ChristianMatch

Forum

vrede en vriendschap op een datingsite
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3804 3805 3806 3807 3808 3809 3810 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:31

TINEKE986 schreef:
ik heb je dat wel eens vaker zien zeggen Chatuliem. dat van die virtuele wereld. en net als toen vraag ik me toch af of je daarin wel gelijk hebt.
in een virtuele wereld zijn de mensen niet echt. zo als in een spelletje. de sims bijvoorbeeld.

hier zijn echte en reele mensen bij betrokken die via deze site een nieuwe levenspartner hopen te vinden (omdat ze dat in hun eigen omgeving niet vinden of omdat deze site meer mogelijkheden biedt ivm verlegenheid of zo). achter elke naam zit een persoon. een persoon met gedachten, ideeen en gevoelens (waar de een wat beter mee overweg kan dan de ander).

dat hier op deze topic gevraagd wordt naar meer positiviteit en vriendelijkheid lijkt mij net zo goed mogen als dat iemand een andere topic opent met wat de ander bezig houdt.

een nieuw persoon met een frisse wind kan je toch beter welkom heten dan hem/haar te ontmoedigen met de woorden zo zit het en je doet het er maar mee?
Als je eens naar uitjes komt, zul je zien wat ik bedoel. Je mist hier teveel aanknopingspunten om een goed oordeel over iemand te vormen. Je kunt hopeloos de plank mis slaan.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 1 mei 2012, 20:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TINEKE986

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:33

BASSIE783 schreef:

bedankt tineke maar je hoef niet in de bres te springen voor mij hoor , ik weet wel om te gaan met hopeloze mensen die de liefde in hun jeugd zijn tekort gekomen , het is alleen de manier hoe je met zulke mensen moet omgaan.

uh. dat was niet waarom ik het zei. ik reageerde op dat virtuele van Chatuliem. dus stelde eigenlijk meer een vraag aan hem. maar geeft niet. (wat je conclusie betreft. daar bemoei ik mij niet mee).

Laatst aangepast door
TINEKE986
op dinsdag 1 mei 2012, 20:33
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:35

BASSIE783 schreef:
bedankt tineke maar je hoef niet in de bres te springen voor mij hoor , ik weet wel om te gaan met hopeloze mensen die de liefde in hun jeugd zijn tekort gekomen , het is alleen de manier hoe je met zulke mensen moet omgaan.
Zo Bassie, dus wie het niet met je eens is, is liefde tekort gekomen? Een rare redenatie.
Naar boven

Auteur Bericht
TINEKE986

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:37

CHATULIEM619 schreef:
Als je eens naar uitjes komt, zul je zien wat ik bedoel. Je mist hier teveel aanknopingspunten om een goed oordeel over iemand te vormen. Je kunt hopeloos de plank mis slaan.

ik denk dat ik dat inderdaad maar eens ga doen. eens naar uitjes komen.
Naar boven

Auteur Bericht
BASSIE783

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:37

http://www.youtube.com/watch?v=q6CxY33Ze9Q
Naar boven

Auteur Bericht
RIAATJUH149

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:41

HARALD940 schreef:
Ik zal de wokkels een volgende keer dan zeker niet vergeten, Ria, speciaal voor jou Knipoog smiley
ooow harald heerlijk,dan kom ik zeker,even eentje meepikken
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:42

ANNETTE792 schreef:
Heel schijnheilig Hannah, doen alsof je iemand verdedigd terwijl je eigenlijk je eigen stoepje schoon wilt vegen.
Dan maar wat minder respect, ik weiger te zwijgen.

ik sliep toen al, annet..........ik sliep toen al heeel lang!

en als ik slaap zie ik niet wat er verder allemaal gebeurt, en ik voel me daar ook niet verantwoordelijk voor, eigenlijk.

overigens ben ik niet bang om een bak shit over me heen te krijgen, wanneer ik ergens niet verantwoordelijk voor ben;
al vind ik het wel jammer dat je me schijnheilig durft noemen.

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 1 mei 2012, 20:50
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:48

HANNAH810 schreef:
ik sliep toen al, annet..........ik sliep toen al heeel lang!

en als ik slaap zie ik niet wat er verder allemaal gebeurt, en ik voel me daar ook niet verantwoordelijk voor, eigenlijk.

overigens ben ik niet bang van een bak shit waarvoor ik niet verantwoordelijk ben;
al vind ik het wel jammer dat je me schijnheilig durft noemen.

