Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 21:29
|
|
|
ANNIKA155 schreef: | Hallo,
Ik ben op zoek naar het lied Wat de Toekomst Brenge Moge op de wijs van the Rose. Heeft iemand dit voor mij? |
Zoals Pieter zei.... Is op you tube te vinden....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 21:34
|
|
|
MARC212 schreef: | Wie de eerste wil zijn, moet de allerlaatste zijn en iedereen dienen. Markus 9:35 |
35 Als iemand de eerste wil zijn, moet hij de laatste van allen zijn en een dienaar van allen. (Herziende statenv.)
Zijn beide teksten dezelfde betekenis?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 21:35
|
|
|
Heerlijk warme Pasen met verwarming aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 21:50
|
|
|
ja, herman; beide teksten betekenen exact hetzelfde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 21:52
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ja, herman; beide teksten betekenen exact hetzelfde. | Het verschil is dat je de eerste tekst meteen begrijpt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 22:04
|
|
|
Zal er over nadenken, moet wel van ver komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 22:13
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat is jou versie van het verhaal, het verhaal zoals jij het beleefd hebt. En zo heeft zij ook haar verhaal, een verhaal over dezelfde scheiding maar dan in haar beleving.
Als jij mijn verhaal over mn scheiding hoort, en het verhaal van mijn ex, dan heb je niet het idee dat dat over hetzelfde huwelijk en dezelfde scheiding gaat. Maar dat wil niet zeggen dat 1 van beiden gelijk heeft of ongelijk heeft, je hebt het beiden anders beleeft en als je je totaal niet in het verhaal van de ander herkent is dat voor mij een teken dat er dus iets goed mis zat in dat huwelijk.
Mijn ex schildert mij precies af zoals jij je ex-vrouw afschilderd, en als je enkel dat verhaal kent zou je je af gaan vragen wat voor vreselijk mens ik wel niet ben. Als je mijn verhaal hoort vraag je je waarschijnlijk af waarom ik niet eerder vertrokken ben. En de waarheid......die ligt waarschijnlijk ergens middenin, overschaduwd door onze persoonlijke beleving van het hele gebeuren. |
Simpele vraag, als je beiden de kinderen een christelijke opvoeding geeft en daar beide ook achter staat, zelfs op eigen verzoek zij zich liet dopen terwijl ze als kind ook gedoopt was, dan alle normen en waarden achter je neerlegt en zelfs de kinderen niet wilt zien, is er iets goed mis. Zij was een schat van een vrouw en vooral moeder, wat zou jij voor je kinderen over hebben? Of ga je ook puur voor eigen ik? Dat deed zij dus. Nu komt weer meer van haar oude ik boven drijven en willen de kinderen ook weer naar haar toe gelukkig. Ik heb ze wel 4 x naar haar toe gestuurd waarvan de beide eerste keren de kids terug kwamen met ze wil niet luisteren naar ons dus het hoeft niet weer.
Het ging/gaat puur alleen, dat zij zich liet beïnvloeden door wat haar werd ingefluisterd door iemand die eigenbelang hoog in het vaandel heeft. Nu zij inziet dat er fouten zijn gemaakt komt haar moederhart ook weer boven drijven en kan er weer in goed fatsoen met elkaar gesproken worden. We hebben als gezin kerst gevierd, kids met aanhang en zij en ik als ouders.
Ik hoop dat de contacten gewoon goed blijven, nadat ze was opgestapt ben ik voor het belang van de kinderen gegaan. Als de knapen als ze thuis zijn een knuffel en kus willen, is dat voor mij meer waard dan alle goud van de wereld. Ik heb geprobeerd om te laten inzien dat ze een goede moeder en vrouw was, maar door verkeerde invloeden verkeerde keuzes maakte meer niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 22:14
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zal er over nadenken, moet wel van ver komen |
Klinkt verder dan het is hoor, Zwolle was vorig jaar verder voor jou.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 22:23
|
|
|
PIETER649 schreef: | Als jij zo denkt over een eventuele nieuwe relatie, heb ik vooraf al diep meelijden met arme meissie dat met met jou opgezadeld wordt.
Je zal maar de nieuwe partner worden van iemand die jou dan maar accepteerd omdat God haar op jouw pad heeft gezet... owja, en anders maar niet...
