Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 10:36
|
|
|
JOL252 schreef: | wakker worden met de zon door m'n gordijnen en een merelconcert in de tuin... wat wil een mens nog meer... |
Dat het goed gaat met mijn kinderen en mijn familie en de mensen om mij heen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 10:42
|
|
|
XABIA794 schreef: | vinne gij da? ik schrijf helemoal nie houdat 't hoort |
Als je een perfect profiel leest en later merk je dat iemand geen taalgevoel heeft voel je je dan niet voor het lapje gehouden?.... Ik heb een jaar gechat met iemand die zware dyslexie had. Het was wel eens puzzelen wathij bedoelde maar verder was het een prima vent . We hebben allemaal onze zwakke kanten toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 10:49
|
|
|
NICKY298 schreef: | Dat het goed gaat met mijn kinderen en mijn familie en de mensen om mij heen! |
En is Herman er ook al...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 10:58
|
|
|
INGE721 schreef: | Als je een perfect profiel leest en later merk je dat iemand geen taalgevoel heeft voel je je dan niet voor het lapje gehouden?.... Ik heb een jaar gechat met iemand die zware dyslexie had. Het was wel eens puzzelen wathij bedoelde maar verder was het een prima vent . We hebben allemaal onze zwakke kanten toch??? |
dyslexie hebben wilt nog niet zeggen dat een persoon geen taalgevoel heeft want als je daar op let merk je dat het spelfouten in klinkers is bijvoorbeeld au en oa. als je daar op let merk je van de spellingsfouten steeds minder. en wat wat te denken van streektalen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 11:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | En is Herman er ook al... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 11:11
|
|
|
NICKY298 schreef: | Dat het goed gaat met mijn kinderen en mijn familie en de mensen om mij heen! |
tja ook dat... maar gewoon genieten van het moment en dat laten zijn voor wat het is... is ook goed. Pluk de dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 11:11
|
|
|
Het is zonnige koninginnedag Is de zon nu al in oranje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 11:27
|
|
|
helaas voor mij de verkeerde dag heb avonddienst. jammer lijkt me wel heel leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 11:32
|
|
|
HERMAN388 schreef: | |
Er zijn wel meerdere Herman-en...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOKE317
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 11:40
|
|
|
LIES774 schreef: | Op 12 mei organiseer ik een activiteit in de Brabantse Biesbosch: wandelen, gezamelijke picknick en beverspotten. Om 15.00 verzamelen op de parkeerplaats in Vissershang,Jeppegat 1 in Hank. Na de koffie/ thee wandelem we naar de Steen van Kloosteroord die in de Aakvlaai ligt. Hier zullen we picknicken (voldoende eten en drinken meenemen) Rond 19.15 uur worden we opgehaald met de boot en gaan we bevers spotten. De Biesbosch is in mei op zijn mooist en de vogels geven fluitconcerten. rond 22.00 zijn we weer terug in de haven van Hank. Kosten: € 12.00 voor de boottocht. Consumpties zijn voor eigen rekening. Trek goede schoenen aan en neem warme kleding mee voor op de boot. Graag evn van te voren opgeven ivm beperkt aantal plaatsen.
Groeten, Lies |
Een super leuk idee...maar de afstand is wel hèèl groot. Maar ik wens jullie heel een mooie gezellige dag, Joke
Joke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 11:47
|
|
|
JAKOLIEN247 schreef: | Misschien is er al een topic hierover, die kon ik effe niet vinden Ik wist ook effe niet waar ik het anders kwijt kon
Het valt mij regelmatig op dat er verwarring onstaat wanneer je een relatie hebt, Dan spreek ik effe uit eigen ervaring
Is dat na het eerste, 2de date Eerste zoen is het zonder woorden ga je ervan uit als je elkaar leuk vind zonder dat je ja zegt etc enz
Wat is jullie ervaring Ik geloof dat er een partner voor me is, maar mijn ervaring is dat mannen snel een relatie willen, en ik als vrouw graag wil weten hoe iemand is, voordat ik een relatie begin en wil niet met een gebroken hart zitten na x aantal maanden Wil graag een relatie voor de rest v mn leven en niet van de ene man naar de andere man Zoveel ervaring heb ik nog niet
Wat zijn jullie verwachtingen v een relatie, bespreek je dit met elkaar als je aan het daten/ relatie hebt? en/of gaat het v zelf
Wie weet hebben jullie tips en of ervaringen, waar ik wat v kan leren Maar boven al wil ik Gods wijsheid hier in ervaren, dat Hij mj de weg wijst
Voor een ieder zegen bij hun zoek tocht
ps Ik vind het leuk als je reageert graag wel zo dat het opbouwend is laten we het open houden en niet veroordelend bvd |
Mooie woorden en je hebt een punt. Ik ben het ook echt met je eens. Het is een big deal for lifetime.
