ChristianMatch

Forum

wist je dat sex gezond is !!!
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3762 3763 3764 3765 3766 3767 3768 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 18:49

ELSA673 schreef:
Heb je die wijsheid nu van jezelf of ben je sexuoloog of veel ervaring of van internet gplukt Klusser? Clown smiley

misschien van een ervaring met iemand uit euh Knipoog smiley ...nou, alles kan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 18:51

KLUSSER904 schreef:
ja maar dat wil nog niet zeggen dat het moois er niet meer is
waarschijnlijk ben je gekrenkt en zie je het niet meer maar het is er wel
als je het weer zou willen zien , zou je leven ook veranderen in positief

ach...misschien ondervind je het zelf wel en dan zal je begrijpen wat ik bedoel...misschien ervaar je het wel met dezelfde...je weet maar nooit Knipoog smiley...alles kan op deze site

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 17 april 2012, 18:51
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 18:55

KLUSSER904 schreef:
als je nog meer stofjes wil kan dat hoor

POEF! Overal magische stofjes!
Tijdens een vrijpartij komen er allerlei stofjes vrij in zowel het lichaam van de man als dat van de vrouw. Zodra we opgewonden raken worden de hormonen oxytocine en vasopressine in hoog tempo aangemaakt, deze stoffen zorgen ervoor dat de partners zich verbonden voelen. Oxytocine heeft ook een rustgevende werking. Dat is dus de reden dat je na de seks snel in slaap valt.

dus als je niet in slaap valt, is er iets mis met verbondenheid Lachende smiley
wat je hier nog allemaal kan leren Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 18:58

KLUSSER904 schreef:
ik vind zelf het woord labiel niet aan mij om te oordelen daar over
ieder mens is uniek
wij hebben het recht niet daar over te oordelen
je kunt het met iemand zn doen en laten niet eens zijn
maar is aan mij om dan te zien hoe ik daar mee leer om te gaan
verder wil ik het hier bij laten graag

ja, laat het daar maar bij...ondervind het zelf met haar of hem en zo zie je maar dat waar je soms zelfs de mond over vol hebt het tegen je kan keren wanneer iemand bepaalde meningen verwoord... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 17 april 2012, 19:00
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:00

FRANKT627 schreef:
er zijn inderdaad veel verschillende soorten mensen...zet het woord labiel maar eens in de overtreffende trap...oja, ik spreek nu enkel over bepaalde vrouwen hoor waarvan er enkele nu geen lid meer zijn...dus namen noemen hoeft niet...

nou ja, gelijk zo negatief Smiley die vol vragen zit
aan beide kanten komt men situaties tegen die niet aangenaam kunnen zijn, maar er zijn ook veel prettige situaties toch...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:03

XABIA794 schreef:
nou ja, gelijk zo negatief Smiley die vol vragen zit
aan beide kanten komt men situaties tegen die niet aangenaam kunnen zijn, maar er zijn ook veel prettige situaties toch...

Ik kan je mails, chats, msn-berichten, geluidsiopnames laten lezen en horen maar wat ben je er mee als ze nadien het zo draaien en keren??? Wat ik heb meegemaakt was inderdaad prettig en veelbelovend...de uren, en dan drijf ik niet over. de uren die we per dag spraken toont enkel mooie vooruitzichten...geen enkele onenigheid...tja, het kan je maar overkomen...
Naar boven

