Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 18:02
|
|
|
MARISKA601 schreef: | meestal leggen de gevederde dieren eieren...
heeft een haas veren? kan een haas vliegen? |
kheb geen veren en vliegen kan ik nog steeds niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 18:23
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Volgens mij zegt Eva 'sommige'. |
O.k....álle sómmigen dan....want volgens mij hebben állen 'NEE' gezegd....! Zouden ze namelijk 'JA' gezegd hebben, dan spraken we niet over verkrachting, toch?
Sorry dat ik zó fel ben m.b.t dit onderwerp...het raakt mij enorm dat er zo hard geoordeeld wordt over zogenoemde schaars geklede (jonge) vrouwen. Zoals Mar al eerder zei: 'het is meer een kwestie van aandacht willen', en volgens mij niet van 'overmeesterd' willen worden door een of andere xxxx!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MISSVIS126
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 19:01
|
|
|
De evolutie die begonnen zou zijn met een oerknal, heeft ds. Joosse (toen nog in opleiding) ooit eens heel mooi omschreven tijdens belijdeniscathechisatie: "Er was he-le-maal niets, en toen ontplofte het ook nog". Die zin ben ik nooit vergeten. Met die paar woorden geef je eigenlijk al aan hoe belachelijk die hele evolutietheotie is. En toch gelooft de halve wereld het.
Laatst aangepast door
|
MISSVIS126
|
op donderdag 1 april 2010, 19:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 19:14
|
|
|
MARISKA601 schreef: | meestal leggen de gevederde dieren eieren...
heeft een haas veren? kan een haas vliegen? |
En het vogelbekdier dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 19:18
|
|
|
Donderdag 1 april/Dagelijkse bemoediging:
DOOR GOD VERLATEN!
Zie je niet, Mijn kinderen, dat je nog niet alles hebt geleerd?
Spoedig, heel spoedig zul je je les hebben geleerd.
En dan zul je werkelijk in staat zijn alle dingen door Mij
en door Mijn kracht te doen.
Heb je het niet bij Mijn dicipelen gezien?
Schuchtere volgelingen zonder geloof en toen waren zij al
heel snel daarna door Mijn toedoen zelf leiders,
genezers en overwinnaars.
Alle kennis behoorde Mij toe, die was Mij gegeven door Mijn Vader
en IK bezat die op aarde in de jaren dat IK volwassen was.
IK weet, dat je dit begrijpt, Mijn kinderen.
Duizenden van Mijn dienstknechten en ook anderen die Mij
niet kenden, zijn zonder angst voor de dood het verraad
en de dood tegemoet gegaan.
Als IK niet de Zoon van GOD was geweest, die de last
van de zonden, der mensen had gedragen, die vrijwillig had
gedragen, ja, uit eigen vrije wil - want in dat ene moment
van verschrikking werd IK met de mens, de zondaar, voor
een heel korte tijd door HEM verlaten - als IK niet GODzelf
was geweest en als dát Mijn lijden niet was geweest.....
dan was IK slechts een laffe sterveling geweest.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 1 april 2010, 19:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 19:24
|
|
|
ARIENNEZ498 schreef: | O.k....álle sómmigen dan....want volgens mij hebben állen 'NEE' gezegd....! Zouden ze namelijk 'JA' gezegd hebben, dan spraken we niet over verkrachting, toch?
Sorry dat ik zó fel ben m.b.t dit onderwerp...het raakt mij enorm dat er zo hard geoordeeld wordt over zogenoemde schaars geklede (jonge) vrouwen. Zoals Mar al eerder zei: 'het is meer een kwestie van aandacht willen', en volgens mij niet van 'overmeesterd' willen worden door een of andere xxxx!!! |
Nee, een vrijbrief is onzin, en ik geef zeker geen trap na,maar ik vind wel, dat sommige!!! meisjes zo.n aandacht vragen, waarom dan met uitdagende kleding?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 19:54
|
|
|
HAAS141 schreef: | kheb geen veren en vliegen kan ik nog steeds niet |
kan je wel eieren leggen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 19:58
|
|
|
IMRE695 schreef: | Op mijn horloge staat dat het 32 maart is. |
Komt ie uit Belgie of zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RINGO975
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 20:08
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Ja...en ik zie NU een HELE WERELD gebukt gaan onder de gesel van een handjevol onverzadigbare geldgierigaards, die steeds maar meer willen en NOOIT GENOEG hebben.
