Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 17:50
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Zouden ze al verregend zijn? |
Ik had ze nog zo gewaarschuwd om een plu mee te nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:00
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ik had ze nog zo gewaarschuwd om een plu mee te nemen. |
Ik ben net weer thuis, we hebben in Ede een enkel drupje gehad, echt niet de moeite waard en eigenlijk al verdampt voor je het in de gaten had. Behalve Brazeevel die heeft dank zij mijn zoon last gehad van een zeeeeeer plaatselijke bijna letterlijke ijskoude regenbui (die uit een nog niet eens helemaal ontdooiede colafles kwam).
Maar jullie hebben een fantastische middag gemist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:12
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Ik ben net weer thuis, we hebben in Ede een enkel drupje gehad, echt niet de moeite waard en eigenlijk al verdampt voor je het in de gaten had. Behalve Brazeevel die heeft dank zij mijn zoon last gehad van een zeeeeeer plaatselijke bijna letterlijke ijskoude regenbui (die uit een nog niet eens helemaal ontdooiede colafles kwam).
Maar jullie hebben een fantastische middag gemist |
Het was hier OOK een fantastische middag hoor Annet dr dochter is jarig enneh... er was nog iets.... euh... iets met Argentinie die tegen de volgende wereldkampioen voetbalde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:12
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Ik ben net weer thuis, we hebben in Ede een enkel drupje gehad, echt niet de moeite waard en eigenlijk al verdampt voor je het in de gaten had. Behalve Brazeevel die heeft dank zij mijn zoon last gehad van een zeeeeeer plaatselijke bijna letterlijke ijskoude regenbui (die uit een nog niet eens helemaal ontdooiede colafles kwam).
Fijn om te lezen dat jullie het leuk gehad hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:16
|
|
|
PIETER649 schreef: | Het was hier OOK een fantastische middag hoor Annet dr dochter is jarig enneh... er was nog iets.... euh... iets met Argentinie die tegen de volgende wereldkampioen voetbalde |
http://www.youtube.com/watch?v=6ETiQvL6alI&feature=fvst
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op zaterdag 3 juli 2010, 18:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:30
|
|
|
......gelukkig maar, ik zag een grote rode vlek met blauw eromheen op de radar en doorgaans is dat meer dan een drup.
Thomas, in Leeuwarden ook veel nattigheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:38
|
|
|
Fijn!!!!!!!Ik hoor de verhalen nog wel.
Hier was alleen een voetbalwedstrijdje voor tv,de uitslag is niet belangrijk.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:52
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Zouden ze al verregend zijn? |
Tis hier nog steeds droog ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 19:07
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Tis hier nog steeds droog .... |
Maar ik ga zometeen toch lekker wandelen,regen of geen regen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 19:18
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Maar ik ga zometeen toch lekker wandelen,regen of geen regen |
Ik heb vanmiddag gewandeld in de (lichte) regen en het was nog lekker ook!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 19:35
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
BRAZEEVEL772
|
op maandag 5 juli 2010, 19:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 19:55
|
|
|
Mijn taak vandaag was
TOILETJUFFROUW
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 20:23
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
BRAZEEVEL772
|
op maandag 5 juli 2010, 19:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 20:31
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Maar ik ga zometeen toch lekker wandelen,regen of geen regen |
ga je nu alweer wandelen wat doe je toch steeds in dat verlaten bos met ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 20:36
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | ja in die holle boom daar achter aan |
nee bij mij thuis... op de heenweg naar de picknick eene juf g en heer g die mijn toilet wilden bekijken. en op de terug weg, enne juf m die ook mijn toilet wilde bekijken en juf g weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 22:14
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ga je nu alweer wandelen wat doe je toch steeds in dat verlaten bos met .... |
euh........met de hond?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 22:19
|
|
|
LEANNE226 schreef: | euh........met de hond? |
oh was die ook weer mee? maar ik bedoelde eigenlijk de baas van de hond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 23:29
|
|
|
tssssssssssssss trein omleiding neem vaker het openbaar vervoer niet dus ben net 10 geleden thuisgekomen heb er ruim 2en half uur getreind maar de picknik was reuze gezellig en niet natgeregend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 23:38
|
|
|
hihi, ja die was wel erg plaatselijk... Ik vond het weer erg gezellig zo met z'n allen... heb er erg van genoten... dus C.M.-ers... hierbij bedankt ! Met name Hannah (en anderen) voor het organiseren van dit uitje... ! En het weer was weer prachtig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MYDESTINY349
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 23:52
|
|
|
Hoi allemaal.