Auteur Bericht
KLUSSER904

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:16

ANNE589 schreef:
Maar dat verlanglijstje van de vrouw valt toch onder de noemer: niet zeuren?!
ik zou het ander willen bekijken en zal een toelichting geven
fysiek verschil tussen man en vrouw is het gezichts veld , vrouwen hebben een brder gezichts veld dan mannen . terwijl mannen de wereld inkijken als door een verekijker .
doordat tegen woordig zowel mannen als vrouwen hazen schieten en het avondeten mee naar his nemen is er een rolverwarring ontstaan
de meeste vrouwen zijn gek op lijstjes , maar wat is dat toch ? zijn ze echt zo chaotisch dat ze zonder lijstje verloren zijn ?
mogelijk is dit een reden ,maar niet omdat vrouwen chaoten zijn maar omdat vrouwen bezige bijen zijn . ze denken aan wel honderd dingen tegelijk .lijstjes helpen om alles te ordenen en niets te vergeten . het is een vorm van cotrole die op zich prettig werkt . maar dat hoef niet voor andere gezinsleden te gelden . waar vrouwen tegen aan lopen is dat hun ogen zoveel details waarnemen . een vrouw ziet alles , dubbelgevouwen boord van overhemd , slecht geschoren benen, spetters op wc pot , de posite die vouwen in nemen ten opzichte van de man is nog wel eens discutabel . sommige vrouwen hebben de neiging om boven de man te gaan staan , en hem te vertellen hoe het moet . laat deze hoeding liever varen , alhoewel twee kapteins op een schip ook niet werkt . een van de twee zal het laatse woord hebben. waar een man thuis in rust stand schiet, is dit voor een vrouw ondenkbaar .zei neemd de stress van haar werk mee naar huis .een vrouw heeft geen uit knopje ,om te kunnen relaxenheeft een vrouw tijd nodig en een goede sfeer . ze wil graag dr verhaal kwijt en lukt dat niet dan heb je de kans dat ze gaat vallen over de rommel in huis .
tot slot hebben mannen een haat liefdeverhouding met de lijstjes van hun vrouw . het is fijn te weten wat je vrouw van je verwacht , maar tien dingen op een lijst is teveel van het goede . twee maximaal drie punten is oke dan word het haalbaar mannen weten best met lijstjes om te gaan , maar gebruiken het met name om iets belangrijks te onthouden
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:18

Er staat maar 1 ding op mijn verlanglijstje; aub, geen labiele vrouw meer.

Ben ik nu veeleisend???
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:19

Sommige mensen schijnen CM...TOCH...maar niet te kunnen missen....
Soms verdwijnen ze ineens...zijn er dan een paar weken niet...en jawel hoor ze duiken weer op!!!!

Maar om dan te gaan mopperen hier op de datingsite...moet je niet doen vind ik...(Je komt toch ook weer terug naar CM?????)

Natuurlijk ondervinden we allemaal weleens een vervelende ervaring...
Maar misschien leer je er ook iets van...
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:21

KLUSSER904 schreef:
ik zou het ander willen bekijken en zal een toelichting geven
fysiek verschil tussen man en vrouw is het gezichts veld , vrouwen hebben een brder gezichts veld dan mannen . terwijl mannen de wereld inkijken als door een verekijker .
doordat tegen woordig zowel mannen als vrouwen hazen schieten en het avondeten mee naar his nemen is er een rolverwarring ontstaan
de meeste vrouwen zijn gek op lijstjes , maar wat is dat toch ? zijn ze echt zo chaotisch dat ze zonder lijstje verloren zijn ?
mogelijk is dit een reden ,maar niet omdat vrouwen chaoten zijn maar omdat vrouwen bezige bijen zijn . ze denken aan wel honderd dingen tegelijk .lijstjes helpen om alles te ordenen en niets te vergeten . het is een vorm van cotrole die op zich prettig werkt . maar dat hoef niet voor andere gezinsleden te gelden . waar vrouwen tegen aan lopen is dat hun ogen zoveel details waarnemen . een vrouw ziet alles , dubbelgevouwen boord van overhemd , slecht geschoren benen, spetters op wc pot , de posite die vouwen in nemen ten opzichte van de man is nog wel eens discutabel . sommige vrouwen hebben de neiging om boven de man te gaan staan , en hem te vertellen hoe het moet . laat deze hoeding liever varen , alhoewel twee kapteins op een schip ook niet werkt . een van de twee zal het laatse woord hebben. waar een man thuis in rust stand schiet, is dit voor een vrouw ondenkbaar .zei neemd de stress van haar werk mee naar huis .een vrouw heeft geen uit knopje ,om te kunnen relaxenheeft een vrouw tijd nodig en een goede sfeer . ze wil graag dr verhaal kwijt en lukt dat niet dan heb je de kans dat ze gaat vallen over de rommel in huis .
tot slot hebben mannen een haat liefdeverhouding met de lijstjes van hun vrouw . het is fijn te weten wat je vrouw van je verwacht , maar tien dingen op een lijst is teveel van het goede . twee maximaal drie punten is oke dan word het haalbaar mannen weten best met lijstjes om te gaan , maar gebruiken het met name om iets belangrijks te onthouden

man waar heb je't over??
lijstjes?
kapiteinen?
honderd dingen tegelijk?
kom ik van een andere planeet of zo?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:22

XABIA794 schreef:
dus als je niet in slaap valt, is er iets mis met verbondenheid Lachende smiley
wat je hier nog allemaal kan leren Clown smiley

ach, xabia, je kunt altijd nog overwegen borstvoeding te gaan geven ter stimulans van je oxytocine-peil en nachtrust.............. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
KLUSSER904

