Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 19:35
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dat weet, of wist ik ook wel, maar het gaat mij er om, dat onderlinge hakketakken (tuurlijk zal ik ook wel eens gedaan hebben) Je weet, of denkt te weten, als je de kop leest waar het over gaat, en kijk of lees je alles, dan ben je de kop zo vergeten. En krijg je nodeloze kreten en onderling, gehakketak te lezen, pagina,s lang, zonder dat het onderwerp nog aan bod komt(neuzelen ) geloof ik. Dus bij deze mijn extraatje, vecht het lekker onderling uit, althans in mijn beleving |
het gaat niet om gehakketak of uitvechten......je kan op het forum kritiek op iemand hebben, dat kan en dat mag ook......niets mis mee.....Maar wees dan ook zo fair om daar op te reageren....het is zo makkelijk van alles te schrijven en je daarna stil te houden.......waarom schrijf je het dan vraag ik me af? Een kritisch antwoord kan ook zijn om elkaar te scherpen en je misschien dingen anders te laten zien.......dat is het mooie van een discussie.. hoor en wederhoor heet dat.....en niet alleen je gal spuwen en daarna je mond houden..... Zo, ik heb gezegd en geschreven en ik was off topic......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 20:17
|
|
|
[quote=JANWILLEM474]Hoi allen
Is het normaal dat je op nog minder dan 1 op 10 van je berichten reactie krijg
Als ik een profiel leuk vind stuur ik een bericht dat er ongeveer zo uitziet
Hoi (naam)
Alles goed met je? Leuk profiel heb je. Heb je nog hobbys verder
Maar dan komt er gewoon niks terug
Eerlijk gezegd verbaast me dat niet zo. Alle drie de opmerkingen zijn erg algemeen. Ik zou zeggen: lees een profiel en ga specifiek in op wat daar staat. Dan schrijf je een persoonlijk briefje en dat is altijd beter. Daarmee laat je ook zien dat je in de persoon geinteresseerd bent en niet in een algemeen contact met wie dan ook.
Verder zou je ook een profiel kunnen schrijven waarbij je aangeeft wat je belangrijk vindt. Daar kan een ander dan weer op reageren. Het werkt echt, geloof me maar, ook al heet ik Thomas.
Het neemt niet weg dat ik vind dat je in principe een briefje moet beantwoorden. Dat is gewoon een stukje fatsoen.
Het kan nog onbehoorlijker: mensen die een vraag stellen en je dan blokkeren voor je een antwoord kunt geven. Dat zijn doorgaans geen helden maar van het type: ik roep wat naars maar heb geen zin in een antwoord terug. Die snappen ook niet dat blokkeren de uiterste afwijzing is omdat iets kennelijk niet normaal is op te lossen.
Ook CM kent huftergedrag al is het elders vele malen erger.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 23 maart 2012, 21:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNCIE377
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 20:49
|
|
|
Hele leuke link, alleen merk ik dat elke studie ernaar weer andere regels gebruikt, en dat is ook het probleem waardoor er zoveel rivaliteit is tussen aanhangers hiervan. Creationisten hebben weer andere regels dan aanhangers van de evolutie leer.
Net als dat een basketballer die zich aan basketbal regels houdt gaat voetballen. Totaal andere spelregels en werkt dus niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 21:46
|
|
|
HANNAH810 schreef: | OHHHHHH en dan roep jij niet eens even naar me dat je het niet op krijgt????
hé bah; weer een lekker hapje misgelopen!!
zou het een vrijgezellig potje wortel/erwt geweest zijn? grinnik.........
even terzijde; ik hoop niet dat je je ossehaasbiefstuk braad of kookt........... 'k zou-em maar bakken, als ik jou was!! is een stúk smakelijker dan klef gesmorreld....... |
Een Le Crueset pan ook goed??? Maar het probleem van het bereiden zit meer in de goede bereidingswijze en tijd, daar moet ik nog meer op oefenen.
En helaas, helaas, helemaal in 1 keer opgepeuzeld maar misschien kunnen we eens een deal maken???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 22:07
|
|
|
Dit is het zoveelste bericht, over het niet beantwoorden van mailtjes....
En om dit nou hufterigheid te noemen vind ik te vergaan.... Ik beantwoord vaak ook niet direct een mail. Daar ik goed wil nadenken van hoe ik hem beantwoord.
Je kan beter de personen mailen waarom ze niet reageren en dit niet melden op het forum Dat veroorzaakt ergernis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 22:36
|
|
|
Op het werk weer een typische vrijdag. De monteurs vonden allemaal (opeens) weer werk, de telefoon rinkelde dan vandaag ook weer sneller dan dat je klaar was met de vorige beller.
