ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3732 3733 3734 3735 3736 3737 3738 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 17:29

HERMAN388 schreef:
Waaat Smiley die vol vragen zit

500 kuub of 500 vierkante meter (m2) Smiley die vol vragen zit

Oeps......vierkante metertjes Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 18:09

THOMAS968 schreef:
Ik vraag me af welke Chinees dit is in Zwolle. Een Zwollenaar die het weet? Ik oefen toch regelmatig bij Chinese restaurants. Het is niet veel ping-ping in ieder geval. Het is wel dezelfde dag als de picknick zie ik.
Thomas, het Chinese woord voor belasting is ping-ping foetsjie

Zo te zien is het restaurant Sozing, en die zit aan de Willemskade in Zwolle, op loopafstand van het CS.

LEONARD480 schreef:
O ...voor mij ..mag er ook wel sambal bij op de heide... Zieke smiley

Is ook lekker, idd Lachende smiley met blinkend witte tanden Knipoog smiley

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op zondag 1 april 2012, 18:10
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 20:09

Na het succes van het vorige etentje heb ik wederom een tafel geboekt bij dat leuke restaurantje in Kranenburg ( Duitsland)
Vlak over de grens bij Nijmegen en makkelijk te vinden.
Adres: Gasthof zu den Forrellenteich, Dorfstrasse 1 47559 Kranenburg-Nütterden.

http://www.gasthof-forellenteiche.de/home.html

- goede kaart, ruime porties voor lage prijzen
- mag binnen gerookt worden
- een echte aanrader!!
- bei uns ist ALLES großer und beßer...

Datum 21 april om 19.30 uur
Geen kinderen of andere introducees
Tafel voor 15 man m/v

Deelnemers:

- Annette 792
- Pieter 649
- Chatuliem 619
- Erika 129
- Mariska 601
- Trijnie 671
- Leonard480
- Crossroad317
- Marian519
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 21:45

WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk dat we een beetje van het beeld afmoeten dat christenen een bijzonder soort mensen zijn......Mensen die liefhebbend, vergevingsgezind, eerlijk en wat al nog meer.....
Christenen zijn net echte mensen en dat is maar goed ook......want we leven ook in de maatschappij met regels en voorwaardes........
Je kan wel idealistisch zijn maar enige realiteitszin kan ook geen kwaad.....

Ach Willemijn, ik ben echt realistisch genoeg om me te realiseren dat christenen gewone mensen zijn die inderdaad niet altijd zo liefhebbend, vergevingsgezing, eerlijk etc. zijn als ze zouden moeten zijn. Want ja, ik vind wel dat ze/we dat zouden moeten zijn op het moment dat we ons christen noemen. Er staat immers niet voor niets geschreven: "maar gij geheel anders..." Wij leven in de wereld, maar we zijn niet van de wereld. Wij zijn burgers van God's koninkrijk en dat maakt ons wel degelijk heel bijzonder, in ieder geval in Zijn ogen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 21:49

GERRIT084 schreef:
Op wie reageer je?
Ik vind namelijk wel, door elke keer de naam van God te plaatsen, om een bepaald doel te kunnen bereiken, ook lastering.
En in heel het leven mogen mensen keuzes maken, en het is ons gegeven, goed en kwaad en er tussen in.En naasten liefde kan heel lief zijn, maar soms doet het ook pijn, en dat mag ook, al was het enkel om er van te leren.

Volgens mij is het gewoon goed of kwaad Gerrit... en niets daar tussenin. Dat klinkt vrij zwart/wit, maar uiteindelijk zijn al die grijstinten of goed of kwaad en niet iets wat er tussenin ligt.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 21:51

LISA610 schreef:
Ach Willemijn, ik ben echt realistisch genoeg om me te realiseren dat christenen gewone mensen zijn die inderdaad niet altijd zo liefhebbend, vergevingsgezing, eerlijk etc. zijn als ze zouden moeten zijn. Want ja, ik vind wel dat ze/we dat zouden moeten zijn op het moment dat we ons christen noemen. Er staat immers niet voor niets geschreven: "maar gij geheel anders..." Wij leven in de wereld, maar we zijn niet van de wereld. Wij zijn burgers van God's koninkrijk en dat maakt ons wel degelijk heel bijzonder, in ieder geval in Zijn ogen. Knipoog smiley