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:23

XABIA794 schreef:
man waar heb je't over??
lijstjes?
kapiteinen?
honderd dingen tegelijk?
kom ik van een andere planeet of zo?

voor aan beginnen met lezen xabia hahah
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:24

HANNAH810 schreef:
ach, xabia, je kunt altijd nog overwegen borstvoeding te gaan geven ter stimulans van je oxytocine-peil en nachtrust.............. Engeltje smiley

de reden van nachtrust bij borstvoeding is het feit dat de baby eindelijk ook eens zelf zweeg Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:26

XABIA794 schreef:
de reden van nachtrust bij borstvoeding is het feit dat de baby eindelijk ook eens zelf zweeg Clown smiley

nee, hoor; als de baby drinkt wordt er door al dat gesabbel ook oxytocine aangemaakt; vandaar dat veel voedende moeders het zo heerlijk vinden even uitgebreid te gaan zitten voeden....

hannah.......borstvoeding mag dan geen sex zijn, het schijnt reuze gezond te zijn!!

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 17 april 2012, 19:28
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:29

HANNAH810 schreef:
nee, hoor; als de baby drinkt wordt er door al dat gesabbel ook oxytocine aangemaakt; vandaar dat veel voedende moeders het zo heerlijk vinden even uitgebreid te gaan zitten voeden....

hannah.......borstvoeding mag dan geen sex zijn, het schijnt reuze gezond te zijn!!

hmmmm ik heb er nooit zo wetenschappelijk bij stil gestaan ...
zoals ik al zei, ik leer (als een oma) hier ook nog wat bij Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:31

hé, jij vulak!! Clown smiley
ik had dat tussenstukje niet voor niets in het wit geschreven, miss X!!
Naar boven

Auteur Bericht
KLUSSER904

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 19:38

HANNAH810 schreef:
hé, jij vulak!! Clown smiley
ik had dat tussenstukje niet voor niets in het wit geschreven, miss X!!

hahhahha Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 20:07

ZEELAND736 schreef:
Sommige mensen schijnen CM...TOCH...maar niet te kunnen missen....
Soms verdwijnen ze ineens...zijn er dan een paar weken niet...en jawel hoor ze duiken weer op!!!!

.

ja, fijn he?

(jij ook niet mopperen, zeelandina!! Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 20:11

XABIA794 schreef:
possitief of net niet...
vandaag moest ik een presentatie geven voor kunstgeschiedenis,
net nu, net vandaag en voor het eerst op dat moment, loopt die beemer stuk...
een uur geklooi en met een reserve dan toch nog kunnen starten...
Twijfelende smiley
ik was toch al helemaal de draad kwijt en helemaal in de war...
alleen maar wat uit men nek staan kletsen naar gelang de beelden die ik nog op het scherm kreeg...
tzal me benieuwen Twijfelende smiley

ahh...........jij KUNT dat, xabia!!

(ik moet je wel hebben vandaag, he?)

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 17 april 2012, 20:11
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 20:22

HANNAH810 schreef:

Hoe klinkt dat???
Is dat een dof ...of een luid verstaanbaar geluid???
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 20:25

HANNAH810 schreef:

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 20:56

FRANKT627 schreef:
Ik kan je mails, chats, msn-berichten, geluidsiopnames laten lezen en horen maar wat ben je er mee als ze nadien het zo draaien en keren??? Wat ik heb meegemaakt was inderdaad prettig en veelbelovend...de uren, en dan drijf ik niet over. de uren die we per dag spraken toont enkel mooie vooruitzichten...geen enkele onenigheid...tja, het kan je maar overkomen...

Is dat nou niet precies jouw probleem Frank?
Je bent veel te intensief en obsessief met een chatvriendinnetje in de weer geweest zonder elkaar in de ogen te hebben gekeken.
Geloof me, dat is niet slim, je gaat samen virtueel een hoogtepunt bereiken dat bij een eerste live ontmoeting nooit gehaald kan worden.
Schijnbaar hebben deze vrouwen zich dat gerealiseerd toen ze jou live ontmoet hebben en in 1 klap met beide voetjes op de grond kwamen.
Dan vind ik het niet fair om ze dan meteen maar als labiel af te schilderen.

Wellicht bij een volgende poging eerder elkaar in de ogen kijken en je niet zo lang en intensief opgeilen met chatten, mailen en bellen?
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 21:02

HANNAH810 schreef:
een BBQ wordt meegenomen door herman968, willem618 en misschien door qsjes546

marsjg, tink en xabia zorgen voor houtskool. zijn er nog meer mensen die een restant houtskool in de aanbieding hebben, misschien?