Nou zeg....ik kan me voorstellen dat dergelijke mensen liever niet een regering boven zich hebben, die hen leidt, want inderdaad dan zouden ze niet meer zo ongebreideld hun gang kunnen gaan. Nee daar houden die lieden niet van..... Niemand moet hen in de weg kunnen staan en vooral niet corrigeren.......das maar lastig en zeer ongewenst. Kenne we niet hebbe, hoor.
Of de wereldeconomie naar de ratsmedee gaat, dat kan dergelijke lui toch totaal niets schelen? Als zij het geld maar hebben. Dat is wel bewezen lijkt me zo met de kredietcrisis. Hiermee kunnen we zien hoe ruecksichtslos deze mensen zijn.......gewoon een stelletje ordinaire misdadigers dus.
Zoiets heeft de sociaal democratie nog niet gepresteerd hoor, naar mijn bescheiden mening. Bij lange na niet......Dat moet toch eerlijkheidshalve ook gezegd worden, vind ik. |
Ja.. en ik zie vandaag in de bezuinigingsvoorstellen, pardon, de draconische bezuinigingsvoorstellen een heel land, nederland dus, gebukt gaan onder het wanbeleid van een handjevol leden van het laatste, gelukkig inmiddels wijlen kabinet Balkenende. Deze onwaardige malloten hebben dit land binnen een paar jaar aan de rand van de afgrond gebracht. Dus niet de geldgierigaards, maar de waardeloze bestuurders die maar geen genoeg krijgen van het versnoeren van ONS geld! Let wel, dus ook de christenen van CDA en CU huize.
Een voorbeeldje:
Als deze wanbeheerders niet zonodig 25.000 uitgeproduceerde asielzoekers een generaal pardon hadden moeten geven, was er niets aan de hand geweest! Maarja over de kosten hiervan mag niets gezegd worden en Wilders krijgt gewoon geen antwoord op een legale, normale vraag-
Ik zal het hier beantwoorden: 25.000 asielzoekers hebben gekost ieder jaar 15.000 per persoon aan uitkering, dus 375 miljoen, aan woningen, begeleidingen etc mag het bedrag verdubbeld worden. Voordat ze gemiddeld iets bijdragen aan de economie zijn we 10 jaar verder. Das dus de eerste 7,5 miljard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 20:38
|
|
|
IMRE695 schreef: | Space mission is going to start!
The Southern Baptist Outreach Group in samenwerking met NASA gaat een aantal jonge theologen opleiden tot evangelisten in de ruimte. Nu langjarige bemande ruimtevluchten steeds dichterbij komen, vond de SBOG het van eminent belang om mogelijk buitenaards leven ook te bereiken met het evangelie. De jonge theologen volgen een intensieve training bij NASA als astronaut. Daarnaast worden ze toegerust om het evangelie te verkondigen op andere planeten. De aanvankelijke scepsis bij the Southern Baptists sloeg om in een laaiend enthousiasme. Want als er buitenaards leven is, moet dat ook door God geschapen zijn. ‘We zien uit naar een interplanetaire uitwisseling over het geloof’, aldus John Wedgewood, leider van het project. ‘Het kan wel eens heel verrijkend zijn voor onze manier van geloven, om te leren hoe onze buitenaardse geloofsgenoten vorm en inhoud geven aan hun geloof.’ De eerste bemande ruimtevlucht buiten ons zonnestelsel staat gepland voor juni 2015.