.

Hannah, jij bent degene die bij Pieter aankwam met dit verhaal direct na dat weekend, als je dan nu chat gaat prijzen omdat hij zn mond houd vind ik dat ronduit schijnheilig.
Jij bent niet verantwoordelijk voor wat een ander wel of niet heeft gedaan dat weekend, je bent wel verantwoordelijk over wat je anderen verteld.
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:51

BASSIE783 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=q6CxY33Ze9Q

http://youtu.be/q6CxY33Ze9Q
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS489

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 21:08

ANNETTE792 schreef:
Hannah, jij bent degene die bij Pieter aankwam met dit verhaal direct na dat weekend, als je dan nu chat gaat prijzen omdat hij zn mond houd vind ik dat ronduit schijnheilig.
Jij bent niet verantwoordelijk voor wat een ander wel of niet heeft gedaan dat weekend, je bent wel verantwoordelijk over wat je anderen verteld.

Dit is echt ongelofelijk en dan te weten dat sim en ( momo ...die ik overgens niet ken) zo zwart zijn gemaakt door een aantal mensen hier, Helaas is het zo dat ook ik chat erop aansprak en dat het vervolgens heel anders is alweer!! Chat ik bied hier dan ook bij mij oprechte excuse aan en ik ben bij dat we er pv al over hebben gemaild!!! Ik vind het heel erg dat er op deze christelijke site mensen zijn die steeds weer praten over een ander en zich totaal anders voordoen dan ze zijn. Echt ik walg er echt van!!!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 21:22

PIETER649 schreef:
Het is inderdaad in Chatuliem te prijzen dat hij zn bron niet onthuld.

Nochtans is een bron wel heel belangrijk. Bijvoorbeeld, komt de bron van de Privé of een kwaliteitskrant? Het is allemaal zo relatief. Als je een pn al beschouwd als een hoererij zal je zeker een CM-weekendje beschouwen als een hoererij in het kwadraat of in de derde macht. Als je niet weet wat de derde macht is leg ik het je wel uit.

Heel aardig ook, want zijn bron ben ik.

Ik heb dit verhaal van iemand gehoord die in zeeland was en ben er, al dan niet terecht, van uitgegaan dat het waar is.

Je bent er al dan niet terecht van uitgegaan dat het niet waar is. Waar slaat dit op, Pieter??? Je was er niet eens...waar maak je je druk om??? Enne, zo obscuur was dat pensionnetje niet eens...het was zelfs geen pensionnetje...het is net alsof je het niet kan verdragen dat het leuk was. Had dan ook gekomen...je had vast wel een voordeeltje kunnen doen ivm je boekhouding van je bedrijf...je weet wel wat ik bedoel. Je moet zo niet zitten kakken op de andere...Sorry, dat ik zo grof ben maar ik ben ook een beetje zoals jij én ik kan bepaalde zaken onderbouwen.

Het lijkt mij beter dat die persoon zelf, net als ik, tekst en uitleg geeft hierover.

Is er wel een persoon??? Bestaat die wel??? En veronderstel dat het waar is moet die persoon of personen dan tekst en uitleg geven wat er gebeurd is. Vragen wij dat ook aan jou of aan anderen? Is dat zo belangrijk dan??? Het was gewoon een uitje hoor...het is al spijtig dat het via deze site werd georganiseerd. Een zogenaamde christelijke site waar ieder zich aan de geboden houdt...laat me niet lachen, Pieter, je weet vast beter.

Over 2 dagen ben ik hier weg, mocht er dan nog geen tekst en uitleg zijn..... kan ik altijd de naam nog geven, dan kun je het haar zelf vragen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 21:36

ROELANDE345 schreef:
toen de offerte van de tuinman kwam voor het snoeien van mijn heg!
Veel te duur maar zelf kan ik er niet bij Huilende smiley, smiley in tranen

Jammer...had je echt niemand in de buurt van familie...vrienden of kennissen die dat even voor je konden doen???
Een mooie bos bloemen of een uitnodiging voor de barbeque voor een goede vriendendienst??

