ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3803 3804 3805 3806 3807 3808 3809 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:46

Het goeie... Willem Ouweneel kwam preken in Belgie Lachende smiley

zoek eens wat op over murmereren
Altijd wat te klagen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:47

TINEKE986 schreef:
hoe willen jullie dat dan doen? bedoel maar. als je een topic opent waarop alleen maar positief en liefdevol gereageerd mag worden doe ik van harte mee hoor. maar over welk onderwerp gaat het dan?

Er blijft toch genoeg over dacht ik..

Ook als je alleen al ziet,dat geen van de jongeren er zich in willen of durven mengen..

Natuurlijk spreekt je hier op cm op verscheidene groepen..dat is waar.
Maar moeten we geen voorbeeld zijn als ouderen..die gescheiden,weer vrijgezel werden of anders hebben moeten meemaken?

Misschien is het goed om is eerlijk wat onderwerpen te plaatsen over;

-Hoe weet ik dat God van mij af weet?
-ik ben jong,en zoek HIER een vriendin..iemand hier ervaring mee?
-Mijn lot,of door mijn zonde?
-wat is Gods bedoeling in mijn leven,alles lijkt tegen mij?
-Hoe ervaar ik,God lief te hebben boven alles?
-zoek ik echte liefde,of ware aandacht?

Mochten er al onderwerpen zijn over het hierboven genoemde
Laten we het opnieuw opzoeken,en hier dan een poosje mee verder gaan.
Misschien heb ik hier niet alleen wat aan?..

Ergens zei ik al,door de zonde(erfzonde) voelen velen zich eenzaam en verlaten..
Een ieder in zijn eigen omstandigheden.
Ookal zeggen we dit het liefst niet van ons zelf.

Zien we die nood nog bij elkaar?

Als iemand zegt..ja dit zie ik..
Dan verwacht ik net zo goed van jou een onderwerp..over,wat dan jou troost is in een weg van vele vragen.

p.s Natuurlijk zijn onderwerpen,zoals mensen die zich in zetten om met elkaar weg te gaan ook prachtig.
Hoewel het niet altijd lukt ook te gaan ivm de kinderen.

Heide

Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 1 mei 2012, 23:11
Naar boven

Auteur Bericht
SIMSIM368

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:53

PIETER649 schreef:
jaloezie?
Hier lees ik dat Chatuliem er van baalt dat hij met de dameme in kwestie niet de liefde heeft mogen bedrijven????
Laat me niet lachen!!!
Chatuliem kennende heeft hij meer smaak in t vrouwelijk schoon dan dat hij met DIE dame in kwestie de liefde zou willen bedrijven.
Tevens heeft Chatuliem voldoende fatsoen in zn lijf om niet in een obscuur pensionnetje met de eerste de beste sex te hebben.

Het verhaal heb ik ook gehoord en qua reputatie van de hoofdrolspelers heb ik geen reden om er aan te twijfelen.

Zo heb ik ook het verhaal gehoord van iemand die na ruim 2 uur rijden direct de zaak uit werd gezet omdat hij zn hond bij zich had.
Ook dit geeft een bedenkelijk beeld van de organisator van dit uitje en alweer een aanwijzing dat deze weinig fatsoen in zn lichaam heeft....

Mijn reactie:

...heeft hij meer smaak in t vrouwelijk schoon dan dat hij met DIE dame in kwestie de liefde zou willen bedrijven.
...qua reputatie van de hoofdrolspelers heb ik geen reden om er aan te twijfelen.

