ChristianMatch

Forum

kijken op profielen..
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3796 3797 3798 3799 3800 3801 3802 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 21:09

DANIEL777 schreef:
it is anyway and not anyways Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

ehh..........everybody, mag dat ook als ik het goed spel?
wat een nivo........grinnik.

waar ik naar kijk is of iemand een warme persoonlijkheid lijkt te hebben; we enigzins op het zelfde nivo kunnen communiceren en of we een vergelijkbaar Godsbeeld hebben. (ik kijk dus niet in de eerste plaats naar de godsdienstige stroming; ik heb het over de beleving van God als onze Vader, en of iemand dan rooms katholiek is, "huppelend evangelisch" of zwaar reformatorisch, is van minder belang.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 21:10

HANNAH810 schreef:
visser, ik ben redelijk VROUW.............hangen de lampen van mijn moeder al??? Engeltje smiley

(ik vul helemaal niet zomaar iets in!! Twijfelende smiley )

Clown smiley

Hallo zeg , heeft je moeder die foto's dan nog nooit aan je laten zien.

O wacht ..........................uhm.........ga ff een bietensalade maken ja. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 21:16

FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley ...ik bedoelde dat ik er niet was...Wat zijn nu met vrouwen die er niet zijn???

Verstek laten gaan na een gedane belofte? Hoe durf je.
Of was Frankie ècht te benauwd om als mummie vekleed te worden. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 21:19

NICKY298 schreef:
wij hebben ook van jou genoten. Lachende smiley het was een fijne dag

Nou, ik hoop dat jullie nog meer mooie dagen mogen beleven want ik vermoed iets... Knipoog smiley Bonne chance...
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 21:34

(ik kijk dus niet in de eerste plaats naar de godsdienstige stroming; ik heb het over de beleving van God als onze Vader, en of iemand dan rooms katholiek is, "huppelend evangelisch" of zwaar reformatorisch, is van minder belang.)[/quote]

alleej daarmee ziede mij nog zitten Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 21:35

RIAATJUH149 schreef:
hahha de broodjes zagen er heerlijk uit,en je had heerlijke koek bij je ik heb er alleen naar gekeken,ik heb niet me tanden erin gezet,jij was goed bezig met je vitamientjes.ooow ja je wokkels waren wel lekker. Lachende smiley

Ik zal de wokkels een volgende keer dan zeker niet vergeten, Ria, speciaal voor jou Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ELSA673

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 21:39

Sjonge ,jonge het lijkt steeds meer op een sollicitatie.Het maakt wel een beetje uit, maar ik let echt niet op de d of t ,(he Frank Knipoog smiley ) maar wel hoe een verhaal in elkaar steekt. Als je elkaar maar begrijpt .Soms zijn daar geen woorden voor nodig.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 21:43

XABIA794 schreef:
(ik kijk dus niet in de eerste plaats naar de godsdienstige stroming; ik heb het over de beleving van God als onze Vader, en of iemand dan rooms katholiek is, "huppelend evangelisch" of zwaar reformatorisch, is van minder belang.)

alleej daarmee ziede mij nog zitten Coole smiley met zonnebril

amaaaaai, belgisch meiske;
ik het al zoveul geleerd van oe, héé?
ik bewonder uw huppelen in de diepten der dalen, het uitgaan in de heggen en steggen, en gij zijt mijne zuster, dah weet ge toch?

ik kan prima met je praten over godsdienstige onderwerpen;
ik heb slechts één kleine teleurstelling voor je;
ik zie je niet echt hélemáál zitten; ik ben namelijk vergeten te vermelden dat ik ook nog kijk naar of iemand man of vrouw is.......... Verlegen lachende smiley

dus ik bedoel het niet vervelend; maar gij zijt afgekeurd, snapt ge?? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINEKE986

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 21:46

HANNAH810 schreef:
ehh..........everybody, mag dat ook als ik het goed spel?
wat een nivo........grinnik.

waar ik naar kijk is of iemand een warme persoonlijkheid lijkt te hebben; we enigzins op het zelfde nivo kunnen communiceren en of we een vergelijkbaar Godsbeeld hebben. (ik kijk dus niet in de eerste plaats naar de godsdienstige stroming; ik heb het over de beleving van God als onze Vader, en of iemand dan rooms katholiek is, "huppelend evangelisch" of zwaar reformatorisch, is van minder belang.)