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op maandag 30 april 2012, 11:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 11:55
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik verbaas me over de reacties,zouden jullie echt een relatie laten schieten om een d of dt???
Ik zou een liefdesbrief vol spelvauten koesteren hoor |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 11:58
|
|
|
Mooie en leuke reactie's cmers..komen er nog meer bij?
ik ga verder met de reactie's lezen,fijne oranje dahhag allemaal!
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 30 april 2012, 11:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 11:58
|
|
|
TINEKE986 schreef: | hm. in dat geval behoor ik zonder twijfel bij de 80%. want d's en dt's vind ik nog steeds moeilijk . maar...... ik weet zonder meer dat ik daardoor niet minder waard ben in de ogen van mijn Vader. en ook dat ik het van mijzelf kan accepteren dus als iemand die mijn berichtjes of profiel leest en daarbij valt over mijn spellingsfouten, over wie zegt dat dan het meest, over mij of over de ander | De spellingsregels heb je op de basisschool al geleerd. En ze zijn binnen 5 minuten te vertellen. Je moet ze gewoon toepassen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 12:00
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De spellingsregels heb je op de basisschool al geleerd. En ze zijn binnen 5 minuten te vertellen. Je moet ze gewoon toepassen..... |
Kijkdaarkanikwatmee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 12:05
|
|
|
JAKOLIEN247 schreef: | Misschien is er al een topic hierover, die kon ik effe niet vinden Ik wist ook effe niet waar ik het anders kwijt kon
Het valt mij regelmatig op dat er verwarring onstaat wanneer je een relatie hebt, Dan spreek ik effe uit eigen ervaring
Is dat na het eerste, 2de date Eerste zoen is het zonder woorden ga je ervan uit als je elkaar leuk vind zonder dat je ja zegt etc enz
Wat is jullie ervaring Ik geloof dat er een partner voor me is, maar mijn ervaring is dat mannen snel een relatie willen, en ik als vrouw graag wil weten hoe iemand is, voordat ik een relatie begin en wil niet met een gebroken hart zitten na x aantal maanden Wil graag een relatie voor de rest v mn leven en niet van de ene man naar de andere man Zoveel ervaring heb ik nog niet
Wat zijn jullie verwachtingen v een relatie, bespreek je dit met elkaar als je aan het daten/ relatie hebt? en/of gaat het v zelf
Wie weet hebben jullie tips en of ervaringen, waar ik wat v kan leren Maar boven al wil ik Gods wijsheid hier in ervaren, dat Hij mj de weg wijst
Voor een ieder zegen bij hun zoek tocht
ps Ik vind het leuk als je reageert graag wel zo dat het opbouwend is laten we het open houden en niet veroordelend bvd |
Eerlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 12:05
|
|
|
INGE721 schreef: | Als je een perfect profiel leest en later merk je dat iemand geen taalgevoel heeft voel je je dan niet voor het lapje gehouden?.... Ik heb een jaar gechat met iemand die zware dyslexie had. Het was wel eens puzzelen wathij bedoelde maar verder was het een prima vent . We hebben allemaal onze zwakke kanten toch??? | Dat vind ik te gemakkelijk geredeneerd, Inge. De belangrijkste oorzaak voor dit slechte schrijfgedrag is gewoon gemakzucht. En als ik merk dat men daar slordig in is, heb ik ook geen vertrouwen in de andere dingen. Op een site heb je maar één uithangbord, en als je dat niet eens goed verzorgt, hoe kan je je dan goed presenteren naar de ander toe? Ik pik de mensen met dyslexie er zo uit, daar zeg ik niks van. Maar die overige 85 % die gewoon te lui is om goed na te denken voordat men iets opschrijft, daar heb ik geen respect voor. Ik heb een getuigschrift vorige week onder ogen gekregen en daar stond: heeft ontwikkelt... die slechte spelling is dus zelfs in officiële papieren doorgedrongen.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 30 april 2012, 12:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 12:06