De dame in kwestie ben ik. En ja, ik ben enorm gekwetst door dit verhaal dat nergens op slaat.
Heb de hele keuken nooit gezien waar ik zogenaamd een "ontmoeting" heb gehad.
Ik heb met niemand, wat dan ook, gedaan. Heb alleen een keurige zoen gehad en een tik op mn billen van de andere hoofdrolspeler.
Daarna ben ik naar mijn kamer gegaan, deur op slot en alleen gaan slapen.
Ik walg van de mensen die dit verhaal in de wereld hebben geholpen en ik walg van iedereen die dit verhaal zomaar als waarheid aanneemt.
Waarom de naam van chatuliem hierin voorkomt? Omdat, voor zover ik weet, het verhaal hier vandaan komt. Ik heb het hem zelf gevraagd.
Hij wil geen andere bron noemen.
En daarmee veroordeelt hij mijn reputatie tot het laagste beeld wat ik binnen cm ooit heb gehoord. Walgelijk vind ik dat.
Het is terecht dat simsim dit hier aankaart.
Op mijn klacht die ik heb ingediend bij de redactie van cm heb ik nooit antwoord gehad.
Wil je mij persoonlijk benaderen? Van mij mag je; ellabellabeer@hotmail.com
Ik heb niks te verbergen, en ben transparant. Jij ook?
Kotsmisselijk word ik van iedereen die hier mee te maken heeft.

ps. misschien leuk om te weten nog,is dat de persoon met wie ik meereed naar zeeland, mij keurig heeft afgezet voor de deur van mijn vriend waar ik nog steeds bij ben.

Momo
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:55

Zover ik weet ben ik niet verloren geraakt Knipoog smiley
ik ben netjes thuis geraakt, en nog aan het bekomen Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
TINEKE986

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 17:56

HEIDE115 schreef:

Ook als je alleen al ziet,dat geen van de jongeren er zich in willen of durven mengen..
Maar moeten we geen voorbeeld zijn als ouderen..die gescheiden,vrijgezel worden of anders hebben moeten meemaken?

Misschien is het goed om is eerlijk wat onderwerpen te plaatsen over

-wat is Gods bedoeling in mijn leven.

Laten we het opnieuw opzoeken,en hier dan mee verder gaan.

Ergens zei ik al,door de zonde voelen velen zich eenzaam en verlaten..
een ieder in zijn eigen omstandigheden.
Ookal zeggen we dit het liefste niet van ons zelf.

Dan verwacht ik net zo goed van jou een onderwerp..wat dan jou troost
is in een weg van vele vragen.

mijn troost is dat ik weet wie ik ben in Christus. dat ik mag zijn wie ik ben

Laatst aangepast door
TINEKE986
op dinsdag 1 mei 2012, 19:20
Naar boven

Auteur Bericht
JOHANNA992

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:08

Frank het voelde niet goed.Ook bij mij voelde het als een toneelstuk.Later heb ik meer dingen gezien waar ik beroerd van werd. Inmiddels heb ik er mijn eigen gedachte over,wil niemand kwetsen maar, ik ben niet meer te vinden in zulke diensten.Poppenkast voor mij.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:08

PIETER649 schreef:
klopt helemaal Thomas.
ooit heb ik de fout gemaakt te daten met iemand wiens foto ik nooit gezien had...
veiligheidshalve had ik het nummer van mn 2e mobiel klaargezet op mn 1e mobiel.
via broekzakbellen liet ik mobiel 2 overgaan en ik hield met mn eigen broekzakmobiel een gesprek dat er op neer kwam dat ik wegens storing direct naar de fabriek moest... Verlegen lachende smiley
euh.. sorry, maar ik moet nu gaan, we mailen... doei Clown smiley

daarna maakte ik nooit meer die fout te daten met iemand waar ik de foto niet van had gezien.
want ja, ik kom er eerlijk voor uit alleen met knappe vrouwen te willen daten, uiterlijk is voor mij erg belangrijk Coole smiley met zonnebril

Als je gaat daten moet je een foto uitwisselen en wat mij betreft net zo belangrijk: bel elkaar op. Een stem, de manier van praten en wat je daar uit kunt halen. zegt naar mijn mening heel veel. Gaat het mis dan zeg je het gewoon al kunnen sommige afgewezen dames erg lelijk doen. En ja Pieter, zoveel kmappe Turkse en Oosterse vrouwen als jij gehad hebt, daar kan niemand tegen op. Geliukkig ben je ondanks alles gewoon gebleven en was een vrouw uit een Zuid-Hollands dorpje uiteindelijk de beste..Knipoog smiley

Thomas, gelooft veel,

maar alleen vandaag

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 2 mei 2012, 10:46
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:09

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...als je niets zegt kan je beter ook je vingers laten zwijgen en niet tikken...