Ik heb toch altijd gedacht dat een vrouw een zelfstandig denkend wezen was die bemind en veroverd wil worden en niet een soort euh... speelpop die naar behoefte word uitgedeeld door Onze-Lieve-Heer. |
Het zou goed zij dat je ten eerste begrijpend leerde lezen, dan kwam je er achter dat jij er bent om God te gehoorzamen en niet je eigen interpretaties van de Bijbel in je eigen voordeel zou laten uitpakken.
Ik heb haast altijd al mijn vrije beschikbare tijd die ik had gestoken in mijn gezin, dus niet beunen op zaterdag maar thuis zijn voor vrouw en kinderen. Mede door wat zich vroeger in haar jeugd heeft afgespeeld kon ik met moeite 1 x in de maand op avond naar zondagsschool vergadering. later toen de kinderen groot waren zei ze weleens dat ik maar een hobby moest nemen. Ik heb op mijn manier geprobeerd om de liefde die God voorschrijft, uit te oefenen en het werd rijkelijk beloont door zowel vrouw als door de kinderen. Heb jij Jezus Liefde wel beantwoord?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 22:37
|
|
|
PIETER619 schreef: | Het ging/gaat puur alleen, dat zij zich liet beïnvloeden door wat haar werd ingefluisterd door iemand die eigenbelang hoog in het vaandel heeft. |
En weer schrijf jij letterlijk wat mij verweten wordt. Maar weet je, zelfs al zou het zou zijn dat je je laat beinvloeden door iemand, gebeurd dit niet als het huwelijk verder helemaal goed zou zitten. Het huwelijk zat in jouw beleving goed, maar hoe zag zij dat in die tijd?
Wat als reden voor de scheiding wordt opgegeven, is vaak enkel de druppel die de emmer deed overlopen. Als ik dat ga doen, ben ook ik schuldloos gescheiden, maar ik geloof niet in schuldloze scheidingen. Als een huwelijk strand heb je daar altijd, bewust of onbewust, een bijdrage aan geleverd.
En dan wil ik je nog 1 advies meegeven: je kunt nu goed met je ex door 1 deur, zo goed dat je samen met de kinderen kerst kunt vieren. (daar kan ik enkel maar jaloers op zijn) Hou dat zo, en pas een beetje op wat je over haar op een openbaar forum zet, dit is ook leesbaar voor niet-leden en dus ook voor jou ex.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op maandag 9 april 2012, 22:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 22:39
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Je gaat er dus van uit, dat als iemand gescheiden is, hij/zij niet gevochten heeft voor zijn huwelijk. Wat weet je er eigenlijk van? Ik ken niemand die zomaar gaat scheiden, vaak is het een heel moeilijk proces. Echtscheiding is vaak een nederlaag voor de betrokkenen, niet een overwinning. Want uiteindelijk raak je meer kwijt, dan dat je ermee opschiet. Ik zou maar niet zo snel met veroordelingen komen als ik jou was. Ik heb nu al medelijden met je ex... En wat betreft je opmerking over de Bijbel: dit is nu iets wat je in die cultuur moet zien. De scheidbrief was toen het middel van echtscheiding, dat kennen we nu niet meer. Daarvoor is de rechter gekomen. |
Jij vind dat een rechter boven Gods woord/wet moet staan, op deze manier heeft het kerkelijk huwelijk dus geen enkel nut meer en is God maar bijzaak. Voor mij is God hoofdzaak, ook omdat Jezus niet kwam om de wet aankant te zetten maar om de wet in vervulling te doen gaan.
Er zijn meerderen hier op dit forum die voor zich zelf gaan, niet begrijpend dat ik een fantastisch gezin had en ik vecht voor mijn gezin maar het probeer zo te doen als God voorschrijft, wat is daar mis mee?
Als je commentaar wil leveren denk dan eens aan de kinderen bij scheidingen, want daar houdt men dus totaal geen rekening mee. Ach de kinderen nee hoor ik eerst en de rest is bijzaak, wat mij betreft in 1 woord waardeloze mentaliteit als men zo denkt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNIKA155
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 22:41
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Klinkt verder dan het is hoor, Zwolle was vorig jaar verder voor jou. |
Annika gaat ook mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 22:44
|
|
|
Na het succes van het vorige etentje heb ik wederom een tafel geboekt bij dat leuke restaurantje in Kranenburg ( Duitsland) Vlak over de grens bij Nijmegen en makkelijk te vinden. Adres: Gasthof zu den Forrellenteich, Dorfstrasse 1 47559 Kranenburg-Nütterden.
http://www.gasthof-forellenteiche.de/home.html
- goede kaart, ruime porties voor lage prijzen - mag binnen gerookt worden - een echte aanrader!! - bei uns ist ALLES großer und beßer...