over dat huppelend evangelisch gesproken Lachende smiley (wat de gemeente is waar ik heen ga Knipoog smiley ) bij onze gemeente woonde een vrouw aan de overkant die op zondag (bijna) voor het raam ging staan om te kijken naar al die mensen die lachend naar de kerk gingen en er nog vrolijker uit kwamen. naar haar beleving kon dat helemaal niet. ze gingen naar een kerk Smiley die vol vragen zit ze vond dat zo vreemd dat ze maar eens binnen kwam om te kijken wat daar dan wel allemaal gebeurde om met eigen ogen te zien waar iedereen zo vrolijk van werd. Lachende smiley ze is nu lid van onze gemeente Lachende smiley . Gods wegen zijn ondoorgrondelijk Lachende smiley

zelf kijk ik wel naar welke gemeente iemand gaat, maar kijk ook naar hoe iemands relatie is met de Heer. het laatste vind ik belangrijker dan het eerste maar weet wel dat als het wel zou klikken ik zelf niet naar een gemeente zou kunnen gaan waar ik niet mag huppelen, de handen niet in de lucht kan steken of niet iedereen die ik aardig vind mag huggen. daar ben ik veel te vrij voor Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
TINEKE986
op zondag 29 april 2012, 21:49
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 22:22

Ontsluierd van Francine Rivers
Erg mooi
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 23:06

CHATULIEM619 schreef:
Inderdaad, het is geen absolute voorwaarde, maar het was wel een gebruik dat heel kenmerkend was voor de vroeg-christelijke gemeentes.

Dat is in mijn kerk ook wel gebruikelijk alleen noemen wij het een zegening.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 23:09

PIETER619 schreef:
Inhoudend dat jij mister perfect bent.

Mijn 2e zoon de studiebol, deed toen hij net van de basischool af was en naar het VWO ging, denigrerend naar zijn praktijk gericht onderwijs broertje, en voelde zich dus beter dan hem. Ik heb hem toen verteld dat als hij meende beter mens zou zijn vanwege zijn leren dan zijn broertje, hij geen knip voor de neus waard was. Hij is behoorlijk geschrokken, dat ik zo tegen hem uitviel.

Ik heb hem uitgelegd dat, ten eerste God een ieder zo zijn/haareigen talenten heeft gegeven, dat zijn broertje verstand bij zijn handen kan gebruiken.

God geeft zo een ieder zijn talenten gegeven en als jij vindtdtdtdt, dat iemand die niet goed kan schrijven/typen minderwaardig is, is dat puur Fariezeër gedrag.

De een is ook wat gevoeliger voor taal dan de ander denk ik, maar omdat nu gelijk farizeeér gedrag te noemen gaat mij wel een beetje te ver.......
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 23:48

HANNAH810 schreef:
amaaaaai, belgisch meiske;
ik het al zoveul geleerd van oe, héé?
ik bewonder uw huppelen in de diepten der dalen, het uitgaan in de heggen en steggen, en gij zijt mijne zuster, dah weet ge toch?

ik kan prima met je praten over godsdienstige onderwerpen;
ik heb slechts één kleine teleurstelling voor je;
ik zie je niet echt hélemáál zitten; ik ben namelijk vergeten te vermelden dat ik ook nog kijk naar of iemand man of vrouw is.......... Verlegen lachende smiley

dus ik bedoel het niet vervelend; maar gij zijt afgekeurd, snapt ge?? Clown smiley

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 23:49

TINEKE986 schreef:
over dat huppelend evangelisch gesproken Lachende smiley (wat de gemeente is waar ik heen ga Knipoog smiley ) bij onze gemeente woonde een vrouw aan de overkant die op zondag (bijna) voor het raam ging staan om te kijken naar al die mensen die lachend naar de kerk gingen en er nog vrolijker uit kwamen. naar haar beleving kon dat helemaal niet. ze gingen naar een kerk Smiley die vol vragen zit ze vond dat zo vreemd dat ze maar eens binnen kwam om te kijken wat daar dan wel allemaal gebeurde om met eigen ogen te zien waar iedereen zo vrolijk van werd. Lachende smiley ze is nu lid van onze gemeente Lachende smiley . Gods wegen zijn ondoorgrondelijk Lachende smiley

zelf kijk ik wel naar welke gemeente iemand gaat, maar kijk ook naar hoe iemands relatie is met de Heer. het laatste vind ik belangrijker dan het eerste maar weet wel dat als het wel zou klikken ik zelf niet naar een gemeente zou kunnen gaan waar ik niet mag huppelen, de handen niet in de lucht kan steken of niet iedereen die ik aardig vind mag huggen. daar ben ik veel te vrij voor Verlegen lachende smiley

Lachende smiley prachtig... geweldig weer
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 01:04

HEIDE115 schreef:
..