Heb mij vanmiddag keurig gedragen, heb genoten van het heerlijke weer buiten Coole smiley met zonnebril

Jaja, OOK in Utrecht was het lekker Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:15

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...misschien heeft dat iets met de leeftijd te maken?

ja dat komt er ook nog bij
Naar boven

Auteur Bericht
HENKEMAN399

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:15

thx...maare ik bereid niets voor hoor...zit niet in de organisatie.... Ik plaats het hier voor eventuele belangstellenden Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENKEMAN399

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:18

ff wat info opgezocht over de band, van hun site (http://www.witnessgospel.nl/):

Witness, is een veelbelovende band die al jaren stad en dorp bezoekt om optredens te geven. Sinds november 2008 ondergaat de band een transformatie, een nieuwe zangeres, en een nieuwe CD in opkomst! houd de website dus goed in de gaten, voor het laatste nieuws omtrent deze band!

Witness is een enthousiaste band, die doormiddel van muziek de belangrijke boodschap wil vertellen. Door popmuziek, met zowel Nederlands- als Engelstalige teksten, willen zij voor God zingen en van Zijn goede nieuws getuigen. Hun optredens zijn altijd verrassend! Eigen nummers,nummers van bekende artiesten (Delirious, Petra, Tim Hughes, Matt Redman) en songs uit verschillende bundels, worden door een poppy sound tot uitvoering gebracht!

Kortom een enthousiaste band, met een eigen smaakje!

Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:19

TINEKE986 schreef:
mijn troost is dat ik weet wie ik ben in Christus. dat is mag zijn wie ik ben ook al zijn er mensen die dat (wat ze van mij hier zien) afkeuren. (en dat ook zeggen, op het forum of via de mail)

Hier weet ik niet van,en behoeft niet te weten wat of de ander schrijft per mailtje.
Een ieder is in zijn eigen gemoed ten volle verzekerd.

Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 1 mei 2012, 19:28
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:22

HERMAN388 schreef:
Moet je aan CMleden vragen voor liefdedienst Knipoog smiley

goed idee wanneer kom je?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:27

HEIDE115 schreef:

Maar moeten we geen voorbeeld zijn als ouderen..die gescheiden,weer vrijgezel werden of anders hebben moeten meemaken?

Misschien is het goed om is eerlijk wat onderwerpen te plaatsen over;

-wat is Gods bedoeling in mijn leven?
-Hoe ervaar ik,God lief te hebben boven alles?

Laten we het opnieuw opzoeken,en hier dan mee verder gaan.

Ergens zei ik al,door de zonde(erfzonde) voelen velen zich eenzaam en verlaten..
Een ieder in zijn eigen omstandigheden.
Ookal zeggen we dit het liefste niet van ons zelf.

Dan verwacht ik net zo goed van jou een onderwerp..wat dan jou troost
is in een weg van vele vragen.

p.s Natuurlijk zijn onderwerpen,zoals mensen die zich in zetten om met elkaar weg te gaan ook prachtig.