Bron: The Christian Science Monitor. Zie ook: www.nasa.gov |
April Fools Day
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD285
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 20:44
|
|
|
EVA685 schreef: | Nee, een vrijbrief is onzin, en ik geef zeker geen trap na,maar ik vind wel, dat sommige!!! meisjes zo.n aandacht vragen, waarom dan met uitdagende kleding? |
Aandacht vragen door middel van de gedragen kleding is m.i. toch echt wat anders dan rondlopen met "verkracht mij" op hun voorhoofd... En waarom met die bepaalde kleding? Best kans dat ze dat dragen omdat iedereen in hun vriendenkring die "iemand" is er ook mee rondloopt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIC483
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 20:47
|
|
|
EVA685 schreef: | Wilma je vraagt waar vragen ze om, dan heb je forum niet goed gelezen....sommige meisjes vragen erom om verkracht te worden, ik zeg dit recht voor de raap, anders kleden ze zich niet zo |
Ik ben het wel met je eens dat sommige meiden/vrouwen zich kleden/presenteren om aandacht van mannen te krijgen. Ik vind het absoluut te ver gaan om te zeggen dat ze verkracht willen worden. Let wel dat er (moslim-)landen zijn waar ze precies dezelfde redenering volgen en vinden dat elke vrouw die zonder burka over straat gaat er om vraagt om verkracht te worden. Iedereen hier vind dat onzin neem ik aan en terecht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 20:51
|
|
|
SPIT085 schreef: | Voor zover de mens weet is er geen buitenaards leven op andere planeten (bacteriën niet meegerekend) en God heeft ons ook nooit via de bijbel of een profeet laten weten dat we 'niet alleen' zijn. Ik denk dus niet dat er nog andere levensvormen bestaan. Stel dat het wel zo is, dan zou het niet God Zijn bedoeling zijn geweest dat de mens daarmee in contact zou komen. Anders was dat toch al lang eens geprofeteerd?
Groetjes |
Tekst van Larry Norman, - UFO
He's an unidentified flying object, You will see him in the air, He's an unidentified flying object, You will drop your hands and stare, You will be afraid to tell your neighbors, They might think that it's untrue, But when they open up the morning paper, They will know they've seen Him too.
He will come back like he promised, with the price already paid, He will gather up his followers, and take them all away.
He's an unidentified flying object, He will sweep down from the sky, He's an unidentified flying object, and some will sleep, but will not die, He's an unidentified flying object, coming back to take you home, He's an unidentified flying object, He will roll away your stone.
And if there's life on other planets, then I'm sure that He must know, And He's been there once already, And has died to save their souls.
met andere woorden....wat maakt t uit of er ergens leven is. God weet t .....en als t zo is, is Hij er al geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 21:17
|
|
|
CLAUDIA469 schreef: | Hahahhaha waar haaaaaaal je de titels vandaag......hoe krijg je ze verzonnen. Als je nog wat tips wilt over wat je moet eten: peekluts, preiprol, pannekoeken met frenzen....... |
kan jij niet een keer dat bereiden......klinkt allemaal erg raar, misschien wel lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 21:45
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat betekent Goede Vrijdag voor je en hoe ga je dit vieren? |
Vanavond hebben in de gemeente avondmaal gevierd met elkaar. Morgenavond komen we bij elkaar om, in alle rust, het lijden en sterven van Jezus te gedenken. Zaterdagvond komen we samen om stil te zijn bij Jezus dood. En zondag.... is het FEEST!!! Jezus leeft..Hij is opgestaan!!!
(er worden zondag ook 2 mensen gedoopt, 3 dubbel feest dus)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 22:04
|
|
|
MAR907 schreef: | |
Amen. Geweldig, wat een opluchting en wat fijn voor jullie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 22:19
|
|
|
RINGO975 schreef: | Ja.. en ik zie vandaag in de bezuinigingsvoorstellen, pardon, de draconische bezuinigingsvoorstellen een heel land, nederland dus, gebukt gaan onder het wanbeleid van een handjevol leden van het laatste, gelukkig inmiddels wijlen kabinet Balkenende. Deze onwaardige malloten hebben dit land binnen een paar jaar aan de rand van de afgrond gebracht. Dus niet de geldgierigaards, maar de waardeloze bestuurders die maar geen genoeg krijgen van het versnoeren van ONS geld! Let wel, dus ook de christenen van CDA en CU huize.