Datum 21 april om 19.30 uur Geen kinderen of andere introducees Tafel voor 15 man m/v
Deelnemers:
- Annette 792 - Pieter 649 - Chatuliem 619 - Erika 129 - Mariska 601 - Trijnie 671 - Leonard480 - Crossroad317 - Marian519 - Annika155 - Mario216
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op dinsdag 10 april 2012, 19:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 22:52
|
|
|
PIETER619 schreef: | Jij vind dat een rechter boven Gods woord/wet moet staan, op deze manier heeft het kerkelijk huwelijk dus geen enkel nut meer en is God maar bijzaak. Voor mij is God hoofdzaak, ook omdat Jezus niet kwam om de wet aankant te zetten maar om de wet in vervulling te doen gaan.
Er zijn meerderen hier op dit forum die voor zich zelf gaan, niet begrijpend dat ik een fantastisch gezin had en ik vecht voor mijn gezin maar het probeer zo te doen als God voorschrijft, wat is daar mis mee?
Als je commentaar wil leveren denk dan eens aan de kinderen bij scheidingen, want daar houdt men dus totaal geen rekening mee. Ach de kinderen nee hoor ik eerst en de rest is bijzaak, wat mij betreft in 1 woord waardeloze mentaliteit als men zo denkt. | Een echtscheiding kan niet buiten de rechter om, zo is de wet waar we ons aan hebben te houden. Je kunt die wet niet buitenspel zetten, en dat is hetgene wat je wil doen. Wat jij of ik belangrijker vinden is eigenlijk helemaal niet belangrijk. Een kerkelijk huwelijk staat onder het wettige huwelijk, je mag ook pas voor de kerk trouwen als je eerst voor de wet getrouwd bent. Kerken kunnen geen echtscheiding uitspreken, dan kan alleen maar de rechter doen. En daar ben ik blij om, voordat je het weet komt de schuldvraag weer in het geding en die tijd zijn we gelukkig voorbij. Als iemand de schuld kreeg van de echtscheiding, kon de andere partij alles opeisen...
Tenslotte vind ik dat je weer ervan uit gaat dat men maar gemakkelijk gaat scheiden. Het tegengestelde is waar. Niemand wil echt scheiden. Waarom denk je dat er hier alleen maar mensen zitten die daar zo gemakkelijk over denken? En de kids blijven een zorg, juist ook in een scheiding.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 9 april 2012, 22:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 22:59
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | En weer schrijf jij letterlijk wat mij verweten wordt. Maar weet je, zelfs al zou het zou zijn dat je je laat beinvloeden door iemand, gebeurd dit niet als het huwelijk verder helemaal goed zou zitten. Het huwelijk zat in jouw beleving goed, maar hoe zag zij dat in die tijd?
Wat als reden voor de scheiding wordt opgegeven, is vaak enkel de druppel die de emmer deed overlopen. Als ik dat ga doen, ben ook ik schuldloos gescheiden, maar ik geloof niet in schuldloze scheidingen. Als een huwelijk strand heb je daar altijd, bewust of onbewust, een bijdrage aan geleverd.
En dan wil ik je nog 1 advies meegeven: je kunt nu goed met je ex door 1 deur, zo goed dat je samen met de kinderen kerst kunt vieren. (daar kan ik enkel maar jaloers op zijn) Hou dat zo, en pas een beetje op wat je over haar op een openbaar forum zet, dit is ook leesbaar voor niet-leden en dus ook voor jou ex. |
Dat klopt, 2 kijven 2 schuld en ik hoop dat ze het ook leest, niets mis mee. Ik heb van haar nog niet gehoord wat ik allemaal fout deed en zou dat wel graag willen weten. Dat we samen door de deur kunnen is puur omdat ze weer meer ingaat zien wat echte liefde inhoud, te beginnen met de moeder-kind verhouding. Ondanks dat ze elke keer verweet dat ik dit en dat deed en ook de kinderen bij haar weg hield, heb ik hun juist naar haar toe gestuurd, mede omdat ik van de kinderen houd en elke kind niet zonder moeder kan en vv.
Het meest jammere van alles is, dat zij onder geen beding meer met mij mocht praten nadat ze, naar onze beleving, even tussen uitging ivm drukte verhuizing en ik dacht dat ze weer op het punt stond om overspannen te raken, hetgeen al een paar keer eerder gebeurd was in haar leven.
