Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 23:19
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Mag danstent ook ? |
ooooooow grut.................gaan we swinge dan?
hoe groot mag je danstent dan wel zijn, herman?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 23:22
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ooooooow grut.................gaan we swinge dan?
hoe groot mag je danstent dan wel zijn, herman? |
[i] 't Is meer als richtinggever, een verlangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 23:25
|
|
|
HERMAN968 schreef: | [i] 't Is meer als richtinggever, een verlangen |
amaaaai, gij belgisch heerschap, verlangt gij te dansen dan?
wij kunnen vragen wie er met u dansen wil, weet ge.........? ik zal u wel aan een (dans-)partner helpen, zo gij wilt??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 23:28
|
|
|
HANNAH810 schreef: | amaaaai, gij belgisch heerschap, verlangt gij te dansen dan?
wij kunnen vragen wie er met u dansen wil, weet ge.........? ik zal u wel aan een (dans-)partner helpen, zo gij wilt?? |
[i] Xabia wil wel voor de muziek zorgen ! Zeker wete !
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op dinsdag 24 april 2012, 23:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 23:29
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Xabia doet wil wel voor de muziek zorgen ! Zeker wete ! |
ach, dat is nu weer een heel belgisch antwoord; het geeft immers geen antwoord op mijn vraag?
herkansing...............?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 24 april 2012, 23:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 23:32
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ach, dat is nu weer een heel belgisch antwoord; het geeft immers geen antwoord op mijn vraag?
herkansing...............? |
De "dansclick", speciaal. Genieten, Hanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 april 2012, 23:52
|
|
|
ANITA695 schreef: | wat een lol hier
Misschien even de serie preken luisteren van onze gemeente misschien dat dat je nog doet bedenken wat sex werkelijk in houd en welke bedoeling God daar mee heeft .
Gods zegen |
Juist ja, want de realtie man-vrouw aangaat word ook duidelijk beschreven in de Bijbel ook wat voorwaarden zijn om een goede relatie te hebben. Bij ons in de kerk hebben ze nu ook Marriage Course: Het huwelijk, maak er werk van! voor hen die er aan mee deden een eye opener, werd er verteld.
Er isveel onkunde op velerlei gebied, gelukkig dat er mensen zijn, die er studie van maken en zo ons kunnen leren en wijzen op wat God bedoelt heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 00:05
|
|
|
KATOOTJE145 schreef: | gebed gevraagd voor Els, een dame uit België ze heeft ms en woont in een cluster( mensen met beperkingen die zelfstandig wonen, mits oproepsysteem) nu heeft ze ook nog eens kanker dank u |
Het is geruststellend dat God onze gebeden hoort.
"Het gebed van een rechtvaardige vermag veel, doordat er kracht aan verleend wordt" (Jakobus 5:16).
We zijn als bewust belijdend christen, gerechtvaardigd door wat Jezus voor ons heeft gedaan. Daarom steun ik deze oproep en vraag een ieder om gehoor tegeven aan dit verzoek.
Zo is er bij ons in de kerk ook genezing gekomen voor een baby met leukemie. Elke keer dat doktoren niets meer konden doen en haar vader om gebed vroeg, stonden doktoren perplex, dat na dat ze de hoop hadden opgeven, er toch weer verbetering kwam. Nu is het een gezonde kleine meid.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op woensdag 25 april 2012, 12:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 00:10
|
|
|
Achter de wolken schijnt Gods Liefde. zou dan uit die wolken Gods zegen vallen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 00:43
|
|
|
PIETER619 schreef: | Het is geruststellend dat God onze gebeden hoort.
"Het gebed van een rechtvaardige vermag veel, doordat er kracht aan verleend wordt" (Jakobus 5:16).
We zijn als bewust belijdend christen, gerechtvaardigd door wat Jezus voor ons heeft gedaan. Daarom steun ik deze oproep en vraag een ieder om gehoor tegeven aan dit verzoek.