Ik denk dat het juist belangrijk is dat je als christen ook laat zien dat je ook in de wereld staat....en dus ook van de wereld zijn......je moet je niet beter voelen dan een niet christen........ik heb er altijd moeite mee als mensen zich zo profileren......ik ben christen dus.....ik denk dat het beter is als je laat zien dat je anderen laat zien dat je als christen ook heel goed van de wereld kan zijn....die twee bijten elkaar niet.....
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 22:06

WILLEMIJN232 schreef:
Ik denk dat het juist belangrijk is dat je als christen ook laat zien dat je ook in de wereld staat....en dus ook van de wereld zijn......je moet je niet beter voelen dan een niet christen........ik heb er altijd moeite mee als mensen zich zo profileren......ik ben christen dus.....ik denk dat het beter is als je laat zien dat je anderen laat zien dat je als christen ook heel goed van de wereld kan zijn....die twee bijten elkaar niet.....

Als ik zeg dat we niet van de wereld zijn refereer ik aan een Bijbeltekst. Ik bedoel daar niet mee dat je niet in de wereld staat. Je leeft in deze wereld en als je doet alsof dat niet zo is, steek je je kop in het zand. Ook bedoel ik niet dat een christen zich beter mag voelen dan een niet-christen. Volgens mij is iedereen die zich beter voelt dan een ander op voorhand verkeerd bezig. Dan is er immers sprake van een stuk hoogmoed. Jezus zelf heeft een heel duidelijk voorbeeld gegeven door juist niet iemands meerdere te willen zijn, maar door de ander te dienen. En zoals ik al aangaf realiseer ik me heel goed dat christenen uiteindelijk gewone mensen zijn, met hun positieve kanten maar ook met hun minder leuke eigenschappen. Juist daarom ben je als christen niet beter, maar wel beter af. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 22:16

Terug naar huis met veel voldoening van het 25-plus weekend!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 22:19

Het was een zeer geslaagd weekend met twee gastsprekers:

Martin Tensen en Henk Binnendijk.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 22:20

Ernst Marcus: "Het hart en het verstand zijn buren, ze groeten elkaar, ze brengen elkaar beleefdheidsbezoeken, maar vrienden worden ze nooit”
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 22:44

WILLEMIJN232 schreef:
Ik lees nu een beetje uit je stukje dat jij er niets aan kon doen dat je ging scheiden.......en dat het door het gebrek aan begeleiding kwam dat de echtscheiding werd uitgesproken.....
Ik vind dat persoonlijk een beetje te makkelijk......Je bent altijd ook zelf verantwoordelijk voor je scheiding......als je relatie nog goed was geweest denk je niet over scheiden of wat dan ook.....jij legt de schuld wel erg bij de ander......

Twee kijven twee schuld dat klopt.
Ik had er wel wat aan kunnen doen als we (kids en ik) niet zo goed van vertrouwen waren geweest. Ik had een lieve vrouw die voor een ieder klaar stond en alles voor haar kinderen over had. Vanaf het punt dat we tijdelijk van dorp zouden verwisselen, is zij in contact gekomen met de "casanova van Balk, een oude stapmaat van vroeger, zo gezegd.

Zij ging iedere avond naar een vriendin omdat die een terminaal zieke zus had, waar ik haar mee prees (ze was zeer sociaal, gelijk haar moeder). Echter achteraf bleek dat ze naar hem ging en totaal omgetrund was door dat figuur en dus op mijn verjaardag en tijdens de verhuizing de bom barste en ze op stapte. Zelf had ik het idee (ook al voor die tijd) dat ze weer overspannen moest worden voor de zoveelste keer. 2 x voor ons trouwen al, met de geboortes (eerst gelijk en bij de anderen een jaar na de tijd)een postnatale depressie en daarna 10 jaar terug ook nog een keer zwaar overspannen en vanaf die tijd aan de paroxetine wat alle gevoelens opvrat en zij dat ook aangaf. Zelf denk ik dat ook het overlijden van haar moeder, toen mijn moeder en haar beste vriendin, mijn schoonzus, er ook toe heeft bij gedragen dat ze niet goed meer kon relativeren om het zo maar te zeggen.

Haar "vriend" heeft er voor gezorgd dat ze totaal vervreemd zou worden van alles wat haar dierbaar was, haar familie moet ze ook al niets meer van weten, terwijl ze vroeger er altijd naar toe ging,vooral elke dag naar haar zuster. We denken sosm weleens dat ze gehresenspeoekd isdoor hem, maar ja dat blijft en vraag.