Maar goed dat daar wel een eind aan kwam aan het eind van de middag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 22:47
|
|
|
Als iemand niet de moeite neemt te antwoorden, is die persoon niet de moeite waard.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 22:48
|
|
|
Thomas968 schreef: | Eerlijk gezegd verbaast me dat niet zo. Alle drie de opmerkingen zijn erg algemeen. Ik zou zeggen: lees een profiel en ga specifiek in op wat daar staat. Dan schrijf je een persoonlijk briefje en dat is altijd beter. Daarmee laat je ook zien dat je in de persoon geinteresseerd bent en niet in een algemeen contact met wie dan ook.
Verder zou je ook een profiel kunnen schrijven waarbij je aangeeft wat je belangrijk vindt. Daar kan een ander dan weer op reageren. Het werkt echt, geloof me maar, ook al heet ik Thomas. |
Hier ben ik het helemaal mee eens, op die manier heb je veel meer kans op reactie terug, positief, maar ook wel eens negatief, maar in elk geval meer kans op antwoord terug, ipv geen antwoord.
Laatst aangepast door
|
HARALD940
|
op vrijdag 23 maart 2012, 22:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 23:08
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Wat een schrik hè? Ik hoop van harte dat het idd mee zal vallen. sterkte ermee! |
Gelukkig is het meegevallen. Het was een heel heftige aanval van de Ziekte van Meniere. (stoornis evenwichtsorgaan) Omdat de klachten per keer steeds heftiger vormen aannemen moet hij misschien t.z.t. geopereerd worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 23:16
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Gelukkig is het meegevallen. Het was een heel heftige aanval van de Ziekte van Meniere. (stoornis evenwichtsorgaan) Omdat de klachten per keer steeds heftiger vormen aannemen moet hij misschien t.z.t. geopereerd worden. |
Gelukkig dat het meegevallen is! Hopenlijk worden de aanvallen niet nog heftiger!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 23:31
|
|
|
Even een complimentje voor de redactie van CM,een dinnerdate waarbij je je zat kunt eten en ook nog 60 personen van het andere geslacht kunt ontmoeten voor nog geen 25 euro.......er is geluisterd naar de leden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 23:34
|
|
|
PIETER649 schreef: | Als iemand niet de moeite neemt te antwoorden, is die persoon niet de moeite waard. |
als ik een mailtje krijg waaruit overduidelijk blijkt dat diegene mijn profiel niet gelezen heeft dan vind ik het geen antwoord waard.....
alsof ik zoveel mail krijg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 23:52
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Even een complimentje voor de redactie van CM,een dinnerdate waarbij je je zat kunt eten en ook nog 60 personen van het andere geslacht kunt ontmoeten voor nog geen 25 euro.......er is geluisterd naar de leden! |
Heb het zojuist gelezen.... 28 april....dan was er al een uitje... Dus meteen na de picknick aanschuiven bij de Chinees... Was hier dan vraag naar Leanne??? Niet dat ik er naar toe ga ...maar is dat ook niet een beetje een vorm van speeddaten...???( wat ik dus nooit zou doen...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 23:55
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heb het zojuist gelezen.... 28 april....dan was er al een uitje... Dus meteen na de picknick aanschuiven bij de Chinees... Was hier dan vraag naar Leanne??? Niet dat ik er naar toe ga ...maar is dat ook niet een beetje een vorm van speeddaten...???( wat ik dus nooit zou doen...) |
Picknick is een andere doelgroep denk ikde pn is meer voor niet-zoekers,de speeddate is voor de voortvarender mensen.........er was zeer zeker vraag naar goedkopere uitjes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 23:57
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Picknick is een andere doelgroep denk ikde pn is meer voor niet-zoekers,de speeddate is voor de voortvarender mensen.........er was zeer zeker vraag naar goedkopere uitjes. |
Mmmmmm...moet ik nog even uitzoeken waar ik bijhoor....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 08:09
|
|
|
Zaterdag 24 Maart, Psalm 36: 1-7; Als de hemel hoog.
Dat is voor ons, bouwers van wolkenkrabbers, lanceerders van raketten van de maan, maar een kleinigheid: wolken hangen soms zo laag dat je met de fiets doorheen rijdt. Met een vliegtuig ben je in elk geval in luttele seconden op het niveau van het wolkendek. Maar voor de dichter van de psalm is dat allemaal anders – voor hem is de hemel mateloos hoog en vormen de wolken de wollige randen van zijn gezichtsveld. Hoger kun je niet. En zo hoog is nu Gods trouw, zo hoog is zijn liefde! Dat klinkt als een liefdesverklaring, als woorden van een verliefd jongmens opo een mooie lentedag. Hoog als de hemel is jouw liefde… Het is in elk geval andere taal dan het begin van de psalm laat horen. Daar gaat de dichter weer eens tekeer tegen de goddeloze. En dat is dan niet een randkerkelijke die niet of zelden naar de synagoge gaat. Daar wordt de schurk, de schoft, de crimineel mee bedoeld, de mens die de liederlijke lasteraars mee, de chagrijnige sujetten die zich van God noch zijn gebod ook maar iets aantrekken. Angst voor God kennen zulke lieden niet, eerbied voor de Heilige is hun vreemd. Volstrekt onbetrouwbaar zijn ze! Hoe anders is de Eeuwige! Hij is, de Betrouwbare, Hij sujetten die zich van God noch zijn gebod ook maar iets aantrekken. Angst voor God kennen zulke lieden niet, eerbied voor de Heilige is hun vreemd. Volstrekt onbetrouwbaar zijn ze! Hoe anders is de Eeuwige! Hij is, de Betrouwbare, Hij spreekt geen laster en geen leugen. Zijn woord spreekt van hulp en van heil. Zijn genegenheid kent geen grenzen, hoog als de hemel is zijn vriendschap! En dat niet alleen voor mensen, maar ook van dieren. Over mens en dier wil Hij zijn vleugelen spreiden. Bij Hem is heel de schepping veilig. Zou je zo’n God niet liefhebben met alles wat in je is? ‘Bij U te wonen, Heer is Goed!’