Er doen zich bij haar nu weer nieuwe ontwikkelingen voor, die hopelijk een gunstige invloed op haar hebben en goed voor haar uitpakken, vooreerst tussen haar en de kids hoop ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 23:06
|
|
|
Als je commentaar wil leveren denk dan eens aan de kinderen bij scheidingen, want daar houdt men dus totaal geen rekening mee. Ach de kinderen nee hoor ik eerst en de rest is bijzaak, wat mij betreft in 1 woord waardeloze mentaliteit als men zo denkt.
Ik lever commentaar op je-en terecht denk ik.....én ik ga absoluut voor mijn kinderen, mijn kinderen en ik zijn één pakket.......en dat geldt ook als ze volwassen zijn en er situaties zijn waarin dat nodig is..... Wat ik niet doe is met ze meehuilen maar ze hun eigen neus laten stoten omdat ze daar volwassen van zijn geworden en dat is in veel gevallen moeilijker dan meehuilen want je hart doet vaak wel zeer.... en zeker niets negatiefs of wat dan ook over hun vader zeggen, hier niet en tegen hun niet........ Dus hoe je nu aan zo'n ongenuanceerde opmerking komt? Ik vind het een waardeloze mentaliteit om kerst met je ex-vrouw te vieren en dan dit plaatje van haar hier neer zetten........ En natuurlijk mag je je boosheid, verdriet en wat dan nog meer hier met ons delen......maar hou het bij jezelf......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 9 april 2012, 23:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 23:17
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Een echtscheiding kan niet buiten de rechter om, zo is de wet waar we ons aan hebben te houden. Je kunt die wet niet buitenspel zetten, en dat is hetgene wat je wil doen. Wat jij of ik belangrijker vinden is eigenlijk helemaal niet belangrijk. Een kerkelijk huwelijk staat onder het wettige huwelijk, je mag ook pas voor de kerk trouwen als je eerst voor de wet getrouwd bent. Kerken kunnen geen echtscheiding uitspreken, dan kan alleen maar de rechter doen. En daar ben ik blij om, voordat je het weet komt de schuldvraag weer in het geding en die tijd zijn we gelukkig voorbij. Als iemand de schuld kreeg van de echtscheiding, kon de andere partij alles opeisen...
Tenslotte vind ik dat je weer ervan uit gaat dat men maar gemakkelijk gaat scheiden. Het tegengestelde is waar. Niemand wil echt scheiden. Waarom denk je dat er hier alleen maar mensen zitten die daar zo gemakkelijk over denken? En de kids blijven een zorg, juist ook in een scheiding. |
Staat de wet bij jou dan boven God en wat Hij zoal bevolen heeft? Dus wat God samenvoegt ineen kerkelijk huwelijk, mag de rechter verbreken? Of ga je niet een relatie aan met God en je partner aan als je in de kerk trouwt?
Omdat wij hier in Nederland vooral een zootje hebben gemaakt van het huwelijk en er ook nog eens van alles aan toevoegen om relaties op ander manieren wettig te maken, kunne we het kerkelijk huwelijk ook maar beter afschaffen, hoeven we ook niet meer te scheiden kunnen we gelijk opstappen als het even niet meer bevalt, gemak dient de mens.
Voor mij staat God boven alles en probeer ik wel om als goed christen te leven en heb ik op Goede Vrijdag Jezus gedankt voor wat Hij voor mij heeft gedaan en op Paasmorgen gedankt voor Zijn overwinning. Dankzij dat offer blijft God voor mij boven alles staan en kan geen rechter verbreken wat God samenvoegt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 23:31
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Als je commentaar wil leveren denk dan eens aan de kinderen bij scheidingen, want daar houdt men dus totaal geen rekening mee. Ach de kinderen nee hoor ik eerst en de rest is bijzaak, wat mij betreft in 1 woord waardeloze mentaliteit als men zo denkt.
Ik lever commentaar op je-en terecht denk ik.....én ik ga absoluut voor mijn kinderen, mijn kinderen en ik zijn één pakket.......en dat geldt ook als ze volwassen zijn en er situaties zijn waarin dat nodig is..... Wat ik niet doe is met ze meehuilen maar ze hun eigen neus laten stoten omdat ze daar volwassen van zijn geworden en dat is in veel gevallen moeilijker dan meehuilen want je hart doet vaak wel zeer.... en zeker niets negatiefs of wat dan ook over hun vader zeggen, hier niet en tegen hun niet........ Dus hoe je nu aan zo'n ongenuanceerde opmerking komt? Ik vind het een waardeloze mentaliteit om kerst met je ex-vrouw te vieren en dan dit plaatje van haar hier neer zetten........ En natuurlijk mag je je boosheid, verdriet en wat dan nog meer hier met ons delen......maar hou het bij jezelf...... |
Jammer dat je niet altijd voor je kinderen op komt, laat ze hun neus maar stoten is dus niet waarschuwend bezig zijn. Eerst waarschuwen en dan is de keus aan hun, is een kind iets meegeven om over na te denken. Dit houd ook in dat ze dan beter bedacht zijn op negatieve gevolgen.