Zulke rekeningen zijn nooit leuk nee...
En ik moet je eerlijk zeggen...dan doen die van een tuinman nog meer zeer als van een autorekening (b.v)
Want ja ...een auto is vaak een moeten...de tuin wat minder...
Naar boven

Auteur Bericht
DJES101

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 21:49

BASSIE783 schreef:
heel veel mensen alleen , gescheiden , nooit getrouwd geweest, weduwe, weduwnaar, allemaal mensen opzoek naar een partner om het leven verder meer kleur te geven , samen zijn , samen genieten van ... ,
laten we op een datingsite gaan kijken of ik iemand kan vinden die met mij man / vrouw het leven aan durft , ik ben best wel vriendelijk , eerlijk aardig , laat een ieder in zn waarde , enz

en dan op het forum te proeven dat negatieve , afkrakende gedrag
hebben we niet in de gaten dat dat gedrag tevens aangeeft hoe we zijn !!!!
als je je mede mens steeds opnieuw bejegend , is geen sier voor je .
zou een man of vrouw daar voor vallen denk je , wel eens bij stil gestaan dat je gedrag iets zegt van je persoon zelve . zullen we eens gaan proberen om alleen vriendelijk , opbeurend , positief te zijn tegen elkaar , of als je ergens niet mee kunt leven wat op het forum staat , heb je ook de gelegenheid om het weg te klikken . want je kunt het nooit overal mee eens zijn , leer om te gaan met een mening van iemand , want er is niemand van ons die de wijsheid in pacht heeft . christen vrienden van cm
laten we ons eens positief op stellen en gezellig houden , dat komt deze site zeker ten goede .

helemaal mee eens.
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 22:29

PIETER619 schreef:
Wist ja dat een slok sap,van een rauwe aardsapppel 'smorgensvroeg op nuchter maag, een hele grote bloedzuiverende werking vanuit gaat.

Op deze manier is mijn schoonvader van zijn spierreuma afgekomen (klien jaar gebruikt daarna niets meer), het schijnt ook heel goed tegen maag en darmklachten te zijn.

En in welke winkel koop ik dat????????
Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 22:45

Hotel Prison van Jan de Cock ....

wat een mooi mens...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM618

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 22:58

SIMSIM368 schreef:
Mijn reactie:

...heeft hij meer smaak in t vrouwelijk schoon dan dat hij met DIE dame in kwestie de liefde zou willen bedrijven.
...qua reputatie van de hoofdrolspelers heb ik geen reden om er aan te twijfelen.

De dame in kwestie ben ik. En ja, ik ben enorm gekwetst door dit verhaal dat nergens op slaat.
Heb de hele keuken nooit gezien waar ik zogenaamd een "ontmoeting" heb gehad.
Ik heb met niemand, wat dan ook, gedaan. Heb alleen een keurige zoen gehad en een tik op mn billen van de andere hoofdrolspeler.
Daarna ben ik naar mijn kamer gegaan, deur op slot en alleen gaan slapen.
Ik walg van de mensen die dit verhaal in de wereld hebben geholpen en ik walg van iedereen die dit verhaal zomaar als waarheid aanneemt.
Waarom de naam van chatuliem hierin voorkomt? Omdat, voor zover ik weet, het verhaal hier vandaan komt. Ik heb het hem zelf gevraagd.
Hij wil geen andere bron noemen.
En daarmee veroordeelt hij mijn reputatie tot het laagste beeld wat ik binnen cm ooit heb gehoord. Walgelijk vind ik dat.
Het is terecht dat simsim dit hier aankaart.
Op mijn klacht die ik heb ingediend bij de redactie van cm heb ik nooit antwoord gehad.
Wil je mij persoonlijk benaderen? Van mij mag je; ellabellabeer@hotmail.com
Ik heb niks te verbergen, en ben transparant. Jij ook?
Kotsmisselijk word ik van iedereen die hier mee te maken heeft.

ps. misschien leuk om te weten nog,is dat de persoon met wie ik meereed naar zeeland, mij keurig heeft afgezet voor de deur van mijn vriend waar ik nog steeds bij ben.

Momo

Bij deze mijn reactie, na een hele tijd eigenlijk niet op forum te hebben gelezen, en ook dit niet te hebben gevolgt.
Allereerst; er zijn geen namen genoemt op het forum, maar blijkbaar vind Pieter het nodig om in de latere reacties iemand wat aan te proberen te smeren.

Ik vind niet dat Chatuliem en/of Hannah de naam zouden moeten hebben van schijnheilige roddelaar. Ik vind het zeer ongepast hoe de mensen hier reageren, terwijl SIMSIM en MOMO notabene zélf met een gezamelijk bericht zijn gekomen op forum, en hier mensen op aangesproken worden, die daar geen enkele schuld aan hebben.

