Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 19:26
|
|
|
INGE721 schreef: | Ik twijfel niet aan de grootheid van God....
Evenmin aan Zijn Wijsheid.............
Maar ik erger me aan mensen die roomser willen zijn dan de paus.
|
Nou roomser als de paus ben ik niet.
veel willen een lat relatie.
wil je meer, ja dan willen ze meer vrijheid?
Ik voel me hier niet prettig bij , en heb het idee dat er iets niet klopt. en dat het niet klopt met de bijbel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 19:29
|
|
|
NICKY298 schreef: | Nou roomser als de paus ben ik niet.
veel willen een lat relatie.
wil je meer, ja dan willen ze meer vrijheid?
Ik voel me hier niet prettig bij , en heb het idee dat er iets niet klopt. en dat het niet klopt met de bijbel. |
Helemaal mee eens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 19:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | En jij gaat ook nog weg Heel jammer maar begrijpelijk......komt helemaal goed met jou |
Zekers komt het goed met me hoor Ach we hebben elkaar nog op hyves
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 19:34
|
|
|
Ik krijg het gevoel dat ze gewoon sex willen in het weekend. en verder gewoon contact via msn .en bellen.
ze vinden je leuk en lief ja dat wel.
maar weer binden he , dat is wel moelijk.
alles weer delen terwijl je net gewend bent dat je alles kunt doen wat je wil.
en je kunt zo stoppen he , scheiden hoef niet . maar het voelt wel zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 19:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...is het dan niet zonde dat je geld betaald om op CM rond te hangen? |
daarom ga ik ook er maar een poosje vandoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 19:48
|
|
|
NICKY298 schreef: | Ik krijg het gevoel dat ze gewoon sex willen in het weekend. en verder gewoon contact via msn .en bellen.
en je kunt zo stoppen he , scheiden hoef niet . maar het voelt wel zo |
Laten we maar liever gaan voor goud ... iemand die wel voor je wil gaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 19:53
|
|
|
INGE721 schreef: | Ik twijfel niet aan de grootheid van God....
Evenmin aan Zijn Wijsheid.............
Maar ik erger me aan mensen die roomser willen zijn dan de paus.
|
ik neem aan dat het toevallig was, dat je reageerde op iemand die probeert haar leven te leven volgens bijbelse principes?
zo niet; dan zou ik het een vervelende opmerking vinden namelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 20:05
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik neem aan dat het toevallig was, dat je reageerde op iemand die probeert haar leven te leven volgens bijbelse principes?
zo niet; dan zou ik het een vervelende opmerking vinden namelijk. |
zulke antwoorden kun je verwachten op een forem denk ik hannah,het is een discussie plek,en dan kan het er soms wel eens hard aan toe gaan. dat is het risico als je je in een discussie mengt op een forum.
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op donderdag 26 april 2012, 20:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 20:07
|
|
|
INGE721 schreef: | Weer eens wat anders dan een koudefront |
Of een regenfront
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 20:18
|
|
|
Zaterdag neem ik n kleine bbq mee en briqetten. En n stralend humeur Heb er heel veel zin in,ben zo benieuwd naar mijn chatvrienden!
groetjes van miss Q
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 20:21
|
|
|
Donderdag 26 April, Psalm 50: 1-13; Stieren en bokken.
Voor wat hoort wat. Sinds mensenheugenis zijn wij met die gedachte vertrouwd. Wij hebben zoveel aan God te danken, wij moeten in ruil daarvoor Hem het een en ander teruggeven. Een offer. In allerlei religies kom je die gedachte tegen, ook in de godsdienst van Israël. De boeken van de Thora staan vol voorschriften die de offerdienst regelen. Voor allerlei uiteenlopende situaties staat aangegeven wat van je wordt gevraagd: welk dier te offeren, en hoe, en wanneer. Een stier? Een bokje? Een duif? Van lieverlee breekt in Israël de overtuiging door dat de Eeuwige waarschijnlijk nu niet direct op al dat bloed zit te wachten. Het is allemaal goed bedoeld en het heeft dankzij de symbolische kracht van zo’n offer is nog wel even iets anders. Genade is bij God niet te betalen. Niet met geld. Niet met goede daden. Niet met trouwe kerkgang. Niet met veelvuldige gebeden. Er is er maar één offer dat God behaagt: onze oprechte dankbaarheid. Zou de Allerhoogste nu werkelijk zitten te wachten op een offer van geld of goed of dierenbloed? De hele aarde is van Hem! Hijzelf heeft alles en iedereen geschapen! Hij kan nemen wat Hij wil. Met deze overtuiging prikt Israël door de ballon van elke valse religiositeit. Hier wordt de basis gelegd voor het geloof dat Jezus en de apostelen bezielde: alleen met oprechte toewijding aan God en de naaste is de Eeuwige werkelijk gediend.