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik denk bij het lezen hiervan dat het dikgedrukte gedeelte het belangrijkste gedeelte is. Je hebt even niets te doen, drinkt een bakje koffie, verveelt je...dus ga je zulke dingen schrijven |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 12:07
|
|
|
ANITA695 schreef: | IK denk dat jij denkt dat je denkt dat de andere niet denkt dat jij denkt wat je denkt hahaah grapje maar hou vast wat je denkt en op het moment dat het zo mag zijn denk dat ik weet wat jij denkt dat je dan dat wat je dacht en nu denkt , Eindelijk niet meer hoef te denken maar dan zekerheid word . God zegt in zijn woord dat als je bid in Jezus naam en dat in overeenstemming komt met HEM HIJ je alles zal schenken dus ik zou zeggen denk niet wat je denkt geef het denken door aan je Vader in gebed zo word je niet moe van het denken en komt er een dag dat je dat wat je nu denkt niet meer hoef te denken
zo dat ik dit bedenken kan ppff l
Lieve groet anita |
watdenkjevanmij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DUIKERTJE820
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 12:14
|
|
|
Paul Baloche & Forever Worship vieren 'the Same Love' in Hilversum Eerste aanbiddingsavond met muziek van nieuwe cd Baloche We delen allemaal in dezelfde, onmetelijk grote, Liefde van God. Dan is het ook toepasselijk als we er samen over zingen. Paul Baloche komt daarom naar Nederland voor een los concert op 25 mei 2012 in de Thousand Hills Church in Hilversum. En over toepasselijk gesproken: hij deelt het podium op deze aanbiddingsavond met het Nederlandse koor Forever Worship. Het is tegelijkertijd de concert-primeur van zijn gloednieuwe album ‘The Same Love’. Wie ‘Open The Eyes Of My Heart’ of ‘Above All’ kent, kent muziek van Paul Baloche. Er is bijna geen kerk ter wereld waar deze liederen niet bekend zijn. Maar een lied is niet het eindpunt van Paul Baloche’s bediening. Sterker nog; daar begint het pas. Met zijn website LeadWorship.com ziet Paul het als zijn missie om aanbiddingsleiders en –teams in kerken op te bouwen en te trainen. Paul is ook al meer dan 20 jaar aanbiddingsleider in de Community Fellowship kerk in het Texaanse Lindale. Wie er een dienst bijwoont, zal hem ongetwijfeld tijdens de preek druk zien schrijven op een notitieblok in de kerkbanken. “Ik haal er veel inspiratie vandaan. Als de voorganger spreekt vanuit de Bijbel, vormt een lied zich als het ware al in mijn hoofd” aldus Paul. Met zijn nieuwe lied ‘The Same Love’ en de gelijknamige nieuwe cd gebeurde dit ook. Waar in de kerk gepreekt werd over het Kruis en hoe die liefde van God voor een ieder even groot is, schreef Baloche er al snel een serie nieuwe liederen over die de nieuwe cd vormden. Tijdens het concert op 25 mei kan het Nederlandse publiek voor het eerst uitgebreid kennismaken met de nieuwe cd – en kan ze de liederen natuurlijk voluit meezingen! Sinds Paul Baloche een paar jaar geleden samen met Forever Worship zong, is hij verknocht aan het Nederlandse koor onder leiding van Marcel Koning. Baloche laat dan ook al via Twitter weten dat hij er naar uit ziet om gezamenlijk te aanbidden! Forever Worship is een groep zangers en musici met passie voor God en moderne kerk- en koormuziek. Het koor ondersteunt allerlei projecten waarbij het evangelie van Christus wordt uitgedragen in woord en muziek. Forever Worship is ontstaan in juni 2005. Daarvoor bestond het koor al 10 jaar onder de naam `Ronduit Gospel Choir' (RGC). De afgelopen jaren ondersteunde Forever Worship onder andere de optredens van Brian Doerksen, Ron Kenoly, Darlene Zchech, Travis Cottrell, Kees Kraayenoord, Gerald Troost, Michael W. Smith, Paul Baloche en Sela. Datum en tijd: 25 mei 2012, 20.00 uur Locatie: Thousand Hills, Neuweg 148, 1214 HA Hilversum (dit is bij mijn kerk) Kosten: Kaarten kosten € 22,50,- (exclusief twee euro reserveringskosten).