Jups, me.
Dat had ik al afgesproken met Xabia en Herman.
Gemist??? Dat valt me van je tegen

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 21:22

Wat is sex en wat is liefde bedrijven zit er verschil tussen ja of nee?

Wat mij betreft is er weldegelijk een groot verschil. Als je ziet wat men zoal op o.a. de tv laat zien, gaat het om eigen genot en simpel gezegd om je eigen verlangens te bevredigen.

Ga je uit van het grote gebod, ga je uit van de behoefte van je partner en word het een samensmelting van 2 lichamen tot één uit liefde. Zelf ben ik vroeger ook de fout ingegaan in eigen belang, maar als je verliefd, verloofd en getroud bent, werd het wat mij betreft dus de liefdebedrijven ipv sex.

Ik vind sex eigenlijk iets ordinairs hebben, geef mij de liefde maar en al wat daarbij hoort
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 21:22

gewist Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
JOL252
op vrijdag 20 april 2012, 22:07
Naar boven

Auteur Bericht
HARALD940

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 21:24

PIETER649 schreef:
das vlot, in 2 weken!!
schitterende boeken al vond ik het kort geleden uitgekomen laatste deel, lied van de grotten, net ff wat minder dan de rest.

Het 6e boek was inderdaad iets minder, maar nog steeds een genot om te lezen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 22:00

Dinsdag 17 April, Psalm 45: 11-18; Stralend van goud.

Een sprookje, een plaatje! De mooiste beelden van koninklijke bruiloften zijn maar een vage aanduiding van wat hier wordt vertoond! Stralend stapt de bruid naar voren. Haar mantel glinstert in het zonnelicht. Het is alles goudbrokaat wat blinkt, glitter en glorie verhogen de feestvreugde. Wat een schoonheid! En zie dan eens de geschenken, ze zijn er, volop: kostbaarheden uit binnen- en buitenland. En muziek is er: trompetten en cimbalen, harp en luit, trom en fluit – alles wat adem heeft looft de bruid.
Maar was die bruid – zo bedachten wij gisteren – niet het volk van de Eeuwige? Was die bruid in dit plaatje niet de kerk van Christus? Toe maar, het staat er wel niet, maar we houden het erop, we gaan ervoor! Dit sprookje doet ons denken aan de bruiloft die komt. En dat sprookje, waarvan sprake is in de Schrift, dat stamelt niet alleen van een Koning, en eer in heerlijkheid, maar ook van een bruid, een echte dame, gekleed in stralend wit. En dat zijn wij!
Wij? Onzuivere zondaren, vieze voddenrapers, onappetijtelijke vuilakken – wij? Ja, wij! Stralend van goud, stralend van God, wandelend in het licht, dansend op voeten van vrede en vreugde! Hoe is het mogelijk? Dat is mogelijk dankzij de rijkdom van de vorst. Van een grijze mus maakt Hij een jubelende nachtegaal. Van een grijze muis maakt Hij een sierlijke hinde. Zo’n Bruidegom hebben wij! Zo’n Koning neemt ons op in zijn paleis. Ons, ons tezamen. Het zal geen klef onderonsje worden: Hij en ik voor eeuwig samen. Wij zullen er samen zijn geliefde zijn, in het meervoud: zij en wij, één volk, één bruid – en Hij: die ene Koning.

Stralend van goud, stralend van licht en vreugde
gaat gij als bruid tot wie uw hart verheugde.
Men leidt u binnen waar hij resideert,
die eenmaal koos en u voorgoed begeert.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 22:11

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1248615

Na 19.33 min. hoor je een lied op de overbekende melodie van 'O Danny boy' maar weet iemand of dit Nederlandse lied een Opwekkingslied of iets dergelijks is. Ik kan het nergens terufg vinden op Youtube...
Naar boven

Auteur Bericht
KLUSSER904

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 22:19

FRANKT627 schreef:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1248615

Na 19.33 min. hoor je een lied op de overbekende melodie van 'O Danny boy' maar weet iemand of dit Nederlandse lied een Opwekkingslied of iets dergelijks is. Ik kan het nergens terufg vinden op Youtube...

gezang 282
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 april 2012, 22:24

KLUSSER904 schreef:
gezang 282

Neen, dat is het niet al gelijkt de tekst erop. Gezang 282 is vertaald naar Abide with me. Het lied van Nederland Zingt is nog anders...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3762 3763 3764 3765 3766 3767 3768 ... 6194 Volgende
Pagina 3765 van 6194