Zo is er bij ons in de kerk ook genezing gekomen voor een baby met leukemie. Elke keer dat doktoeren niets meer konden doen en haar vader om gebed vroeg, stonden doktoren perplex dat na dat ze de hoop hadden opgeven, er toch weer verbetering kwam. Nu is het een gezonde kleine meid. |
mooie getuigenis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 00:54
|
|
|
De liefde bevindt zich in een ieder. Zij kan niet vernietigd worden, maar wel verborgen zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 05:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vanavond toen dennis terug kwam van trainen . Niet zo'n heel goed bericht maar toch beter dan dat ik verwacht had. |
...dus, het feit dat Dennis terug kwam van de training is geen goed bericht? Of hoe moet ik je posting interpreteren?
...wanneer schrijft Dennis nog eens wat op het Forum?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 07:52
|
|
|
"Ga een verstandige weg me de Heer en wordt gezegend" en dit lezen we in Spreuken 3 van 21-26
De cm-bidders ontmoeten elkaar in de veelkleurige wijsheid van God. Waar er 2 of meer aanwezig zijn in Mijn naam, daar ben Ik in het midden." Mooi dat we in deze belofte mogen staan.
Iedereen die een gebedspunt heeft, kan dit altijd melden voor gebed. Ook gewoon aanwezig zijn, is dikwijls een zegen. Iedereen van harte welkom !
Herman en medebidders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 07:57
|
|
|
Ik word gek van al die negativiteit om me heen omdat we in een crisis zitten Mensen van onze leeftijd hebben dit eerder meegemaakt,nee je kon niet het werk gaan doen wat je leuk leek want banen waren er amper en luxe was er ook niet maar uiteindelijk vond je werk en kon je zelfs een huis kopen toen de prijzen daalden. Onze kinderen zijn opgegroeid in weelde,de luxe kon niet op,een stapje terug doen kennen ze (nog) niet. Sommige mensen zijn alles al kwijtgeraakt,huis,gezin......alleen op een camping proberen ze te overleven en een nieuwe toekomst op te bouwen. En dan volgt er een gesprek waarin een meneer aangeeft bang te zijn zijn kilometervergoeding kwijt te raken,mevrouw is bang 1 van haar paardjes weg te moeten doen.......en dan denk ik:WAAR HEB JE HET OVER?????Worden we nog egoistischer?Waar is het "samen de schouders er onder" gebleven?Waar is het vertrouwen gebleven?Het omkijken naar anderen?Zijn dat paard en die auto belangrijker geworden dan je broer,je vriend,je buurman?
Gekke dingen kan ik ook niet doen maar ik heb een arm om mijn schouder en een grote wil om hier nog sterker uit te komen.........zullen we dat samen doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 08:16
|
|
|
INGE721 schreef: | Vanavond zitten bridgen met iemand die al jaaaaren speelt maar zich niet aan de regels houdt. Meer dan woest word ik daarvan |
Misschien kan je dan in een schaakclub gaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 09:49
|
|
|
Houdt u aan uw woord. Ja is ja en nee is nee. Mattheüs 5:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 09:52
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik word gek van al die negativiteit om me heen omdat we in een crisis zitten Mensen van onze leeftijd hebben dit eerder meegemaakt,nee je kon niet het werk gaan doen wat je leuk leek want banen waren er amper en luxe was er ook niet maar uiteindelijk vond je werk en kon je zelfs een huis kopen toen de prijzen daalden. Onze kinderen zijn opgegroeid in weelde,de luxe kon niet op,een stapje terug doen kennen ze (nog) niet. Sommige mensen zijn alles al kwijtgeraakt,huis,gezin......alleen op een camping proberen ze te overleven en een nieuwe toekomst op te bouwen. En dan volgt er een gesprek waarin een meneer aangeeft bang te zijn zijn kilometervergoeding kwijt te raken,mevrouw is bang 1 van haar paardjes weg te moeten doen.......en dan denk ik:WAAR HEB JE HET OVER?????Worden we nog egoistischer?Waar is het "samen de schouders er onder" gebleven?Waar is het vertrouwen gebleven?Het omkijken naar anderen?Zijn dat paard en die auto belangrijker geworden dan je broer,je vriend,je buurman?
