Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:38
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | In een heleboel gevallen leest men gewoon niet wat er staat. Als er ja staat is dat niet uit te leggen als nee. |
Ik begrijp je Chat. Zoiets komt inderdaad helaas zeer veel voor. Daar heb je gelijk in.
Laatst aangepast door
|
SOLAFIDE630
|
op dinsdag 30 maart 2010, 23:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLOWNTJE718
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:39
|
|
|
lenzen liggen in mn eeeeeuuhhhhhhhhhhhh ogenblikje
ote=IMRE695]Ik begon het wel te vermoeden... [/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:40
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Ja, ik heb even gezocht en idd... ik heb gelijk... op 2 februari...
Maar goed, het geeft niet hoor... prachtige liederen kan ik niet vaak genoeg luisteren... |
Herhaling kan nooit kwaad hè, dus ik laat 'm gewoon staan. 'k Zal volgende keer beter opletten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIC483
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:40
|
|
|
EVA685 schreef: | Hoeveel jonge meisjes worden verkracht Wilma.....in deze tijd denk ik dat daar zeker de uitdagende kleding aan bijdraagt. |
Bij de verkrachtingen die in het nieuws komen, heb ik niet het idee dat het ook maar iets met uitdagende kleding van de slachtoffers te maken heeft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:43
|
|
|
ERIC483 schreef: | Bij de verkrachtingen die in het nieuws komen, heb ik niet het idee dat het ook maar iets met uitdagende kleding van de slachtoffers te maken heeft... |
Nou, laat ik het anders zeggen......zoals je jonge meisjes tegenwoordig gekleed ziet gaan....ze vragen erom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:47
|
|
|
ERIC483 schreef: | Bij de verkrachtingen die in het nieuws komen, heb ik niet het idee dat het ook maar iets met uitdagende kleding van de slachtoffers te maken heeft... |
Hoe kun jij dat nou weten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:48
|
|
|
dit is een lied dat ik erg mooi vind; I will carry you.... http://www.youtube.com/watch?v=EMZj0520v0g&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:49
|
|
|
Helemaal niks? Hmm.....dat betwijfel ik, waarmee ik overigens niet wil beweren dat het hun eigen schuld is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:54
|
|
|
Jammer dat er niemand is die de oorsprong van het avondmaal kent.
De Joodse wijze de Pesach maaltijd (avondmaal) vieren, de uitleg van de Joodse tradities. Maar vooral de Bijbelse betekenis, wijzend naar de vervulling in de Here Jezus, Het Paaslam voor ons geslacht.
Als men dat kent, valt de hele discussie hier volledig weg. Wijsheid uit de joodse traditie`s doet ogen openen en laat de Geest van God spreken.
Shalom.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 31 maart 2010, 02:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:55
|
|
|
IMRE695 schreef: | Zelfde jongetje is aan het skeeleren buiten. Belt aan bij de voordeur (bel zit gelukkig laag). Zegt z'n vader: achterom met die skeelers, niet via de voordeur. Zegt het zoontje: 'Ja maar, ik kom alleen maar een snoepje halen.' |
Mijn kleinzoontje van 5 jaar deze week had geen vriendje om mee te spelen......(gaat altijd op z.n fietsje naar z.n vriendjes toe) ik had zijn moeder aan de telefoon en zei........oma wil wel met hem spelen, zij zegt dat........ja hoe dan roept hij.....ik ga niet helemaal naar oma fietsen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:56
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dit is een lied dat ik erg mooi vind; I will carry you.... http://www.youtube.com/watch?v=EMZj0520v0g&feature=related |
Wat mooi, Hannah! Ik ken veel van MW Smith, maar deze nog niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:57
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=SOXMPzIv6LI
Dit is de originele clip van Healing Rain van Michael W. Smith ... Blijft mooi vind ik ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 01:17
|
|
|
IMRE695 schreef: | Wauw... een natuur-thriller!! |
De natuur-thriler blijft nog even uit. Vanaf 29 maart tot nu toe, dus 31 maart heb ik geen steenuil of houtduif meer gezien in het nest en voorportaal. Alleen het ei ligt daar maar te liggen....helemaal zielig alleen en zonder een vogel, die erop gaat zitten.....
Volgens mij kan het zo helemaal niets worden met dat ei.........zo zielig ja....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 08:25
|
|
|
GRACE585 schreef: | hier even een bemoediging die ik ook reeds in de chat doorgaf dat vele er iets aan mogen hebben en weer vol vertrouwen verder hun levens weg durven gaan
And I said to the man who stood at the gate of the year, "give me a light that I may tread safely into the unknown." and he replied :"go out into the darkness. And put your hand in the hand of God. That shal be to you better than light, and safer than the known way
vertaling; ik zei tegen de man die stond aan de deur van het jaar; "geef me een licht zodat ik veilig mag gaan in het onbekende." en hij antwoordde ;"stap uit in de duisternis en leg je hand in de hand van God.dat is beter voor je dan een licht en veiliger dan een bekende weg."
dit stuk komt uit het boek ;de tuinfluiter.
bless you all Grace |
Mooi Grace. Thanks. Groetjes Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 08:27
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | De natuur-thriler blijft nog even uit. Vanaf 29 maart tot nu toe, dus 31 maart heb ik geen steenuil of houtduif meer gezien in het nest en voorportaal. Alleen het ei ligt daar maar te liggen....helemaal zielig alleen en zonder een vogel, die erop gaat zitten.....
