Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 09:36
|
|
|
Een hele fijne avond en EET SMAKELIJK!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 10:23
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | mensen van cm ik heb aan de ene kant wel genoten van de reakties die ik losmaakte maar andere kant viel er ook wel het een en ander tegen maar dat was mn eigen schuld door die topics te openenen maar zo leer je wel de mensen een heel kleinbeetje kennen , hoe ze reageren , gespannen reakties , open reakties , verscholen reakties , stiekeme reakties , mensen ik bedoelde het niet zo als ik het allemaal uitlokte sex hoort voor mij bij en man en vrouw die er voor kiezen samen door het leven te gaan . God heeft dat zo gewild . maar sex is wel iets heel moois , als je er samen van kunt genieten met je aanstaande of partner. en het is mooi als er zn site als cm bestaat zullen er vast wel meer zijn zo als ik hoor de maar het is niets voor mij neemt veel tijd van je in beslag en werkt zelfs verslavend geloof ik wat me wel tegen viel op cm dat mensen elkaar zo kunnen krenken, zo bot doen tegen elkaar , ze zeggen allemaal christen te zijn , gedraag je er dan ook naar . heb je naasten lief als u zelf . maar wil jullie allemaal veel geluk toe wensen , en hoop dat ook jullie gelukig mogen worden maar niet alleen met cm , maar je mag of mischien wel moet er om bidden gaat jullie allemaal goed , de 23e loopt mn proef af en wil het bij een proef houden . |
dank je wel voor je onwijs leuke opmerkingen op het forum, het werd ineens weer een stuk leuker om te lezen!! het ga je goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 10:26
|
|
|
Mannelijke klusser aangeboden: Je komt er vast wel uit samen!
Blijf nog ff,ik kan zelf heeel veel alleen ....maar kan alleen geen afscheid nemen..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 21 april 2012, 19:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 10:36
|
|
|
http://youtu.be/OmMqaOVjECk
Een prachtig liedje voor een heel klein minimeisje die het moeilijk heeft.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 10:42
|
|
|
KLUSSER904 schreef: | ben aan de afbouw begonnen |
Ben toch wel benieuwd hoe je die foto zo mooi gefotoshopt hebt......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 10:49
|
|
|
QSJE546 schreef: | dat wordt dus afkicken  |
Afkicken over de verhalen over sex? Tja....dat kan....Misschien is het dan ook weer eens tijd voor wat andere onderwerpen om het over te hebben... Ik vind sex iets meer voor de privé sfeer.......maar blijkbaar vinden vele cmmers het boeiend om daar continu op het forum en in de chatbox over te spreken...... En wat een ander van sex vind of niet vind ik absoluut niet boeiend om te horen....Waar het hart vol van is lijkt het wel.... En of ze het voor of na het huwelijk doen en hoe? Ik wil het niet eens weten eerlijk gezegd......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 10:52
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Afkicken over de verhalen over sex? Tja....dat kan....Misschien is het dan ook weer eens tijd voor wat andere onderwerpen om het over te hebben... Ik vind sex iets meer voor de privé sfeer.......maar blijkbaar vinden vele cmmers het boeiend om daar continu op het forum en in de chatbox over te spreken...... En wat een ander van sex vind of niet vind ik absoluut niet boeiend om te horen....Waar het hart vol van is lijkt het wel.... En of ze het voor of na het huwelijk doen en hoe? Ik wil het niet eens weten eerlijk gezegd...... |
Wederom ben ik het met deze oma eens......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 11:00
|
|
|
Volgens mij wordt het woord sex zelf WEER door mensen eruit gehaald?..
Klusser heeft het over meerdere dingen dacht ik zelf?  Een ieder valt voor zijn eigen meesteR
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 21 april 2012, 11:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 11:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...hopelijk is het volgende week beter weer...anders krijgen we de BBQ niet door die regen...en moeten we waterkieken eten ipv een hete kippebout |
kipjes in een regenjas, of onder de paraplu?? ik zal mijn regenlaarsjes meenemen......
( weersverwachting: half bewolkt met een zonnetje.....)
Laatst aangepast door
|
TINK100
|
op zaterdag 21 april 2012, 11:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 11:04
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb er zin in...