Heide
Er zijn hier heel veel goede onderwerpen besproken op het forum. Vaak was de discussie op het scherpst van de snede en het zorgde ervoor dat er wederzijdse waardering kwam voor elkaars geloofsbeleving. Dus, voordat je te snelle conclusies trekt, wat jij onder ruzie verstaat, kan voor een ander als een gewoon meningsverschil zijn...
Naar boven

Auteur Bericht
TINEKE986

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:30

HEIDE115 schreef:
Hier weet ik niet van,en behoeft ook niet te weten wat de ander hier stuurt

En,een ieder is in zijn eigen gemoed ten volle verzekerd.

zo is het.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:31

FRANKT627 schreef:
...ik vond ooit eens een vrouw terug in mijn tas...ik heb haar maar vlug bij de verloren voorwerpen afgegeven... Engeltje smiley

tjonge, frank; 't is toch ook niet te geloven, hé, met jou!!
héb je eindelijk een vrouw gevonden, geef je haar weer af!!

nie slim nie, kerel!! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:33

CHATULIEM619 schreef:
Er zijn hier heel veel goede onderwerpen besproken op het forum. Vaak was de discussie op het scherpst van de snede en het zorgde ervoor dat er wederzijdse waardering kwam voor elkaars geloofsbeleving. Dus, voordat je te snelle conclusies trekt, wat jij onder ruzie verstaat, kan voor een ander als een gewoon meningsverschil zijn...

Ik heb het wordt ruzie niet in mijn mond gehad medelid..
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:37

Er mag waardering zijn voor het onderwerp van Bassie,wanneer we dit niet zien..zitten we naar mijn inziens niet goed in ons vel.
Naar boven

Auteur Bericht
HENKEMAN399

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:45

erhm...zou kunnen dat het om deze groep gaat:

http://www.witness-groningen.nl/
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:53

Ik kan nergens in de Bijbel het "vallen in de geest" vinden(wel het vallen van ontzag voor o.a. Jezus en God) en ook niet dat je aangeraakt moet zijn door iemand die denkt rechtstreeks in contact te staan met de Heere.Het is een bewezen feit dat bij te grote emoties je lichaam zich uitschakelt(flauwvallen)en je warm en gedesorienteerd bent.Je verliest de controle over je lichaam,dat zou het vallen kunnen verklaren.

Het klinkt als een machtsspelletje met emotioneel zwakkere mensen,voeg daar de angst voor demonen aan toe en het plaatje is compleet.
Je persoonlijke relatie met God lijkt me belangrijker,daar zijn geen rare fratsen voor nodig..........
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 18:54

SIMSIM368 schreef:
Helaas is er tijdens dit uitje enige jaloezie ontstaan en heeft C. gesuggereerd dat de liefde is bedreven tussen twee personen in de keuken van het hotel!
Het is niet duidelijk waar de informatie vandaan komt en C. wil dat ook niet vertellen. Helaas zijn er mensen die andere mensen pijn willen doen.

simsim en momo,
ik wil niet moeilijk doen, maar ik lees hier nergens een bericht van C. waar hij "wat dan ook" suggereert.
de enige die hier sensatie-verhalen schrijven, zijn jij en momo.
dus ik weet niet waar je mee bezig bent?

wat ik wel weet is dat C. geen naam wil noemen van iemand, omdat hij weet dat die persoon anders wel eens een bak ellende over zich heen gestort kan krijgen;
en terecht; hieruit blijkt het respect naar zijn medemensen, ik kan niet anders dan dit complimenteren, moet ik zeggen!
dus bij deze C; respect dat je het kunt opbrengen te zwijgen!!

persoonlijk zou ik effe rap stoppen met verhalen de wereld inhelpen,
en aangezien deze over je eigen persoontje schijnen te gaan, zou dat helemaal ernstig wenselijk zijn.....

wie gaat er nu roddels over zichzelf rondbazuinen..........pff......... Zieke smiley

hannah.........een slot (op deze beerput) zou wel zo handig zijn.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 1 mei 2012, 19:09
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 19:08

SIMSIM368 schreef:
Mijn reactie:

...heeft hij meer smaak in t vrouwelijk schoon dan dat hij met DIE dame in kwestie de liefde zou willen bedrijven.
...qua reputatie van de hoofdrolspelers heb ik geen reden om er aan te twijfelen.