Uw heil is als de hemel hoog, uw trouw verheft zich voor ons oog tot in de hoogste wolken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 10:43
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Picknick is een andere doelgroep denk ikde pn is meer voor niet-zoekers,de speeddate is voor de voortvarender mensen.........er was zeer zeker vraag naar goedkopere uitjes. |
Euh waar moet ik nu naar toe gaan dan Leanne bied wel raad he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 10:43
|
|
|
Je koffieapparaat schoonmaken met azijn en daarna lekker een kopje koffie zetten. En dan bij de eerste slok tot de ontdekking komen dat je hem toch nog een keertje extra door had moeten spoelen na het ontkalken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 10:44
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Je koffieapparaat schoonmaken met azijn en daarna lekker een kopje koffie zetten. En dan bij de eerste slok tot de ontdekking komen dat je hem toch nog een keertje extra door had moeten spoelen na het ontkalken |
Slimme huisvrouw Koffie zet apparaat laat ik daarna nog twee keer doorlopen met schoon water
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 10:46
|
|
|
Zo vriendin is net op weg naar huis vanaf donderdag avond tot vanmorgen geweest heerlijk bijgekletst Nu nog even huis aan kant maken en het is weer weekend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 10:46
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Euh waar moet ik nu naar toe gaan dan Leanne bied wel raad he |
Kom je toch gewoon eten in duitsland, zoek ik wel een date voor je op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 10:48
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Slimme huisvrouw Koffie zet apparaat laat ik daarna nog twee keer doorlopen met schoon water |
Ik heb zo n automaat die zelf zegt wanneer hij klaar is met ontkalken en doorspoelen. Volgende keer gewoon 2x het ontkalkingsprogramma laten lopen, 1x met en 1 keer zonder azijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 10:51
|
|
|
Is dat weer een nieuwe smaak van koffie?
Koffie met azijnsmaak.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 11:11
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Je koffieapparaat schoonmaken met azijn en daarna lekker een kopje koffie zetten. En dan bij de eerste slok tot de ontdekking komen dat je hem toch nog een keertje extra door had moeten spoelen na het ontkalken |
LEKKERE KOFFIE zeg veel succes voor volgende keer waarschuw je wel ff voor er iemand op visite komt of idee deze koffie schenken als je na 1x visite hen liever nooit meer op de koffie hoeft te vragen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 11:13
|
|
|
mijn laatste 3daagse daggie hiero weet niet of dat echt slechtste moment is. vanmiddag opslag leegsjouwen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 11:15
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Kom je toch gewoon eten in duitsland, zoek ik wel een date voor je op |
en moeten wij dan weer voor chaperone spelen annet hihihhi
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 24 maart 2012, 11:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 11:18
|
|
|
Dat ik de trotse mamie ben van een zoon die vandaag met de Nederlandse Kampioenschappen Rugby mini's meespeelt (10-13 jarigen) zet em op mini's RVG
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 24 maart 2012, 11:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 11:26
|
|
|
vanmiddag de opslag leeghalen,dat wordt dus sjouwen geblazen gelukkig wel met stralend weer. en thuis bed afbreken zodat het nieuwe bed eindelijk in huis komt
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 24 maart 2012, 11:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 11:31
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Mijn eerste reactie toen ik het hoorde van Prins Friso, ja, ik kijk bijna geen tv en ook geen nieuws. Ja, toen schrok ik erg, en dacht ik echt van wat moet dat erg zijn. Ja, je kent zo iemand toch van de media zeg maar.
Dan heb je alles, geld, vrouw,kinderen etc. en dan nog gebeurd iemand zoiets....
Ik hoop echt dat hij als bij een wonder weer hersteld! |
als je alles denkt te hebben ben je echt niet gevrijwaard voor ongelukken of ziektes of dergelijken hoor,ieder huisje draagt zijn kruisje en de een of de andere is er niet meer of minder om.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DAHNA630
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 11:35
|
|
|
Ik ben het eens met Thomas en Leanne. Het komt inderdaad over alsof je het profiel niet eens gelezen hebt. Ga op zoek naar iets dat je specifiek aanspreekt, en begin daar dan over. Succes :)
|
|
Naar boven |
|
|