Maar of het de CHAUFFEUR lukt om 4 DAMES in de auto te krijgen dat is een vraag...
En of de CHAUFFEUR het overleefd.....
Ik vrees dat hij gaat zingen:
IK HEB MIJN WAGEN VOLGELADEN VOL MET........ 
Hij is trouwens wel wat gewend......  |
Als tie maar niet zingt met ouwe wijven want dan wordt ikke Ben namelijk nog zo jong
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARC212
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 11:14
|
|
|
Laat je door niemand iets wijsmaken. Want er zullen velen komen die beweren dat zij de Christus zijn. Zij zullen vele mensen op het verkeerde spoor brengen. Mattheüs 24:4-5
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 11:17
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Volgens mij wordt het woord sex zelf WEER door mensen eruit gehaald?..
Klusser heeft het over meerdere dingen dacht ik zelf?  Een ieder valt voor zijn eigen meesteR |
Laten we het dan man-vrouw relaties noemen..... daar zijn zijn bijdragen toch aardig mee gevuld, je kan er maar druk mee zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 11:25
|
|
|
Geloof ik dat al meer de liefde zal verkouden,waar Jezus over sprak. Ik kan doen of ik zelf altijd maar bepaald of ik liefde geeft of ontvangen wilt aan of van iemand. Nee..verkouden doet alles..wanneer ik het zonder God probeert op te lossen.
Erger nog is wanneer ik ga voelen dat mijn liefde leven doodbloed,verdwaald of zelfs verdwenen is.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op dinsdag 24 april 2012, 18:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 11:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Laten we het dan man-vrouw relaties noemen..... daar zijn zijn bijdragen toch aardig mee gevuld, je kan er maar druk mee zijn..... |
Mischien omdat ik toevallig ook man bent?  Ik lees ook hele praktische dingen. ookal weten we dit al vanaf Adam af..waahh..nee het is niet om te lache dit allemaal..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 22 april 2012, 12:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 13:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Als tie maar niet zingt met ouwe wijven want dan wordt ikke Ben namelijk nog zo jong  |
Ach... je bent zo oud als je je voelt Eet smakelijk allemaal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINEKE986
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 15:10
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Geloof ik dat al meer de liefde zal verkouden,waar Jezus over sprak. Ik kan doen of ik zelf altijd maar bepaald of ik liefde geeft of ontvangen wilt aan of van iemand.
Erg is wanneer ik ga voelen dat mijn liefde leven doodbloed,verdwaald of zelfs verdwenen is. Welke onderwerpen er ook worden aangesneden. Ik en mischien wel velen,kunnen toch ergens ook nog denken;
Kon ik maar echt lief hebben,en daaruit het liefdesspel enz.
p.s We doen hier niet mee an de dikvoormekaar show.anders zat ik hier denk niet. |
Ik voel me een beetje triest door wat je hier schrijft, je laat zo een grote nood zien, je wens om lief te hebben is zo sterk.
zelf heb ik ook met dat probleem geworsteld en waar ik op uit kwam was het punt dat we ook gemaakt zijn om lief te hebben.
er zijn 2 grote geboden. de 1e is om God lief te hebben met alles wat in je is. ( je hele hart, je hele ziel, je hele verstand en met al je kracht) en de 2e is het lief hebben van je naaste als je zelf.
tijdens mijn worsteling kreeg ik het stukje te horen van de samaritaanse vrouw die 5 mannen had gehad en waarvan de laatste niet haar man was. de Heer zei tegen haar, maar wie het water drinkt wat Ik hem geef zal nooit meer dorst hebben. joh.4: 13-14.
Ik heb me afgevraagd wat de Heer daarmee bedoelde, want zelf ben ik 2x gescheiden (waarna ik mijzelf oprecht heb afgevraagd of ik nog wel eens aan een nieuwe relatie wilde beginnen).
maar het punt is, als we van het water van de Heer drinken, dus van Zijn liefde voor ons, als we dicht genoeg bij Hem in de buurt komen om Zijn liefde te voelen stromen, door ons heen, dan hebben we niet meer zo'n nood om te zoeken naar liefde.