De dame in kwestie ben ik. En ja, ik ben enorm gekwetst door dit verhaal dat nergens op slaat.
Ik heb met niemand, wat dan ook, gedaan. Heb alleen een keurige zoen gehad en een tik op mn billen van de andere hoofdrolspeler.
Ik walg van de mensen die dit verhaal in de wereld hebben geholpen en ik walg van iedereen die dit verhaal zomaar als waarheid aanneemt.
Waarom de naam van chatuliem hierin voorkomt? Omdat, voor zover ik weet, het verhaal hier vandaan komt. Ik heb het hem zelf gevraagd.
En daarmee veroordeelt hij mijn reputatie tot het laagste beeld wat ik binnen cm ooit heb gehoord. Walgelijk vind ik dat.
Op mijn klacht die ik heb ingediend bij de redactie van cm heb ik nooit antwoord gehad.
Wil je mij persoonlijk benaderen? Van mij mag je; ellabellabeer@hotmail.com
Ik heb niks te verbergen, en ben transparant. Jij ook?
Kotsmisselijk word ik van iedereen die hier mee te maken heeft.

ps. misschien leuk om te weten nog,is dat de persoon met wie ik meereed naar zeeland, mij keurig heeft afgezet voor de deur van mijn vriend waar ik nog steeds bij ben.

Momo

Je kan en mag veel van Chatuliem zeggen maar niet dat hij niet integer is.
Misschien zeurt hij volgens velen over het taalgebruik op CM maar om hem nu even een zwarte pietenrol toe te bedelen vind ik wel erg ver gaan....Wat moeten we ermee en wat wil je schrijver ermee?
Momo en Simsim jullie maken waarschijnlijk iets zwaarder dan het is maar doe dat dan niet over de rug van een CM lid......
Nu maken jullie jezelf een beetje belachelijk als ik eerlijk ben......
En dan ook nog: ook al was het zo? Moet een ieder zelf weten toch? En dat hoeft niet breed op het forum uitgemeten te worden, zo boeiend is het verhaal nu ook weer niet......

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 19:10

FRANKT627 schreef:
Johanna, dit hebben we al eens meer besproken op het forum en ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij kwakzalverij is. Dit is misschien vanuit mijn ontwetendheid geredeneerd. Ik zag op televisie al eens beelden van dit schouwtoneel en ik dacht met vierderangsacteurs te maken hebben. Nu hoor ik voor het eerst iemand van 'dichtbij' dit eens heeft meegemaakt.

Hoe heb jij dat ervaren? Ik bedoel dan, wat voor heilzame werking had het nadien? Zou je het nog eens willen meemaken?

Frank, ik ben ook eens naar zo'n gebedsdienst geweest en geloofde het ook niet, mensen gaan mee in de trance van het moment volgens mij.....
Toen ik thuis kwam brak mijn sleutel af in het slot......tja.....
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 19:22

HANNAH810 schreef:
simsim en momo,
ik wil niet moeilijk doen, maar ik lees hier nergens een bericht van C. waar hij "wat dan ook" suggereert.

wat ik wel weet is dat C. geen naam wil noemen van iemand, omdat hij weet dat die persoon anders wel eens een bak ellende over zich heen gestort kan krijgen;
en terecht; hieruit blijkt het respect naar zijn medemensen, ik kan niet anders dan dit complimenteren, moet ik zeggen!

en aangezien deze over je eigen persoontje schijnen te gaan, zou dat helemaal ernstig wenselijk zijn.....

wie gaat er nu roddels over zichzelf rondbazuinen..........pff......... Zieke smiley

Het is inderdaad in Chatuliem te prijzen dat hij zn bron niet onthuld.

Heel aardig ook, want zijn bron ben ik.

Ik heb dit verhaal van iemand gehoord die in zeeland was en ben er, al dan niet terecht, van uitgegaan dat het waar is.

Het lijkt mij beter dat die persoon zelf, net als ik, tekst en uitleg geeft hierover.

