Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 22:52
|
|
|
Ik deed een lamp aan en hoorde een knal, waardoor oa. mijn computer (en lamp ) uitgingen. (door het uitgaan van een groep wat snel weer te herstellen was in de meterkast), maar toen ik mijn computer voor de 2e keer weer opstarte ontdekte ik dat ik geen internet had en of dat alles niet genoeg was had ik ook geen heet water meer. Mijn mooiste moment was kort daarna toen ineens alles het weer deed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 22:56
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik deed een lamp aan en hoorde een knal, waardoor oa. mijn computer (en lamp ) uitgingen. (door het uitgaan van een groep wat snel weer te herstellen was in de meterkast), maar toen ik mijn computer voor de 2e keer weer opstarte ontdekte ik dat ik geen internet had en of dat alles niet genoeg was had ik ook geen heet water meer. Mijn mooiste moment was kort daarna toen ineens alles het weer deed... |
het is je weekje wel hé susannah, van loodgieter (lek toilet) tot elektricien? gelukkig telkens te herstellen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 23:03
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | het is je weekje wel hé susannah, van loodgieter (lek toilet) tot elektricien? gelukkig telkens te herstellen! |
nou, ik schrijf dit daarom expres bij mijn mooiste moment, omdat het gelukkig niet zo lang duurde. Ik wilde een tafeltje afnemen met een beetje heet water... toen ontdekte ik ik heb alleen koud pfff... en dan denk ik gelijk, haren wassen kan ik wel vergeten, oh ja en ik wilde ook nog gaan douchen... Maar was gelukkig maar kort dus.
Het toilet was toch ook aan het lekken nadat ik de schroef had vastgedraaid, daarvoor is de Woonstede vanmorgen geweest en dat is gelukkig ook verholpen. By the way, kwam er nog achter dat de kast van de HR ketel niet open is te krijgen, die zit of klem of er zit (zonder mijn weten ) een ander slot op. Daar ga ik nog wel ff naar informeren.
Susannah, die blij is dat 'de dingen' het weer doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 23:08
|
|
|
heel gelukkig moment was toen mijn broer na 6uur opereren goed ontwaakte en dat alles probleemloos verlopen is. Alle eer komt de Heer toe! (en Hij zal de dokters wel geleid hebben)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 23:15
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | heel gelukkig moment was toen mijn broer na 6uur opereren goed ontwaakte en dat alles probleemloos verlopen is. Alle eer komt de Heer toe! (en Hij zal de dokters wel geleid hebben) |
Wat een geruststelling lijkt me dat. Fijn voor je Marylien !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 23:40
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | heel gelukkig moment was toen mijn broer na 6uur opereren goed ontwaakte en dat alles probleemloos verlopen is. Alle eer komt de Heer toe! (en Hij zal de dokters wel geleid hebben) |
En daar mogen we de HEER voor blijven danken en eren want HIJ is is onze grote GOD. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 10:05
|
|
|
Heel fijn Marylien, dank aan God!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 10:07
|
|
|
Gevonden!
Heel fijn Marylien.Natuurlijk wordt het heel zwaar maar hoop doet leven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 10:10
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Mijn mooiste moment was dat ik weer mocht horen dat het in mn long rustig was en dat ik een half jaar weer weg moch blijven en 14 dagen geleden ook al van mn darm dat de HEER houd me vast waar ik zo dankbaar voor ben dat wil je allemaal niet weten HIJ is zo groot prachtig. Sjalom. Martin. |
Wow, Martin, wat een mooi bericht! Idd alle dank aan God!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 10:12
|
|
|
Fijn Marylien, wat een rust hè?
Ik geloof idd dat God ook de artsen leidt en idd komt alle eer Hem alleen toe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 10:36
|
|
|
allemaal dank voor jullie berichtjes en steun! Het is fijn hier te mogen delen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 12:58
|
|
|
Eindelijk mijn proces-verbaal gekregen van mijn vermiste id-bewijs. Nu nog een nieuwe! En nog geld gekregen van mijn bank met mijn rijbewijs.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 21:12
|
|
|
vandaag zo'n goed bericht dat de medicatie aangeslagen is bij mijn broer en hij niet geopereerd hoeft te worden de kankerplekken zijn weer verdwenen en hij krijgt enkel nog preventief een paar x per jaar medicatie God is genadig
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op vrijdag 11 februari 2011, 21:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 21:28
|
|
|
GRACE585 schreef: | vandaag zo'n goed bericht dat de medicatie aangeslagen is bij mijn broer en hij niet geopereerd hoeft te worden de kankerplekken zijn weer verdwenen en hij krijgt enkel nog preventief een paar x per jaar medicatie God is genadig |
Wat fijn om te horen Grace!! God is goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 14:11
|
|
|
Vanmorgen ben ik voor de 13de keer oudtante geworden En nummer 14 is ook al onderweg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 15:27
|
|
|
De zoon van mn allerliefste man in mn leven aan de telefoon gehad......ze hebben een kerngezonde zoon mogen ontvangen.