ik heb hier ook geprobeerd aan tegeven dat mijn ex alleen door verkeerde invloed verkeerde keuzes heeft gemaakt en dat doordat zij zich open ging stellen voor haar moederhart er een goede keus is gemaakt en kon daardoor de kinderen ook weer met haar in gesprek en zo kwam dus dat ze met de kerst hier kon zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 9 april 2012, 23:38
|
|
|
PIETER619 schreef: | Jammer dat je niet altijd voor je kinderen op komt, laat ze hun neus maar stoten is dus niet waarschuwend bezig zijn. Eerst waarschuwen en dan is de keus aan hun, is een kind iets meegeven om over na te denken. Dit houd ook in dat ze dan beter bedacht zijn op negatieve gevolgen.
ik heb hier ook geprobeerd aan tegeven dat mijn ex alleen door verkeerde invloed verkeerde keuzes heeft gemaakt en dat doordat zij zich open ging stellen voor haar moederhart er een goede keus is gemaakt en kon daardoor de kinderen ook weer met haar in gesprek en zo kwam dus dat ze met de kerst hier kon zijn. |
Ik denk dat je niet helemaal begrepen hebt wat ik met je eigen neus stoten bedoel........maar mijn kinderen zijn volwassen dus ik denk dat ik al een paar fases verder ben......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 april 2012, 00:01
|
|
|
XABIA794 schreef: | als ik het goed begrijp heb ik anders het gevoel dat Pieter zijn huwelijk / scheiding probeert in te vullen naar wat Gods bedoeling er mee was en is... in een bepaalde fase lijkt me verbittering een logisch gevolg en daarmee gaat God ook aan de slag. Uiteindelijk starten we allen met een huwelijk in vertrouwen dat het voor altijd zal zijn. En bovendien is dat ook Gods wil als we het goed lezen. Maar loopt alles zoals het bedoeld is? voor mij was het vers ook heel belangrijk Wat God bij elkaar brengt kan/zal geen mens scheiden. Het gaat hier niet om oordeel maar het verlangen om alles hier op aarde te zien vanuit Gods oogpunt. De scheidbrief werd vooral gezien "omdat hun harten verhard waren" dan kan ik alleen maar interpreteren dat we toch met ons hart duidelijk een weg hebben afgelegd in overweging in alle mogelijkheden met de Here? Geen enkele scheiding is dezelfde, en of de mijne nu meer verantwoord zou zijn of niet, daar gaat het ook niet om... ik heb er 3 jaar alles aan gedaan (naar mijn kunnen en denken) om mijn huwelijk te redden. Omdat ik vond dat dat Gods wil en wens was, en daarboven ook voor mijnn kinderen. En op een gegeven moment had God een ander plan met ons allen. Ik begrijp zo ook Pieter zijn verhaal. Hij laat naar men mening het in Gods hand, wat er ook zal gebeuren op zijn weg, ondanks de teleurstelling, die hij best mag hebben. Je leest Gods Woord, je redeneert over Gods Woord en wil het doen zoals Hij het wil. Maar uiteindelijk is de weg die God voor ogen heeft de weg die Hij met je wil gaan. |
AMEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 april 2012, 00:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Visser...ik weet een oplossing...niet meer in bed slapen, maar op de vloer... En zodanig opstaan van de vloer.... Dan krijgt je de volgende combinatie.... Met 2 benen tegelijk...is er nooit meer 1 verkeerd... Dus wordt het : met 2 benen vanaf de vloer...(niks verkeerde been...niks bed) Probeer het eens.... |
Maar ehm......Zeeland....... ik vrees dat hij zich dan voelt als één van die vloeronderdelen....... een plank dan wel een tegel....... Ook niet echt bevorderlijk voor het alert zijn op de dag.......
