Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 14:31
|
|
|
JOL252 schreef: | wow! ik vier even met je mee |
Dankjewel kost ook wat maar dan heb je ook wat het nieuw leven nieuwe toekomst door HEM die mij kracht geeft .
Gr Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 14:32
|
|
|
IK BEN DE WAARHEID EN HET LEVEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 14:42
|
|
|
Misschien de film fire proof al eens gezien ?? heel mooi dames kan een eyopener zijn om je man eens in het zonnetje te zetten andersom ook hoop ik ha ha maar het eerste is de liefde En de kroon op al deze dingen die ik lees hoe de man is zijn best waar Heb nog een title boek
Wat vrouwen moeten weten over gedachte wereld van mannen
geschreven door shaunti feldhahn ISBN 9085200377
s kijken of de veroordelingen stoppen laat iedereen in zijn waarde als iemand schrijft en als je het beter weet hou dan gewoon je mons scheelt veel iritatie denk ik word de wereld weer een stukje liever voor iedereen is er recht op zijn eigen ik te zijn Jezus aanvaarde iedereen de hoer de tollenaar de grootste zondaar en wij wat een veroordeling weer omdat iemand schrijft jammer hoop dat jullie mannen en vrouwen hier iets aan hebben ..
gr anita
Volgens mij is het boek er ook voor mannen ?????
Laatst aangepast door
|
ANITA695
|
op maandag 23 april 2012, 14:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 14:51
|
|
|
Vergeven heeft altijd zin want vergeven kan alleen door wat de Heer door je heen bewerkt als je echt vergeeft is alles klaar en weg maar als je zegt ik vergeef je en er blijft nog iets hangen of je komt er op terug das geen vergeven . En als de Heer in je leven gaat werken dat je anderen kunt vergeven ben ook jij vergeven ook als de andere dat niet wil Hij wil je zijn liefde geven zijn hart en laat je zien dat Hij er voor je wil zijjn als je vergeeft met Jezus is het klaar . punt Hij weet en kent je hart als je oprecht meent dan zal Hij jou vergeven en word je leven compleet anders en ik ja ik schrijf hier om te getuigen t heeft 17 jaar gekost van mijn leven maar ik krijg nu terug wat mij toekomt en dat is een leven met Jezus volle overgave door vergeving aan andeeren mijn leven is totaal veranderd en er word gebeiteld getimmerd en geklopt aan mijn hart maar elke dag maak ik een nieuwe start met mijn Vader Hij ziet of ik oprecht ben HIJ alleen kan in mijn hart kijken , en HIJ alleen vergeeft zo vaak dat kunnen we ons niet bedenken voorstellen Machtig is Hij groot is HIJ mijn koning Vergeving van anderen heb je niet nodig je bent één in christus . je hebt je leven aan Hem gegeven , dat maakt vrij dat is genade en de wortels van pijn dat anderen je niet kunnen luchten of vergeven dat is van de boze er is geen ruimt voor herstel maar als indivudu ben je rein schoongemaakt door het bloed van het lam en vergeven voor alle zonden in verleden als heden en toekomst wat er nog komen gaat want zondig zijn en blijven we maar als we elkaar kunnen vergeven ook hier in discussies t geeft niet t gebeurd maar til elkaar op in gebed aan Jezus Hij is overwinnaar wij niet
Gr anita
Laatst aangepast door
|
ANITA695
|
op maandag 23 april 2012, 14:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 15:05
|
|
|
In mijn ogen heeft vergeven pas zin als de ander erkent fout te zijn geweest. Als men verder door gaat met leven zoals men altijd al deed, en de houding heeft van alsof er niks gebeurt is, dan heeft het geen zin.
Want wat vergeef je dan eigenlijk?
Want hoe kan je in feite bidden met mensen die hun fouten niet willen erkennen?
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 23 april 2012, 16:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 16:21
|
|
|
ANITA695 schreef: | Hee wat jammer je schrijft mooi dingen en wat staat er in de bijbel nog meer vertrouw niet op mensen je laat je nu wel opjaagen hoor Vertrouw op de HEER met heel je hart maak elke dag een nieuwe start En fff er zijn niet zoveel oprechte , eerlijke mensen wat een mooi mens ben jij hoop dat je dit nog leest vandaag net op se valreep las ik maar mooi open jouw te lezen , ik wens je alles goeds Gods zegen toe en ik lees niet anders dan dat je weet wat de bijbel zegt maar dat mensen het verkeerd begrijpen ppppffff de wereld dacht na lange tijd niet te zijn geweest dat het hier wel klaar was maar het gaat overal door waar je ook komt in de wereld op een site als deze ik wil je zeggen loop niet weg wat God in je hart heeft gelegd om te delen en ook te kijken naar de positieve reacties dan vallen al die anderen in het niet t goede dat blijft t verkeerde heeft de dood blijf dicht bij Hem luister naar zijn stem en zoek hulp als je dat nodig hebt maar de beste navigator beste psychiater is de HEER bid en Hij zal geven wat je hart verlangt met wat in overeenstemming is met zijn wil en wees anders tevreden met je zelf leef je leven met HEM
Groet Anita |
Zoist!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 16:24
|
|
|
ANITA695 schreef: | Misschien de film fire proof al eens gezien ?? heel mooi dames kan een eyopener zijn om je man eens in het zonnetje te zetten andersom ook hoop ik ha ha maar het eerste is de liefde En de kroon op al deze dingen die ik lees hoe de man is zijn best waar Heb nog een title boek
Wat vrouwen moeten weten over gedachte wereld van mannen
geschreven door shaunti feldhahn ISBN 9085200377
s kijken of de veroordelingen stoppen laat iedereen in zijn waarde als iemand schrijft en als je het beter weet hou dan gewoon je mons scheelt veel iritatie denk ik word de wereld weer een stukje liever voor iedereen is er recht op zijn eigen ik te zijn Jezus aanvaarde iedereen de hoer de tollenaar de grootste zondaar en wij wat een veroordeling weer omdat iemand schrijft jammer hoop dat jullie mannen en vrouwen hier iets aan hebben ..