Een voorbeeldje:
Als deze wanbeheerders niet zonodig 25.000 uitgeproduceerde asielzoekers een generaal pardon hadden moeten geven, was er niets aan de hand geweest! Maarja over de kosten hiervan mag niets gezegd worden en Wilders krijgt gewoon geen antwoord op een legale, normale vraag-
Ik zal het hier beantwoorden: 25.000 asielzoekers hebben gekost ieder jaar 15.000 per persoon aan uitkering, dus 375 miljoen, aan woningen, begeleidingen etc mag het bedrag verdubbeld worden. Voordat ze gemiddeld iets bijdragen aan de economie zijn we 10 jaar verder. Das dus de eerste 7,5 miljard |
En als de procedures sneller zouden gaan zouden de mensen eerder naar school kunnen voor Nederlands les, eerder kunnen werken om hun eigen brood te verdienen, eerder uit die uitzichtloze ellende van een asielzoekerscentrum kunnen .. Hoeveel kostbare mensenjaren zou dat niet opleveren??
Laatst aangepast door
|
INEZ910
|
op donderdag 1 april 2010, 22:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 22:26
|
|
|
ik heb jaren geleden een keer een gesprek gevoerd met iemand over blijdenis te doen en naar het avondmaal gaan. ik vergeleek belijdenis doenen naar het avondmaal gaan, met autorijden. voordat je auto mag rijden moet je eerst de theorie goed onder de knie hebben, ben je daar voor geslaagd mag je de auto in en lessen nemen als je alles goed hebt gedaan krijg je een papiertje. zo is hetook met belijdenis doen en naar het avondmaal gaan. men moet eerst weten wat het christelijk geloof inhoud, cathechisatie lessen nemen. bij voldoende kennis mag je belijdenis doen en daarmee naar het avondmaal gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 22:45
|
|
|
MISSVIS126 schreef: | De evolutie die begonnen zou zijn met een oerknal, heeft ds. Joosse (toen nog in opleiding) ooit eens heel mooi omschreven tijdens belijdeniscathechisatie: "Er was he-le-maal niets, en toen ontplofte het ook nog". Die zin ben ik nooit vergeten. Met die paar woorden geef je eigenlijk al aan hoe belachelijk die hele evolutietheotie is. En toch gelooft de halve wereld het. |
Ben dan wel benieuwd welke halve wereld, want evolutionisten geloven niet dat er niets was dat ontplofte Er was wel iets en dat zorgde voor een explosie...
Niet dat ik die mening ben toegedaan, maar het lijkt me wel goed om in een afwijzen van iets de juiste feiten te gebruiken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RINGO975
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 22:47
|
|
|
INEZ910 schreef: | En als de procedures sneller zouden gaan zouden de mensen eerder naar school kunnen voor Nederlands les, eerder kunnen werken om hun eigen brood te verdienen, eerder uit die uitzichtloze ellende van een asielzoekerscentrum kunnen .. Hoeveel kostbare mensenjaren zou dat niet opleveren?? |
Ik weet niet of jij begrijpt wat "uitgeprocedeerd" betekend, daarom een kleine uitleg:
Iemand die uitgeprocedeerd is, heeft in ons rechtstelsel ALLE mogelijkheden gehad om te bewijzen dat hij aan de eisen voldoet die deze staat steld om toegelaten te worden. En dat een onafhankelijk rechter besloten heeft dat hij hier NIET aan voldoet. Deze persoon dient dus ons land te verlaten en niet bijvoorbeeld in de illegaliteit onder te duiken. Bijkomend nadeel van dat generaal pardon is dat er (valse?) hoop gewekt word bij nieuwkomers. Ga maar naar nederland, daar zijn ze toch gek.
Dat procedures vaak te lang lopen, ben ik direct met je eens. Terechte asielzoekers worden onnodig lang in onzekerheid gehouden en inderdaad geremd in hun ontwikkeling als nieuwe nederlander. Gelukszoekers word te lang een vette worst voorgehouden terwijl ze allang weer in hun land van oorsprong aan de toekomst van hun land hadden kunnen werken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RINGO975
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 22:52
|
|
|
EVA685 schreef: | Wilma je vraagt waar vragen ze om, dan heb je forum niet goed gelezen....sommige meisjes vragen erom om verkracht te worden, ik zeg dit recht voor de raap, anders kleden ze zich niet zo |
Als die domme banken nou eens niet zoveel geld in huis zouden hebben, werden ze vast niet meer beroofd.
Weet je Eva, ze VRAGEN er gewoon om, die domme mensen van de bank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 23:01
|
|
|
MARIO216 schreef: | Komt ie uit Belgie of zo |
No, Swiss made....
