Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:50
|
|
|
PETRA944 schreef: | wel nu snap je wel de reden van me scheiding ha ha |
...je gaat me toch niet zeggen dat je al gescheiden was voor je trouwde zeker...ik begrijp er echt hoe minder van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...je gaat me toch niet zeggen dat je al gescheiden was voor je trouwde zeker...ik begrijp er echt hoe minder van... |
ach belgen... hoe kan ik het simpel uitleggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...je gaat me toch niet zeggen dat je al gescheiden was voor je trouwde zeker...ik begrijp er echt hoe minder van... |
ja hihi de gedachten van Petra zijn ook niet echt te volgen misschien moet je met allebei gaan wokken. kun je kiezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:56
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja hihi de gedachten van Petra zijn ook niet echt te volgen misschien moet je met allebei gaan wokken. kun je kiezen |
Petra wilt me niet...ik rook geen sigaar en ik zie er niet uit...ik woon ook niet in haar straat...en ik doe geen onbeschofte dingen...we zijn dus geen match... gelukkig maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Petra wilt me niet...ik rook geen sigaar en ik zie er niet uit...ik woon ook niet in haar straat...en ik doe geen onbeschofte dingen...we zijn dus geen match... gelukkig maar |
niet zo negatief over jezelf he frank. ach ik ga gewoon accepteren ik geen partner heb,is al jaren zo, dus kennen nog wel wat jaartjes bij. serieus, hoe groot is de kans via een site en eh is nog verslavend ook zo,n site. dus ik ga met helemaal niemand wokken. als er ergens iemand is die echt bij mehoort brengt god die wel op me pad. toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:53
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Aj mie zo'n butendiekse krukels hi eten kaj ze hoet leern ken'n |
Krukels eet je met een speld of naald en dat duurd lang dus dan heb je ff tijd , en ja zeeuws of niet, van buiten het dorp dan zeggen ze bij ons dat je een butendieker bin.
Dus jullie zijn allemaal butendiekers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:53
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | koffie voor je weer verder gaat met slapen |
Nee...nee...wakker is koffie en daarna wordt er niet meer geslapen!!!!\ En ik ben (ook op mijn vrije dagen) best wel een vroege vogel!!! Als het weer het toelaat...wordt die koffie met die peuk...buiten in nachtgoed...genuttigd....(in mijn meditatiehoekie)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:56
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Krukels eet je met een speld of naald en dat duurd lang dus dan heb je ff tijd , en ja zeeuws of niet, van buiten het dorp dan zeggen ze bij ons dat je een butendieker bin.
Dus jullie zijn allemaal butendiekers |
Krukels eet je toch met krentenbrood???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 22:58
|
|
|
Jaa ok lekker, of as voorgerecht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:04
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Krukels eet je met een speld of naald en dat duurd lang dus dan heb je ff tijd , en ja zeeuws of niet, van buiten het dorp dan zeggen ze bij ons dat je een butendieker bin.
Dus jullie zijn allemaal butendiekers |
Wat zijn Krukels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:07
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Jaa ok lekker, of as voorgerecht |
ach wel nee, ik ben een zeeuw in hart, ben er weggegaan omdat me exman persee wou verhuizen, maar schouwenduiveland is mijn eiland. en volgens de zeeuwen daar was ik een echte zeeuw, ook al houd ik niet van krukels, at wel die waterplantjes uit het grevelingen meer.ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:08
|
|
|
PETRA944 schreef: | ach wel nee, ik ben een zeeuw in hart, ben er weggegaan omdat me exman persee wou verhuizen, maar schouwenduiveland is mijn eiland. en volgens de zeeuwen daar was ik een echte zeeuw, ook al houd ik niet van krukels, at wel die waterplantjes uit het grevelingen meer.ha ha |
Nu weet ik nog niet wat het zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:11
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nu weet ik nog niet wat het zijn |
schelpjes waar kleine zeediertjes inzitten, die kan je eten, er is zoveel daar te eten, planten uit het meer,mosselen, krabben kreeften vis ha ha garnaaltjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:12
|
|
|
PETRA944 schreef: | schelpjes waar kleine zeediertjes inzitten, die kan je eten, er is zoveel daar te eten, planten uit het meer,mosselen, krabben kreeften vis ha ha garnaaltjes |
Thanks voor de uitleg Had het geloof ik liever niet geweten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Thanks voor de uitleg Had het geloof ik liever niet geweten |
Het lijken net kleine slakken Erika.
Visser begint er ook niet aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | Het lijken net kleine slakken Erika.
Visser begint er ook niet aan |
Alles uit de zee is lekker....mossels...oesters.... En wat dacht je van lamsoren?? (soort spinazie)HEERLIJK!!! En momenteel tijd van de zeekraal...(nog lekkerder)
En toch ben ik geen zeeuwse!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Thanks voor de uitleg Had het geloof ik liever niet geweten |
Het zijn kokkels geloof ik?Dus daar komt het woord kokhalzen vandaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het zijn kokkels geloof ik?Dus daar komt het woord kokhalzen vandaan |
En dat verzin jij!!!!!!!! Ter plekke!!!!!!!!
Maar inderdaad moet ik nog eens even kijken wat nu het verschil is tussen KOKKELS en KRUKELS!!!! (gevonden)
Het luxe woord voor een krukel is een ALIKRUIK.. Een kokkel ken ik niet maar aan de afbeelding te zien zijn dat gewoon 2 schelpjes op elkaar... En zal er binnenin wel een op te eten beestje zitten...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op woensdag 11 juli 2012, 23:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:39
|
|
|
VISSER278 schreef: | Het lijken net kleine slakken Erika.
