Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:03
|
|
|
Dat ie fijn Mariska. Het is inderdaad een voorrecht om in een christelijk gezin op te groeien. Mooi dat je je plek in de kerk weer gevonden hebt. Is je relatie met God nu ook weer helemaal herstel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:04
|
|
|
Het is prachtig Mariska
God zoekt naar verloren schapen. De Heere is mijn Herder (Psalm 23) Gods zegen toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik snap er niks van .......hier schijnt de zon weer heerlijk.
Ja , toch wel , ik denk dat ik het toch wèl snap. Houten ligt in de buurt van Utrecht zeker? |
Om dat te ontdekken had je de atlas nodig zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:07
|
|
|
Gisteren zonnige dag
en vandaag regen en koud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:08
|
|
|
Wow, Mariska! Gods zegen toegewenst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:11
|
|
|
Het word dus een hele bijzondere dag voor mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:12
|
|
|
BEUN656 schreef: | Nou, ik kom hier al 2 jaar en eigenlijk vind ik dat Bassie regardless of je elkaar kent of niet een punt heeft. Bovendien, en ik ga ook niet vrijuit, is dat "recht voor z'n raap" zijn vaak tegen het botte af. Alsof dat zo Christelijk en positief is! |
He Beun ik ben hier ook nog maar net en vind dat Bassie een punt heeft. Maar wat me wel opvalt in dit topic is dat jij hoewel je hem gelijk geeft erg veel recht voor zn raap bot reageert. Je schrijft zelf al ik ga ook niet vrij uit maar 't komt op mij een beetje tegenstrijdig over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:14
|
|
|
ja is nederland he 4 seizoenen in 1 week
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:14
|
|
|
er zijn wat gevonden voorwerpen en vermiste toestanden te melden van de picknick;
nicky zoekt haar bestek; een lepel en twee messen. ik heb een schaal van tupperware aan te bieden,waar het stokbrood in lag.....
als je soms wat in je tas hebt teruggevonden wat er op de heenreis niet in zat, wil je dan even contact opnemen met me?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:15
|
|
|
HANNAH810 schreef: | soudiewillewetuhhoor!!
(niet alles via forum, hé anita; de hele wereld leest mee, grinnik) |
HANAHA..WAT?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:17
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dan wordt aan het doel van het forum voldaan; ieder heeft een mening en kan die uiten.......
of was het nu een beleving................... |
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op dinsdag 1 mei 2012, 11:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | En kan je ook toelichten waarom je een profiel met foto prefereert? Heb je een ander antwoord dan: 'ik zie liever tegen wie ik praat.'? |
ik beken eerlijk dat profielen met foto mij meer zeggen dan zonder. Maar ook profielen waarin maar 1 of 2 regels persoonlijke dingen staan, zeggen mij ook niet zoveel. En daar heb ik ook alleen maar cliché antwoorden op natuurlijk
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op dinsdag 1 mei 2012, 10:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:48
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Gisteren zonnige dag
en vandaag regen en koud |
Hoe kom je daar nou bij. Het is helemaal niet koud en het zonnetje schijnt. De was is al bijna droog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHANNA992
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 10:53
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik snap er niks van .......hier schijnt de zon weer heerlijk.
Ja , toch wel , ik denk dat ik het toch wèl snap. Houten ligt in de buurt van Utrecht zeker? |
Ja Visser inderdaad bij Utrecht...mooiste stad van het land.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 11:19
|
|
|
Omdat Ik tot u gezegd heb: Ik zag u onder de vijgeboom, gelooft gij? Gij zult grotere dingen zien dan deze. Voorwaar, voorwaar, Ik zeg ulieden, gij zult de hemel open zien en de engelen Gods opstijgen en nederdalen op de Zoon des mensen. Johannes 1:50-51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 11:26
|
|
|
Ze hebben niet zomaar de speciale gevallen daar ergens in het midden van het land gedeponeerd. Het maakt immers niet uit of het daar nu regent of sneeuwt. Brabant blijft nog steeds de mooiste en beste provincie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 11:29
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Om dat te ontdekken had je de atlas nodig zeker? |
...helaas zijn er genoeg CM-leden die te pas en te onpas vanuit het midden van het land wat van zich laten horen...Van het slechtse moment van de dag gesproken...
we weten ondertussen wel waar Utrecht en zijn gehuchten zich bevinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 11:31
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ik beken eerlijk dat profielen met foto mij meer zeggen dan zonder. Maar ook profielen waarin maar 1 of 2 regels persoonlijke dingen staan, zeggen mij ook niet zoveel. En daar heb ik ook alleen maar cliché antwoorden op natuurlijk |
Het is inderdaad jullie goed recht om met een cliché te antwoorden maar ik was eens benieuwd of er ook nog andere redenen waren waarom een foto van het lid zo belangrijk is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 11:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hoe kom je daar nou bij. Het is helemaal niet koud en het zonnetje schijnt. De was is al bijna droog. |
Ik kom net uit de zon...ik zie al bruin...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 11:36
|
|
|
HANNAH810 schreef: | er zijn wat gevonden voorwerpen en vermiste toestanden te melden van de picknick;
nicky zoekt haar bestek; een lepel en twee messen. ...vraag eens of ze haar ma mee terugbracht?