Maar goed, er zit nog zo'n handig knopje aan, waarmee je 'm gewoon kunt doordraaien en op 0 1 kunt zetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 23:02
|
|
|
De maanden van het jaar, zou ik ook wel leuk vinden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 23:03
|
|
|
Het was idd. een 1 aprilgrapje. Maar toch erg bedankt voor jullie bijdragen. Er wordt toch over zulke dingen nagedacht en dat was zeker boeiend om te lezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 23:14
|
|
|
Zullen we deze discussie maar op het topic Politieke Discussies voortzetten? Ik zal CM vragen of ze de laatste reacties ook daar onder kunnen brengen, dan kunnen we hier tenminste weer op het oorspronkelijke onderwerp terugkomen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 23:38
|
|
|
IMRE695 schreef: | Space mission is going to start!
The Southern Baptist Outreach Group in samenwerking met NASA gaat een aantal jonge theologen opleiden tot evangelisten in de ruimte. Nu langjarige bemande ruimtevluchten steeds dichterbij komen, vond de SBOG het van eminent belang om mogelijk buitenaards leven ook te bereiken met het evangelie. De jonge theologen volgen een intensieve training bij NASA als astronaut. Daarnaast worden ze toegerust om het evangelie te verkondigen op andere planeten. De aanvankelijke scepsis bij the Southern Baptists sloeg om in een laaiend enthousiasme. Want als er buitenaards leven is, moet dat ook door God geschapen zijn. ‘We zien uit naar een interplanetaire uitwisseling over het geloof’, aldus John Wedgewood, leider van het project. ‘Het kan wel eens heel verrijkend zijn voor onze manier van geloven, om te leren hoe onze buitenaardse geloofsgenoten vorm en inhoud geven aan hun geloof.’ De eerste bemande ruimtevlucht buiten ons zonnestelsel staat gepland voor juni 2015.
Bron: The Christian Science Monitor. Zie ook: www.nasa.gov |
Dus toch 1 april
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 1 april 2010, 23:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 23:41
|
|
|
HARALD285 schreef: | Aandacht vragen door middel van de gedragen kleding is m.i. toch echt wat anders dan rondlopen met "verkracht mij" op hun voorhoofd... En waarom met die bepaalde kleding? Best kans dat ze dat dragen omdat iedereen in hun vriendenkring die "iemand" is er ook mee rondloopt. |
Zou ook kunnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 23:43
|
|
|
ERIC483 schreef: | Ik ben het wel met je eens dat sommige meiden/vrouwen zich kleden/presenteren om aandacht van mannen te krijgen. Ik vind het absoluut te ver gaan om te zeggen dat ze verkracht willen worden. Let wel dat er (moslim-)landen zijn waar ze precies dezelfde redenering volgen en vinden dat elke vrouw die zonder burka over straat gaat er om vraagt om verkracht te worden. Iedereen hier vind dat onzin neem ik aan en terecht. |
Okè, misschien zie ik het verkeerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: donderdag 1 april 2010, 23:46
|
|
|
RINGO975 schreef: | Ja.. en ik zie vandaag in de bezuinigingsvoorstellen, pardon, de draconische bezuinigingsvoorstellen een heel land, nederland dus, gebukt gaan onder het wanbeleid van een handjevol leden van het laatste, gelukkig inmiddels wijlen kabinet Balkenende. Deze onwaardige malloten hebben dit land binnen een paar jaar aan de rand van de afgrond gebracht. Dus niet de geldgierigaards, maar de waardeloze bestuurders die maar geen genoeg krijgen van het versnoeren van ONS geld! Let wel, dus ook de christenen van CDA en CU huize.
Een voorbeeldje:
Ik zal het hier beantwoorden: 25.000 asielzoekers hebben gekost ieder jaar 15.000 per persoon aan uitkering, dus 375 miljoen, aan woningen, begeleidingen etc mag het bedrag verdubbeld worden. Voordat ze gemiddeld iets bijdragen aan de economie zijn we 10 jaar verder. Das dus de eerste 7,5 miljard |
mIJN ANTWOORD IS TE VINDEN ONDER `POLITIEKE DISCUSSIE`
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|