De rechter viel haast van haar stoel toen ze aan mijn ex vroeg, heb je ooit wel professionele hulp gehad toen je overspannen was , waarop mijn ex negatief antwoorde, alleen medicatie. Gelukkig zjn de contacten weer wat hersteld tussen haar en de kinderen, want die voelden hun ook zwaar bedrogen toen ze opstapte. Ze wilde absoluut in het begin niet met me spreken en ik heb ergens helaas die wens in gewilligd, ze gaf aan d ejongens aan dat ze bang was dat ik haar om zou praten, wetend wat ze te horen zou krijgen denk ik.

Ondanks alle ellende die ik zo op mijn pad kreeg voelde ik mij door de jongens en hun liefde, rijker dan Bill Gates. Ook kreeg ik troost door clips en liederen die op mijn pad werden gelegd. Ik zat toen een keer in de auto en had de cd "You Raise me up" van Selah aan, ik heb dikke tranen gehuild van pure blijdschap (moest haast ruitenwissers op mijn bril hebben), wetend dat mijn zooi niet opwoog tegen wat Jezus gedragen had en onze toekomst (bij) GOeD is.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 23:13

Ik denk weleens hoe zou het in de allereerste gemeente zijn geweest?
Ze kwamen geregeld bij elkaar en deelden alles met elkaar, dus niet alleen geld en goed.
Soms denk, wat zou het mooi zijn als je alles, in vertrouwen, met elkaar ging delen dus ook (het dieper) lief en leed, omdat men elkaar vertrouwen kan.

Nu hebben we te veel tijd nodig voor ons dagelijks leven, om bijvoorbeeld geregeld ff samen te komen om elkaar beter te leren kennen en te delen dus.
's Zondags naar de kerk/samenkomst, dan nog een keertje in de maand naar kring/huisgroep en de bidstond laten we maar aan de "bidders" over, de rest is voor me zelf en druk dat we het daarmee hebben.

In hoe verre moeten we met elkaar omgaan en denken om elkaar. Ik heb een link, misshien wil hij met plaatsen een link worden anders ff kopiëren en plakken.
http://www.youtube.com/watch?v=SmCBUmI15OE
Van de week een paar keer over water Veghel - Europoort op en neer, weer vroeg op dus.

Gods zegen

Laatst aangepast door
PIETER619
op maandag 16 april 2012, 17:16
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 23:26

Merkwaardig begint een forum bijdrage te verzanden in zwart/wit al dan niet in grijstinten.
Wat zegt dat over ons als christenen in onze maatschappelijke verantwoordelijkheden. Moeten wij niet een tiende weg geven? En zullen we niet rijkelijk beloond worden en dus niet armer. Waar is het vertrouwen op de Hemelse Vader? Gaat toch uiteindelijk of je een relatie onderhoud met je Schepper.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 23:34

PIETER619 schreef:
Twee kijven twee schuld dat klopt.
Ik had er wel wat aan kunnen doen als we (kids en ik) niet zo goed van vertrouwen waren geweest. Ik had een lieve vrouw die voor een ieder klaar stond en alles voor haar kinderen over had. Vanaf het punt dat we tijdelijk van dorp zouden verwisselen, is zij in contact gekomen met de "casanova van Balk, een oude stapmaat van vroeger, zo gezegd.

Zij ging iedere avond naar een vriendin omdat die een terminaal zieke zus had, waar ik haar mee prees (ze was zeer sociaal, gelijk haar moeder). Echter achteraf bleek dat ze naar hem ging en totaal omgetrund was door dat figuur en dus op mijn verjaardag en tijdens de verhuizing de bom barste en ze op stapte. Zelf had ik het idee (ook al voor die tijd) dat ze weer overspannen moest worden voor de zoveelste keer. 2 x voor ons trouwen al, met de geboortes (eerst gelijk en bij de anderen een jaar na de tijd)een postnatale depressie en daarna 10 jaar terug ook nog een keer zwaar overspannen en vanaf die tijd aan de paroxetine wat alle gevoelens opvrat en zij dat ook aangaf. Zelf denk ik dat ook het overlijden van haar moeder, toen mijn moeder en haar beste vriendin, mijn schoonzus, er ook toe heeft bij gedragen dat ze niet goed meer kon relativeren om het zo maar te zeggen.

Haar "vriend" heeft er voor gezorgd dat ze totaal vervreemd zou worden van alles wat haar dierbaar was, haar familie moet ze ook al niets meer van weten, terwijl ze vroeger er altijd naar toe ging,vooral elke dag naar haar zuster. We denken sosm weleens dat ze gehresenspeoekd isdoor hem, maar ja dat blijft en vraag.