Nee..... gewoon een wekker kopen, welke je in 1x voor het hele jaar kunt programmeren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 april 2012, 00:26
|
|
|
Heel veel dingen vandaag op ...MOETEN...ruimen.... Dat kon ik niet alleen.... Ik kreeg hulp, want dat is heel moeilijk voor me.... Afstand nemen...van mensen of dingen.... Heel moeilijk te begrijpen voor mensen....
Het was niet echt bedoeld als 2ePaasdagkarwei.... Maar (al hoewel ik er nog niet ben) ik kan en mag terug zien op toch een fijn gevoel... Eindelijk weer eens iets gebeurd en gedaan waar ik zo tegenop zie...(zag)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 april 2012, 00:54
|
|
|
hoi Annika,
vanaf Youtube kun je met een programma bv 'Miro' de you tube video downloaden als Mp4 bestand en dan converteren naar een Mp3 bestand. als je meer wilt weten hoor ik het wel weer...?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 april 2012, 08:06
|
|
|
Gister bij een jeugd/ single bijeenkomst geweest. Wel es goed om de psychologische spiegel voorgehouden te krijgen... "neem jezelf serieus...''
Laatst aangepast door
|
COOTJE711
|
op dinsdag 10 april 2012, 12:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 april 2012, 09:05
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Hanne, ik kom mee met Xabia.
Grtjes, Herman |
gezellig; ik heb je aan het lijstje toegvoegd, herman.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 april 2012, 09:24
|
|
|
BERT168 schreef: | hoi Annika,
vanaf Youtube kun je met een programma bv 'Miro' de you tube video downloaden als Mp4 bestand en dan converteren naar een Mp3 bestand. als je meer wilt weten hoor ik het wel weer...? |
Ik gebruik freefox om youtube om te zetten in een mp3... Via freefox kom je op de site van you tube... Zelfs de video's kun je downloaden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 april 2012, 10:32
|
|
|
PIETER619 schreef: | Jammer dat je niet altijd voor je kinderen op komt, laat ze hun neus maar stoten is dus niet waarschuwend bezig zijn. Eerst waarschuwen en dan is de keus aan hun, is een kind iets meegeven om over na te denken. Dit houd ook in dat ze dan beter bedacht zijn op negatieve gevolgen.
ik heb hier ook geprobeerd aan tegeven dat mijn ex alleen door verkeerde invloed verkeerde keuzes heeft gemaakt en dat doordat zij zich open ging stellen voor haar moederhart er een goede keus is gemaakt en kon daardoor de kinderen ook weer met haar in gesprek en zo kwam dus dat ze met de kerst hier kon zijn. |
Ik denk dat hier duidelijk naar voren komt dat jij vind dat je ex verkeerde keuzes maakt en dat je daar je kinderen ook wel bij betrekt gezien de volgende zin: omdat zij zich open ging stellen voor haar moederhart kon(ik lees mocht) zij met de kerst hier zijn.......nou ja.......je hebt ze vast gewaarschuwd ipv dat zij zelf hun eigen ervaringen met hun moeder konden delen......Het mag allemaal op jouw voorwaarden.......pfff Zal toch voor je ex-vrouw ook niet allemaal meevallen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 april 2012, 10:50
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik denk dat hier duidelijk naar voren komt dat jij vind dat je ex verkeerde keuzes maakt en dat je daar je kinderen ook wel bij betrekt gezien de volgende zin: omdat zij zich open ging stellen voor haar moederhart kon(ik lees mocht) zij met de kerst hier zijn.......nou ja.......je hebt ze vast gewaarschuwd ipv dat zij zelf hun eigen ervaringen met hun moeder konden delen......Het mag allemaal op jouw voorwaarden.......pfff Zal toch voor je ex-vrouw ook niet allemaal meevallen...... |
sorry maar ik vind je reusachtig in je interpretaties.. misschien kun je wat meer open vragen stellen hoe Pieter eea bedoeld. Ik lees hele andere dingen dan jij namelijk... en zoals jij Pieter ongenuanceerdheid verwijt, lees ik in jouw reacties ook weinig nuance...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 april 2012, 11:02
|
|
|
JOL252 schreef: | sorry maar ik vind je reusachtig in je interpretaties.. misschien kun je wat meer open vragen stellen hoe Pieter eea bedoeld. Ik lees hele andere dingen dan jij namelijk... en zoals jij Pieter ongenuanceerdheid verwijt, lees ik in jouw reacties ook weinig nuance... |
Ik interpreteer net zo als ik dat wil......en dat doe jij ook aardig zo te lezen in je bovenstaande opmerking.........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 10 april 2012, 11:04
|
|
Naar boven |
|
|