Met gij dat Ik de stieren uit uw stal, De bokken uit uw kooien nemen zal? Het wild dat in het woud zijn schuilplaats heeft, dat zwerft en vrij op duizend bergen leeft. de vogels in de lucht, Ik ken ze alle, ik kan ze nemen naar mijn welgevallen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 20:33
|
|
|
JOL252 schreef: | Laten we maar liever gaan voor goud ... iemand die wel voor je wil gaan... |
inderdaad lijkt mij dat beter.
anders lijkt het in mijn ogen op hoererij en dan kun je er beter nog geld voor vragen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 20:39
|
|
|
NICKY298 schreef: | inderdaad lijkt mij dat beter.
anders lijkt het in mijn ogen op hoererij en dan kun je er beter nog geld voor vragen. |
...en zo zijn er veel vrouwen hoor...die geld willen geven aan mannen om hen eens...je weet wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 20:39
|
|
|
NICKY298 schreef: | inderdaad lijkt mij dat beter.
anders lijkt het in mijn ogen op hoererij en dan kun je er beter nog geld voor vragen. |
Volgens mij snap jij het nog niet helemaal.
Eigenlijk schandalig dat jij iemand die n keer het bed, of de achterbank van een auto, deelt met iemand omdat ze hem n leuke vent vind, durft te vergelijken met een prostituee die platweg dr lichaam verhuurt.
Dat jij een bepaald idee met daarbij horende waarden en normen hebt, prima, maar ga dat niet als heersende norm nemen voor anderen. Wie denkt te staan, ziet toe dat zij niet valt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 20:45
|
|
|
Ik heb wel een spannend verhaal wat ik aan de kinderen wil vertellen met een grappig beetje eng einde. Dat wil ik dus wel doen,lijkt me leuk.Ik heb nog wel wat attributen nodig,en die zijn; een dokters setje, stethoscoop,hoofd lampje,verbanddoos,pleisters e.d. en een groot laken. De jongste kinderen mogen mee kijken omdat het anders misschien te spannend is en de oudere kinderen mogen een unieke ervaring op doen haha (en de ouders ook.....)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 20:47
|
|
|
QSJE546 schreef: | Ik heb wel een spannend verhaal wat ik aan de kinderen wil vertellen met een grappig beetje eng einde. Dat wil ik dus wel doen,lijkt me leuk.Ik heb nog wel wat attributen nodig,en die zijn; een dokters setje, stethoscoop,hoofd lampje,verbanddoos,pleisters e.d. en een groot laken. De jongste kinderen mogen mee kijken omdat het anders misschien te spannend is en de oudere kinderen mogen een unieke ervaring op doen haha (en de ouders ook.....) |
...en als die Jol en Hannah810 echt hun plannen gaan uitvoeren ken ik een arme Belg die als slachtoffer door jou verpakt mag worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 20:58
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Hoeveel rekening hou ik met anderen om mij heen. wanneer ik bevriend raakt, of een nieuwe vriend of vriendin ontmoet?
Let ik specifiek op bepaalde dingen..of laat ik het gewoon allemaal op mij af komen? De situatie waar ik in kan zitten,kan natuurlijk ook een rol hier in spelen..
Los van wat we natuurlijk op de meeste profielen terug kunnen zien. toch ook even de vraag hier. |
zou dat ook niet te maken kunnen hebben met hoe goed je bent in het aangeven van grenzen en communiceren (dus het geven van feedback?) lijkt me dat gevoeligheid ook wel een rol (kan) spelen in het geheel, maar op zich???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 21:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...en als die Jol en Hannah810 echt hun plannen gaan uitvoeren ken ik een arme Belg die als slachtoffer door jou verpakt mag worden... |
ook weer geregeld; een slachtoffer heb je al, qsjes.........haha
maar om het ook over de picnick te hebben; wie heeft er een PARTYTENT in de berging liggen, mocht het nodig zijn om droog te blijven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 21:05
|
|
|
op 6 oktober wordt door algemeen christelijk nederland een ontmoetingsdag georganiseerd op het Malie veld in Den Haag.
het thema daarvan is: Wij kiezen voor eenheid.
met christelijk nederland bedoel ik alle (of bijna alle?) kerkelijke gemeenschappen in nederland. (zijn er meer dan 660?).