De rechter viel haast van haar stoel toen ze aan mijn ex vroeg, heb je ooit wel professionele hulp gehad toen je overspannen was , waarop mijn ex negatief antwoorde, alleen medicatie. Gelukkig zjn de contacten weer wat hersteld tussen haar en de kinderen, want die voelden hun ook zwaar bedrogen toen ze opstapte. Ze wilde absoluut in het begin niet met me spreken en ik heb ergens helaas die wens in gewilligd, ze gaf aan d ejongens aan dat ze bang was dat ik haar om zou praten, wetend wat ze te horen zou krijgen denk ik.

Ondanks alle ellende die ik zo op mijn pad kreeg voelde ik mij door de jongens en hun liefde, rijker dan Bill Gates. Ook kreeg ik troost door clips en liederen die op mijn pad werden gelegd. Ik zat toen een keer in de auto en had de cd "You Raise me up" van Selah aan, ik heb dikke tranen gehuild van pure blijdschap (moest haast ruitenwissers op mijn bril hebben), wetend dat mijn zooi niet opwoog tegen wat Jezus gedragen had en onze toekomst (bij) GOeD is.

Openhartige bijdrage Pieter en moedig van je ...en vaak is de situatie te complex om daar gelijk een oordeel te geven.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 23:37

THOMAS968 schreef:
Volgens het KNMI is wo, do en vr nachtvorst mogelijk. Maar dit is niet als grap bedoeld maar gewoon waar. Het voelt onlogisch na de warmte een week geleden maar feitelijk is nachtvorst rond deze tijd niet bijzonder.

Thomas

Fijn... we kunnen straks weer gaan schaatsen of misschien de elfstedentocht Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zondag 1 april 2012, 23:51

HANNAH810 schreef:
bieten salade, stoofperen? hmmmmmmm Kwijlende smiley

Ik kan de verleiding eigenlijk niet weerstaan hmm de bieten salade. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
INGRID095

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 00:52

Kijk eens naar het volgende filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=jL1l9ZtGC2w&feature=related

Soms denk ik wel eens dat er nauwelijks nog christen singles zijn die willen wachten met seks en gemeenschap tot het huwelijk. En ik vind het schokkend als een datingtraject geen voortgang vindt als de ander hoort dat je seks en gemeenschap voor het huwelijk wilt bewaren en dus geen seks wilt als als het daten overgaat in een liefdesrelatie zonder nog een verbond te sluiten.
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 01:00

INGRID095 schreef:

Soms denk ik wel eens dat er nauwelijks nog christen singles zijn die willen wachten met seks en gemeenschap tot het huwelijk. En ik vind het schokkend als een datingtraject geen voortgang vindt als de ander hoort dat je seks en gemeenschap voor het huwelijk wilt bewaren en dus geen seks wilt als als het daten overgaat in een liefdesrelatie zonder nog een verbond te sluiten.

ff je link goed gezet, zodat mensen door kunnen klikken. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 03:40

LEONARD480 schreef:
Openhartige bijdrage Pieter en moedig van je ...en vaak is de situatie te complex om daar gelijk een oordeel te geven.

Ik geef er geen oordeel over Leonard.....ik denk alleen dat een echtscheiding nooit alleen de schuld van de ander is.......Je gaat geen relatie met een ander aan als je gelukkig bent in je eigen relatie......en het is het verhaal van Pieter en dat gaat over zijn vrouw......en de vrouw van Pieter zal ook haar verhaal hebben over Pieter......dat bedoel ik er mee te zeggen.......
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 11:28

LEONARD480 schreef:
Fijn... we kunnen straks weer gaan schaatsen of misschien de elfstedentocht Smiley die vol vragen zit

Neeeeeeee...jij wil nou net weer teveel van het goede!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 11:39

WILLEMIJN232 schreef:
Als ik zo eens reacties lees en hoor van sommige cm leden merk ik af en toe weinig van de naastenliefde die men zegt te pretenderen.......
Veel woorden over hoe het moet maken nog geen naastenliefde......

dat is inderdaad net wat ik zei.. het is niet met wetjes en regeltjes te onderhouden maar vanuit de uitstraling uit je hart.;; en daarbij is het een onvoorwaardelijk gegeven omdat Hij hetzelfde voor ons deed.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 11:50

LEONARD480 schreef:
Gaat toch uiteindelijk of je een relatie onderhoud met je Schepper.

een boterhammetje op je bord kan ook wel eens handig zijn, leonard.......
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 12:14

WILLEMIJN232 schreef:
Ik geef er geen oordeel over Leonard.....ik denk alleen dat een echtscheiding nooit alleen de schuld van de ander is.......Je gaat geen relatie met een ander aan als je gelukkig bent in je eigen relatie......en het is het verhaal van Pieter en dat gaat over zijn vrouw......en de vrouw van Pieter zal ook haar verhaal hebben over Pieter......dat bedoel ik er mee te zeggen.......