Dan krijgen we de ruimte om lief te hebben, echt lief te hebben. als vriend en vijand, buur, kennis, collega en ook een partner bij wie we hopelijk de ruimte vinden voor geborgenheid, om dingen mee te delen, de goede en de slechte, bij wie we graag in de buurt willen zijn, met wie we ons 1 voelen, een maatje, een vriend, of in jouw geval een vriendin 
ik hoop en bid dat je hartewens in vervulling zal gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 15:39
|
|
|
Even over de A15 en dan zijn we er: Immer geradeaus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 15:45
|
|
|
MARIO216 schreef: | Even over de A15 en dan zijn we er: Immer geradeaus  |
Immer geradeaus aan het eind van de A15 en je staat in de weilanden van Bemmel he. Maar als je om 20 uur nog niet aan tafel zit weten we in elk geval waar we je op kunnen pikken
(dus aan het eind van de A15 de A325 volgen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 17:55
|
|
|
TINEKE986 schreef: | Ik voel me een beetje triest door wat je hier schrijft, je laat zo een grote nood zien, je wens om lief te hebben is zo sterk.
zelf heb ik ook met dat probleem geworsteld en waar ik op uit kwam was het punt dat we ook gemaakt zijn om lief te hebben.
er zijn 2 grote geboden. de 1e is om God lief te hebben met alles wat in je is. ( je hele hart, je hele ziel, je hele verstand en met al je kracht) en de 2e is het lief hebben van je naaste als je zelf.
tijdens mijn worsteling kreeg ik het stukje te horen van de samaritaanse vrouw die 5 mannen had gehad en waarvan de laatste niet haar man was. de Heer zei tegen haar, maar wie het water drinkt wat Ik hem geef zal nooit meer dorst hebben. joh.4: 13-14.
Ik heb me afgevraagd wat de Heer daarmee bedoelde, want zelf ben ik 2x gescheiden (waarna ik mijzelf oprecht heb afgevraagd of ik nog wel eens aan een nieuwe relatie wilde beginnen).
maar het punt is, als we van het water van de Heer drinken, dus van Zijn liefde voor ons, als we dicht genoeg bij Hem in de buurt komen om Zijn liefde te voelen stromen, door ons heen, dan hebben we niet meer zo'n nood om te zoeken naar liefde.
Dan krijgen we de ruimte om lief te hebben, echt lief te hebben. als vriend en vijand, buur, kennis, collega en ook een partner bij wie we hopelijk de ruimte vinden voor geborgenheid, om dingen mee te delen, de goede en de slechte, bij wie we graag in de buurt willen zijn, met wie we ons 1 voelen, een maatje, een vriend, of in jouw geval een vriendin 
ik hoop en bid dat je hartewens in vervulling zal gaan. |
Dank Tineke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 18:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Brigit...Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag...(En Herman met Brigit)
Alle goeds voor de toekomst...en Gods zegen... Een fijne dag....met veel liefs....
Ineke(zeeland) |
Hoi Zeeland
Een beetje laat maar alsnog bedankt voor je felicitatie.
Gr. Brigit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARSJG370
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 18:29
|
|
|
QSJE546 schreef: | Laat maar naar boven komen die variant  |
Nieuwe variant!!!!.....
Is het geloof niet overbodig geworden??? We hebben tegenwoordig de wetenschap..... Dus is sex ook overbodig, we stoppen gewoon het hele zootje in een buisje, en klaar is Kees...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 20:41
|
|
|
MARSJG370 schreef: | Nieuwe variant!!!!.....