Visser begint er ook niet aan |
ha ha heb het ook nooit gedurft. net zo eng als oesters of mosselen geef mij maar een lekkere vis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:52
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | En dat verzin jij!!!!!!!! Ter plekke!!!!!!!!
Maar inderdaad moet ik nog eens even kijken wat nu het verschil is tussen KOKKELS en KRUKELS!!!! (gevonden)
Het luxe woord voor een krukel is een ALIKRUIK.. Een kokkel ken ik niet maar aan de afbeelding te zien zijn dat gewoon 2 schelpjes op elkaar... En zal er binnenin wel een op te eten beestje zitten... |
Ideaal google wie zoekt die vindt, je kunt ze allebei koken en eten , en als je van escargots houd dan lust je ook krukels, kokkels of kokhaantjes zijn minder bekend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 00:00
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha heb het ook nooit gedurft. net zo eng als oesters of mosselen geef mij maar een lekkere vis |
Hoe kan het nou eng zijn , ze zijn allemaal dood als ze op je bord liggen, en ja vis is ook lekker (sommige dan toch)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 00:52
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Ideaal google wie zoekt die vindt, je kunt ze allebei koken en eten , en als je van escargots houd dan lust je ook krukels, kokkels of kokhaantjes zijn minder bekend. |
Kijk...dat bedoel ik...Ineke lust veel...zo niet alles.... En wat de boer niet lust...dat wil die LEREN eten...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 12 juli 2012, 00:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:17
|
|
|
CANADIAN073 schreef: | Hoe kan het nou eng zijn , ze zijn allemaal dood als ze op je bord liggen, en ja vis is ook lekker (sommige dan toch) |
Is een oester dood, als je hem open maakt en wegslurpt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:25
|
|
|
ANNA415 schreef: | Is een oester dood, als je hem open maakt en wegslurpt |
Als je er goed over nadenkt eten we meestal zaken die al een tijd doet zijn. Dan zijn we eigenlijk lijkeneters. Behalve die oesters dan. Ook mosselen worden wel eens rauw, en dus ondood, gegeten. In Italiƫ is er zelfs een kaas met levende wormpjes die toch oooh zo lekker schijnt te zijn... ...
Ik ga dadelijk maar radijsjes en een komkommer kopen bij de AH...en ondertussen wat proeven daar in de winkel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je er goed over nadenkt eten we meestal zaken die al een tijd doet zijn. Dan zijn we eigenlijk lijkeneters. Behalve die oesters dan. Ook mosselen worden wel eens rauw, en dus ondood, gegeten. In Italiƫ is er zelfs een kaas met levende wormpjes die toch oooh zo lekker schijnt te zijn... ...
Ik ga dadelijk maar radijsjes en een komkommer kopen bij de AH...en ondertussen wat proeven daar in de winkel |
Een goeie biefstuk heb ik geen moeite mee. Maar zo'n klodder snot naar binnen slurpen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:33
|
|
|
ANNA415 schreef: | Een goeie biefstuk heb ik geen moeite mee. Maar zo'n klodder snot naar binnen slurpen |
Ik heb vroeger ook veel oesters geslurpt...de 'pitten' spuwde ik steeds weer in de zee...achteraf bleken dat parels te zijn...wist ik veel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:44
|
|
|
ANNA415 schreef: | Een goeie biefstuk heb ik geen moeite mee. Maar zo'n klodder snot naar binnen slurpen |
Geef mij inderdaad maar een lekker biestukje en dan kruidenboter erbij Maarre dit hoort meer in topic wat eten we vandaag Tja dan nu weer de huishoudelijke vraag ehhhhhhhh............. heb ik even niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb vroeger ook veel oesters geslurpt...de 'pitten' spuwde ik steeds weer in de zee...achteraf bleken dat parels te zijn...wist ik veel... |
tja...belgen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:49
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb vroeger ook veel oesters geslurpt...de 'pitten' spuwde ik steeds weer in de zee...achteraf bleken dat parels te zijn...wist ik veel... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:49
|
|
|
Als ik dit allemaal lees, moet ik denken aan mijn vakantie met mijn vriendin jaaaaaaaaren geleden. We waren in Vlissingen op vakantie, en wilden gaan uit eten. We zagen een leuk, gezellig restaurant, en gingen naar binnen. Het was nog vrij rustig, en we kozen een leuk plekje bij het raam. Het duurde maar even, en geleidelijk aan stroomde het vol. Iedereen deed een bestelling, en wij uiteraard ook. Tja....zei mn vriendin..het is hier een ruim aanbod van vis.... No way..zei ik.....ik neem een lekker biefstukje.. En als er mensen vis gaan slurpen, vertelde ik haar...wil ik een andere tafel. Dat meen je niet, zei mn vriendin....ik zei o ja.... want anders krijg ik geen hap door mn keel. Mijn angst werd waarheid.. Overal op tafels kwamen van die grote zwarte pannen , met OESTERS!!!! En daar begon het geslurp....... Mijn vriendin begon te lachen.....nou..daar zitten we dan. Ik kreeg het benauwd....want zo kreeg ik echt geen hap door mn keel. Toen er even later een ober aan kwam met ons eten, heb ik hem vriendelijk verzocht, of we asjeblieft!!!!!...aan een andere tafel mochten gaan zitten.......ik zag hem denken.......stomme muts!!!! Maar ik kreeg mn zin....we zaten verrrr weg van het geslurp...en ik heb heerlijk gegeten!!
Eigenlijk heb ik wel een vraag.... Als je bij iemand voor het eerst gaat eten en je krijgt slurp vis...... wat doe je dan he? Zeggen dat ik echt geen honger heb? Ik lus dat egg nie........kokkeltjes....oestertjes...krabbetjes...... Als het oooooit voorkomt...dan hoop ik dat er een kat of hond onder tafel ligt
|
|
Naar boven |
|
|