Volgens mij kan het zo helemaal niets worden met dat ei.........zo zielig ja.... |
Het is te vondeling gelegd. Ik zou zeggen: erop af! En adopteer het ei.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 08:50
|
|
|
Ik moet zo naar de tandarts....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 09:05
|
|
|
Bij nader inzien heb ik toch maar de tekst vervangen door een heleboel wit-regels.......
Laatst aangepast door
|
ARJAN007
|
op woensdag 31 maart 2010, 11:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 09:06
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik moet zo naar de tandarts.... |
have fun
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 09:09
|
|
|
wie zegt dat niemand de achtergronden kent, mar? ik ken de achtergronden, en ik weet van meer mensen dat zij die kennen; dus je doet een onjuiste aanname, ben ik bang.......
de hele offerdienst is overigens erg leerzaam, de enige verplichte offers waren offers, waarvan de symboliek onmisbaar is voor de verlossing van de mens; de offers die God zelf eren, waren vrijwillig. dat vond ik persoonlijk een nadenker!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 09:10
|
|
|
wie zegt dat niemand de achtergronden kent, mar? ik ken de achtergronden, en ik weet van meer mensen dat zij die kennen; dus je doet een onjuiste aanname, ben ik bang.......
de hele offerdienst is overigens erg leerzaam, de enige verplichte offers waren offers, waarvan de symboliek onmisbaar is voor de verlossing van de mens; de offers die God zelf eren, waren vrijwillig. dat vond ik persoonlijk een nadenker!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 09:16
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dit is een lied dat ik erg mooi vind; I will carry you.... http://www.youtube.com/watch?v=EMZj0520v0g&feature=related |
Een soortgelijk lied van Remco Hakkert n.a.v. het bekende gedicht Voetstappen in het zand
http://www.youtube.com/watch?v=UoAledjtuRQ
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 09:18
|
|
|
EVA685 schreef: | Nou, laat ik het anders zeggen......zoals je jonge meisjes tegenwoordig gekleed ziet gaan....ze vragen erom |
Sja... er zijn af en toe ook mannen die (wellicht zonder dat ze dat nou expliciet bedoelen) uitdagend gekleed gaan. Zoals de man die in een soort legging of fietsbroek langs de openbare weg liep. Ik kan het me goed voorstellen als zo'n man de aandacht van vrouwen trekt.... m.i. vraagt hij er gewoon om, of hij dat nou bedoeld heeft of niet..... Zoals ik al vaker zei: kleding is niet altijd neutraal.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 09:20
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik moet zo naar de tandarts.... |
Doe hem de hartelijke groeten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 09:27
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Sja... er zijn af en toe ook mannen die (wellicht zonder dat ze dat nou expliciet bedoelen) uitdagend gekleed gaan. Zoals de man die in een soort legging of fietsbroek langs de openbare weg liep. Ik kan het me goed voorstellen als zo'n man de aandacht van vrouwen trekt.... m.i. vraagt hij er gewoon om, of hij dat nou bedoeld heeft of niet..... Zoals ik al vaker zei: kleding is niet altijd neutraal. |
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 31 maart 2010, 09:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 09:28
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Sja... er zijn af en toe ook mannen die (wellicht zonder dat ze dat nou expliciet bedoelen) uitdagend gekleed gaan. Zoals de man die in een soort legging of fietsbroek langs de openbare weg liep. Ik kan het me goed voorstellen als zo'n man de aandacht van vrouwen trekt.... m.i. vraagt hij er gewoon om, of hij dat nou bedoeld heeft of niet..... Zoals ik al vaker zei: kleding is niet altijd neutraal. |
zonder fietsbroek is ook zo wat, joh.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 09:39
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Doe hem de hartelijke groeten! |
kan ook een haar zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 09:49
|
|
|
De maand maart is alweer bijna om...... wat gaat de tijd soms snel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 10:02
|
|
|
EVA685 schreef: | Hoeveel jonge meisjes worden verkracht Wilma.....in deze tijd denk ik dat daar zeker de uitdagende kleding aan bijdraagt. |
Eva, Het is m.i de (on)zuiverheid van de geest die het gedrag of de gedachten bepaald, NIET die ander...., niet dat meisje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 10:23
|
|
|
MARISKA601 schreef: | kan ook een haar zijn |
Oh ja, niet alle vrouwen zitten in het onderwijs of in de verpleging.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 31 maart 2010, 10:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: woensdag 31 maart 2010, 10:27
|
|
|
Het zou heel goed kunnen dat deze huisarts met de beste bedoelingen het meisje aangesproken heeft. Zolang het tegendeel niet is bewezen, ga ik daarvan uit...
Laatst aangepast door
|
LIESBETH326
|
op woensdag 31 maart 2010, 11:19
|
|
Naar boven |
|
|