Gelukkig hoeven wij niet te oordelen.
Helaas kan een mens soms wel te goedgelovig zijn.
Overal valt een lering uit te trekken toch??
Ze noemen dat wel eens.. door schade en schande wijs worden.... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 12:27

LEONARD480 schreef:
Merkwaardig begint een forum bijdrage te verzanden in zwart/wit al dan niet in grijstinten.
Wat zegt dat over ons als christenen in onze maatschappelijke verantwoordelijkheden. Moeten wij niet een tiende weg geven? En zullen we niet rijkelijk beloond worden en dus niet armer. Waar is het vertrouwen op de Hemelse Vader? Gaat toch uiteindelijk of je een relatie onderhoud met je Schepper.

Een tiende weggeven is inderdaad een mooi handvat voor samenlevingen waar geen sociaal netwerk is.
Op je loonstrook kun je maandelijks zien dat je aan die richtlijn ruimschoots voldoet.
En nee dat is niet grijs gedacht, het staat zwart op wit.
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 12:27

Weer in m'n eigen huissie na een zwaar weekend....
De afgelopen dagen werd om 6 uur m'n bed al verbouwd als speelparadijs. Boze smiley Pffff.... wat kunnen kinderen druk zijn... of zou ik een verkeerde invloed op mensen hebben....Smiley die vol vragen zit
ongetwijfeldUitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 13:40

LISA610 schreef:
Volgens mij is het gewoon goed of kwaad Gerrit... en niets daar tussenin. Dat klinkt vrij zwart/wit, maar uiteindelijk zijn al die grijstinten of goed of kwaad en niet iets wat er tussenin ligt.

Het is eigenlijk vrij simpel, goed en kwaad volgens Het Woord, en volgens de mens, wel degelijk er tussen in.
Als tussen in, er niet was geweest, had twijfel niet bestaan, helaas is dat wel het geval, en is van de mens, en niet van God.
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 13:45

INGRID095 schreef:

Waarschijnlijk bedoel je, wachten tot je getrouwd bent, alvorens te huwen, dus wachten met huwen tot dat getrouwd bent.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 14:01

Mijn slechtste moment van vandaag: ik kwam bij de kapper om mijn haar een vrolijk zomers kleurtje te geven, vertelde de kapper mij dat ik een andere kleur moest kiezen omdat ik zo grijs geworden was dat ze bang was dat die kleur die ik altijd neem
niet meer zou dekken..... Boze smiley

En dat op maandagochtend......de toon was weer gezet..... Huilende smiley, smiley in tranen En ja, ik vind het wel erg......en het valt niet mee..... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 14:52

WILLEMIJN232 schreef:
Mijn slechtste moment van vandaag: ik kwam bij de kapper om mijn haar een vrolijk zomers kleurtje te geven, vertelde de kapper mij dat ik een andere kleur moest kiezen omdat ik zo grijs geworden was dat ze bang was dat die kleur die ik altijd neem
niet meer zou dekken..... Boze smiley

En dat op maandagochtend......de toon was weer gezet..... Huilende smiley, smiley in tranen En ja, ik vind het wel erg......en het valt niet mee..... Smiley met dichtgeplakte mond

Ach Willemijn, dat blond is ook niet alles hoor, die gene die echt blond zijn willen weer ...... Verlegen lachende smiley
Dan neem je toch lekker rood, zo spuiten ze tegenwoordig, auto,s ook, schijnt weer helemaal hot te zijn Lachende smiley

en valen zijn ............. Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: maandag 2 april 2012, 14:57

GERRIT084 schreef:
Ach Willemijn, dat blond is ook niet alles hoor, die gene die echt blond zijn willen weer ...... Verlegen lachende smiley
Dan neem je toch lekker rood, zo spuiten ze tegenwoordig, auto,s ook, schijnt weer helemaal hot te zijn Lachende smiley

en valen zijn ............. Gefrustreerde smiley

nouuuu.....wit is momenteel de modekleur in auto's..... Engeltje smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3732 3733 3734 3735 3736 3737 3738 ... 6194 Volgende
Pagina 3735 van 6194