Gekke dingen kan ik ook niet doen maar ik heb een arm om mijn schouder en een grote wil om hier nog sterker uit te komen.........zullen we dat samen doen? |
Ben het helemaal met je eens. Zolang we nog kunnen genieten van onze basisbehoeften, hoeven we eigenlijk helemaal niet te klagen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 10:11
|
|
|
CHRISTINA458 schreef: | en waar hangen mannen, in de kroeg | weer zon achterlijke vooroordeel over mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 10:21
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...het is altijd wat met jou...je moet het zelf maar weten maar als je komt mag je mijn nek masseren...ik heb jouw voeten ook dikwijls onder handen genomen... |
In je dromen zeker????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 10:58
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hier word ik wat kriebelig van, alsof vrouwen beter zijn dan mannen... |
Er zijn vrouwen die beter in het huishouden zijn dan mannen... Er zijn vrouwen die beter kunnen multitasken dan mannen... Er zijn vrouwen die dingen beter kunnen organiseren dan mannen... Er zijn vrouwen die beter kunnen luisteren dan mannen...
Moet ik meer dingen opsommen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 11:00
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Er zijn vrouwen die beter in het huishouden zijn dan mannen... Er zijn vrouwen die beter kunnen multitasken dan mannen... Er zijn vrouwen die dingen beter kunnen organiseren dan mannen... Er zijn vrouwen die beter kunnen luisteren dan mannen...
Moet ik meer dingen opsommen? |
Ik zeg maar zo ik zeg maar niks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 11:16
|
|
|
CHRISTINA458 schreef: | denk dat 't weinig met kieskeurigheid te maken heeft. eerder dat meeste mannen iets tegen christelijke datingsites hebben??! |
Misschien waren er ooit wel eens meer mannen dan vrouwen op de sites. De mannen kunnen ook terughoudener zijn geworden. Sommige vrouwen deinzen er ook niet voor terug om mannen voor de gek te houden of zo'n hoge eisen te stellen dat je haast gaat denken de grootste sukkel te zijn die de aarde te bieden heeft.
Het is altijd wat: verkeerde kerk, niet genoeg wedergeboren, te kort haar, de kledij is niet goed, verkeerd sterrenbeeld...noem het maar op. Op de duur zou je van het minste ontmoedigd worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 11:27
|
|
|
Volgens het KNMI ziet het er voor zaterdag niet zo goed uit...80 % kans op regen...paraplu's en een tent zullen geen overbodige luxe zijn...ben eens benieuwd hoeveel er van dat lijstje nog gaan komen met zo'n vooruitzichten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 11:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens het KNMI ziet het er voor zaterdag niet zo goed uit...80 % kans op regen...paraplu's en een tent zullen geen overbodige luxe zijn...ben eens benieuwd hoeveel er van dat lijstje nog gaan komen met zo'n vooruitzichten |
wat ben je weer hééérlijk "optimistisch" frank!!
het weer kan nog elke dag omslaan; en ook al vallen er een paar druppels; dan duiken we gewoon de feesttent in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 11:43
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Er zijn vrouwen die beter in het huishouden zijn dan mannen... Er zijn vrouwen die beter kunnen multitasken dan mannen... Er zijn vrouwen die dingen beter kunnen organiseren dan mannen... Er zijn vrouwen die beter kunnen luisteren dan mannen...
Moet ik meer dingen opsommen? |
bestaan er ook vrouwen die beter zijn in administratie dan mannen??
(not me!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 12:14
|
|
|
Moet ik meer dingen opsommen? | Er zijn ook mannen die in deze dingen veel beter zijn dan vrouwen...beetje te algemeen.