Ik las net berichtjes van de mensen die naar de picknick zijn geweest en hoe leuk het was, ondanks de regen. Nou, fijn om te weten dat het toch de moeite waard is geweest. Misschien ben ik een andere keer erbij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 10:16
|
|
|
MYDESTINY349 schreef: | Hoi allemaal.
Ik las net berichtjes van de mensen die naar de picknick zijn geweest en hoe leuk het was, ondanks de regen. Nou, fijn om te weten dat het toch de moeite waard is geweest. Misschien ben ik een andere keer erbij. |
ondanks regen??? we konden het geen regen noemen hoor,die druppels waren al verdamd voor ze beneden waren. het was heerlijk weer en we hebben volop genoten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 10:21
|
|
|
Ik ga vanmiddag picknicken in mijn tuin en tevens kijken naar de start en finish van de tour de france. Ik vrees dat ik het midddenstuk mis, door een middag dutje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 11:46
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
BRAZEEVEL772
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 11:51
|
|
|
GRACE585 schreef: | ondanks regen??? we konden het geen regen noemen hoor,die druppels waren al verdamd voor ze beneden waren. het was heerlijk weer en we hebben volop genoten. |
Hebben jullie wel geluk gehad Grace....Ik woon er niet zo ver vandaan en wij hebben pittige buien gehad, zo erg dat ik zelfs nog aan jullie moest denken Kan je nagaan.....
Willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 12:22
|
|
|
t was gezellig, en we hopen dus 31 juli weer te gaan; wie gaat er mee? graag even reageren op dit berichtje en je eigen naam invullen.....
voorlopig hopen mee te gaan; johanneke 817 32 jaar, met kinderen hannah810 37 jaar met kinderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 12:36
|
|
|
t was gezellig, en we hopen dus 31 juli weer te gaan; wie gaat er mee? graag even reageren op dit berichtje en je eigen naam invullen.....
voorlopig hopen mee te gaan; johanneke 817 32 jaar, met kinderen hannah810 37 jaar met kinderen marieke897 39 jaar met kids
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op zondag 4 juli 2010, 13:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 12:48
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
BRAZEEVEL772
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 12:58
|
|
|
[quote=MARIEKE897]t was gezellig, en we hopen dus 31 juli weer te gaan; wie gaat er mee? graag even reageren op dit berichtje en je eigen naam invullen.....
voorlopig hopen mee te gaan; johanneke 817 32 jaar, met kinderen hannah810 37 jaar met kinderen marieke897 39 jaar met kids peacedove820 met kinderen (onder voorbehoud )
Laatst aangepast door
|
PEACEDOVE820
|
op zondag 4 juli 2010, 12:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 13:28
|
|
|
Gezocht:
Chauffeur voor 31 juli betrouwbaar die het aandurft mijn auto te besturen en wel van kletsenende kinderen houd
Groetjes, Peacedove
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 4 juli 2010, 13:31
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | t was gezellig, en we hopen dus 31 juli weer te gaan; wie gaat er mee? graag even reageren op dit berichtje en je eigen naam invullen.....
voorlopig hopen mee te gaan; johanneke 817 32 jaar, met kinderen hannah810 37 jaar met kinderen marieke897 39 jaar met kids peacedove820 met kinderen (onder voorbehoud ) susannah475 |
Leuk hoor dat jullie al weer een nieuwe datum hebben geprikt... snel haha... ik vond 't heel gezellig dus ja, ik ga ook weer mee !
|
|
Naar boven |
|
|