Die lieve man man is dus opnieuw opa geworden!
Dank aan God!!
Laatst aangepast door
|
AARTJE289
|
op zaterdag 12 februari 2011, 15:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 15:50
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Vanmorgen ben ik voor de 13de keer oudtante geworden En nummer 14 is ook al onderweg |
Zo zie je er dan ook uit ...
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zaterdag 12 februari 2011, 15:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 15:58
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Zo zie je er dan ook uit ... .. |
Rot(ex-reserve)drent!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 16:58
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Rot(ex-reserve)drent! |
Joh, is 't inmiddels je ex geworden. Sinds deze opmerking of al eerder?
Gefeliciteerd met de uitbreiding in de familie, Leanne!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 17:33
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Joh, is 't inmiddels je ex geworden. Sinds deze opmerking of al eerder?
Gefeliciteerd met de uitbreiding in de familie, Leanne! |
That's the spirit he,dump ze voor ze jou dumpen
Dank je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 20:15
|
|
|
proficiat Leanne, als ik naar je foto kijk is het moeilijk te geloven hoor, maar voor jou en je liefste van harte proficiat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 21:03
|
|
|
Mijn mooiste moment ??? moeilijk hoor, er waren zoveel mooie momenten. Ik had een tante-nichtendag in Epe. Mijn tante en oom weer zien na zoveel jaren , 2 galeries bekeken, waarbij 1 niks voor me was, maar de ander erg opviel door 5 hele mooie schilderijen... ('k heb hier zeker inspiratie door gekregen) en ook nog mijn oma gezien. Kortom veel gezelligheid, een geslaagde dag !! En... natuurlijk veel foto's en camera's...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zaterdag 12 februari 2011, 21:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 21:15
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Mijn mooiste moment ??? moeilijk hoor, er waren zoveel mooie momenten. Ik had een tante-nichtendag in Epe. Mijn tante en oom weer zien na zoveel jaren , 2 galeries bekeken, waarbij 1 niks voor me was, maar de ander erg opviel door 5 hele mooie schilderijen... ('k heb hier zeker inspiratie door gekregen) en ook nog mijn oma gezien. Kortom veel gezelligheid, een geslaagde dag !! En... natuurlijk veel foto's en camera's... |
Leuk hoor, Suus! Geniet maar lekker na. Mooi dorp hè , 'k heb nog naar je uitgekeken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 21:31
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Leuk hoor, Suus! Geniet maar lekker na. Mooi dorp hè , 'k heb nog naar je uitgekeken. |
haha, ik heb nog wel aan je gedacht hoor we reden langs een school en ik denken... zou Marijan hier nu lesgeven ? haha...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 21:37
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Leuk hoor, Suus! Geniet maar lekker na. Mooi dorp hè , 'k heb nog naar je uitgekeken. |
2000 berichten van jou !! waaauw...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 12:12
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | 2000 berichten van jou !! waaauw... |
Oeps.... , hoort dit onder 'Wat was je mooiste moment vandaag?'?
Op naar de 3000...... Wie schrijft die blijft, zeggen ze toch weleens?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:15
|
|
|
up
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 09:26
|
|
|
Dat ik op meerdere vlakken mag ervaren deze morgen dat de Heer Jezus is immers bij mij, Hij beschermt mij tegen de satan. Alle eer aan U o Heer, geen woorden genoeg om U te danken Heer!
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 16 februari 2011, 09:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 12:03
|
|
|
dat de wervels bij mijn zoontje die fff verschoven waren bij een judo greep toch weer op hun plek zitten en er niks beschadigd is hij moet fff een paar daagjes rustig aan doen en geen onverwachtse bewegingen ed. valt niet mee voor een actief jongetje
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 16 februari 2011, 12:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 17:05
|
|
|
mijn mooiste moment van vandaag was: toen ik vanmorgen bij mijn werkgever de deur uit liep in de wetenschap dat ik vanaf vandaag 9 dagen vrij ben
|
|
Naar boven |
|
|