gr anita
Volgens mij is het boek er ook voor mannen ????? |
mooi..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 23 april 2012, 16:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 17:16
|
|
|
Wat leuk ik val met de neus in de boter.
Het klinkt wel erg leuk allemaal.
Ik ga kijken of ik ook kan komen.
Want het is wel erg kort dag. Ik geloof dat ik mijn eigen eten moet mee nemen ,maar dat komt goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 17:24
|
|
|
door werk omstandigheden kan ik helaas niet mee......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 17:25
|
|
|
Zijn er ook redenen om blij te zijn met een vrouw. Het hoeven daarvoor geen 10 redenen te zijn want kan natuurlijk niet. Of werd deze vraag al eens gesteld?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 17:26
|
|
|
TINK100 schreef: | door werk omstandigheden kan ik helaas niet mee...... |
..geen plotse verjaardag dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 17:30
|
|
|
Vandaag heb ik eens een keertje nog geen goede momenten gehad...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 17:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ..geen plotse verjaardag dus |
nee....ge-etter op mijn werk omdat ik de nachtdienst uit ga...ze heeft mijn laatste week helemaal overhoop gegooit....deze dienst krijg ik niet weg geruild.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 17:40
|
|
|
TINK100 schreef: | nee....ge-etter op mijn werk omdat ik de nachtdienst uit ga...ze heeft mijn laatste week helemaal overhoop gegooit....deze dienst krijg ik niet weg geruild..... |
...probeer toch maar te ruilen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARRY445
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 18:05
|
|
|
Ik kom ook de 28ste Hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 18:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zijn er ook redenen om blij te zijn met een vrouw. Het hoeven daarvoor geen 10 redenen te zijn want kan natuurlijk niet. Of werd deze vraag al eens gesteld? |
Ik vind dit wel een hele goede vraag voor jouw!!!!!!!!!!!! Trouwens....weet je een antwoord??? (Verspil er maar geen tijd aan joh!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 18:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...probeer toch maar te ruilen... |
dat gaat niet frank...ik zou zo graag willen maar ja.....mijn cheffin.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 18:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Vandaag heb ik eens een keertje nog geen goede momenten gehad... |
ik had alleen maar goede momenten totdat ik op mijn werk kwam vandaag.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 18:32
|
|
|
TINK100 schreef: | ik had alleen maar goede momenten totdat ik op mijn werk kwam vandaag..... |
Kon je vandaag dan geen verlof nemen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 18:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Kon je vandaag dan geen verlof nemen? |
helaas...oest op bijscholing komen....pfff, doe ik dus ook niet meer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 18:50
|
|
|
Huishouder, tuinman , fietsenmaker, klusser, .......... en dat allemaal omdat het te hard waaide om met de boot te gaan vissen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 18:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Vandaag heb ik eens een keertje nog geen goede momenten gehad... |
Weeral niks anders op het menu dan alleen beschuit en radijsjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 18:53
|
|
|
VISSER278 schreef: | Weeral niks anders op het menu dan alleen beschuit en radijsjes? |
...ik heb geen radijsjes...Wel beschuit en...beschuit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 18:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik heb geen radijsjes...Wel beschuit en...beschuit |
Ik snap het ...... je bent aan het vasten om zaterdag op de pn. extra veel te kunnen eten.
Ik hoorde al dat er ook iemand kroketten mee zou nemen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 19:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik snap het ...... je bent aan het vasten om zaterdag op de pn. extra veel te kunnen eten.
Ik hoorde al dat er ook iemand kroketten mee zou nemen |
Ik denk dat ik zaterdag ziek ben en niet naar de pn kom...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 20:11
|
|
|
Ik denk dat je altijd moet vergeven. En wie er fout is? er kan ook een misverstand zijn. Ergens totaal anders over denken. De meeste mensen hebben wel goede bedoelingen op c m. denk ik zo.
Ik hoop dat hier iedereen kan vergeven opdat wij ook vergeving krijgen. En ik geloof niet dat er hier iemand zonder zonden is. Ik heb geloof ik ook fouten gemaakt en hoop dat ze ook vergeven worden. Wilde dat ik het over kon doen.
Wij allemaal moeten leren in het leven.
nicoline
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 20:26
|
|
|
ik weet niet waar ik het neer moet zetten....
mooi moment dat het kabinet gevallen is?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 20:27
|
|
|
weet niet waar ik het neer moet zetten.....
slechtste moment dat het kabinet is gevallen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 20:41
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik weet niet waar ik het neer moet zetten....
mooi moment dat het kabinet gevallen is? |
dus dan maar dubbel posten he mmmmmmm moet je percentage omhoog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 23 april 2012, 20:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | dus dan maar dubbel posten he mmmmmmm moet je percentage omhoog |
4567
|
|
Naar boven |
|
|