Ik heb de reacties gelezen en ik ben geschokt hoe mensen hun medemensen raken, wanneer zij iemand's naam niet willen noemen.
Wel, hierbij hebben jullie mijn naam; WILLEM618.
In de nacht, waarin we even buiten aan het roken waren, en vervolgens de bar even werd bemand door Barman, was zowel Simsim, als Momo niet aanwezig. Ik was daar nog met een nog enkeling, maar daar gaat het nu even niet om, een kwartier later kwamen genoemde mensen terug.

Ik ga niet zeggen dat er wat is gebeurd, ik zeg alleen dat er haren door de war zaten, en (dat was voor iedereen duidelijk zichtbaar) hun kleding zat toch wel rommelig.
Suggesties zijn dan logisch. Ik ben degene geweest, die Hannah hierop heb aangesproken, en als daar verder door meer mensen over gesproken word, zijn er dus zelfs mensen die het nodig vinden hun sensatie op deze manier te vinden, door mensen hier zwart te gaan maken, en dat valt me erg tegen.

Klokkeluider Willem618 is dus de dader. Dat de liefde bedreven is; bij mijn weten is er niemand bijgeweest, dus dat dit door Pieter word aangehaald, geeft aan dat er achter de schermen wel degelijk een verhaal in omloop is en dat er over gesproken is. Dat is ieders goed recht, maar wanneer dat wereldkundig gemaakt word, vind ik dat minder fair.

Het enige wat ik tegen Hannah gezegd heb, is dat we er mogelijk goed aan doen, wat basis regels op te stellen. We zijn allemaal volwassen, en als er in een single groep een paar mensen weg zijn, dan kan dat opvallen. En komen die personen terug, via de klapdeur naar de kamer, en zit kleding warrig en haar door de war, dan kan je mij niet zover krijgen, dat ik dan niet wat denk.
En dat ik Hannah als organisator daarover mijn bevindingen meedeel, is mijn goed recht; de afspraken waren voor ieder meer dan duidelijk. Namen zijn hier door personen in kwestie zelf forum kundig gemaakt, en dat ik niet de enige ben geweest, kun je natrekken bij Johan130. Dat iemand zich aangesproken voelt, mag, en dat iemand dat wil ontkennen mag ook, maar ga niet mensen betichten van allerlei smet-namen, wanneer zij gewoonweg mijn naam niet willen noemen.

Bij deze, jullie weten de bron. Hoop dat verdere laster en verwijt niet nodig zijn, en ieder die het verhaal mooier heeft willen maken, en daar eventueel nog net voor het einde van hun lidmaatschap wat lol aan willen beleven; vraag je eens af, waarom mensen je ooit nog in vertrouwen zullen nemen. Prive gesprekken zijn niet geschikt om uitgespeeld te worden via het forum.
En zeker niet, om je eigen falen daarmee te verbloemen.
Ik heb gezien wat ik gezien heb, dat staat hierboven ook vermeld. En heb daarmee niemand willen beschadigen, ook niet zwart willen maken, maar dat momo bij vriend is afgezet na dit weekend, is voor mij geen reden om te denken dat ik naar de opticien moet. En met mijn geheugen is ook bar weinig mis.
Naar boven

Auteur Bericht
CLASINA788

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 23:02

Wie vindt het leuk om een geweldig concert mee te maken?
Op zaterdagavond 12 mei om 20.00 uur.
In de Opstandingskerk in Woerden aan de Wilhelminaweg.
De toegang is gratis.

Als je komt, kom daarna even na de cd tafel dan kunnen we even kennis maken met elkaar!

Wie weet tot dan !

Ineke

Laatst aangepast door
CLASINA788
op dinsdag 1 mei 2012, 23:08
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 23:13

M'n oren staan te klapperen na het lezen van al deze berichten.
Zelf ben ik ook meegeweest.
Wat waren de reacties?....... Leuk , gezellig , goed georganiseerd etc. etc.
Alleen maar positieve berichten.
En nu, 3maanden later? De één gaat de ander door het slijk halen .
Waarom, waarom , waarom is dit nodig?????????

Zoals Roos aangaf...............WALGELIJK.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 23:19

INGE721 schreef:
En in welke winkel koop ik dat????????
Boze smiley

Je moet er zelf even mee aan de slag. Je neemt een redelijk grote aardappel, schilt en was die even onder de kraan, dan ga je hem raspen op een schone zakdoek en knijpt het sap er uit in een kopje.