ik heb een schaal van tupperware aan te bieden,waar het stokbrood in lag.....
als je soms wat in je tas hebt teruggevonden wat er op de heenreis niet in zat, wil je dan even contact opnemen met me? |
...ik vond ooit eens een vrouw terug in mijn tas...ik heb haar maar vlug bij de verloren voorwerpen afgegeven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 11:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik kom net uit de zon...ik zie al bruin... |
Ik ga zo de korte broek maar eens uit de kast halen. Het zweet gutst van mn lijf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 11:58
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik ga zo de korte broek maar eens uit de kast halen. Het zweet gutst van mn lijf. |
Als het hier zo warm blijft rij ik wel effe naar het midden des lands om wat frisheid op te zoeken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 12:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is inderdaad jullie goed recht om met een cliché te antwoorden maar ik was eens benieuwd of er ook nog andere redenen waren waarom een foto van het lid zo belangrijk is. |
Ik heb hier lang over na zitten denken,uit sommige foto's kun je de leefomstandigheden van iemand halen,misschien is dat nog een reden?
Toen ik nog geen foto had kreeg ik steeds commentaar op dat feit,toen ik wel een foto plaatste kreeg ik daar weer commentaar op........daters zijn rare lui
Leanne,heel gelukkig met haar blind date
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 12:38
|
|
|
Helaas is er tijdens dit uitje enige jaloezie ontstaan en heeft Chatuliem gesuggereerd dat de liefde is bedreven tussen twee personen in de keuken van het hotel! Het is niet duidelijk waar de informatie vandaan komt en Chatuliem wil dat ook niet vertellen. Helaas zijn er mensen die andere mensen pijn willen doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 12:45
|
|
|
SIMSIM368 schreef: | Helaas is er tijdens dit uitje enige jaloezie ontstaan en heeft Chatuliem gesuggereerd dat de liefde is bedreven tussen twee personen in de keuken van het hotel! Het is niet duidelijk waar de informatie vandaan komt en Chatuliem wil dat ook niet vertellen. Helaas zijn er mensen die andere mensen pijn willen doen. |
huh hahaha jullie moeten er een soapserie van maken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 12:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is inderdaad jullie goed recht om met een cliché te antwoorden maar ik was eens benieuwd of er ook nog andere redenen waren waarom een foto van het lid zo belangrijk is. |
Whhaha kan't bijna niet laten maar houd toch maar mn mond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 12:55
|
|
|
Doe maar niet Frank het is hier toch al zo broeierig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 12:57
|
|
|
Zou het ook kunnen zijn dat mensen het profiel zo schrijven dat het een bepaalde categorie aantrekt? Een bepaalde belangstelling, een opleidingsniveau of een omschrijving hoe met in het leven of geloof staat? Dat zal anderen afschrikken, welnu is dat zo erg? Ik heb in mijn profiel duidelijk omschreven waarom het in mijn geval onhandig is een foto te plaatsen. Je zult je verbazen hoe vaak ik de vraag krijg waarom ik dat niet gedaan heb. Ik reageer doorgaans vriendelijk maar eigenlijk zou het antwoord moeten zijn: de reden waarom ik dat niet doe is dat jij niet kunt lezen. En voor mij is het goed kunnen begrijpen van teksten misschien wel meer dan gemiddeld van belang. We zijn verschillend en zoeken echt niet allemaal hetzelfde type. Op een relatiesite als deze kijken mensen natuurlijk ook naar een foto maar gezien het specifieke karakter van CM toch ook naar andere zaken als een profiel en hoe men over een en ander denkt. Ik vind het niet erg als bijkt dat het niet gelezen wordt. Dan zijn dat niet de goede kandidaten en het selecteert zichzelf. Wie alleen maar een foto bekijkt en verwacht dat het bij een ander dan ook wel zo moet zijn, tsja, ga vooral je gang. Een smoeltje en direct contact kan je manier van doen zijn. Maar maak van die houding niet de norm op CM, die dan kennelijk voor iedereen maar moet gelden.
Thomas, we denken en zoeken niet allemaal op dezelfde wijze, gelukkig maar.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 1 mei 2012, 13:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 13:02
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Doe maar niet Frank het is hier toch al zo broeierig |
Whahaha, ik zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 13:11
|
|
|
Het stortregent hier,waarom krijgt de koningin wel mooi weer en wij niet.........
|
|
Naar boven |
|
|