Is het geloof niet overbodig geworden??? We hebben tegenwoordig de wetenschap..... Dus is sex ook overbodig, we stoppen gewoon het hele zootje in een buisje, en klaar is Kees...  |
...Is het geloof een zootje dat we in een buisje moeten stoppen? Of mis ik weer wat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 20:43
|
|
|
EDWIN451 schreef: | Het is een kwestie die me al een tijd lang bezighoudt:
ik ben nu dus (weer) lid van CM, maar zeg ik daarmee eigenlijk niet tegen God, onze alvoorzienende God (Genesis 2:18): "U voorziet me niet snel genoeg, ik heb er eigenlijk maar weinig vertrouwen in, dus ik ga zelf maar op zoek."? Moet ik niet eigenlijk gewoon alles in Zijn handen leggen, met het vertrouwen dat er vanzelf wel iemand op mijn pad komt? Uiteindelijk beweeg ik me genoeg buitenshuis en kom ik eigenlijk genoeg mensen tegen, maar niet haar (of misschien - vrouwelijke lezer van dit bericht- jou wel), zo lijkt het. Of moet ik gewoon denken dat God me ook via de datingsite de vrouw van mijn leven op mijn pad kan brengen (natuurlijk kan Hij dat, voor God is niks onmogelijk) en dat er dus niks mis mee is, want in de supermarkt durven vrouwen net zo min tegen mijn karretje aan te botsen, als dat ik dat tegen hun karretje durf? (ik snap ook wel dat je niet perse hoeft te botsen tegen iemands winkelwagentje; je kunt ook gewoon iets uit iemands winkelwagentje halen, terwijl ze niet kijkt, op de grond gooien en zeggen: "Pardon, volgens mij laat u iets vallen." De vrouw die dan boos reageert met een blik van: "Blijf van mijn spullen, dat deed jij zelf.", is dan niet mijn type. De andere reactie - vol verbazing zeggende: "Oh... hoe kan dat nou? dank u wel.", en die dan 2 weken later, naast mij op een terrasje zittend zegt: "Stouterd, ik wist wel dat jij dat had gedaan, maar je keek zo lief." is dan wel mijn type.
Maar serieus:
Zijn er nog meer mensen die stoeien met deze gedachte: "Als ik genoeg geloof (in mijn gebeden) zou hebben, zou ik geen datingsite nodig hebben."
Hoe denken jullie daarover? |
Om over na te denken..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 20:45
|
|
|
TINK100 schreef: | kipjes in een regenjas, of onder de paraplu?? ik zal mijn regenlaarsjes meenemen......
( weersverwachting: half bewolkt met een zonnetje.....) |
...weet je wat ze in België een regenjasje noemen? Vooral in de homokringen wordt met een regenjasje een condoom bedoelt. Ik zal wel zelf een beschuitje meebrengen en dat opeten.
Lieve Tink, je hoeft niet te zeggen dat jij het zonnetje bent tussen de regen- en andere gekke wolkjes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 22:01
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Morgen m'n boeken uit de psychiatrie maar eens opslaan....Ik voel steeds meer een variant bovenkomen op deze topic.... De pedicure zou ook geen kwaad kunnen om tenen in te korten
Cootje die zich steeds blijft verwonderen over mensen |
mag ik je boeken ook een poosje lenen, cootje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 22:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...weet je wat ze in België een regenjasje noemen? Vooral in de homokringen wordt met een regenjasje een condoom bedoelt. Ik zal wel zelf een beschuitje meebrengen en dat opeten.
Lieve Tink, je hoeft niet te zeggen dat jij het zonnetje bent tussen de regen- en andere gekke wolkjes...  | Zeg Frank, ik vind deze opmerkingen gewoon te ver gaan. Niet alles hoeft meteen versext te worden hier....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 22:18
|
|
|
HANNAH810 schreef: | mag ik je boeken ook een poosje lenen, cootje?  |
Tuuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 22:24
|
|
|
Hem nu, Die machtig is meer dan overvloediglijk te doen, boven al wat wij kunnen bidden of bedenken, Hem, zeg ik, zij de heerlijkheid....
(ik vond twee dozen fruit en groente in de kofferbak van mijn auto; mijn beker (koelkast) vloeit over!!)
ergens in efeze 3?
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 21 april 2012, 22:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 23:58
|
|
|
Mooi, weer thuis. Gezellig gegeten met 12 man, overzichtelijk cluppie
We werden nog aangenaam verrast met de komst van Griffin en Marieke879 ( of 897, of zoiets) die gezellig aan kwamen schuiven. Uiteraard wist ik wel dat dat stel kwam, maar ik had het niet op forum gezet
Eten en bediening was echt Deutsch: superlekker en lekker goedkoop maar toch superkwalität in een gezellig restaurant in t mooiste land van de wereld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 april 2012, 23:59
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zeg Frank, ik vind deze opmerkingen gewoon te ver gaan. Niet alles hoeft meteen versext te worden hier.... |
in nederland heet dat toch ook gewoon een regenjasje?
|
|
Naar boven |
|
|