Nou, dit nodigt natuurlijk uit voor een reactie! Want, sinds wanneer gaat een dame een relatie aan met een boot? Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 01:09

LEANNE226 schreef:
Ik verbaas me over de reacties,zouden jullie echt een relatie laten schieten om een d of dt???

Ik zou een liefdesbrief vol spelvauten koesteren hoor Lachende smiley

Enfin, volgens mij heb jij het gesprek niet helemaal gevolgt... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 01:41

...

Laatst aangepast door
HEIDE115
op maandag 30 april 2012, 01:41
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 08:20

Maandag 30 April, Psalm 51: 12-15; Een vaste geest.

David heeft schoon schip gemaakt. Hij heeft zijn zonden beleden, zijn misdaden opgebiecht. En nu bidt hij om een nieuw begin. Hij vraagt de Eeuwige eerbiedig om een zuiver hart en een vaste geest. Hij smeekt de Allerhoogste de vreugde van vroeger weer te mogen ervaren. Hij bidt om innerlijke kracht, een sterke geest.
Ik vind dit indrukwekkend. Waarom? Omdat het niet zo logisch is. Veel begrijpelijker zou zijn dat David nu verder als een schaduw vogeltje in een hoek zou gaan zitten, blijvend terneergeslagen door wat hij dan toch maar heeft misdaan. Aangeschoten wild, zo heet dat tegenwoordig, vooral in de politiek. Je hebt ooit iets gedaan of gezegd wat niet door de beugel kon en voor de rest van je leven kan er nu vrij op je geschoten worden. Niemand luistert meer naar je, want jij bent per slot van rekening dan toch maar degene die, nu ja, je weet wel… Die bui ziet David al hangen. En David weet één ding: zo’n toekomst wil Gód niet. Hij wenst dat ik opnieuw begin. Maar dan – dankzij de vergeving van zonden – niet met een gebogen hoofd. Jazeker, wel buitengewoon nederig van hart en zonder enige pretentie – maar niet als een levenslang veroordeelde. Daarom bidt David nu om vernieuwde vreugde en om sterke geest. Nooit mag hij weer vervallen in oude fouten. Maar God verhoede dat hij schichtig, als een schaduw leven zou. God, geef mij weer blijdschap en kráchtig!

Schep in mij, God, een hart dat leeft in ’t licht,
geef mij een vaste geest, die diep van binnen
zonder onzekerheid U blijft beminnen,
verwerp mij niet van voor uw aangezicht.
Ontneem mij niet uw heilige Geest, o God,
laat in uw heil mijn hart zich nu verblijden,
en richt geheel mijn wil op uw gebod,
dan zal ik zondaars op uw wegen leiden.
Naar boven

Auteur Bericht
LIES774

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 09:30

Op 12 mei organiseer ik een activiteit in de Brabantse Biesbosch: wandelen, gezamelijke picknick en beverspotten.
Om 15.00 verzamelen op de parkeerplaats in Vissershang,Jeppegat 1 in Hank.
Na de koffie/ thee in cafe Vissershang wandelen we naar de Steen van Kloosteroord die in de Aakvlaai ligt. Hier zullen we picknicken (voldoende eten en drinken meenemen) Rond 19.15 uur worden we opgehaald met de boot en gaan we bevers spotten. De Biesbosch is in mei op zijn mooist en de vogels geven fluitconcerten. Rond 22.00 zijn we weer terug in de haven van Hank waar we voor degene die willen, af kunnen sluiten met een drankje in het cafe.
Kosten: € 12.00 voor de boottocht. Consumpties zijn voor eigen rekening.
Trek goede schoenen aan en neem warme kleding mee voor op de boot.
Graag even van te voren opgeven ivm beperkt aantal plaatsen op de boot.

Groeten, Lies

Laatst aangepast door
LIES774
op maandag 30 april 2012, 19:27
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 09:32

TINEKE986 schreef:
ik begrijp je standpunt. Lachende smiley maar vind het zelf dus helemaal niet erg als iemand ook in schrijftaal zichzelf durft te zijn en daardoor de dingen precies zo opschrijven als ze het ook zeggen.
voor mij laten ze dan ook iets van zichzelf zien, een stukje innerlijk.
weet je tot slot ook wat voor boter je in de kuip hebt. Knipoog smiley

het zou anders zijn wanneer die persoon op een vacature zou solliciteren Lachende smiley dan vind ik een goed abn wel heel belangrijk.
misschien iets voor later, als er te veel leuke kandidaten zijn om uit te kiezen. Clown smiley lol Knipoog smiley