Mij schoonvader nam elke morgen als hij bij zijn koeien vandaan kwam die slok aardappelsap en zijn handen en voeten werden weer normaal. Mijn schoonmoerder kreeg een keer de griep en lag een week in bed en maakte het sap niet,de handen gingen gelijk weer opzetten.

Je mag gerust een kop thee er naar zetten want het smaakt heel vies. Dus eerst slok aardappelsap op nuchtere maag en vieze smaak gelijk weg spoelen met kop thee.
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 23:20

VISSER278 schreef:
M'n oren staan te klapperen na het lezen van al deze berichten.
Zelf ben ik ook meegeweest.
Wat waren de reacties?....... Leuk , gezellig , goed georganiseerd etc. etc.
Alleen maar positieve berichten.
En nu, 3maanden later? De één gaat de ander door het slijk halen .
Waarom, waarom , waarom is dit nodig?????????

Zoals Roos aangaf...............WALGELIJK.

Volledig mee eens Visser!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 23:24

ZEELAND736 schreef:
Volledig mee eens Visser!!!!

En wat Hannah aangaf ................... Een slot op déze beerput!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 23:46

BASSIE783 schreef:
ik weet wel om te gaan met hopeloze mensen die de liefde in hun jeugd zijn tekort gekomen , het is alleen de manier hoe je met zulke mensen moet omgaan.

Nog geen 10 uur geleden zei je: "zullen we eens gaan proberen om alleen vriendelijk , opbeurend , positief te zijn tegen elkaar"

Na bovenstaande kattige opmerking is van je eerdere woorden niets meer over en blijk je ook gewoon een mens te zijn.........
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 00:13

ROELANDE345 schreef:
goed idee wanneer kom je?

om welk soort haag gaat het, roelande?
Naar boven

Auteur Bericht
SIMSIM368

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 00:29

WILLEM618 schreef:
Bij deze mijn reactie, na een hele tijd eigenlijk niet op forum te hebben gelezen, en ook dit niet te hebben gevolgt.
Allereerst; er zijn geen namen genoemt op het forum, maar blijkbaar vind Pieter het nodig om in de latere reacties iemand wat aan te proberen te smeren.

Ik vind niet dat Chatuliem en/of Hannah de naam zouden moeten hebben van schijnheilige roddelaar. Ik vind het zeer ongepast hoe de mensen hier reageren, terwijl SIMSIM en MOMO notabene zélf met een gezamelijk bericht zijn gekomen op forum, en hier mensen op aangesproken worden, die daar geen enkele schuld aan hebben.

Ik heb de reacties gelezen en ik ben geschokt hoe mensen hun medemensen raken, wanneer zij iemand's naam niet willen noemen.

Laat je niet voor het karretje spannen Willem!
De pap is gemorst!
De ware aard is boven.

Wel, hierbij hebben jullie mijn naam; WILLEM618.
In de nacht, waarin we even buiten aan het roken waren, en vervolgens de bar even werd bemand door Barman, was zowel Simsim, als Momo niet aanwezig. Ik was daar nog met een nog enkeling, maar daar gaat het nu even niet om, een kwartier later kwamen genoemde mensen terug.

Ik ga niet zeggen dat er wat is gebeurd, ik zeg alleen dat er haren door de war zaten, en (dat was voor iedereen duidelijk zichtbaar) hun kleding zat toch wel rommelig.
Suggesties zijn dan logisch. Ik ben degene geweest, die Hannah hierop heb aangesproken, en als daar verder door meer mensen over gesproken word, zijn er dus zelfs mensen die het nodig vinden hun sensatie op deze manier te vinden, door mensen hier zwart te gaan maken, en dat valt me erg tegen.

Klokkeluider Willem618 is dus de dader. Dat de liefde bedreven is; bij mijn weten is er niemand bijgeweest, dus dat dit door Pieter word aangehaald, geeft aan dat er achter de schermen wel degelijk een verhaal in omloop is en dat er over gesproken is. Dat is ieders goed recht, maar wanneer dat wereldkundig gemaakt word, vind ik dat minder fair.