http://www.events4christ.nl/?id=456
Laatst aangepast door
|
DUIKERTJE820
|
op maandag 30 april 2012, 17:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 12:27
|
|
|
Nu,ik vindt je onderwerp idd iets om over na te denken. Zelf heb ik geen ervaring als het om daten of zoiets gaat. Ik zou onderweg alleen maar zitten repeteren..zij eerst.uh .nee ik.. Een ieder zal handelen naar eigen inzicht,dit vanuit de ervaring..die de beste leer meester is.
Enne,we zijn ook zoveel kwijt na het...paradijs. Dit is naar mij mening ook een stukje ernst van de dingen.
Verder;Liefde het is mogelijk..gelukkig ook zonder woorden Mischien wil ik hier later meer over zeggen.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 30 april 2012, 12:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 12:34
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dat vind ik te gemakkelijk geredeneerd, Inge. De belangrijkste oorzaak voor dit slechte schrijfgedrag is gewoon gemakzucht. En als ik merk dat men daar slordig in is, heb ik ook geen vertrouwen in de andere dingen. Op een site heb je maar één uithangbord, en als je dat niet eens goed verzorgt, hoe kan je je dan goed presenteren naar de ander toe? Ik pik de mensen met dyslexie er zo uit, daar zeg ik niks van. Maar die overige 85 % die gewoon te lui is om goed na te denken voordat men iets opschrijft, daar heb ik geen respect voor. Ik heb een getuigschrift vorige week onder ogen gekregen en daar stond: heeft ontwikkelt... die slechte spelling is dus zelfs in officiële papieren doorgedrongen. |
aan de ene kant heb je wel gelijk hoor dat er soms veel gemakzucht zit in dat slechte schrijfgedrag.
bij mij is dat soms ook wel zo. aan de andere kant is het bij mij echter ook zo dat ik ongemerkt met zinsopbouw en spelling kom waarvan andere mensen kromme tenen krijgt zonder dat ik dat in de gaten heb. misschien ligt dat aan de omgeving waar ik woon, misschien ligt dat aan de hoeveelheid lesstof die ik in mijn kinderjaren heb kunnen opslaan in de snelheid waarmee de lessen gegeven werden.
het is stam + t en kofschip +t. dat is wat ik weet, maar nu nog het toepassen.
maar zou het aan de andere kant ook niet kunnen komen doordat onze taal een aantal keren op de schop gegaan is in de tussen liggende jaren? zo weet ik dat ik een leuk "dikke van dalen" spel gekocht had wat ik na 2 keer spelen zo de prullenbak in kon gooien omdat het Den Haag? behaagde om de taal te vereenvoudigen?
daarnaast komt dyslexie stevig voor in mijn familie. op alle mogelijke manieren. in het omdraaien van au en ou. d's, t's, f wordt v, een b werd een p etc. zo kon het zijn dat schriftelijke examens bij familieleden werden omgezet in mondelinge omdat er te veel tijd ging zitten in het begrijpend lezen.
het heeft niets te maken met intelligentie maar alles met taalgevoeligheid. het familielid waar ik het hier o.a. over heb is van de l.o.m school naar het voortgezetonderwijs naar beroepsniv 2 naar beroepsniv 3 gegaan. de weg is wat langer maar het resultaat is prima. buiten het feit dat die persoon een geweldige persoonlijkheid heeft. lief, behulpzaam en vol geduld voor kinderen.