Vrouwen zijn emotionele vulkaantjes, die denken niet maar voelen alleen.
Vrouwen vinden praten over problemen belangrijker dat het oplossen ervan.
Vrouwen zijn niet geïnteresseerd in de wereld, hun belevingswereld beperkt zich alleen tot kinderen, kleding en kerels.
Moet ik nog doorgaan?
Ik word af en toe niet goed van die domme opmerkingen die hier door vrouwen gemaakt worden. De realiteit is dat we elkaar nodig hebben en de één is niet beter dan de andere...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 25 april 2012, 12:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 12:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Misschien waren er ooit wel eens meer mannen dan vrouwen op de sites. De mannen kunnen ook terughoudener zijn geworden. Sommige vrouwen deinzen er ook niet voor terug om mannen voor de gek te houden of zo'n hoge eisen te stellen dat je haast gaat denken de grootste sukkel te zijn die de aarde te bieden heeft.
Het is altijd wat: verkeerde kerk, niet genoeg wedergeboren, te kort haar, de kledij is niet goed, verkeerd sterrenbeeld...noem het maar op. Op de duur zou je van het minste ontmoedigd worden. |
een behoorlijk eenzijdig oordeel ... op menselijke eigenschappen onderscheiden mannen en vrouwen zich niet veel van elkaar, kunnen wij als vrouw evenveel verhalen over schrijven. Je zou dat toch moeten weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 13:00
|
|
|
Een geruststelling voor domme vrouwen, die denken dat ze superieur aan mannen zijn:
Quote: | Op een dag, in het hof van Eden zei Eva tegen God:’ Ik heb een probleem.” “Wat is het probleem?”,vroeg God. “Lieve God, ik weet dat u mij geschapen heeft en mij deze mooie tuin met dieren en vruchten, waar ik niet aan mag zitten, heeft geschonken, maar ik verveel me zo.” “Waarom is dat Eva?” “Nou, ik ben eenzaam en dol op appels.’ “Eva, ik denk dat ik een oplossing voor je heb. Ik zal een man voor je scheppen.” “Wat is een man, God?” “Hij zal een tegenstrijdige creatie van mij zijn, met vele slechte eigenschappen. Hij zal liegen, bedriegen, arrogant en trots zijn. Ik zal hem niet te slim maken, zodat hij vaak jouw advies nodig zal hebben en toch zal hij jou een moeilijke tijd bezorgen. Maar hij zal lichamelijk sterker en groter dan jij zijn, en hij zal voor jou gaan jagen. Jullie zullen één ding gemeen hebben: gevoelens, maar jullie zullen die gevoelens allebei anders uiten. |
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 25 april 2012, 13:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 13:06
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Er zijn ook mannen die in deze dingen veel beter zijn dan vrouwen...beetje te algemeen.
Vrouwen zijn emotionele vulkaantjes, die denken niet maar voelen alleen.
Vrouwen vinden praten over problemen belangrijker dat het oplossen ervan.
Vrouwen zijn niet geïnteresseerd in de wereld, hun belevingswereld beperkt zich alleen tot kinderen, kleding en kerels.
Moet ik nog doorgaan?
Ik word af en toe niet goed van die domme opmerkingen die hier door vrouwen gemaakt worden. De realiteit is dat we elkaar nodig hebben en de één is niet beter dan de andere... |
Zo maar wat je hier schrijft gaat een beetje de perken te buiten chat en dat weet je!!! Ik herken mezelf totaal niet in de dingen die jij hier omschrijft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 25 april 2012, 13:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens het KNMI ziet het er voor zaterdag niet zo goed uit...80 % kans op regen...paraplu's en een tent zullen geen overbodige luxe zijn...ben eens benieuwd hoeveel er van dat lijstje nog gaan komen met zo'n vooruitzichten |
Kijk eens even naar de goede weersverwachting meneer!!! Vanmorgen gekeken! 24 graden en 40% kans op regen wel wat anders dan die van jou he
|
|
Naar boven |
|
|