Over 2 dagen ben ik hier weg, mocht er dan nog geen tekst en uitleg zijn..... kan ik altijd de naam nog geven, dan kun je het haar zelf vragen Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 19:31

SIMSIM368 schreef:
Ella, we hebben het op msn uitvoerig gehad. En ik heb je uitentreure uitgelegd hoe je het beste om kunt gaan met roddels. Dat jij daar anders over denkt, is geheel jouw zaak. Maar dat je me als hoofdschuldige aanwijst is beneden alle peil. Sorry Mo, je valt niet in mijn doelgroep, dus jaloers ben ik niet. Het idee dat je dat al suggereert is belachelijk. Ik zou het maar loslaten als ik jou was, dat is het allerbeste...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:10

BASSIE783 schreef:
en zo gaat het dus op veel topics men reageert op een topic en een ander reageert dan op de persoon die een mening heeft .

Een lichaam ,vele leden
Zo kun je het niet stellen Bassie. CM is geen gemeente en wil dat ook niet zijn. Dit is een virtuele wereld en dat je daar moeite mee hebt is duidelijk. Ga er nu maar van uit, dat als je mensen ziet, ze heel anders zijn dan achter de pc...
Naar boven

Auteur Bericht
BASSIE783

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:14

CHATULIEM619 schreef:
Zo kun je het niet stellen Bassie. CM is geen gemeente en wil dat ook niet zijn. Dit is een virtuele wereld en dat je daar moeite mee hebt is duidelijk. Ga er nu maar van uit, dat als je mensen ziet, ze heel anders zijn dan achter de pc...

een VIRTUELE WERELD ?
heb ik geen moeite mee , en dat schrijf ik nergens of wel ?
en laten we het maar hopen dan, dat de mensen in het echt anders zijn, dan als ze zicht virtueel voor doen . begrijp ik je zo goed ?
Naar boven

Auteur Bericht
TINEKE986

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:19

CHATULIEM619 schreef:

ik heb je dat wel eens vaker zien zeggen Chatuliem. dat van die virtuele wereld. en net als toen vraag ik me toch af of je daarin wel gelijk hebt.
in een virtuele wereld zijn de mensen niet echt. zo als in een spelletje. de sims bijvoorbeeld.

hier zijn echte en reele mensen bij betrokken die via deze site een nieuwe levenspartner hopen te vinden (omdat ze dat in hun eigen omgeving niet vinden of omdat deze site meer mogelijkheden biedt ivm verlegenheid of zo). achter elke naam zit een persoon. een persoon met gedachten, ideeen en gevoelens (waar de een wat beter mee overweg kan dan de ander).

dat hier op deze topic gevraagd wordt naar meer positiviteit en vriendelijkheid lijkt mij net zo goed mogen als dat iemand een andere topic opent met wat de ander bezig houdt.

een nieuw persoon met een frisse wind kan je toch beter welkom heten dan hem/haar te ontmoedigen met de woorden zo zit het en je doet het er maar mee?
Naar boven

Auteur Bericht
BASSIE783

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:25

dat hier op deze topic gevraagd wordt naar meer positiviteit en vriendelijkheid lijkt mij net zo goed mogen als dat iemand een andere topic opent met wat de ander bezig houdt.

een nieuw persoon met een frisse wind kan je toch beter welkom heten dan hem/haar te ontmoedigen met de woorden zo zit het en je doet het er maar mee?[/quote]

bedankt tineke maar je hoef niet in de bres te springen voor mij hoor , ik weet wel om te gaan met hopeloze mensen die de liefde in hun jeugd zijn tekort gekomen , het is alleen de manier hoe je met zulke mensen moet omgaan.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 20:29

HANNAH810 schreef:
simsim en momo,

Heel schijnheilig Hannah, doen alsof je iemand verdedigd terwijl je eigenlijk je eigen stoepje schoon wilt vegen.
Dan maar wat minder respect, ik weiger te zwijgen.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3803 3804 3805 3806 3807 3808 3809 ... 6194 Volgende
Pagina 3806 van 6194