Helemaal gelijk hoor Tineke...ik ben wie ik ben...
Met gaven en talenten...(of minder)
Het geeft wel een heel goed beeld van iemand...als je gewoon schrijft zoals je bent...(en dan soms met foutjes)
Juist met solliciteren naar een baan zal dat wat moeilijker wezen...
Wees jezelf ja...ook met schrijffoutjes...
Naar boven

Auteur Bericht
DJES101

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 09:42

ZEELAND736 schreef:
Helemaal gelijk hoor Tineke...ik ben wie ik ben...
Met gaven en talenten...(of minder)
Het geeft wel een heel goed beeld van iemand...als je gewoon schrijft zoals je bent...(en dan soms met foutjes)
Juist met solliciteren naar een baan zal dat wat moeilijker wezen...
Wees jezelf ja...ook met schrijffoutjes...

zeker weten zeeland Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 09:51

tja, het is weer zo een onderwerp waar we ook nooit zullen uit raken in elkanders verscheidenheid Lachende smiley
Toen ik uit de wereld kwam, heb ik God gedankt dat Hij me ook rockmuziek heeft gegeven. (voor mij nu niet gelijk de heftige hardrock, alhoewel ik Glenn Kaiser wel weer geweldig vind)
Ik weet nog dat ik veel aan de teksten heb gehad die er toen gezongen werden. en inderdaad ervaarde ik die ook als een perfect evangelisatiemiddel. Zo heb ik aan men wereldse vrienden cd's gegeven van delirious, third day en casting crowns... veel bijzondere reacties die open deuren bieden...
vorig jaar heeft iemand uit de alpha cursus in de gevangenis zich laten dopen. Hij had alleen maar een cd speler op zijn kamer, en de cd's die ik hem had gegeven vond hij de max Lachende smiley omdat ik zijn smaak van muziek kende vanuit wereldse muziek, en hem daarom een alternatief kon bieden vanuit christelijke muziek (door de teksten uiteraard)
Ik wil hier niet zeggen dat hij door muziek is bekeerd, maar het zal toch wel een deel hebben uitgemaakt van zijn beleving.
God spreekt harten aan, en ik ben ervan overtuigd dat Hij daar muziek ook voor gebruikt.
Ik geniet trouwens (pas later gekomen) nu nog meer van opwekking Lachende smiley) en ja hoor, ook Joh de heer ben ik gaan appreciëren.
Ik word wat ouder ook Knipoog smiley

Ik vind het alleen eng als "mensen" weer gaan uitmaken wat van God zou zijn en wat niet...
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 09:53

als je de agenda s samen wil laten lopen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 09:57

NICKY298 schreef:
als je de agenda s samen wil laten lopen. Knipoog smiley

Als ik het van mijn agenda moet laten afhangen Smiley met dichtgeplakte mond
Dan komt het nooit goed met mij Twijfelende smiley
Ik vergeet er te vaak in te kijken... 't zou handig zijn dat ik dan iemand tegen komt die mijn agenda zelf een beetje bijhoudt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 10:01

NICKY298 schreef:
wij hebben ook van jou genoten. Lachende smiley het was een fijne dag

Ook de groetjes van mijn Ma herman.
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 10:02

dat ik weer heerlijk men koffietje kan genieten onder een stralende zon die gratis mijn keuken binnen komt Coole smiley met zonnebril
wat de rest van de dag me brengt zie ik wel, en lig vooral niet wakker van morgen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 10:09

HARALD940 schreef:
Ik zal de wokkels een volgende keer dan zeker niet vergeten, Ria, speciaal voor jou Knipoog smiley

Wat zijn wokkels? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 10:11

XABIA794 schreef:
Als ik het van mijn agenda moet laten afhangen Smiley met dichtgeplakte mond
Dan komt het nooit goed met mij Twijfelende smiley
Ik vergeet er te vaak in te kijken... 't zou handig zijn dat ik dan iemand tegen komt die mijn agenda zelf een beetje bijhoudt Clown smiley

kijk eens op: Knipoog smiley
[url]www.ikzoekeensecretaris.nl[/url]
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 10:28

FRANKT627 schreef:
Wat zijn wokkels? Smiley die vol vragen zit

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wokkels

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 30 april 2012, 10:29
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 10:31

wakker worden met de zon door m'n gordijnen en een merelconcert in de tuin... wat wil een mens nog meer...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3796 3797 3798 3799 3800 3801 3802 ... 6194 Volgende
Pagina 3799 van 6194