de voorbereidinging zijn in volle gang. organisatie is oa in handen van een nederlandse bisschop, verschillende dominees en wilkin van der kamp.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 21:08
|
|
|
TINEKE986 schreef: | zou dat ook niet te maken kunnen hebben met hoe goed je bent in het aangeven van grenzen en communiceren (dus het geven van feedback?) lijkt me dat gevoeligheid ook wel een rol (kan) spelen in het geheel, maar op zich??? |
Dat is het zeker ook zo naar mijn gevoel(ligheid)
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 26 april 2012, 21:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 21:24
|
|
|
Of jij snap het nog niet helemaal.
we maken allemaal die fout , geloof mij.
maar het lijkt ook op een kwartje jatten of de bank beroven. je bent een dief.
vanwaar ook de tien geboden . als die belangrijk zijn , is god belangrijk en wat hij zegt ook!
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op donderdag 26 april 2012, 21:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 21:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...en zo zijn er veel vrouwen hoor...die geld willen geven aan mannen om hen eens...je weet wel... |
niet slim van die vrouwen. ga maar een keer de stad in er zijn genoeg kerels die je wel een beurd willen geven als je oplet.
ik zie het vaak genoeg! word het toch tijd dat ze hun ogen open doen !
en in de rode buurt kun je vast ook nog wel terecht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 21:37
|
|
|
TINEKE986 schreef: | op 6 oktober wordt door algemeen christelijk nederland een ontmoetingsdag georganiseerd op het Malie veld in Den Haag.
het thema daarvan is: Wij kiezen voor eenheid.
met christelijk nederland bedoel ik alle (of bijna alle?) kerkelijke gemeenschappen in nederland. (zijn er meer dan 660?).
de voorbereidinging zijn in volle gang. organisatie is oa in handen van een nederlandse bisschop, verschillende dominees en wilkin van der kamp. |
6 okt? Dan zijn we binnen een uur pinguins?zal wel een tentje komen toch.. Het malieveld is een mooi veld..alleen wel moeilijk parkeren Onder het veld is nu een parkeer ruimte.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op donderdag 26 april 2012, 22:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 21:37
|
|
|
[quote=PIETER649]Volgens mij snap jij het nog niet helemaal.
Eigenlijk schandalig dat jij iemand die n keer het bed, of de achterbank van een auto, deelt met iemand omdat ze hem n leuke vent vind, durft te vergelijken met een prostituee die platweg dr lichaam verhuurt.
Ja zo zie ik het wel ! maar jij weet het vast beter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 21:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach, ik reageer niet meer op die vrouwen...trouwens, ik ga met Visser de boot op...en daarna de visboer lekker vis kopen |
Zal niet gaan Frank, het wordt voor visser nl. een gewone werkdag .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARCEL188
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 22:22
|
|
|
HANNAH810 schreef: | neem je je eigen eten, drinken, stoel, en evt iets voor op de barbeque mee, marcel?
gezellig dat je er bij hoopt te zijn, en niet verdwalen deze keer, he? |
Nee ik zal deze keer niet verdwalen en mijn eigen eten mee brengen.
Laatst aangepast door
|
MARCEL188
|
op donderdag 26 april 2012, 22:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 22:56
|
|
|
NICKY298 schreef: | Ik krijg het gevoel dat ze gewoon sex willen in het weekend. en verder gewoon contact via msn .en bellen.
en je kunt zo stoppen he , scheiden hoef niet . maar het voelt wel zo |
Wie zijn "ze"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 23:18
|
|
|
“Verleden heb je, toekomst moet je maken.”
Marc Andries
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 23:18
|
|
|
De wereld is wat jij er van denkt. Denk dus iets anders en je wereld verandert.
NLP
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 26 april 2012, 23:54
|
|
|
PIETER649 schreef: | Reeds duizenden jaren word er getrouwd in de wereld. Miljarden mensen hebben zonder cursus een goed huwelijk gehad. Iedereen die trouwd weet vooraf nooit hoe het huwelijk zal zijn, je kan er hooguit op hopen en aan werken. Ben je gelovig kun je er ook nog voor bidden.
En nou zijn er een paar bijdehandjes opgestaan die een cursus samengesteld hebben om een goed huwelijk te hebben??? En zijn er echt mensen die daar intrappen Ongelofelijk. |
Niemand trap er in, het is als het ware een apk voor je huwelijk. Sleur worddoorbroken, als wij op tijd zo'n cursus hadden gedaan was het misschien toch anders gegaan. http://www.youtube.com/watch?v=Dm0L_U9T2Pw
Wel even kijken naar het eind toe, begrijp je het wat meer wat het inhoud.
|
|
Naar boven |
|
|