Laatst aangepast door
|
TINEKE986
|
op maandag 30 april 2012, 12:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 13:04
|
|
|
... een nieuwe dag, een nieuw lied, een uitgestrekt land ..
http://youtu.be/DXDGE_lRI0E
The sun comes up, it's a new day dawning, it's time to sing Your song again... whatever may pass and whatever lies before me, let me be singing when the evening comes (....) For all Your goodness I will keep on singing ten thousand reasons for my heart to find.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 6 mei 2012, 17:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 13:17
|
|
|
De picknic was super gezellig , en ik hoop dat ik iedereen wat beter leer kennen. en nog een keer te ontmoeten op een c m uitje.
tot horens op chat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 13:22
|
|
|
Ik en mijn Ma hopen dat we weer gauw een fijne c m dag mee mogen maken.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op maandag 30 april 2012, 17:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 14:25
|
|
|
JOL252 schreef: | ... een nieuwe dag, een nieuw lied, een uitgestrekt land ..
http://www.youtube.com/watch?v=DXDGE_lRI0E
The sun comes up, it's a new day dawning, it's time to sing Your song again... whatever may pass and whatever lies before me, let me be singing when the evening comes (....) For all Your goodness I will keep on singing ten thousand reasons for my heart to find. |
eerst url klikken dan link plaatsen en terug url en dan komt het goed http://youtu.be/DXDGE_lRI0E
als je een link uit you tube neemt kan je best eerst op delen klikken en dan verschijnt er een balk met blauw gekleurde link, die kan je kopiëren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 14:42
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dat vind ik te gemakkelijk geredeneerd, Inge. De belangrijkste oorzaak voor dit slechte schrijfgedrag is gewoon gemakzucht. En als ik merk dat men daar slordig in is, heb ik ook geen vertrouwen in de andere dingen. Op een site heb je maar één uithangbord, en als je dat niet eens goed verzorgt, hoe kan je je dan goed presenteren naar de ander toe? Ik pik de mensen met dyslexie er zo uit, daar zeg ik niks van. Maar die overige 85 % die gewoon te lui is om goed na te denken voordat men iets opschrijft, daar heb ik geen respect voor. Ik heb een getuigschrift vorige week onder ogen gekregen en daar stond: heeft ontwikkelt... die slechte spelling is dus zelfs in officiële papieren doorgedrongen. |
Kijk chat, dit is weer een beetje sterk overdreven... "jij" kan daar dan wel over vallen, maar als je van mij zou vragen dat ik perfect ABN zou moeten kunnen praten /schrijven / typen, kan ik inderdaad wel goed men best doen. ik ben best naar behoren afgestudeerd. Maar ik vind het nu eenmaal leuker om wat in dialectisch Belgisch te typen. en als iemand daar nu niet mee omkan, dan denk ik dat ik die persoon al zelf niet zou mogen kwa instelling... Ik hoef me zonodig toch niet "goed te presenteren" ik ben wie ik ben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 14:44
|
|
|
http://youtu.be/EN3D0Carn3U
song for a friend
Laatst aangepast door
|
XABIA794
|
op maandag 30 april 2012, 14:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 30 april 2012, 14:44
|
|
|
XABIA794 schreef: | eerst url klikken dan link plaatsen en terug url en dan komt het goed http://youtu.be/DXDGE_lRI0E
als je een link uit you tube neemt kan je best eerst op delen klikken en dan verschijnt er een balk met blauw gekleurde link, die kan je kopiëren |
ik doe het allemaal... wat doe ik vaud?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|