt Want dit is mijn gebed, dat mijn integriteit niet weg geroofd wordt door de boze in mijn geestelijke strijd.
De donderdagbidders ontmoeten elkaar weer op donderdag vanaf 20 u. Allen zijn welkom. We starten het gebedsuurtje met het eren van onze God. “Vader met geheven handen breng ik U mijn dank en eer ‘t Is Uw Geest die mij doet zeggen Jezus Christus die is Heer” (lied 167).
Dit neemt telkens zo’n half uurtje in beslag. Daarna verzamelen we de gebedspunten (eventueel vooraf in het kort doormailen).
Elke donderdag ervaren we de zegen van de Heer. Amen. Niet het aantal van de bidders is zo van belang, wel het hart waarmee we naar God uitreiken.
Verder gebedspunt: - moeder van Robbedoes, die kanker heeft en waar het niet goed mee gaat (Koller); - leiding om respectvol te communiceren en de tong te bedwingen "Wie de tong bedwingt, bedwingt gans het lichaam": “Wie zijn mond en zijn tong bewaakt (in toom houdt), bewaart zich in zijn leven allerlei ellende” aldus Spreuken 21:23. Het is zoals een vlam die een enorme brand kan veroorzaken. Mensen kunnen behoorlijk worden beschadigd door wat er over en tegen hen wordt gezegd. In de volksmond spreken we van dit “dodelijk” venijn? Welkom
Herman en medebidders |
een prachtig liet voor deze avond in de gebedsroom http://www.youtube.com/watch?v=1ZU-cadjIq4&feature=related
Herstel ons eerste liefde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 18:44
|
|
|
Laten we een ding duidelijk stellen. Een aantal mensen zal hier altijd het werk van de Geest ontkennen. Gewoon omdat ze niet meer geloven in de kracht van de Geest in deze tijd, of dat ze liever met occulte zaken bezig zijn.
Wil je goed kunnen discussiëren over dit onderwerp zou je in eerste instantie de vraag willen beantwoorden of je wel gelooft of Gods kracht nog zichtbaar is via tekenen en wonderen. Mijn antwoord daarop is ja. Ik geloof nog steeds dat Gods' kracht werkt. Maar als je daarvan uit gaat dan moet je ervan uitgaan, dat er wonderen en tekenen kunnen gebeuren tijdens een dienst. Als je alles verwerpt op dit gebied, verwerp je natuurlijk dit gebeuren ook. In die zin heeft ook geen zin om hier te antwoorden, want dat antwoord kennen we al.
De vraag is te oprecht om het door mensen die helemaal niet geloven in bovennatuurlijk kracht in deze tijd te laten verpesten. Ten eerste heb ik al aangegeven dat ik hiermee in mijn bediening te maken heb gehad. De keren dat het me overkwam, dat mensen vielen, was het totaal onverwacht, was het niet opgezweept en ze ontvingen daarbij toch een zegen. Ik geloof dus dat het kan en dat het bestaat, maar het grote gevaar is, als men er een bepaalde waarde of interpretatie in legt. Ik kan dat niet en wil dat ook niet. Wat ik net als Jol252 lijkt het in de meeste gevallen niet te gaan om mensen die bekend staan als diepgelovig, maar juist meer om mensen die nog gevuld zijn met allerlei zondes. (ik weet dat dit niet helemaal goed geformuleerd is, maar neem vanwege de discussie even genoeg met de gebrekkige definities). Het vallen in de Geest lijkt in die zin vaak op een oordeel, niet op een bevestiging van een heilig leven... Maar ook deze interpretatie is subjectief. Ik ga er maar gewoon van uit, dat als men valt in de Geest dat ze dat gewoon nodig hebben. En als ze niet vallen klaarblijkelijk niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 18:47
|
|
|
MAR608 schreef: | Oordeelt niet, opdat ge niet geoordeeld wordt Maris!!!! Hoe zit het met jouw boezem? | Mar, denk aan wat je schrijft, ik zou toch niet graag een antwoord willen hebben in de trant van de maat, de cup of de vorm...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 3 mei 2012, 18:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 18:51
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Mar, denk aan wat je schrijft, ik zou toch niet graag een antwoord willen hebben in de trant van de maat, de cup of de vorm... |
Wat een rare reactie....denk je nog echt dat Maris hier een antwoord op geeft?...En zeker niet het antwoord wat jij suggereert!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 18:54
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat een rare reactie....denk je nog echt dat Maris hier een antwoord op geeft?...En zeker niet het antwoord wat jij suggereert!!!! | Kwestie van goed lezen Zeeland: Mar vraagt aan Mariska hoe het met haar boezem is..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 18:57
|
|
|
RODJER101 schreef: | een prachtig liet voor deze avond in de gebedsroom http://www.youtube.com/watch?v=1ZU-cadjIq4&feature=related
Herstel ons eerste liefde |
Hier is het ons om te doen! Toch ! http://youtu.be/1ZU-cadjIq4
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 19:03
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Mar, denk aan wat je schrijft, ik zou toch niet graag een antwoord willen hebben in de trant van de maat, de cup of de vorm... |
Ik dacht dat alleen mannen daar interesse in hadden... maar vrouwen.....
ik mail je wel persoonlijk chat ...
mijn mail werkt effe niet....
wat denk je van maat dubbel dd
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op donderdag 3 mei 2012, 21:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 19:05
|
|
|
RODJER101 schreef: | een prachtig liet voor deze avond in de gebedsroom http://www.youtube.com/watch?v=1ZU-cadjIq4&feature=related
Herstel ons eerste liefde |
http://youtu.be/1ZU-cadjIq4
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 3 mei 2012, 19:06
|
|
|
wat voor nut heeft het om dit 2x te plaatsen?
|
|
Naar boven |
|
|