Het enige wat ik tegen Hannah gezegd heb, is dat we er mogelijk goed aan doen, wat basis regels op te stellen. We zijn allemaal volwassen, en als er in een single groep een paar mensen weg zijn, dan kan dat opvallen. En komen die personen terug, via de klapdeur naar de kamer, en zit kleding warrig en haar door de war, dan kan je mij niet zover krijgen, dat ik dan niet wat denk.
En dat ik Hannah als organisator daarover mijn bevindingen meedeel, is mijn goed recht; de afspraken waren voor ieder meer dan duidelijk. Namen zijn hier door personen in kwestie zelf forum kundig gemaakt, en dat ik niet de enige ben geweest, kun je natrekken bij Johan130. Dat iemand zich aangesproken voelt, mag, en dat iemand dat wil ontkennen mag ook, maar ga niet mensen betichten van allerlei smet-namen, wanneer zij gewoonweg mijn naam niet willen noemen.

Bij deze, jullie weten de bron. Hoop dat verdere laster en verwijt niet nodig zijn, en ieder die het verhaal mooier heeft willen maken, en daar eventueel nog net voor het einde van hun lidmaatschap wat lol aan willen beleven; vraag je eens af, waarom mensen je ooit nog in vertrouwen zullen nemen. Prive gesprekken zijn niet geschikt om uitgespeeld te worden via het forum.
En zeker niet, om je eigen falen daarmee te verbloemen.
Ik heb gezien wat ik gezien heb, dat staat hierboven ook vermeld. En heb daarmee niemand willen beschadigen, ook niet zwart willen maken, maar dat momo bij vriend is afgezet na dit weekend, is voor mij geen reden om te denken dat ik naar de opticien moet. En met mijn geheugen is ook bar weinig mis.

Willem laat je niet voor het karretje spannen, de pap is gemorst de ware aard is bekend. Wel grappig dat jij dit hebt gezien.
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 02:52

ROELANDE345 schreef:
He Beun ik ben hier ook nog maar net en vind dat Bassie een punt heeft. Maar wat me wel opvalt in dit topic is dat jij hoewel je hem gelijk geeft erg veel recht voor zn raap bot reageert. Je schrijft zelf al ik ga ook niet vrij uit maar 't komt op mij een beetje tegenstrijdig over

Mag je vinden...

Laatst aangepast door
BEUN656
op woensdag 2 mei 2012, 02:56
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 03:03

BASSIE783 schreef:

Oeps, een uitglijer vriend... En dat voor een vredelievende social rabbit als jij...? Oei! Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 04:33

De ramen open,
Kom! Een nieuwe dag.
De belofte van een Hand,
een Aanschijn lichtend:
een lach... die Stem!
Bloemen op het veld
Zangtijd.
Ik heb Jou lief
Aanwezige, voor eeuwig.

Laatst aangepast door
JOL252
op woensdag 2 mei 2012, 07:25
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 07:28

Een eerste indruk , een foto vind ik wel belangrijk.
Het is wel fijn een beetje te weten hoe de ander er uitziet.
In werkelijkheid ziet de ander er toch nog anders uit als je dacht.

Maar dan komt de binnenkant... en iemand van mijn leeftijd is niet meer te veranderen.

Alleen je zelf veranderen lukt.
Pieter.......gaat nooit lukken volgens mij hahaha
Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 07:49

Ik vind ook dat C.M een vind plaats is.

En dat je niet te veel ineens moet verwachten.
Want iedereen hier heeft zijn gewoontes , goede en slechte .
Maar dat we door met elkaar te praten en te helpen en in liefde van de heer opnieuw kunnen beginnen.

Laatst aangepast door
NICKY298
op woensdag 2 mei 2012, 07:56
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 07:55

Ik heb kenbaar gemaakt dat Chatuliem het verhaal van mij heeft gehoord omdat ik niet wil dat hij zo te kakken gezet word door Momo en simsim.
Tevens heb ik aangegeven dat ik dit verhaal van iemand gehoord heb die erbij was.

Ik was er inderdaad niet Frank, ik had er ook totaal geen behoefte aan om daar te zijn. Het zal ook bij jou bekend zijn dat simsim en ik elkaar euh... niet zo liggen.
Ik heb ook geen bonnetjes nodig van zoiets om binnen mijn bedrijf wat te rotzooien, ook geen behoefte aan, ben creatief genoeg.

Het hele verhaal heb ik gehoord, en dat heb ik gechecked bij Chatuliem die het verhaal vanaf toen dus ook kende.
Wat er hier op de site verder gezwartepiet word, zal mij verder een worst zijn.
Dat Chatuliem van de blaam af is, is voor mij het belangrijkste.
En wie er verder met wie heeft gewipt... joh, ze doen maar Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3804 3805 3806 3807 3808 3809 3810 ... 6194 Volgende
Pagina 3807 van 6194